2011. december 22., csütörtök

Népirtás és a török-francia kapcsolatok

A francia parlament alsóháza törvényt fogadott el, amely bűnténynek tekinti az 1915-ben törökök által elkövetett örmények elleni népirtás tagadását. Recep Tayyip Erdogan török miniszterelnök kijelentette, hogy országa félbeszakít minden politikai, katonai és üzleti kapcsolatot Franciaországgal, és ma ezt az országot tüntetőleg otthagyta a török nagykövet.
Ugyanakkor az örmény népirtást tényét a világ 20 országa, nemzetközi szervezetek, többek között Oroszország és az Európai Parlament is elismerik. Az első világháború idején az Oszmán Birodalom, amelynek utódja a mai Törökország, Németország oldalán harcolt Anglia, Franciaország és Oroszország ellen. Ezután az örmény lakosság tervszerű kiirtása kezdődött meg. Ennek eredményeképpen 1,5 millió ember, azaz az akkori örmény nemzetnek a fele pusztult el. Törökország túlzottnak nevezi ezt a számot, és azt állítja, hogy mind a két fél veszteségeket szenvedett, és hogy ezeket a veszteségeket az örmények fegyveres felkelése okozta.
A népirtás tényét Franciaország még 10 évvel ezelőtt ismerte el. Franciaországban jogi szankciókat próbálták bevezetni azokkal szemben, akik tagadják az örmény népirtás tényét, de a Népi Mozgalom Unió miatt, amelynek tagja Nicolas Sarkozy is, a kísérlet kudarcot vallott. Ugyanakkor ma éppen ez a párt és francia elnök kezdeményezték e törvény elfogadását. Ankara azzal vádolja Párizst, hogy az elnökválasztás előtt a történelemtudományt politikai célokból használja. Ennek a véleménynek van komoly alapja, véli Jurij Rubinszkij az Európa Intézet Francia Kutatási Központjának vezetője.
- Érthető Franciaország álláspontja. Hiszen ott nagy örmény diaszpóra él: 450-500-ezer ember, köztük sokan jelentős helyet foglalnak el a társadalomban olyan városokban, mint Marseille, Párizs és Lyon. Ez egy bizonyos eszköz a franciaországi választási kampányban. Természetesen folyik a harc a választók ezen részéért.
Január 5-én a törvénytervezet Franciaország Szenátusa elé kerül. Várható, hogy a parlament felsőháza megszavazza egy évi börtönbüntetést és 45-ezer eurós pénzbüntetést a népirtás tagadásáért. Egyesek ezt Nicolas Sarkozy előzetes győzelmének nevezik, mások pedig az EU legnagyobb országa az örmények iránti empátiájának, megint mások annak, hogy Franciaország nyomást próbál gyakorolni Törökországra, amelyet nem akar látni az EU-ban. Ugyanakkor maga Ankara is még jobban kételkedhet abban, kell-e neki csatlakoznia az EU-hoz.
ruvr.ru


Törökország 40 országot bevonva elismerteti az algériai népirtást


Abban az esetben, ha a francia szenátus elfogadja az úgynevezett ”örmény népirtás” tagadásának büntetéséről szóló törvénytervezetet, Törökország ellenintézkedést hoz: újra felveti a francia hatóságoknak az algériai polgárok függetlenségért folytatott felkelése során kifejtett tevékenységének kérdését. Ezt Ahmet Davutoglu török külügyminiszter jelentette be.
Törökország a kérdést Algériával és több más arab országgal vitatja meg. Ha Törökország kezdeményezése folytatódik, akkor az algériai események megvitatása több mint negyven ország parlamentjében kerülhet napirendre. A Törökország Hangja rádióállomás tudósítása szerint a török ​​kormány törvényjavaslata a ”Franciaország részéről az 1945-ben elkövetett algériai népirtás eseményeinek elismertetése” megnevezést kapja.
Tegnap több száz ember tiltakozott Franciaország ankarai nagykövetsége előtt. A tüntetők plakátjain ezeket lehetett olvasni: ”Sarkozy egy hazug!”, ”Mit tettetek Algériában?”.
Az algériai muzulmán népfelkelés a francia gyarmatosítás ellen 1945 és 1962 között zajlott. Ebben az időszakban a francia erők megtorló intézkedéseinek következtében különböző adatok alapján néhány tízezer és több százezer közötti számban öltek meg algériaiakat, jelenti az IslamNews.ru hírportál.
Forrás: 313news.net

Karácsonyi fény

Idén karácsonykor a világ az év közben bekövetkezett tragédiák miatt szenved és gyászol. Sok élet kettétört, és sok álom szertefoszlott. A világ népeinek az első karácsonykor közénk érkezett szeretet fényére van szüksége, hogy megláthassák, megérezzék a vonuló felhők mögött továbbra is süt a nap és kék az ég. Ézsaiás próféta azt írta: „A nép, amely sötétségben jár, nagy világosságot lát. A halál árnyékának földjén lakókra világosság ragyog.” (Ézsaiás 9, 1)
Napjainkban úgy tűnhet ez a fény teljesen eltűnt, mivel egyre sötétebb árnyak vesznek körbe bennünket. Lehet, hogy a látszat csal? A sötétség soha nem győzhet a világosság felett! Nem kell mást tennünk, mint felkapcsolni a lámpát vagy gyertyát gyújtani és a sötétség eltűnik.
Ezt az élet más területein is megtehetjük. Add tovább a szeretet fényét! Ha nagy a sötétség, egyetlen gyertya fénye is messziről látszik.
Hallottam egy történetet egy emberről, aki az óceán partján sétálva felszedte a viharban partra vetett tengeri csillagokat és visszadobálta őket a vízbe. Egy arra járó ember odaszólt neki: – Mi értelme van annak, amit csinál? Több száz, vagy ezer csillag van csak ezen a partszakaszon. Mit számít ez az egy?
A férfi lehajolt, hogy felszedjen egy újabb csillagot és ezt felelte: – Neki számít!
Soha ne gondoljuk, hogy tetteink hiábavalók!
* * *
Az évnek ebben a szakaszában sok ember teszi fel magának a kérdést: – Mit adhatnék azoknak, akik a legtöbbet jelentik számomra?
Egy sikeres ügyvéd elmesélte mi volt az az ajándék, ami egész életét meghatározta:
„Egyik karácsonykor apám egy kicsi dobozt adott át, amiben egy rövid levél volt a következő szavakkal:
- Fiam! Idén 365 órát kapsz tőlem. Az év minden napján egy órám a tiéd. Arról beszélgetünk, amiről te szeretnél, oda megyünk, ahová szeretnél, és azt játsszunk, ami te választasz.”
„Az apám nemcsak, hogy megtartotta a szavát, de minden évben megújította ígéretét. Ez volt a legnagyszerűbb ajándék, amit valaha kaptam. Életem az apám idejének az eredménye.”
Nem az számít, amit adunk, hanem, amit megosztunk a másikkal, mert az ajándékot az ajándékozó személye teszi értékessé.

 


Hogy eljött az időknek teljessége,
Bétölt már minden szentek reménysége;
Kit régtől fogva minden szent vára:
A Fiú testet öltött magára.
Nyilván lett hozzánk Isten jószándéka:
Ím, emberek közt van az ő hajléka;
E világ épen már-már megavult,
De Jézus eljöttével megújult.
(Református Énekeskönyv, 321. dícséret, 1. vers)

Karácsony ünnepe a keresztény-keresztyén közösségekben az év egyik központi eseménye. A gyermekek izgatottan várják, mit hoz a Jézuska, a felnőttek pedig figyelnek arra, hogy minél bensőségesebb körülmények között ünnepelhessen együtt a család. Minden "modern" külsőség ellenére, melyet globalizálódott világunk ráaggatott az ünnepre, egy dolog továbbra is tartja magát az ünnephez kapcsolódóan: ez a várakozás, mely nagyon szépen kifejeződik a karácsony előtti adventi hetekben is.
Figyeljünk a valódi szeretetre és Isten ajándékaira!
A hívő ember ilyenkor különösen várja, hogy Isten szeretete megérintse a lelkét. Az elanyagiasodott közélet ezt a várakozást alacsonyította le azzal a várakozással, mely nem a szeretetre, hanem a szeretet pótlékaira vár. Napjaink slágerajándékai: az okostelefonok és a plazma televíziók, bármennyire divatosak is, nem tudnak szeretet sem adni, sem pedig pótolni. Az ilyesmikre koncentráló ajándékozó pedig legfeljebb azt tudja bizonyítani, hogy anyagiakban képes követni a legújabb divatot.

A Karácsony azonban nem erről szól, hanem az összetartozásról. Összetartozunk Istennel, aki több mint kétezer évvel ezelőtt emberi testben közöttünk járt és emberi halált is halt, csak azért, mert annyira szeret minket. Csak és kizárólag ezért. Szeretetből. Ugyanígy összetartozunk szeretteinkkel, barátainkkal, bajtársi közösségeinkkel, népünkkel, nemzetünkkel is. A kapocs az az igazi szeretet, mely nem szab feltételeket. Feltétlen: ez élteti. A szeretet, ha őszinte, eltéphetetlen, elpusztíthatatlan, ezért időtlen is.

Az őszinte és önzetlen szeretet olyan ajándéka Istennek, mellyel az élet minden nehézségét le lehet küzdeni. Figyeljünk a valódi szeretetre és Isten ajándékaira! Itt hevernek a lábaink előtt, mégis sokszor oly' nehéz észrevenni őket a világ csillogásában! Pedig itt vannak mindannyiunk körül, az életünkben, karnyújtásnyira. És nem csak Karácsonykor, hanem az év minden napján.
Dícsőség mennyben az Istennek!
Dícsőség mennyben az Istennek!
Az angyali seregek
Vígan így énekelnek:
Dícsőség, dícsőség Istennek!
(Református Énekeskönyv, 326. dícséret, 1. vers)
Németh Krisztián

Rémálom Amerikának

Képzeld el, hogy egy napon hirtelen és bármiféle figyelmeztetés nélkül az Egyesült Államokban minden 1970 után gyártott jármű teljesen működésképtelenné válik. Senki nem megy vele a boltba, ugyanis a helyi boltba se érkezik már élelmiszer szállítmány - korábban azt is kamionnal hozták. Nem mennének vonatok, buszok, repülőgépek.
Képzeld el, hogy nincs többé áram. Nem tudod a hűtőszekrényben tárolni az ételt. Nincs fűtés, nincs légkondicionálás. Minden elektromos eszköz hasztalan kacattá válik. Nem tudják mivel a vizet sem eljuttatni a lakásodba, így nincs vezetékes ivóvíz.
Képzeld el, hogy nem működnek a telefonok sem. Nem tudsz kommunikálni senkivel, hacsak nem mész oda gyalog, ahol épp tartózkodik. Áram nélkül nincs számítógép, nincs internet, nincs mobiltelefon vagy iPod, se TV se rádió.
Csend van, leszámítva a madárcsiripelést és a kutyaugatást. Néha sikolyok, vagy a kétségbeesés hangjai. Az ország vissza lett küldve a kőkorszakba. A saját élelmiszer előállítása a magvakhoz való hozzáféréstől függ, és attól, hogy esik-e elég eső.
A városokban zavargások vannak. Csak azok az emberek férnek hozzá az élelmiszerhez, akiknek fegyvere van, akik tudnak vadászni, vagy akiknek saját haltenyészete van.
A dobozos termékek készlete lassan elfogy, és nincs utánpótlás. A gyárak leállnak, nincs termelés, ami pótolná az elfogyasztott termékeket.
Lehetetlennek tűnik? Nem az. Sőt, lehet, hogy küszöbön áll az Egyesült Államokban.
Mert ez történik, ha valaki az ország felett 300 mérfölddel az atmoszférában felrobbant egy atombombát. Egy ilyen eset világszerte minden államot érintene. Mexikó és Kanada nagy részén ugyanolyan állapotok uralkodnának, mint az Egyesült Államokban.
Nincs olyan rakétavédelmi rendszer, ami ezt meg tudná akadályozni. A közkeletű nevén EMI (elektromágneses impulzus) által felszabadított energia kölcsönhatásba lép a Föld mágneses terével, és egy extrém gyors és erős elektromágneses kitörést okoz, ami a fénysebesség 94%-ával négyzetméterenként 50000 volttal vág tönkre mindent a felszínen.
Egyszerűen kivitelezhető egy atomfegyverrel, ha egyszer egy hatalom, vagy csoport úgy dönt, hogy az USA viselkedése nem változtatható meg más úton. Ezen felül létezik több, nemnukleáris fegyver is, ami képes ekkora elektromágneses impulzus létrehozására.
Ez egy nagyon is leegyszerűsített magyarázat volt. A tudományos ill. műszaki részleteket illetően rengeteg forrás áll rendelkezésre annak kapcsán, hogyan hozhat létre atomfegyver ehhez hasonló elektromágneses impulzust. Ha az amerikaiak tudnának erről a nagyon is valós lehetőségről, pánikban lennének. Rajtuk múlik, hogy a saját kormányzatuk felhagy-e más országok lerombolásával. Megmondhatják az amerikai kormányzatnak, hogy foglalkozzon a maga dolgával, tegyen rendet előbb otthon, mielőtt világszerte mindenbe beavatkozik.
Senki sem gondolja komolyan, hogy az amerikai csapatok a "szabadság védelmében" vannak jelen más országokban. Csak akkor véded a saját országod, ha a saját területeden vagy - de legalább nagyon közel a határhoz. Terrorizmus elleni harc? Nem, terrorizmus építése, olyan körülmények kialakítása, ami még több terroristát állít elő.
Talán be kellene zárni a bázisokat, lefegyverezni a NATO csapatokat és hazavinni az amerikai csapatokat oda, ahová tartoznak, mielőtt nem lesz hová, és nem lesz mivel hazamenniük.

Lisa Karpova - Pravda.Ru

Atomháború a láthatáron

 

Talán egyszerűbb csak ülni és elfogadni a nyugati fővonalú média mindent elborító mocskát és a hazugságait az iráni és szíriai eseményekkel kapcsolatban. De érdemes-e? Vajon akik elfogadják ezeket a hazugságokat, akkor is azt gondolják-e majd, hogy megéri továbbra sem keresni az igazságot, miután felismerik, hogy egyenesen egy harmadik világháború felé tartunk?
Van egy időbeli pont, ahonnan már nincs hátraarc. Valakinek elege lesz, megteszi azt a bizonyos lépést, és meggyullad a szikra. Ez jelenti majd az új világháború kezdetét. A világ olyan közel van a háborúhoz, mint a kubai rakétaválság idején.
1962 októberében a világ feszülten figyelt Nyikita Hruscsovra és John Kennedyre, amikor szerencsére megpróbálták elkerülni a két szuperhatalom közötti összecsapást.
Egy Kuba szigetén végrehajtott kémmisszió során bevetett U2 repülőgép fedezte fel, hogy a szigetre rakéták lettek telepítve, hogy megelőzzenek egy Kuba ellen irányuló esetleges inváziót.
Kennedy egy Kuba körüli tengeri blokád létrehozása mellett döntött. Ennek a "karanténnak" a célja volt, hogy megakadályozza a Szovjetunió további hadfelszerelés-szállítását Kubába. Követelte az elhelyezett rakéták elmozdítását és az állások felszámolását.
Október 22-én Kennedy elnök televíziós adásban beszélt a népnek a krízishelyzetről. Később szemtől szembeni, nehézkes és durva tárgyalások után mindkét hatalom képes volt leállni, és megállapodást kötöttek.
Hruscsov követelte Kuba rakétáinak eltávolítását, akárcsak a törökországiakét, és követelte, hogy az USA ne avatkozzon be Kuba belügyeibe. Később a béke és együttműködés felé elmozdulás magába foglalta egy a Kreml és a Fehér Ház közötti "forróvonal" létrehozását és az atomkísérletekre vonatkozó szigorításokról szóló megállapodás aláírását 1963. július 25-én.
Az iráni hadsereg bejelentette, hogy lelőtt egy amerikai drónt az ország keleti részén, ezt egy katonai forrás jelentette az állami televíziónak. Vajon mit keresett ez a drón Irán légterében?
A két szuperhatalom közötti közvetlen összeütközés lehetősége egyre fenyegetőbb szintre lépett a Földközi-tengeren jelen lévő orosz és amerikai hajók konfrontatív pontokra manőverezésével.
Az Amerikai Egyesült Államok és európai szövetségesei lábbal tapossák a nemzetközi hadijogi előírásokat, ezzel teljesen érvénytelenítve azokat. A Líbia elleni véres agresszió és népirtásszerű hadjárat csak a vég kezdete volt.
A Jugoszlávia elleni hazugságkampány és hamis gyanúsítgatások újra megismétlődtek, mikor az ENSZ-ként ismert beszivárgott ügynökök megadták a barbár fosztogatások szövetségének a legitimáció álarcát az ENSZ 1970 és 1973-as határozataival, amelyen később szintén átgázoltak, és a kukára dobták mikor a repüléstilalmi zóna és a földi csapatok jelenlétének tilalma helyett inkább totális háborúba, teljes invázióba kezdtek.
Becstelen hazugságok voltak az "iraki tömegpusztító fegyverekről" szóló hazugságok, és legalább ennyire képtelen volt az, hogy a "Kadhafi kormány saját népét gyilkolja". Most ugyanezt állítják Szíriáról, illetve Iránt azzal gyanúsítják, hogy az atomenergiát atomfegyverek előállítására használja.
A bíróságon, ha a bírák hazugságon kapnak, akár csak egyszer is, totálisan megbízhatatlannak nyilvánítanak, mert hazudtál. Csak egyetlen hazugság. És ezzel teljesen és örökre leromboltad a hitelességedet a szemükben.
Ha rájövök, hogy egyszer hazudtál nekem, attól kezdve mindig alá kell támasztanod, hogy amit mondasz, az igaz, ellenkező esetben azt fogom gondolni, hogy ismét csak hazudozol.
Így egyetlen egy gondolkodó ember sem tekintheti hitelesnek amit az USA, Európa vagy izraeli barátai mondanak vagy állítanak - még ha hihetőnek is tűnik. Minden esetben bizonyítaniuk kell, hogy nem hazudnak, mert eddig mindig csak hazudtak.
Még jobban igaz ezekre az entitásokra, hogy saját szándékaikat kivetítik a kiszemelt célpontjaikra, áldozataikra.
Tehát emberek, ne fogadjátok el, amit szemtől szembe mondanak, mert hivatásos hazudozók!
Irán, az egyik következő lehetséges célpontjuk, nem jelent veszélyt a globális biztonságra, vagy Izrael biztonságára. Irán nem hajtott végre semmiféle agressziót az elmúlt 250 évben... Azon túl többször is beengedtek megfigyelőket, ami biztosított másokat arról, hogy nem áll szándékukban atomfegyver előállítása.
Szíriával kapcsolatban gyorsan és ádázul jönnek a hazugságok... kitalálnak dolgokat, amik soha meg sem történtek. Több bejelentett incidens esetében is az ott élők utólag azt állították, hogy semmi hasonló nem történt.
Miért küld a Nyugat terroristákat - ahogy Líbia esetében is tette - és küld fegyvereket Szíriába? Miért lőnek mesterlövészek ártatlan civilekre és rendőrökre/katonákra?
Kijelentették, hogy Asszad távozását akarják, ahogy kijelentették korábban, hogy Kadhafi távozását akarják.
Ki ad nekik erre jogot? Hagyják inkább, hogy az emberek döntsenek, nem pedig terroristák csoportjai, vagy az ártatlan civilekre repülőgépről bombákat dobálók. Hagyják csak magára a népet!
A nemzetközi közösségnek elege van ebből. Kína és Oroszország nem vesz tudomásul több szankciót vagy katonai beavatkozást.
A démoni gonosz erői most orrtól orrig (szemtől szembe... a szerk.) állnak az ésszerűség erőivel. Hajók a Egyesült Államokból és hajók Oroszországból egyaránt vannak Szíria partjainál. Bármi megtörténhet.
Valami történni fog.
Ez a két ország, Kína és Oroszország tudja, hogy ők is ott vannak a célpontok listáján.
Nem lehet teljesen felfegyverzett, atomfegyverekkel rendelkező Izraeled, ha azt mondod Iránnak, nem használhat atomenergiát békés célokra... joguk van rá, mint az atomsorompó-egyezmény aláíróinak, egy olyan szerződésének, amit Izrael nem írt alá, miközben nem enged be semmilyen külső megfigyelőt.
A számos konfliktus közül valamelyik a következő világháború kezdete lesz. Ezek a hatalomvágyó elitisták azt képzelik, hogy elkerülhetik egy atomháború következményeit. Ami jól mutatja, hogy megtébolyodtak. Meg kell állítani őket, és ezt a figyelmeztetést a lehető legkomolyabban kell venni.
A világ polgárai vagy követelik, hogy fékezzék le magukat ezek a háborús őrültek, vagy globális atomháborúval kell szembenézniük. Követeld, hogy hagyják abba a hazudozást. Követeld, hogy hagyjanak fel a terroristák küldésével, akik a te testvéreid békés életét zavarják meg.

Lisa Karpova - Pravda.Ru

Menny és pokol

A bibliai leírásokban elszórtan lehet találni utalásokat a mennyei világra. Sok esetben ezek az utalások nem egyértelműek, csak részleteket közölnek, hogy az olvasó csak a többi részlettel összevetve tudja megállapítani, hogy pontosan milyen jelenetet is kell egy adott igehelyen elképzelnie. Maga az elképzelés szó sem teljesen megfelelő, de mivel ezzel a szóval lehet leginkább leírni a folyamatot, ezt használjuk.
A mennyei (égi) világ leírását egyébként még magában a szóban is megtaláljuk, mert ahogy az angyalnevek is beszédesek, az eredeti szövegekben lévő héber/arámi szavak is beszédesek, a menny lényegének leírását tartalmazzák. Az óhéber "mennyek" szó szinte mindenütt többes számban fordul elő, az arámi változata fordul csak elő egyes számban (habár azon lehetne vitatkozni, hogy melyik a héber és melyik az arámi). A "mennyek" szó azért is beszédes, mert a "nevek" szót ugyanazokkal a betűkkel írhatjuk, és a "sém" azaz magyarul "név" szó az Isten tanítására is vonatkozik (ezért volt Noé fia Sém a szellemi örökség birtokosa, az Istentől származó tudás megőrzője). Ennélfogva a mennyek valahogyan rokonértelmű a "nevekkel" azaz az Istentől eredő tanítások összességével. Vagyis a bibliai könyvek a menyország kapui, a menyország maga az a szellemi tartalom, ami a bibliai könyvekben van. Ilyen értelemben nem anyagi tehát a menyország. Az újszövetségi Mennyek Országa tehát azt a közösséget jelentette, ahol az evangélium szerint éltek az emberek, ezért volt az Isten országa szemmel nem látható, és egyúttal benne volt magukban az emberekben, az emberek lelkében. A Mi Atyánk imádságban szereplő kívánság tehát miszerint "Szenteltessék meg a Te neved" ilyen értelemben értelmezendő, azaz az Isten tanításának elismertségére és terjedésére vonatkozik, hiszen ugyan az magától is szent, de azt kívánjuk, hogy azt mindenki felismerje, és ezáltal az megszenteltessék mindenki által. A "Jöjjön el a te országod" is ilyen értelemben értelmezendő, azaz hogy ezen a világon is egy olyan közösséggé váljon a világ, ahol Isten törvényei, a szeretet evangéliumi törvényei szerint élünk. Ez tehát eddig a mennyei világ szellemi megnyilvánulása.
Végig kell viszont ezek után gondolni egy másik dolgot is. A mai kor embere hajlamos azt hinni, hogy a látható és kézzel fogható világ az elsődleges számára, és a mennyei vagy szellemi világ csak úgy emellett létezik. Ezzel együtt azt is feltételezi, hogy mivel az a világ nem látható, ezért az a világ a kevesebb. A valóság éppen az ellenkezője: a szellemi világ nem csak hogy lényege az anyagi világnak, hiszen a mennyei világra épült a fizikai világ (ahogy Krisztus példázatai, azaz az Ige, amit a testté lett Ige hirdetett, előbb volt az anyagi világnál, és az anyagi világ ő általa, ez által lett), hanem a fizikai szemmel érzékelhetetlen szellemi világ összehasonlíthatatlanul hatalmasabb és teljesebb világ. Az más kérdés, hogy az ember a saját tökéletlensége miatt ezt képtelen érzékelni. Az angyalok pedig, akik a mennyei világ lakói, vagy a mennybe vétetett személyek, az ő nem-abnyagi testükben jóval inkább élnek és teljesebbek, mint mi a gyenge fizikai testünkben (a gyengeséget most nem az izomzat mennyiségét tekintve nézzük). Ahogy Keresztelő János mondta: "az ember semmit sem tehet, hanem ha a mennyből adatik neki". Vagyis minden cselekedet és folyamat kezdete és forrása a szellemi világ és az onnan kiinduló isteni akarat. Mindezt csak azért célszerű előre bocsátani, hogy az ember, aki hajlamos a mennyei világ jelenségeit leegyszerűsíteni, és leegyszerűsítve látni, ha azok megnyilvánulnak, tudja, hogy messze több dologról van itt szó, mint amit ő az ő fizikai érzékszervével érzékelni képes. De nem csak a fizikai érzékeivel, hiszen az emberi tudat maga képtelen befogadni a mennyei világ teljessgét, és ezért a mennyei látomásokat is, ha éppen látja, igyekszik egy olyan egyszerűsített formában látni, ami leginkább közel áll a saját megszokott környezetéhez. Ez a fajta "fordítási folyamat" ahogy a mennyeiről emberire fordítja le a tudat (az emberi lélek) a látottakat, egy sajátságos dolog, hiszen az ember a teljességből egy részletet érzékel csak. A folyamatot egy angyali látomás leírásával érzékeltethetjük. Az ember lát valamit ezen a világon, amiről jobb esetben (ez sem mindig jellemző) felismeri, hogy nem evilági jelenség, mondjuk egy angyal. Az angyal fénylő-tüzes mennyei alakja teljesen szellemi, a fényjelenség egy az egyben szintén nem anyagi, hanem szellemi, ennélfogva az ember jobbára fényhez és tűzhöz hasonlítja. Mivel azonban képtelen felodolgozni a látottakat, ezért a fénylő alak vonásait egy olyan alakéval helyettesíti, amelyik a legközelebb áll ahhoz, amit az adott helyen szerinte láthat. Így előfordulhat, hogy azokon a helyeken, ahol angyal megjelenik, az emberek nem angyalok jelenéséről számolnak be, hanem Szűz Mária, vagy egyéb szent megjelenéséről. Még azt is leírják, hogy milyen ruhát viselt, mintha nem lenne nyilvánvaló, hogy a mennyei világban viselt öltözék egyáltalán nem hasonlatos a mi ruháinkhoz.
Mivel azonban a mennyei világ lakói és Isten is tisztában van az emberek ilyen irányú gyengeségével, ezért az ember ilyen jellegű gyengeségét általában elnézik, és a csodát és gyógyulást kereső ember meg is kapja a csodát. Aki viszont szellemileg alacsonyabb szinten van, az könnyen lehet, hogy semmit sem lát a jelenésből, mivel ez egy szellemi jellegű dolog, és ennélfogva szellemileg látható. Aki kizárja a tudatából a szellemi világot, annak az embernek a tudata nem képes a látottakat semmire sem lefordítani, akkor annak helye egyszerűen üres marad, habár furcsa érzései és benyomásai még lehetnek, de lehet hogy az sem.
Az angyalokkal kapcsolatos dolgot azért kellett leírni, mert rávilágít a mennyei világ bizonyos törvényszerűségeire. A mennyei világ ugyanolyan kevéssé emlékeztet a fizikai világra, mint ez a fizikai világ emlékeztet a mennyeire. Egyes nagyobb látomásoknál és csodáknál azonban vannak leírások, amelyeket összeszedve kapunk egyfajta képet a mennyei világról (amennyit az ember abból felfogni képes). Ezek alapján a mennyei világ tűz, köd, füst és sötétség keveredése, a villámlás ragyogásával (tehát nem erős fehér fényt kell elképzelni). Egy helyen "aranyló felhők" vannak megemlítve. Ezeknek egy-két része a nagyobb csodáknál megjelenik, ahogy a mennyei világ az adott időben egyesek számára közelebb kerül a fizikai világhoz, vagy épp fordítva, az adott szereplők emelkednek fel szellemi értelemben egy magasabb szintre, és válik előttük nyilvánvalóvá a mennyei világ. Nyilvánvalóan a tűz sem fizikai tűz, hanem egy jelenség, ami a tűzre emlékeztet, a köd sem köd, hanem valami, ami ködre emlékeztet, a füst sem füst, hanem valami, ami a tűz körül látszik és füstre emlékeztet; a sötétség sem olyan sötétség, mint mi ezen a világon van, és a villámlás fényessége sem azonos azzal, mint ami ezen a világon villámlásnak látunk. Egyszerűen csak ezekkel a szavakkal és jelenségekkel lehet a leginkább körülírni a mennyei látomásban látható dolgokat. Ennélfogva amikor a hegyre leereszkedik a köd, és Krisztus ruhája ragyogó fehérré válik, akkor az a köd sem fizikai, hanem mennyei ködöt jelent. A hegy sem fizikailag ég, és a hegyet beburkoló felhő és a szüntelen villámlás sem fizikai hanem mennyei jelenség Isten jelenlététől (ugyanez van a tűzoszloppal és a ködoszloppal is). Egyúttal ezek a jelenségek ilyesztőbbek és félelmetesebbek is, mert az ember ha szembesül vele, sokkal inkább félelmetesnek látja, mint ennek a világnak a jelenségeit, mert nem tudja, hogy pontosan mi is történik, a jelenség ismeretlen a számára. A mennyei világot ezen felül Isten jelenléte hatja át, ami félelmetes az ember számára, mert hirtelen Isten jelenlétének tudatában ráébred saját, teljesen nyilvánvalóan bűnös és gyarló voltára. Mások számára olyan hely, mintha hazaérkeztek volna; azonos személy esetében pillanatnyi lelki állapotának megfelelően mindkét véglet elképzelhető. Ennyit tehát egyelőre elég írnunk a mennyei világról, következzen az érem másik oldala.
A seol vagy magyarul pokol szóhoz egyértelműen negatív érzetek társulnak, és jó okkal. A halál utáni hely, ahonnan általában nincs visszatérés. A bibliai könyvek szerint a pokol a lelkek jó részének tartózkodási helye a haláltól a feltámadásig. Többféleképpen értelmezhető a szó eredetije: jelent egyszerűen sírt is, vagy a szót elemezgetve a szó gyökéből a "kérdéses helyet" is, ami ismeretlen az ember számára. A betűkből esetleg azt is megállapíthatjuk, hogy valamilyen értelemben a pokol is tüzes hely (legalábbis részben). A középkori és ókori hiedelmek szerint a pokol egyes részei fagyott pusztaságok, de elég változatos a kapcsolódó hiedelem-rendszer, mert minden bűnnek a külön büntetését képzelték el a kárhozott lelkek számára. Ezt fogadjuk is el, vagyis hogy a pokol változatos, és hogy a halál utáni hely, illetve hogy a gyötrelem helye.
Nem minden lélek kerül a pokolra a leírások szerint, a lelkek egy része a fizikai világ nagy nyomorúsága után "vígasztaltatik", tehát közelebb van a mennyei világhoz, megint más lelkek egyszerűen csak öntudatlanul alszanak a test feltámadásáig. A különféle egyházszervezetek tanításai jelentősen eltérnek mindezekről, de nem is annyira a fogalmakkal, mint az elnevezésekkel. Látható, hogy a tisztítótűz fogalma és leírásai sok esetben megfelelnek a pokolnál leírtaknak. A jelenések könyve külön említi a végső kárhozat helyét, a "tűznek tavát", ami tűzzel és kénlővel ég, de azt is olvashatjuk a leírásokban, hogy maga a pokol és a halál (a görög hádész és tanatosz) is ide vettetik az utolsó ítélet után. Lehetne pontosítani a fogalmak elnevezéseit, de sok értelme nincs, mert annyi felekezet van, hogy lehetetlen mindenkinek a külön-külön megfelelő megfogalmazású szöveget egy szöveggé összefoglalni, így maradunk az egyszerű és bibliai nyelvezetnél.
A közhiedelem szerint a pokol egyben a démonok lakhelye is, és itt meg is érkeztünk egy fontos részhez. Mégpedig, hogy mik a démonok, és hogy jut el az ember lelkileg a pokolhoz, milyen szellemi úton? Nyilvánvaló, hogy egy démoni utat követve az adott lélek az adott démon fennhatósága alá kerül. Ez a démoni út sok esetben nem ismerhető fel, a démon nem azt hirdeti, hogy ez az út a pokolra visz, és hogy őt követve az ember kárhozatra (a krizisz görög szó régies megfelelője, eredetileg ítélet jelentéssel) jut. Ellenkezőleg: a démon azt hirdeti, hogy a vele való kapcsolattartás mennyire jó és hasznos, és csábítóvá teszi a démoni utat a tudás, a hatalom, a varázslás, a szellemi képességek, vagy épp az anyagi gazdagság miatt. A kéjvágy és a gyilkos düh is ördögi eredetű, de ezek általában eléggé nyilvánvalóak, a hívő ember könnyebben elkerüli őket. A sátáni utakat viszont kevésbé, tehát a talmudi magyarázatok, amik ószövetségi magyarázatoknak tűnnek, a bölcsesség forrásának és megingathatatlan igazságoknak tűnhetnek. Ezért olyan veszélyes az, amikor a templomokban a tízparancsolatot a rabbik talmudi magyarázataival magyarázzák, vagy ha képességfejlesztő meditációs technikákat és szellemi lényekkel való kapcsolattartást tanítanak valami ezoterikus képzés keretein belül. A pokolra nem az van kiírva jó nagy betűkkel, hogy ez itt a pokol, hanem inkább hogy ez itt a nirvána, itt keresd az üdvözülést és a megváltást. Az atlantiszi angyalokkal (vagyis inkább egyes démonokkal) való kapcsolattartás is a pokoli világhoz visz közelebb, és a pokol itt sem mutatkozik be, nem mutatja igazi arcát. Viszont szellemi útvesztőként feltartja az embert, nehogy az igazsághoz valóban eljusson és a sötétség valódi ellensége legyen. Van aki haláláig tévelyeg az illúziók hazug világában, azt gondolva, hogy a szellemi tökéletesség útját követi. A pokol tehát éppen úgy egy hazug világ, mint ahogy a benne lakó démonok is a hazugság szellemei, semmi sem az, aminek látszik. A pokol bugyrait nagyon könnyen el lehet ma adni "felsőbb dimenzióknak", ahogy a démonok is könnyen feltüntetik magukat gyógyító és tanító angyaloknak. Nem véletlenül írták le igen részletesen a mennyei világot a bibliai könyvek, és az Isten tanítását is egyértelműen, hogy nyilvánvalóvá váljon a két világ közti különbség. Ha valaki kételkedik abban, hogy ez lehetséges, akkor csak gondoljon arra, hogy a zsidók is üldözik azt, aki ellenük beszél, és holott a világ urai és minden élő nép ellenségei, a legsötétebb erkölcsi bűnök és istentelenségek elkövetői, mégis jótevőknek és szenteknek akarják bemutatni magukat. A démon és a pokol is ilyen: álcázza magát, különben lebukna.

Tamási Attila

Kadarkúti Égi Üzenetek 132.Szűzanya: Karácsony

2011.12.21   ÉGI ÜZENETEK                Szűzanya: Karácsony
Drága engesztelő Gyermekeim! Most egy családhoz látogatunk el, megnézzük, hogy ők hogy készülnek karácsonyra, ők nem látnak bennünket, csak mi őket. Először a konyhába megyünk. Az édesanya és a nagymama már majdnem készen vannak az ünnepi vacsorával. Ott párolog a finom aranysárga húsleves, mellette egy tálon a sült hús, a körítések, mártások, savanyúság. A sütemény is elkészült. A terítés következik, nagyon szépen akarják megteríteni az asztalt, hagyjuk őket, hadd dolgozzanak, mi menjünk be a halba, ahol egy mennyezetig érő karácsonyfa áll. Ott van az édesapa és a négyéves kisfia Gáborka. Az édesapa már felszerelte az égőket, és szépen világítanak. Most a szaloncukrokat rakják fel, Gáborka adogatja az apjának, és egyszercsak megszólal. – Apa, képzeld ma az óvodában azt mondta a Krisztike, hogy őnáluk a Jézuska hozza a karácsonyfát, és az angyalkák díszítik fel. És az ajándékokat is a Jézuska hozza. – Kisfiam, most jól figyelj arra, amit mondok! Nincs Jézuska, a Jézuska csak egy mese, olyan, mint a nyuszi, vagy a télapó, a gyerekeket butítják vele. De te olyan okos kisfiú vagy, nem hiszel ilyen butaságokat. – De apa, mégiscsak van Jézuska, ez a kislány mutatott nekem egy képet, ahol a szalmán fekszik a kis Jézus. Kisfiam, az nem fénykép, hanem egy festőművész festett egy szép képet, és azt sokszorosították. – Apa, vegyél nekem egy ilyen képet! Ennek örülnék a legjobban karácsonykor. – Kisfiam, most már elég volt a csacsiságokból, adogasd a szaloncukrot. Szomorú lesz a kisfiú, lehajtja a fejét, és kötelességszerűen adogatja a szaloncukrokat. És mi ott vagyunk mindnyájan, és ezt végignéztük. Én most segíteni fogok ennek a kisfiúnak, teljesítem a kívánságát. Felnézek Mennyei Atyámra, az Ég felé, és kérem, segíts Atyám, tégy csodát! Odamegyek a karácsonyfához, felemelem a két kezemet, és a Mennyei Atya leküldi nekem a kicsi Jézust. Újszülött Jézuskámat leteszem a karácsonyfa alá, Gáborka ajándékdoboza tetejére. Jézuska elkezdi ontani magából a fényt mindenfelé, hirtelen bevilágítja a szobát. Az apa az ablakhoz néz, hátha valami autó ment el előttük, és a reflektora bevilágított az ablakon, de lehetetlen, mert le van húzva a redőny. A kis Gábor is keresi a fény forrását, egyszercsak az apa látja, hogy a doboz fénylik. Nem tudja elképzelni mitől. Gáborka is odamegy, s ő megkapta azt a kegyelmet, hogy látja is a kis Jézust. Letérdel, és elkiáltja magát: – Apa, ez a baba ugyanolyan, mint a Jézuska a képeslapon. És a kicsi Jézuska felemeli a kezét, és kéri Gáborkát, hogy vegye fel, és mutassa meg az édesanyjának és a nagymamának. Gáborka teljesen oda van az örömtől, fölkapja a Jézuskát, egészen a szívéhez szorítja, szalad, és közben csak kiáltozza: Van Jézuska, van Jézuska, hiába mondja apa, hogy nincs, igenis van! És akkor az édesanya, a nagymama és az édesapa is csak nézik, ámulnak, hogy Gáborka kezeiből, karjaiból is ragyogó fény árad. Mind a hárman letérdelnek, keresztet vetnek, és eszükbe jut, hogy valamikor ők is elhitték, hogy a Jézuska hozza a karácsonyfát. Mind a hárman megtértek.
Drága Engesztelő gyermekeim, itt megtettük, amit lehet. Most menjünk ki az utcára. Nézzétek csak, ez egy ütött kopott kicsi házikó. Gyertyafény világít belül. Egy öreg néni üldögél az asztalnál, mintha szomorú lenne. Menjünk be hozzá! Csak egy konyha és szoba az egész, és nagy szegénység mindenütt. Az asztalon a gyertya mellett egy betlehemi kis Jézus szobor van. Ott van a rózsafüzére is, és arcát két kezébe temeti és sír. Egyre jobban zokog. Akar imádkozni, de nem tud a bánattól. Ránéz a kicsi szoborra, és így szól: édes Jézuskám, már csak te maradtál nekem, ugye tudod, hogy a legnagyobb gyermekem külföldön van, és csak nyáron jön haza az egész családjával, a középső fiam pedig Budapesten van, és a hóakadályok miatt nem tud eljönni. Van még egy gyermekem, de ő haragszik rám, ellenem fordította a menyemet, és az unokáimat is. Ezért vagyok ilyen egyedül, csak te maradtál nekem. Drága Engesztelőim, segítsetek ennek az asszonynak, énekeljétek el a Mennyből az angyalt, én pedig azt az ajándékot fogom adni neki, mintha nagyon messziről hallaná ezt az éneket. Kicsinyeim köszönöm szépen, ahogy el kezdtétek énekelni, a néni is elkezdte veletek, abbahagyta a sírást. És nézzétek, mit teszek: Atyám segítségét kérem, majd odamegyek a kicsiny Jézuska szoborhoz, egy keresztet rajzolok fölé a levegőbe. Abban a pillanatban a Jézuska szobor megelevenedik, megnő akkorára, mint egy igazi gyermek. Az asszony csak nézi, dörzsöli a szemét, ez nem lehet igaz, Jézuskám te vagy? És a kis Jézus felé nyújtja a karját, és mondja: Igen, testvérkém, én vagyok, emelj fel, vegyél az öledbe. Az asszony kezébe veszi a Jézuskát, magához öleli, simogatja, csókolgatja, nagyon-nagyon boldog. Tudjátok, ez az asszony, holnap, amikor találkozik a lelki testvéreivel, egyiknek sem meri majd elmondani, mert attól fél, hogy bolondnak nézik. Látjátok, most boldoggá tettük ezt a síró nénit. Most menjünk tovább! Közeledik az éjfél. Van-e kedvetek eljönni az éjféli misére? Igen, akkor most együtt megyünk a templomba. Ahogy belépünk, csodálkozunk, hogy tömve van a templom. Ti biztos tudjátok gyermekeim, hogy mi az oka ennek. Mi csalogatja ide az embereket, akik soha be nem teszik a lábukat az Isten házába. Kb. 300 ember van itt. Nem az Én Jézuskám születésnapját ünneplik, hanem a látványosság vonzza őket ide. És az áldozáskor csak kb.15 ember megy ki. Látom, ahogyan Szent Fiam, felnőtt alakjában ott áll a szentélyben, hosszú fehér ruhában, arany övvel a derekán. Nem mosolyog, egy könnycsepp gördül le a szeméből, és így szól: hát ilyen kevesen szeretnek engem, ennyi emberből csak 15! Pedig mindenkit hívtam, kitárt karokkal, mint gyermek az Oltáriszentségben, és mindenkinek a szívébe akartam költözni.
Gyertek, Gyermekeim menjünk vissza az engesztelő terembe. Micsoda ajándék vár minket itt! Ezen az asztalon itt áll egy kicsi karácsonyfa, gyönyörűen feldíszítve, és alatta ott van az igazi újszülött kicsi Jézuska. A Mennyei Atya tette ide nekünk, amíg mi távol voltunk. De nézzétek, a kicsi Jézus sír, dörzsöli a szemeit, és hangosan zokog. Évám kérdezd meg tőle, miért sír! Kicsi Jézusom, mi a baj, ki bántott téged, mi a bánatod? Ugye látjátok gyermekeim, hogy a 300-ból csak 15 áldozó volt, mert nem szeretnek engem, csak nagyon kevesen. Tudom, ti szerettek, ezért most vigasztaljatok meg engem! Drága Gyermekeim! Éva most felveszi a kicsi Jézust a kezébe, és ti gondolatban jöjjetek ide hozzá! Hozzátok neki az advent alatt összegyűjtött ajándékaitokat, a szentáldozásaitokat, a szentgyónásaitokat, a szentmiséket, az önmegtagadásokat, a bűnbánatotokat, a virrasztásaitokat, a böjtjeiteket, minden jó cselekedeteteket, amit másokkal tettetek. Én most mindegyiketek keze fölé rajzolok egy kicsi keresztet, és abban a pillanatban ezek az ajándékok rózsaszirmokká változnak. És most mindnyájan dobjátok a kis Jézus fölé ezeket a szirmokat, rózsa esőben fürdik, kapkod a kicsi kezével, elfelejt sírni, elkapja egyik másik szirmot, és nagyon boldog. Így szól hozzátok: Drága Kis Testvéreim, köszönöm, hogy megvigasztaltatok, most már egyáltalán nem vagyok szomorú, és ha pár nap múlva lesz az igazi szenteste, az éjféli szentmise, nem fogok sírni, erőt merítek a ti drága ajándékaitokból, és a szeretetetekből. Most pedig Édesanyámmal együtt megáldalak benneteket a karácsonyi ünnep lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.

Amerika után már Új-Zélandon is kiváltságnak számít a saját veteményes

Döbbenten vettem tudomásul, hogy Amerika után most már itt Új-Zélandon is új élelmiszerbiztonsági törvényt léptetnek életbe, amelynek értelmében az élelmiszertermelés többé nem emberi jog, hanem kiváltság.
Az új törvény két szempontból is különösen aggasztó. Először is hatásának terjedelmében, másodsorban pedig azért, mert szinte teljesen észrevétlenül ment végbe a törvényalkotási folyamat. A média szinte egyáltalán nem foglalkozott az üggyel, ami pedig alapjaiban változtatja meg az ország élelmiszerbiztonságát.
A törvényt az amerikai Élelmiszerbiztonsági Hivatal, az FDA és a nagy élelmiszeripari cégek (lásd Monsanto és társai) befolyása alatt álló Kereskedelmi Világszervezet (WTO) nyomására léptették életbe. Az új törvény rendkívül negatív hatással lesz a növények bio-diverzifikációjára és érzékenyen érinti a kisgazdaságokat, mivel jogilag rendelkezik a vetőmagok gyűjtésével, cserekereskedelmével, a barterezéssel és ajándékozással, tulajdonképpen illegálissá téve ezeket a tevékenységeket. Többet erről az nzfoodsecurity.org weboldalon olvashatunk.
Íme, néhány megfontolandó pont a törvénnyel kapcsolatban:
  • A növénytermesztéshez és a saját magunk által megtermelt élelmiszerek megosztásához fűződő jogot a kormány által nyújtható kiváltsággá alakítja, amit a kormány bármikor megvonhat.
  • Megtiltja a „élelmiszerek” felhatalmazás nélküli terjesztését, az élelmiszereket pedig olyan módon definiálja, hogy abba beletartoznak a tápanyagok, a magok, a gyógyhatású készítmények, az alapvető ásványi anyagok és italok, a vizet is beleértve.
  •  A magok feletti rendelkezéssel a kormány elveszi az élelmiszertermesztés lehetőségét az emberektől és a multiknak adja. Ezzel a hatalommal természetesen könnyű visszaélni.
  • A továbbterjesztésre szánt élelmiszerek termelését engedélyhez köti a kis családi gazdaságok számára is, az engedély megadását pedig az állam bármilyen ürüggyel megtagadhatja.
  • Az új élelmiszerbiztonsági törvény értelmében a rendőrség élelmiszerbiztonsági ügyekben is eljárhat, bírósági végzés nélkül tarthat házkutatást és bármilyen általa szükségesnek ítélt eszközt bevethet a razziához, akár fegyvert is (265-1 paragrafus).
  • A 243-as paragrafus értelmében a magánszektor tagjai is lehetnek élelmiszerbiztonsági tisztek, tehát a Monsanto alkalmazottai razziát tarthatnak egy farmon rendőri erősítéssel.
  • A törvény büntető- és polgárjogi immunitást biztosít az élelmiszerbiztonsági tiszteknek, azaz tetteikért nem vonhatók bírósági úton felelősségre.
  • Az új-zélandi kormány a törvényt a Kereskedelmi Világszervezet által támogatott Codex Alimentariusban* előírt kötelezettségeinek teljesítéseként alkotta. Tehát a kormány így vagy úgy, de köteles meghozni ezeket a változtatásokat.
  • A törvény megakadályozza, hogy a helyi közösségek önellátóak legyenek.
  • A törvény hatására a magbankok és magmegosztó hálózatok megszűnhetnek, amennyiben nem sikerül beszerezniük a működésükhöz szükséges engedélyt. A különböző magfajták elvesztése megnehezítené a saját részre történő termesztést.
  • A bio-élelmiszer termelők elveszíthetik piaci részesedésüket a nagy élelmiszeripari cégek javára, ami a tápanyagszegény és genetikailag módosított élelmiszerek további térnyerését eredményezné.
A kulcs a magokban rejlik. Természetesen bizonyos magok önmagukban is élelmiszernek számítanak. A törvény értelmében a gabona vetőmag, vetni való burgonya, rizs, stb. a kormány által felügyelt „anyagnak” számítanak és engedély nélküli birtoklásukért a kábítószer birtoklás esetében kiszabható büntetéshez hasonló büntetés jár. Jó mag nélkül pedig nincs jó étel.
*„Élelmiszer törvénykönyv” az általános és speciális élelmiszerbiztonsági szabványok sorozatát foglalja magában, és Fritz ter Meer náci háborús bűnös alapította. 

Forrás: Investment Watch

Az amerikai szenátus elé kerülő új Élelmiszerbiztonsági törvény illegálissá tenné a zöldségeskerteket

 Az amerikai szenátus elé kerülő 510-es számú törvény az Élelmiszerbiztonság modernizálásáról sokak szerint az amerikai történelem egyik legveszélyesebb törvényjavaslata. A törvény értelmében a kormánynak jogában állna meghatározni kinek biztosít jogot arra, hogy növényt termesszen, illetve azzal kereskedjen. Elfogadása esetén a hátsókertben fejlődő paradicsompalánta sorsáról is Nagytestvér döntene. A kormánynak jogában állna letartóztatni a helyi piacokon saját termelésű zöldségeiket, gyümölcseiket áruló kiskerttulajdonosokat. A bio zöldségek és gyümölcsök szállítása csak a kormány előírásai szerint történhetne, ellenkező esetben büntetőeljárás indítható a gazda ellen.
„A törvényjavaslat a növénytermesztés és kereskedelem valamint saját fogyasztási cikkeink szabad megválasztása elleni legsúlyosabb támadás. Teljes mértékben alkotmányellenes, ellentmond minden természeti törvénynek, de úgy is fogalmazhatunk, hogy ellentétes Isten akaratával,” mondta Dr. Shiv Chopra, kanadai wistleblower.
Ez a diktatórikus törvény minden növénytermesztést, beleértve azt is, amit saját hátsókertünkben ültetünk, a Nemzetbiztonsági Minisztérium fennhatósága alá vonna. Ugyanazok az emberek, akik a Közlekedésbiztonsági Hatóságot (TSA – Transportation Security Administration) irányítják és előírják, hogy ma Amerikában teljes testátvilágítás vagy megalázó motozás nélkül nem lehet utazni, ezentúl abba is beleszólhatnak, hogy ültethetünk-e paradicsomot és paprikát a hátsókertben.
A törvény felhatalmazná az amerikai kormányt, hogy illegális kereskedelem vádjával („csempészés”) letartóztassa azokat, akik a saját kiskertjükben megtermelt salátát megpróbálják eladni a helyi piacon.
Amerikának többé nem lenne joga határozni saját élelmiszerellátásáról, átadva a végső döntés jogát a Kereskedelmi Világszervezetnek és a Codex Alimentariusnak.
A törvény nagyon homályosan fogalmaz, így azt a hatóságok szinte bármire alkalmazhatják. A bio farmok tulajdonosai leginkább attól félnek, hogy a törvény illegálissá tenné a magok kigyűjtését a saját maguk által termelt növényekből. Ezzel a lépéssel a hatalmas, génmódosított technológiát alkalmazó agrárkonszernek, mint a Monsanto, teljes monopóliumot élveznének az élelmiszerellátásban, mivel mindenki tőlük kényszerülne magot vásárolni. A génmódosított magból kikelt növények magja pedig steril, így a magokat minden évben újra meg kellene vásárolni.
Forrás: NaturalNews