2012. július 16., hétfő

Véget kell vetni a Sötétség Korszakának

ŐSHONOS NÉPEK ÜZENTEK AZ ENSZ-NEK

David Choquehuanca boliviai külügyminiszter bejelentette, hogy igen nagy létszámban a világ bennszülött népei és társadalmi mozgalmai a december 21-i napfordulót megtartják és üdvözlik "New York"-ot, hogy eljöjjön az "élet kultúrája", a Maya naptár szerint, az év végén. "December 21-én véget kell vetnünk a Sötétség Korszakának (Macha Macha), mert ez a sötétség, az önzést, az individualizmust, a széthullást jelenti. Ezen a napon a Szent Pacha tóra vetítjük a testvériséget, meg kell teremteni a szeretetet, a szolidaritást” - mondta Choquehuanca külügyminiszter. Ezt a nyilatkozat abból az alkalomból mondta, hogy részt vett azon szerződés aláírásán, amin egy repülőteret fognak építeni egy vidéki városban. (hazafiasradio)

A finálé


Lassan ugyanis ide érkezünk. Láthattuk már amint az országban 500 éve itt élősködő cigányhordák magyarokat ölnek, erőszakolnak, kirabolnak, és még folytathatnánk a felsorolást. Azonban most túllőttek a célon, és olyan embert gyilkoltak meg, akire felnézett az ország.
Egy halott sportoló minden esetben vérlázító, és bosszúért kiált. Olyannyira, hogy futottak is az elkövetők, és mindenki érezte, hogy most nagy a baj. Kedvenc (sic!) miniszterelnökünk kiállt a médiák elé és össze vissza habogott, a rendőrség pedig minden erejét elkövette, hogy előkerítse a tetteseket. A cigányok olyannyira megérezték a bajt, (mint a süllyedő hajón a patkányok) hogy saját maguk ellen mentek tüntetni. Egyszerűen vicc. Ez már a végjáték. Innen már nincs tovább. Ez a finálé, a nagy játék utolsó felvonáshoz érkezett. Cigányék valahogy hírtelen magyarokká akartak válni, de már nem lehet. Eddig kellett volna gondolkodni. Eddig kellett volna tanulni a figyelmeztetésekből. Most hírtelen meakulpáznak (szánom-bánom), mint mindig most is ők a szegény üldözött kitaszítottak, akik mindent elkövetnek hogy beilleszkedjenek, de egyszerűen nem hagyják őket a magyarok.
Talán nem kellett volna annyi hülye amerikai négergettós filmet nézni, s felvenni a gettóstílust, no meg persze nem kellene Don Kolompárt játszani sem. Hiába járt a szánk, hogy nem lesz jó, ha magyarokat vertek, csoportokba verődve gyilkoltok, erőszakoltok. Hiába fizettük az ételeteket, abba a kézbe haraptatok, aki etetett. Hiába láttak el a mi adónkból a magyar kórházakban, még egyszer sem köszöntétek meg. Hiába adtunk talpalatnyi helyet a hazából, hátba szúrtátok aki befogadott. De most baj van, nagy baj. Most hírtelen visszatáncolnának, de késő. Mert az a maradék lehetőség, hogy egyszer beilleszkedjenek vagy, hogy a legkisebb esély megmaradjon egy békés rendezésre most elszállt.
Valami eltörött. Az a vékonyka kis deszkaszál, ami a hídból megmaradt a cigány és magyar közötti szakadék felett, most kettétört, és a mélybe zuhant. Végérvényesen. Talán ezt is akarták egyesek, talán nem. De most már vége. Ez nem mehet tovább. Voltak itt érvek. Sok-sok érvet mondtunk el, hogy miért kellene megváltoznia a cigányságnak. Érvek egész hadát soroltuk fel, sőt kértük tőlük, de mostanra nem maradt más nekünk, mint az, hogy elővegyük a legutolsó érvet.
Ultima Ratio, avagy a „VÉGSŐ ÉRV”. Ez volt a középkori ágyúkra öntve. Eddig a cigányok jártak szamuráj karddal az oldalukon, meg kiegyenesített kaszával, késsel a zsebükben. Mostantól mi is így járunk. Jól jegyezzétek meg, minden cigányra tíz magyar jut. Mostantól készülünk, és nem fogunk kitérni az összecsapások elől. Szervezettebbek, és intelligensebbek vagyunk mint ti. Többen vagyunk, sokkal-sokkal többen, és nem félünk tőletek. Tartott a magyar tőletek, mert bosztihók vagytok, és mindig bicska volt a zsebetekben. Mert a magyar tiszteli a törvényt, és nem akart börtönbe kerülni. De most már a mi zsebünkben is fegyver lesz. Most már nem kell tartanunk a büntetéstől, mert rejteni fog minket a nemzet ereje, ti pedig sehova sem bújhattok, mert mi mindenhol ott vagyunk, minden helyet ismerünk, és mindent látunk, mert használni is tudjuk a technikát, nem csak eladni ócskavasnak. Ugyanis van hozzá eszünk, nektek meg nincs.
Genetikai hulladék vagytok. Olyanok mint valami parazita állatfaj. Van erő, meg ellenálló szervezet. De ez nem elég az intelligens pusztítással szemben. Ami szervezetten fog lecsapni rátok mindenhol az ország egész területén, és nem hagy élve egyetlen nyomorult példányt sem. Nem azért mert gyűlölünk benneteket. Még véletlenül sem, hiszen a kertész sem gyűlöli a levéltetveket, azért mert levéltetvek… nem tehetnek róla. Egyszerűen bekeveri a permetszert és lepermetezi a tetveket. És kész, másnapra meggyógyult a fa. Ennyik vagytok nekünk. Semmivel sem többek.  
Ez az ULTIMA RATIO!!!

Orbán ködösít: az IMF nem ellenség

Orbán Viktor az utóbbi napokban újabb ködösítésbe kezdett arról, hogy az IMF valójában nem ellenség, a hitel valójában nem is hitel (hanem elővigyázatossági keret), az IMF pedig valójában nem visz, hanem hoz. Orbán szerint a sajtóban az IMF úgy van megjelenítve, mint a krampuszok – és nem hozzák a pénzt, hanem kiviszik az országból. A kérdés, hogy melyik sajtóra gondolt, mert a Fidesz-média folyamatosan azon munkálkodik, hogy az emberek elfogadják az újabb adósságot.
Orbán nyilván úgy értette ezeket a kijelentéseket, hogy ameddig ő kormányon van, addig az IMF nem viszi a pénzt, hanem hozza. Felveszik a hitelt, megkapják az újabb elsikkasztható keretet – a kormány csak kapni fog ettől a hitelszerződéstől. A pénz kivonása majd akkor kezdődne meg, mikor már a törlesztés kerül terítékre – de ez már a következő kormányok dolga, a Fideszt ez már nem érinti. A Fidesz-kormány tehát csak kap ettől a hitelszerződéstől – Orbán pedig a ennek megfelelően, a lehető legszubjektívebb módon próbálja tálalni a mintegy tízmillió magyar sorsára hatással lévő újabb adósságot.
Ez a demokrácia átka: mindent el lehet fogadtatni a kormánnyal, ha az rövid távú előnnyel kecsegtet, mert a kormánypárt nagyon jól tudja, hogy mire törleszteni kell, addigra ő már rég le lesz váltva, így a költségvetés borulásához már semmi köze nem lesz. Majd megoldja a következő párt a nyakába szakadó problémákat!
Egyetlen kérdést lehet nekik feltenni: újabb adósságot akarnak, vagy az eladósodottság megszüntetését? Akárhogy is ködösít, Orbán erre újra és újra megadja az egyértelmű választ.
Két évtizednyi demokrácia kellett ahhoz, hogy a magyar nép besokalljon az egymást váltogató, felelőtlen jöttmentek cirkuszaitól. Nem kell se hitelszerződés, se cionista tőke, a magyar népnek önrendelkezésre és felelős, hungarista vezetésre van szüksége az ország élén!
Fenyvesi Áron


Lássanak csodát, a kormánynak milliárdokba kerülő médiapropaganda után megkezdődtek a tárgyalások az IMF-fel és az Európai Unióval az újabb adósság felvételéről. Cionista körökben egyfajta belső birkózásnak tudható be, hogy az a Varga Mihály vezeti a tárgyalásokat, akit korábban Orbán helyére akartak betenni miniszterelnöknek. 
Orbán azonban ordított és rúgkapált, kellett neki a vaskos szelet a jól jövedelmező miniszterelnöki pozícióból, így Varga egyelőre megmarad Damoklész kardjának Orbán feje felett - ameddig úgy táncol ahogy a disznók fütyülnek, nem eshet baja, és Vargát sem akarják a helyére ültetni. A miniszterelnök pozícióban marad, mert nincs más szabadkőműves alternatíva helyette.
Senki nem lepődhet meg ezen, akinek van egy kis csepp esze. Mi az elmúlt hónapokban jót derültünk az IMF kapcsán kerekített médiacirkuszon, kíváncsian figyeltük, hogy a hitelfelvétel kapcsán az egyértelmű NEM-ből hogyan fognak a megvezetettek számára egy IGEN-t felmutatni. Ezt az IGEN-t a kormánymédia még mindig nem tudta összeszenvedni, pedig ez hatalmas mennyiségű erőforrást felemésztő művelet. Ehelyett viszont láthatunk majd újabb ügyes húzásokat: „Orbán nem ért egyet az IMF ilyen meg ilyen feltételével” – mintha az államcsőd szélén táncoló demokrata kormánynak nem minden vágya az lenne, hogy megkapják az újabb, elkölthető milliárdokat. Ennek az IGEN-nek az összehozása nagyon kínkeserves lesz, mert időközben majd látszólagos ellentéteket is kell produkálni.
Mindezt amiatt, mert a Fidesz utánra pozícióba hozni tervezett összes politikai erő már a létrehozásakor megbukott. Egymást követően több hatalomátmentési kísérlet bukott meg, és lassan az Orbán utódjaként felépíteni szándékozott Jobbik is egyfajta árpád-sávos SZDSZ-szé lett visszaminősítve.
Orbán népszerűsége igencsak vissza fog esni, miután felvette az újabb IMF-hitelt. Lehet úgy tenni, mintha nem akarnák, de csak amiatt színlelnek, mert színlelni kénytelenek: a páholymester nem tud már kit a helyükre tenni. Magyarországon csak két politikai erő van: a Magyarországi Nagyoriens, és a Magyar Nemzeti Arcvonal. A szabadkőműves kormány már régóta két lépéssel az események mögött halad – és ne aggódjanak, mert a most felépíteni szándékozott Bajnai tengely sem fog tudni kibontakozni. Orbán Viktor számára egyetlen lehetőség adott: miután felveszik a hitelt, Vargára hárítja a felelősséget. Így még egy ideig pozícióban maradhat – de ideje felmutatni néhány kártyát: újabb alternatívát nem fogunk hagyni felépíteni. Lehet szedni a sátorfát!
Fenyvesi Áron


Szűrös nem kertelt: Ez tette tönkre Magyarországot


Jogosak a Nemzetközi Valutaalaphoz történt 30 évvel ezelőtti csatlakozást bíráló megjegyzések - mondta Szűrös Mátyás volt MSZMP-s politikus.
Harminc éve lépett be az akkori Magyar Népköztársaság a Nemzetközi Valutaalapba (IMF). Ezt a félig-meddig titkos döntést utólag Szűrös Mátyás akkori moszkvai nagykövet jelentette be Nyikolaj Tyihonov szovjet miniszterelnöknek. A szovjet politikus hűvösen annyit mondott a magyar diplomatának a levélben átadott közlésre, hogy az IMF az imperializmus fellegvára, és tönkreteszi a hitelt felvevő országokat, különösen a gyenge, kiszolgáltatott államokat. „Egyébként pedig ez az önök dolga, Magyarország szuverén ország. Ha sikerülni fog, önöké lesz a dicsőség, ha nem, önöké lesz a súlyos kudarc” – idézte fel a volt szovjet kormányfő szavait a Vasárnapi újságban Szűrös Mátyás.
A volt MSZMP-s politikus elmondta, 1981-ben a magyar kormány lényegében eldöntötte, hogy mivel nincs más megoldás, az ország belép a Nemzetközi Valutaalapba, ami 1982 márciusában meg is történt. Előzménye a hetvenes ével elején kibontakozott úgynevezett olajválság, ennek következtében újra erőteljesen felmerült a kérdés, hogy az ország hogyan finanszírozza magát a jövőben. Magyarország előtte körbejárta a szocialista államokat, de sehonnan nem tudott hitelt felvenni, majd Nyugat-Németországot is megkeresta, és az sem vállalkozott a kölcsönnyújtásra.
A szovjetekkel annyit sikerült tisztázni,hogy mivel nem tudnak segíteni, a magyar kormány más megoldást keres. Ebben a helyzetben a Szovjetunió nem tudott mit mondani, ezért fogalmazott aztán Tyihonov úgy, hogy Magyarország szuverén, miközben a valóságban megszállt állam volt – tette hozzá Szűrös Mátyás.
A politikus szerint hazánk akkori vezetése előtt nem kínálkozott jó megoldás, ezért a kényszerhelyzetben a legkisebb rosszat választotta. Igaz azonban, hogy ez a lépés aztán tönkretette az országot, amely azóta is az adósságcsapdában vergődik, a kritikai megjegyzések tehát jogosak – jelentette ki az egykori ideiglenes köztársasági elnök, aki úgy vélekedik, hazánk 1982 után két birodalom satujába került.
A volt kommunista diplomata ma fontosnak tartja, hogy országunk őrizze meg pénzügyi önállóságát a nemzetközi szervezetekkel szemben, az IMF szerinte ugyanis kizsákmányolja a hitelfelvevőket. „Ma az a helyes, hazafias magatartás, ha e tekintetben a kormány mellé állunk – politikai hovatartozástól függetlenül –, hogy az újabb megállapodása Nemzetközi Valutaalappal ne legyen direkt folytatása az eddigieknek, hanem javítsunk a helyzeten. Ahogy a miniszterelnök is megfogalmazza: nekünk nem feltétlenül hitelre van szükségünk, hanem egy biztosítékra a megállapodás révén” – mondta a Vasárnapi újságban Szűrös Mátyás.


Az IMF a nemzetközi tőke legnagyobb szervezete. Azért hozták létre, hogy fenntartsa a tőke, a kapitalizmus világuralmát. A tőke uralmát két dolog zavarja. Az egyik, amikor a dolgozók túl sok engedményt, azaz túl nagy fizetéseket, túl sok nyugdíjkedvezményt, túl nagy szociális kiadásokat harcolnak ki maguknak. Ez a tőkének pénzbe kerül, ezért mindent megtesz azért, hogy visszavegye ezeket az engedményeket. A másik zavaró tényező az, amikor az egyes országok tőkés köreinek saját érdekei ellentétbe kerülnek a közös érdekkel.
Magyarország esetében mindkét tényező fennáll. A tőkés világ szerint minden nyomorunk ellenére még mindig túl jól élünk, és ez túl sokba kerül a tőkének. Az IMF szerint, ha ez a helyzet fennmarad, akkor a tőke csődbe megy, veszélybe kerül a kapitalizmus. A recept világos: el kell venni a dolgozók túl jó életét, le kell faragni a szociális kiadásokat, mindent, ami a tőkének kiadást jelent. Az egyes országok, így Magyarország kormánya is nehezen oldja meg ezt a feladatot, hiszen a saját dolgozóival kell szembenézni, és ez nem egyszerű. Az Orbán-kormány azzal kezdte a tevékenységét, hogy megadóztatta a bankokat. Azaz tett egy olyan lépést, ami engedmény a dolgozókkal szemben.
Itt jön az IMF, amely elhiteti velünk, magyarokkal, hogy az ő, azaz a nemzetközi tőke segítsége, ilyen vagy olyan hitele nélkül nincs magyar jövő. Ha nem akarunk megdögleni, akkor tegyük azt, amit ők mondanak. Ezt a szöveget beveszi a magyar értelmiség, sőt, sajnos, a dolgozók egy része is. A magyar kormány így óriási segítséget kap ahhoz, hogy keresztülverje a szociális kiadások csökkentését.
Az IMF, azaz a nemzetközi tőke közös érdekei szempontjából káros és veszélyes az is, amit a magyar kormány művel. Az Orbán-kormány különcködött, kilógott a sorból, saját nemzeti utat hirdetett. Miért tette? Nos, azért, mert ő is tudja, hogy a külföldi tőke abszolút uralma a magyar gazdaságban nem csak a magyar dolgozókat teszi tönkre, de a magyar tőkésosztály egy részét is, a kis-és középvállalkozókat, a hozzájuk kapcsolódó értelmiségi köröket, más szóval a középosztályt is. Az Orbán-kormány úgy gondolta, hogy megszilárdítja saját belső politikai hatalmát, maga alá rendeli a médiát, a kényszernyugdíjazással leváltja a bírói kart, és általában az állami hatalom szereplőit, és a hozzá hű embereket teszi helyükre. Úgy gondolta, hogy e hatalom birtokában a tőke nemzetközi erőinek érdekeivel szemben megvalósíthatja saját tőkés érdekeit. A tőke nemzetközi erőin a német, az amerikai tőkét tessék érteni!
Ehhez külső forrásokat is igyekeztek igénybe venni. Így született meg a keleti nyitás koncepciója. Vagyis: szerezzünk pénzt a kínaiaktól, ezzel erősítsük meg a magyar tőke pozícióit a nemzetközi tőke fő erőinek érdekeivel szemben. Ez utóbbi felemásan megy sok ok miatt. Ez olyan bonyolult játék, ami nem megy a magyar politikai erőknek. A keleti nyitás ugyanis úgy nem megy, hogy a kínaiak pénzét akarom megszerezni, de ugyanakkor benne vagyok az USA és az EU minden olyan csínytevésében, ami zavarja a kínaiakat. Ráadásul túl sokan akarnak beszállni a kínai üzletbe, ezért a harc már az országon, a kormányon belül is folyik. A fő ok azonban az, hogy a kínai tőke csak úgy hajlandó megsegíteni a magyar tőkét, ha nem kell ujjat húznia a német, amerikai tőkével, az IMF-vel.
Az Orbán-kormány és az IMF közötti hónapok óta tartó huzavona egy nagy színházi előadás része. Az első perctől kezdve világos volt, hogy az Orbán-kormány le fog feküdni az IMF-nek. Nem azért, mert ügyetlenek. Hanem azért, mert ők is tőkések. A nemzetközi tőkével szemben fel lehetett volna venni a küzdelmet, de ez már a kapitalizmus, mint rendszer elleni fellépést jelentette volna. Például ehhez itthon a dolgozók felé kellett volna nyitnia. Ezt azonban nem tudta, nem merte, nem akarta megtenni. Így született meg a munka törvénykönyve, a szocialista múlt elleni törvények és sok minden más.
Nem mindegy azonban, hogy az Orbán-kormány hogyan fekszik le. Az IMF azt tette lehetővé, hogy az Orbán-kormány ebbe lehetőleg ne bukjon bele. Lassan mindenki elhiszi, hogy az IMF nélkül nem megy semmi. Ezt hirdeti az MSZP, a DK, az LMP, ezt sugallják az értelmiségi körök. Még a szakszervezetek vezetése is beállt ebbe a sorba. Emlékezzünk arra, hogy néhány hete az IMF magyarországi képviseletével próbáltak egyezkedni. Az Orbán-kormány azt tudta demonstrálni, hogy ők keményen küzdenek a nemzeti érdekekért, a magyar dolgozókért, a középosztályért.
A sok hűhó lényege az, hogy a tőkés Orbán-kormány lefekszik a nemzetközi nagytőke érdekeinek. Felvállalja, hogy saját maga veszi el azt, ami még a dolgozó embereknek megmaradt. Cserébe talán a helyén maradhat.
munkaspart.hu

Versenyfutás az NWO-val

Az emberiség sorsa most azon múlik, hogy ki lesz a gyorsabb, a befutó. Az NWO elkötelezettjei és a függőségből élők, valamint a világ energetikai struktúráltságának átalakulása vívja végső harcát. Mint tudjuk, a multik, a bankok, és a "feketearisztrokrácia", ami egy és ugyanaz, a fosszilis energiahordozókon keresztül tartja markában a világot. Az olaj -és gázmezők birtoklása meghatározó szerepű az energiatermelésben, és mint kiderült, az atomerőművek sem oldják meg az egyre növekvő energiaigény problémáját, mert egy-egy stratégiai fontosságú, bármikor felhasználható időzített bombát jelentenek birtokosaik területein. A nukleáris hulladék még sokévig fog gondot okozni.

Az előző, "Saját energiával az NWO ellen" című cikkben számoltam be három olyan tesztelés és gyártás alatt álló felfedezésről, vagy akinek jobban tetszik, találmányról, amelyek hamarosan forgalomba kerülnek. Képzeljünk el egy Szaud-Arábiát, ahol az olajat birtokló család a legkíméletlenebb módon tiporja el a rendszer ellen tüntető elégedetlen, szinte középkori jogi állapotok között élő lakosságot. Betiltották a tüntetéseket, ennek ellenére mindennaposak zavargások. A politikia foglyokkal zsúfolásig megtöltött börtönökben lázadások törnek ki, ahogy a hétvégén is megtörtént két halálos áldozattal.
Mi lesz a nagy olaj és gázkitermelőkkel, ha csak a myűanyag és kenőolaj-üzlet marad? Nem lehet majd "Globális felmelegedési" csalással riogatni, mert a víz, ami virágzó termőföldekké tudja változtatni a sivatagokat, ami szárazföldek jelentős részét teszik ki, hatalmas népességet lenne képes eltartani, de a civilizáltabb világban így is csökken a lélekszám. A sivatagok, és a kevés csapadékkal rendelkező területek öntözése akár tízszer ekkora népességet is el tudna tartani, főleg ha az energiatermelő technológia kevésbé szennyezi a környezetet. Észak-Afrikában a Szahara, Délnyugat-Afrikában a Namíb-sivatag és a Kalahári-sivatag, Ázsiában az Arab-félsziget sivatagjai, Irán és Beludzsisztán belseje, a Tharr-sivatag, a Góbi, Ausztráliában a Nagy-Viktória-sivatag és a Nagy-homoksivatag, Észak-Amerikában a Yuma-, Mojave- és Gila-sivatag, a Mexikói-medence egy része, Dél-Amerikában Peru - és Észak-Chile partvidékének nagy része, benne az Atacama-sivatag.
Megemlítendő, mivel sokan nem veszik észre, hogy a leállított atomerőművek kieső áramtermelését hőerőművekkel biztosítják, és így sincs elektromos energia hiány. A közvetlen környezetszennyezést okozó hőerőművek "ráfejelnek" a felmelegedési csalásra, miközben emelkednek az energia árak, szegényedik a Föld népessége, és gazdagodnak kifosztóink.

A "túlnépesedés rémképe", szinte korlátlan energia birtokában azzá minősül, ami valójában. Egy szűk csoport kizárólagos birtoklási vágyának kielégítésének. Nem kell messzire menni, hogy milyen sors vár az "állítólag" kiválasztott népre. Elég csak megnézni, hogy mi történik Izraelben:

Szombaton több mint 10.000 ember vonult az utcára több helyen Izraelben, a megszállt területeken az egy éve tartó társadalmi igazságosság tiltakozása eredményeként, amely végigsöpört Izraelen az elmúlt évben, és százezreket mozgatott meg.
Moshe Silman benzint öntött magára szombat este Tel-Avivban, és felgyújtotta magát, hogy tiltakozzon az izraeli rezsim gazdaságpolitikája, a társadalmi egyenlőtlenségek, és a megkülönböztetés ellen.
Ő is hibáztatta Benjamin Netanjahu miniszterelnököt és Yuval Steinitz pénzügyminisztert a "megaláztatásért".
"Fizettem milliós adót, szolgáltam a hadseregben és a tartalékos voltam 46 éves koromig. Nem leszek hajléktalan, és ez az, amiért én tiltakozok sérelmeim miatt, amelyeket Izrael ró az emberekre".

A "szabadság hazájában"(???), az USA-ban a "második kiegészítés" szerinti önvédelemhez való jogot akarják korlátozni ENSZ határozattal, fegyverbegyűjtésekkel, kiszolgáltatva a lakosságot a hadseregnek, a rendőrségnek, és a vegyes népesség közötti súrlódásoknak. A német parlament, a Bundestag 57 másodperc alatt megszavazta a német emberek jogfosztottságát. Az Európai Egyesült Államok megalakítása nem csak az euró-zónába tartozó országok elleni merénylet, mert az EU tagországok eladósítása már nem "európai ügy". Ugyanaz a "gazdája", mint a világ más részein felforgató, háborús feszültséget gerjesztőké. A Távol-Keleten három gócpontot alakítottak ki, amely közvetlenül, első szinten érinti Oroszországot, Kínát, Indiát, Japánt , Észak -és Dél Koreát, valamint Pakisztánt. Ez utóbbi esetében az állandóan terítéken lévő Afganisztán is kulcsfontosságú, mivel az iszlám világ "bástyájával", Iránnal határos stratégiai pont.

Több ezer pakisztáni ismét az utcákon az ország déli részén Karacsiban, hogy tiltakozzanak Iszlámábád azon döntése ellen, hogy indítsák újra a NATO afganisztáni ellátási útvonalait. A múlt héten több mint 50.000 pakisztáni tartott "hosszú menetelést" tiltakozásként a keleti Lahore városában. A "Halál az USA-ra" és más hasonló "barátságos szlogenek" éneklése híven tükrözi, hogy pokolba kívánják az amerikaiakat, pedig Hillary Clinton július 4-én "elnézést kért" a pakisztáni hadseregtől a 2011 novemberében megölt 24 pakisztáni katona miatt. Az USA haderő és a NATO dúl, rombol, gyilkol, fosztogat mindenütt, ahova beteszi a lábát, bár Irak már visszaköveteli Washingtól az ellopott kincseit. Jellemzően csak a "felét" szándékoznak visszaszolgáltatni.

Az ENSZ "szívügyévé" vált a túlnépesedés. Az "önkéntes sterilizáció", köszönhetően az Obama-care törvénynek, ingyenessé vált az USA-ban, de világszerte fizetnek, vagy kedvezményeket nyújtanak érte, miközben egyes médiumok már 2012. augusztus 12-től 130 napos háborúról írnak, ami 2012. december 21-ig tartana. Ehhez kulcsfontosságú Szíria megtámadása, és az "ürügy". Melyik forgatókönyvre kerülhet sor?
A "lázadó" Al-Kaida bérgyilkosok, a MI5-MI6, a CIA és Mossad ügynökök, a francia idegenlégió zsoldosai, és néhány szíriai ellenzéki, a hírek szerint vegyifegyverek birtokába jutott. A felderítőgépes provokációval próbálkozó Törökország területén egy gáztámadást nem lesz nehéz a zsidó-tulajdonú médián keresztül szír kormányszintű támadásnak beállítani.
Másik variációként lehetnek az "ürügyszolgáltatók" nyugati zsoldosok, akik szíriai területről mérgesgáz töltetű rakétákat lőnek ki Izraelre, és a támadással Assadot vádolják meg. A párhuzamos dezinformáció fejetlenséget idézhet elő Szíriában, és a hazugságokkal etetett nyugati médián élők körében.

A külső megtévesztés módszereit eddig is tapasztalhattuk, de az arab országokban szinte alig van földi adás. Az információkat, TV-adásokat legtöbb helyen műholdakról veszik. A szíriai tömegek befolyásolásának eszköze ott is a média, ami blokkolható, vagy alkalmas megtévesztő információk sugárzására.
Persze a legbrutálisabb befolyásoló eszközről, a tudatmódosító frekvenciákról még nem esett szó. Alapvető emberi képesség, hogy megtartsuk a szociális kompetenciánkat, könyörületesen és békésen foglalkozva egymással, amit gyors ütemben elveszhet. Hiába van az önkéntes, de szegény harcos, ha "megfosztják erejétől", bár védekezni ésszel is lehet, nem csak "izomból".
Ez a bátorságot, erőt adó, a szív, elme intelligencia, a tudat tiszta és érzékiséget ajándékozó képessége, ami a saját odaadó, nem "érdekből" létező, lebegő egyfajta csereeszköze, ami a megértés és együttműködés a valós és virtuális világban.

Remélhetőleg ilyen megfontolások késztetik a Keshe Alapítványt is, amikor meghívót küldött szét a világbéke technológia megjelenésének ismertetésére.

A Keshe Alapítvány 2012. április 12-i konferenciája után a világ országainak nagykövetei meghívást kaptak Brüsszelbe a világ vezetői számára a Foundation Center Ninove-ben megrendezendő konferenciára, amely témája a "Magravs", tér, gravitációs -és mágneses technológiájának megosztása.
A konferencia 2012. szeptember 21-én ismerteti a rendszert, mellyel a New-York - Teherán útvonal 10 perc utazási időre rövidíthető, és szinte minden pontja elérhető a bolygónak.

Jelentkezni 2012. szeptember 6-ig lehet, ami után a jelentkezők meghívót kapnak. Előzetesként: A tájékoztatás szerint a repülési rendszert nem érzékeli a radar. Megoldja a globális vízhiány problémáját, és kiveszi a jelenlegi pénzügyi struktúra kezéből az irányítást.

A szeptember 21-i előadáson Prof. Konstantin Meyl ismerteti a szeptember 6-i második bemutató után az egybegyűltekkel a technológiát. A technológia minden kormány számára szabadon felhasználhatóvá válik, megszüntetve az élelmiszer hiányt, az egészségügyi ellátás hiányosságait, az energia ellőállítás gondjait. A Keshe Alapítvány memoranduma tartalmazza a plazma-reaktror-szabadalom átruházását minden egyes emberre a Földön, legyen az bármely nép szülötte.
Bővebben: Link
Szerencsére, és sok eddigi áldozat szerencsétlenségére, a bankárkaszt kapzsi mohósága a legtöbb gondolkodó embert arra készteti, hogy alapjaiban változtassa meg a világot. Még két olyan találmányt fogok ismertetni későbbiekben, amelyek szintén az energia létkérdését oldják meg, mert önellátásra már a népesség elenyésző része képes. A fennmaradó lélekszám élelmezése, ivóvízzel ellátása pedig csak nagy mennyiségű energiabefektetéssel oldható meg, és ez a záloga a földönkívüli terjeszkedésnek is. Az emberiségnek nem az a feladata, hogy egy szűk réteg jólétéről egy csökkentett létszámú elhülyített, fejlődésképtelenné tett rabszolgaréteg gondoskodjon, hanem az, hogy benépesítse a világegyetemet, és újabb hatalmas volumenű feladatok megoldására koncentráljon, mint a lakhatóvá tehető bolygók élhetővé tétele.




Obama vs. MT Keshe ultimátum vagy háború?  

Nem kellett sokáig várni... Esetleg már kitört a háború (csak nem az NWO által tervezett)? A Keshe Alapítvány felhívása kiverte a biztosítékot! Mint az előző írásomban beszámoltam róla, minden kormány vezetése értesítést kapott a Magrav-technológia széleskörű elterjesztési lehetőségéről.
Obama már reagált, mivel az új technológia meg tudja zavarni, illetve blokkolni tudja a kommunikációs rendszereket minden frekvencián. A rendszer megzavarhatja a kommunikációs vonalakat, és blokkolja a megadott kommunikáció minden felhasználását régiók, akár távoli pontok között is. Ez azt jelenti, hogy minimális erőfeszítéssel bármelyik műholdas adatátvitelt blokkolni tudja. Tesztelték a rendszert 4 évvel ezelőtt, és látták az eredményt. Ha a rendszer által használt erők aktívan kerülnek kiválasztásra egy bizonyos területen, a másik oldal nem tud információt küldeni a címzettnek (lőttek a drónoknak, de a HAARP-nak, és a tudatmódosításnak is).

A közelmúltban elfogadott amerikai rendelet bizonyítja, hogy aggodalomra ad okot a fejlett a technológia bizonyos műveletek végrehajtása során. Sőt arra is rávilágít, hogy az USA-nak nincs olyan rendszere, amely képes legyőzni egy ilyen erős és fejlett technológiát és a rendelet elfogadásának segítségével próbálja büntetni. Ez szolgál, mintegy ürügyként arra, hogy a Keshe Alapítvány egy bűnös szervezet.
Az alapítvány továbbra is nyitott, és meghívja az amerikai tudósokat, működjenek együtt velük, hogy fel tudják használni a technológiát az űrhajók védelmében a világűrben. Ezt a technológiát is kifejlesztette a Keshe Alapítvány, ezért az űrhajók a világűrben semmilyen kockázatos mágneses sugárzásnak nincsenek kitéve, így a rendszerek és az utasok biztonságban utazhatnak át ezeken a körzeteken. Ez is szerepel a szabadalmi bejelentésekben.

Az új technológia blokádja a elektromágneses mezők információ továbbítását meg tudja akadályozni egy nagy célterületen az űrben. Ily módon az információk átadásának ellenőrzését is a műholdak részéről (az USA bajban lesz a Iránnal, de minden globális megfigyeléssel kapcsolatban).

Egy mondatban: "Üdvözöljük a valós tértechnológiát" ......

A technológiát felajánlották az amerikai kormánynak is, amikor készen állnak annak elfogadására, hogy Irán nukleáris területen dolgozó tudósai nem feltétlenül képviselik az amerikai nemzetellenességet.

A világbéke érdekében vagyunk itt, hogy az emberiség képes legyen csatlakozni az egyetemes közösséghez. - jelentette ki az alapítvány.

Üzenetünk az amerikai elnökhöz:

Obama elnök úr!


Megtaláltuk a módját, hogy világbéke megőrizhető legyen az új technológia fejlesztése révén, az egész emberi faj védelmében. Reméljük, elég nyitott, első meghallgatásra, és majd kiad egy rendeletet, ami világbékét hozhat. Léteznek olyan idők, amelyek lehetővé tennék az ellenség erősebb támadását, mert az emberek szeretnék megtudni, hol van a gyenge pontja az amerikai védelmi rendszernek.

A közvetlen technológia demonstrációjára hívjuk meg Önt és a kabinetjét, egy semleges területen, ahol az iráni elnök is jelen lehet, és ahol senki sem csal a másik kárára, hogy mindannyian megértsük az alapvető változásokat amelyek szükségesek az emberiség érdekében. Beszéljünk egy igazi világbékéről.

Az én utolsó interjúmban Los Angelesben azt mondtam: Alakítsuk át a katonai gyárakat az USA-ban, hogy így biztosítsuk az erőforrásokat. Az amerikai űrszervezetek és a háborús eszközök a háború mozgatórugói, az egyetemes béke eszközeivé válnának.
Az amerikai repülőgép-anyahajók csak nagyobb múzeumok lesznek, vas madaraknak, amikor a Magravs technológia hatékonyan alkalmazható, és a kifutópályáik tele F16 és F18 gépekkel, mert ezek a gépek nem repülnek tovább, ha egyszer az elektronikai Magravs-technológia zavar. Ezek a repülőgépek és hadihajókat A-tól Z-ig újra hasznosítani kell.

Obama elnök, kérjük, hogy megértse ezt a változást, és hadd mutassam meg, hogy a technológia okozza ezt. Ezután kérjük, a világbékét egy közös asztalnál megkötni.
Kérjük, jelentkezzen be egy rendeletettel, az igazi béke és nem a gag a tudomány és a technológia érdekében... Ez nem büszkeség kérdése. Nem egy csoport vagy ország büszkesége, de mindannyiunk előrehaladásáról, az emberi faj új magasságokba emelése és megértése érdekében az egyetemes teremtés érdekében, amelyben mindannyiunknak megvan a helye.

Belgiumban a nagykövet és a konzul a korábbi megbeszélések és levelezés alapján, közvetlen hozzáférést biztosít a további kommunikációhoz.

Üdvözlettel egy békeszerető embertől, aki kifejlesztette ezt a nagy teljesítményű technológiát az emberiség javára.


/MT Keshe/

A 2012. április 23-án kiadott "elnöki rendeletet" csak címében idézem, angolból bárki lefordíthatja a google translate segítségével, de a tartalmáról írok egy kis előzetest "kedvcsinálónak a fordításhoz:

A rendelet gyomorforgató... de arról ír, hogy "rosszindulatú technológiák" alkalmazása, súlyos emberjogi visszaélések (pont Obama mondja ezt?), számítógépes és hálózati zavarok, megfigyelés etc. mind Irán és Szíria nyakába van varrva. Hablatyol továbbá a szabad kommunikációról, amit jelenleg is ők korlátoznak, hamisítanak, valamint nemzetbiztonsági érdekekkel takargatja gazdái szándékait.
Sajnos Európát is "fióktelepének" tartva, korlátozni próbálja, de ezért kellenek az ingatlanaink is, nem csak országaink államvagyona. Ellenőrzési jogait mindenre kiterjeszti, amit és akiket az USA fennhatósága alá tudtak vonni.

Sajnos az rendelet linkje az elnöki portálon azt írja ki, hogy a hozzáférés "tiltott" ( Link , és Link ), de angolul mégis megszerzve így szól:

Copy of the Presidential Decree:


THE WHITE HOUSE
Office of the Press Secretary



For Immediate Release April 23, 2012



EXECUTIVE ORDER

-----------------------



BLOCKING THE PROPERTY AND SUSPENDING ENTRY INTO THE
UNITED STATES OF CERTAIN PERSONS WITH RESPECT TO GRAVE
HUMAN RIGHTS ABUSES BY THE GOVERNMENTS OF IRAN AND SYRIA
VIA INFORMATION TECHNOLOGY



By the authority vested in me as President by the Constitution and the laws of the United States of America, including the International Emergency Economic Powers Act (50 U.S.C. 1701 et seq.) (IEEPA), the National Emergencies Act (50 U.S.C. 1601 et seq.), section 212(f) of the Immigration and Nationality Act of 1952, as amended (8 U.S.C. 1182(f)), and section 301 of title 3, United States Code,


I, BARACK OBAMA, President of the United States of America, hereby determine that the commission of serious human rights abuses against the people of Iran and Syria by their governments, facilitated by computer and network disruption, monitoring, and tracking by those governments, and abetted by entities in Iran and Syria that are complicit in their governments’ malign use of technology for those purposes, threaten the national security and foreign policy of the United States. The Governments of Iran and Syria are endeavoring to rapidly upgrade their technological ability to conduct such activities. Cognizant of the vital importance of providing technology that enables the Iranian and Syrian people to freely communicate with each other and the outside world, as well as the preservation, to the extent possible, of global telecommunications supply chains for essential products and services to enable the free flow of information, the measures in this order are designed primarily to address the need to prevent entities located in whole or in part in Iran and Syria from facilitating or committing serious human rights abuses. In order to take additional steps with respect to the national emergencies declared in Executive Order 12957 of March 15, 1995, as relied upon for additional steps in subsequent Executive Orders, and in Executive Order 13338 of May 11, 2004, as modified in scope and relied upon for additional steps in subsequent Executive Orders, and to address the situation described above, I hereby order:


Section 1. (a) All property and interests in property that are in the United States, that hereafter come within the United States, or that are or hereafter come within the possession or control of any United States person, including any foreign branch, of the following persons are blocked and may not be transferred, paid, exported, withdrawn, or otherwise dealt in:

(i) the persons listed in the Annex to this order; and
(ii) any person determined by the Secretary of the Treasury, in consultation with or at the recommendation of the Secretary of State:

(A) to have operated, or to have directed the operation of, information and communications technology that facilitates computer or network disruption, monitoring, or tracking that could assist in or enable serious human rights abuses by or on behalf of the Government of Iran or the Government of Syria;

(B) to have sold, leased, or otherwise provided, directly or indirectly, goods, services, or technology to Iran or Syria likely to be used to facilitate computer or network disruption, monitoring, or tracking that could assist in or enable serious human rights abuses by or on behalf of the Government of Iran or the Government of Syria;

(C) to have materially assisted, sponsored, or provided financial, material, or technological support for, or goods or services to or in support of, the activities described in subsections (a)(ii)(A) and (B) of this section or any person whose property and interests in property are blocked pursuant to this order; or

(D) to be owned or controlled by, or to have acted or purported to act for or on behalf of, directly or indirectly, any person whose property and interests in property are blocked pursuant to this order.

(b) The prohibitions in subsection (a) of this section apply except to the extent provided by statutes, or in regulations, orders, directives, or licenses that may be issued pursuant to this order, and notwithstanding any contract entered into or any license or permit granted prior to the effective date of this order.

Sec. 2. I hereby determine that the making of donations of the type of articles specified in section 203(b)(2) of IEEPA (50 U.S.C. 1702(b)(2)) by, to, or for the benefit of any person whose property and interests in property are blocked pursuant to this order would seriously impair my ability to deal with the two national emergencies identified in the preamble to this order, and I hereby prohibit such donations as provided by section 1 of this order.

Sec. 3. The prohibitions in section 1 of this order include but are not limited to:

(a) the making of any contribution or provision of funds, goods, or services by, to, or for the benefit of any person whose property and interests in property are blocked pursuant to this order; and

(b) the receipt of any contribution or provision of funds, goods, or services from any such person.

Sec. 4. I hereby find that the unrestricted immigrant and nonimmigrant entry into the United States of aliens who meet one or more of the criteria in section 1 of this order would be detrimental to the interests of the United States, and I hereby suspend the entry into the United States, as immigrants or nonimmigrants, of such persons. Such persons shall be treated as persons covered by section 1 of Proclamation 8693 of July 24, 2011 (Suspension of Entry of Aliens Subject to United Nations Security Council Travel Bans and International Emergency Economic Powers Act Sanctions).

Sec. 5. (a) Any transaction by a United States person or within the United States that evades or avoids, has the purpose of evading or avoiding, causes a violation of, or attempts to violate any of the prohibitions set forth in this order is prohibited.

(b) Any conspiracy formed to violate any of the prohibitions set forth in this order is prohibited.

Sec. 6. Nothing in section 1 of this order shall prohibit transactions for the conduct of the official business of the United States Government by employees, grantees, or contractors thereof.

Sec. 7. For the purposes of this order:

(a) the term “person” means an individual or entity;

(b) the term “information and communications technology” means any hardware, software, or other product or service primarily intended to fulfill or enable the function of information processing and communication by electronic means, including transmission and display, including via the Internet;

(c) the term “entity” means a partnership, association, trust, joint venture, corporation, group, subgroup, or other organization;

(d) the term “United States person” means any United States citizen, permanent resident alien, entity organized under the laws of the United States or any jurisdiction within the United States (including foreign branches), or any person in the United States;

(e) the term “Government of Iran” means the Government of Iran, any political subdivision, agency, or instrumentality thereof, including the Central Bank of Iran, and any person owned or controlled by, or acting for or on behalf of, the Government of Iran; and

(f) the term “Government of Syria” means the Government of the Syrian Arab Republic, its agencies, instrumentalities, and controlled entities.

Sec. 8. For those persons whose property and interests in property are blocked pursuant to this order who might have a constitutional presence in the United States, I find that because of the ability to transfer funds or other assets instantaneously, prior notice to such persons of measures to be taken pursuant to this order would render those measures ineffectual. I therefore determine that for these measures to be effective in addressing the two national emergencies identified in the preamble to this order, there need be no prior notice of a listing or determination made pursuant to section 1 of this order.

Sec. 9. The Secretary of the Treasury, in consultation with the Secretary of State, is hereby authorized to take such actions, including the promulgation of rules and regulations, and to employ all powers granted to the President by IEEPA as may be necessary to carry out the purposes of this order. The Secretary of the Treasury may redelegate any of these functions to other officers and agencies of the United States Government consistent with applicable law. All agencies of the United States Government are hereby directed to take all appropriate measures within their authority to carry out the provisions of this order.

Sec. 10. The Secretary of the Treasury, in consultation with the Secretary of State, is hereby authorized to determine that circumstances no longer warrant the blocking of the property and interests in property of a person listed in the Annex to this order and to take necessary action to give effect to that determination.

Sec. 11. This order is not intended to, and does not, create any right or benefit, substantive or procedural, enforceable at law or in equity by any party against the United States, its departments, agencies, or entities, its officers, employees, or agents, or any other person.

Sec. 12. The measures taken pursuant to this order with respect to Iran are in response to actions of the Government of Iran occurring after the conclusion of the 1981 Algiers Accords, and are intended solely as a response to those later actions.

Sec. 13. This order is effective at 12:01 a.m. eastern daylight time on April 23, 2012.

BARACK OBAMA

THE WHITE HOUSE,
April 22, 2012.

ANNEX


Individual
1. Ali MAMLUK [director of the Syrian General Intelligence Directorate, born 1947]

Entities
1. Syrian General Intelligence Directorate
2. Syriatel
3. Islamic Revolutionary Guard Corps
4. Iranian Ministry of Intelligence and Security
5. Law Enforcement Forces of the Islamic Republic of Iran
6. Datak Telecom

6 méter hatótávolságú ujjlenyomat-olvasó

A beléptető rendszerrel ellátott épületekbe hamarosan egy kézlegyintéssel is bejuthatunk. Az IDair nevű alabamai cég egy olyan rendszert fejlesztett ki, ami 6 méteres távolságból is képes leolvasni és azonosítani az arra haladók ujjlenyomatát.
Más biometrikus azonosítókkal ötvözve a biztonsági rendszerek hamarosan komoly távolságból is képesek lesznek engedélyezni vagy megtagadni a bejutást egy épületbe, anélkül, hogy a felhasználónak meg kellene állnia. Nem lesz szükség arra, hogy bárki egy leolvasóba helyezze a kezét, ujját vagy kártyáját.
Az IDair elsőszámú ügyfele jelenleg az Egyesült Államok hadserege, de a cég készen áll egyéb üzleti megrendelésekre is.
Egy edzőterem lánc már teszteli a rendszert. Nincs több potya kondi a szobatárs belépőjével. Az IDair alapítója szerint a technológia hamarosan lehetővé teszi a biometrikus fizetést, teljesen szükségtelenné téve a bankkártyák használatát.
A módszer hasonlóan működik a műholdak képfeldolgozási technikájához. Él érzékelést és képélesítési módszereket alkalmaz, hogy a nagyobb távolságból leolvasott ujjlenyomatot használható, azonosításra alkalmas képpé alakítsa. Mivel a felhasználónak nem kell hozzáérnie a leolvasóhoz, nem fordulhat elő, hogy a leolvasó felület bepiszkolódik vagy megrongálódik.
Természetesen a rendszerhez további biztonsági funkciókat is hozzáadhatnak, mint például az arcfelismerést, így biztos és teljes biometrikus profilt alkothatnak a belépőről, bármilyen kulcs, kártya vagy jelszó nélkül. A biometrikus azonosítókat nem lehet elveszíteni, ellopni vagy vallatással kiszedni a tulajdonosból.
Természetesen a magánadatok ilyen megosztása számos adatvédelmi aggodalmat ébreszt. Megosztott, technológia és adatközpontú jövőnk úgy tűnik ilyenekkel terhes.
A támogatók szerint viszont a módszer jobb és erősebb biztonsági rendszerek kialakítását teszi lehetővé, sokak számára pedig az egyszerű és gyors használat teszi csábítóvá. Ha már az óriásplakátok is biometrikus azonosítóinkban (és pénztárcánkban) fognak kutakodni, hogy személyre szabott reklámokkal bombázzanak, legalább a nagyobb biztonsághoz is járuljon hozzá a technológia, mondhatnánk. Az IDair rendszer egyik komoly előnye, hogy olcsó. Egy egyszerre egy ujjlenyomat leolvasására képes berendezés kevesebb, mint 2000 dollárba kerül.

Forrás: Popsci.com
Boldogasszony Anyánk! Áraszd el kegyelmeddel Sopront, amit ismét oltalmadba felajánlunk! Tárd ki a szíveket, hogy Fiad beköltözhessen! Adj hitet, reményt és szeretetet az emberek életében! Rád bízzuk városunk minden lakóját, hívőt és ateistát egyaránt. Adj vágyakozást mindenkiben egy Istenben gyökerező élet után! Esedezzél Szent Fiadnál, hogy óvja meg városunkat rablás, gyilkosság és minden más bűn elkövetőitől! Adj erőt mindnyájunknak, akik Isten országa eljöveteléért esedezünk, hogy állhatatosak legyünk az élet megpróbáltatásaiban!