2023. január 14., szombat

Rosa Mystica Szűzanya, Szent József üzenetek Eduardo Ferreira által 2023. január

2023. január 6.

"Béke, gyermekeim. Ismét azért jöttem, hogy felhívást intézzek ehhez a nemzethez, Brazíliához*. Imádkozzatok sokat és vezekeljetek a kormányért. Imádkozzatok, hogy a Szentlélek megvilágosítsa őket, és hogy a törvényeket, amelyeket javasolni fognak, ne hagyják jóvá ebben az országban, amelyet annyira szeretek. Ne féljetek. Azt is mondom szeretett fiaimnak, akik püspökök és papok: ne féljetek megvédeni az igazságot. Mindazok, akik távol állnak ettől a valóságtól, soha nem lesznek boldogok. Akik elutasítanak engem, azok Fiamat, Jézust is elutasítják. A mai nap a kegyelem napja, mégis sokan elvesztegetik. Köszönöm nektek. Szeretettel áldalak meg benneteket."

2023. január 12.

Én, József, csendes imára hívlak benneteket. Bízzatok Szent Szívünkben. Ne álljatok ellen Szent Szíveink kegyelmének. Áldott legyen az a ház, amely tiszteli Szent Szíveinket. Szeretteink, ellenfelünk továbbra is a családokban tevékenykedik. Viszályokat vet a szülők és a gyermekek között, és végül válást. Védjétek meg magatokat imákkal. Használjátok gyakran a szenteltvizet. Az ellenség oly sok megnyilvánulásával szemben az imáknak növekedniük kell a győzelem érdekében. Én József vagyok, az ács.

2023. január 12.

Béke. Kedves gyermekek, arra hívlak benneteket, hogy imádkozzatok a békéért a családotokban. Gyermekeim, nyugtassátok meg szíveteket, és ne féljetek semmitől. Én vagyok a ti Édesanyátok, és azért vagyok itt, hogy segítsek nektek. Ne hallgassatok a háborúról szóló híresztelésekre. Ajánljátok fel nekem minden nehézségeteket. Tudom, hogy nehéz a keresztetek, de ne csüggedjetek. Ne aggódjatok és ne féljetek azoktól, akik tagadják ezeket a jelenéseket. Imádkozzatok továbbra is mindenkiért. Én vagyok a Misztikus Rózsa, a Béke Királynője. Szeretettel áldalak meg benneteket.

2023. január 13.

Szeretteim, én, József, arra hívlak benneteket, hogy imádkozzatok ezért a nemzetért [Brazília]. Üzeneteink nagyon világosan beszélnek. Ha azt szeretnétek, hogy béke legyen ebben a nemzetben, kezdjetek el imádkozni még ma. Ami az egész emberiségre vár, az egyáltalán nem jó. Nem lesz hová menekülnötök. Menedéketek a mi Szent Szívünkben van. Sokakat meg fog ragadni a nagy félelem. Nem lesz hová menekülniük. Az idő most jött el. Én vagyok József, az ács.

2023. január 13.

Béke. Drága gyermekeim, ma különösen imádságra hívlak benneteket kegyelt fiaimért, akik papok. Kedvelt fiaim, szívetekben igazi bűnbánatra van szükség ahhoz, hogy megbocsátást találjatok.* Az igazi bűnbánatban látható Isten. Gyermekeim, meg kell erősödnetek az imádságban. Bízzátok magatokat Istenre, és látni fogjátok a csodákat, amelyeket Ő fog tenni mindegyikőtökben. Szeretettel áldalak meg benneteket.

*Ez minden bizonnyal Bergoglio téves tanításának helyesbítése, miszerint a bűnbánat nem szükséges a feloldozáshoz, amikor 2022. december 10-én spanyol szeminaristák egy csoportjához beszélt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése