2021. március 20., szombat

"A tűz gyűrűje , amely a Föld egyharmadát körülveszi, üstgödör lesz, sok országot érint."

2021. március 17-én egy elég érdekes üzenet került elő, több mindenre utalt, először úgy gondoltam talán az ír látnoknő üzeneteire utal, hogy nem fogták fel a figyelmeztető jellegét. Aztán amikor jobban megnéztem, akkor valami olyat fedeztem fel, amire nem gondoltam volna. Az Antikrisztus Írországban van - hamarosan Vatikán felé halad, mivel a pápa kijelent valamit, ami sokkolja a világot.  S ma reggel, jobban átelmélkedtem az izlandi vulkánkitőrés hatásaittöbbféle módszerrel. Előkerestem a Tűzgyűvel kapcsolatos üzeneteket is, s újabb felismerésre tettem szert. A lényeg nem egy Tűzgyűrű van a Földünkön.

„A vírus , gyermekeim, hamarosan véget ér, de ők, Isten ellensége, valami rosszabbat terveznek, hogy az emberek félve éljenek és bízzanak a világ kormányaiban, de édes gyermekeim, minden adat összegyűjtése, hogy minden gyermekünket ellenőrizhessék. Ellenezzétek ezt, édes gyermekeim, mert Isten elküldi a Fény Angyalait, hogy biztonságos nyomot helyezzenek rátok, és az ellenség nem fogja tudni róla, mivel el lesz rejtve előttük. ”

„Imádkozzatok, édes gyermekeim, mert az Örökkévaló Atya Isten az emberiség felé csap, és a harmadik világháborút hozza az emberiségre. Nem olvastad-e a világ üzeneteit, ahol kiderül, hogy a világ lakosságának kétharmada elpusztul, mielőtt Isteni Fiam, Jézus visszatér. "....

Kína és Oroszország azon dolgozik, hogy játékba hozza az Egy Világ Kormányt ; imádkoznod kell. Mint láthatod, az USA pusztulása van ítélve . Polgári rendetlenség és hadviselés lesz azok között az államok között, amelyek a gonosz üstökévé váltak. Imádkozzatok, édes gyermekeim, hogy korábbi elnökét újraválasztják, mielőtt az USA nagyot bukna. ”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése