2023. október 30., hétfő

Rosa Mystica Szűzanya üzenetek Eduardo Ferreira által 2023. október

"sokan igazságot követelnek, de ... Én azt mondom nektek: legyetek irgalmasok."

2023. október 12. - São José dos Pinhais, Brazília

Gyermekeim: béke!
Ma arra hívlak benneteket, hogy imádkozzatok a békéért.
A világ sötétségben van, és a béke veszélyben van.
Szívből kell imádkoznotok.
Az emberek egyre inkább eltávolodtak Istentől, és saját pusztulásukat keresik.
Nektek, gyermekeim, szükségetek van arra, hogy az imádságon keresztül bensőséges kapcsolatot teremtsetek Istennel.
Keressétek Istent az imádságon keresztül.
Keressétek Istent, amíg még lehet.
Imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok.
Szeretettel áldalak meg benneteket.

2023. október 13. - São José dos Pinhais, Brazília

Drága gyermekek: béke!
Ezen a napon meghívlak benneteket, hogy nyissátok meg szíveteket Anyai szeretetemnek.
Gyermekeim, ne veszítsétek el a bátorságotokat.
Ne hagyjátok abba az imádkozást, bármilyen nagyok is a nehézségeitek.
Legyen szelíd és alázatos szívetek.
Látom, hogy sokan igazságosságot követelnek, de mint Anya azt mondom nektek: legyetek irgalmasok.
Éljétek meg az üzeneteket, amelyeket itt már annyi szeretettel adtam át.
Én vagyok a Misztikus Rózsa, a Béke Királynője.
Szeretettel áldalak meg benneteket.

Eduardo – A szerelmem hatalmas

Jézus Eduardo Ferreirának 2023. október 29-én:

Szeretett [egyedülálló], ebben a pillanatban gyermekeimre nézek, akik nem szeretnek Engem, akik nem akarnak Velem lenni, akik nem hallják a hangomat. Egyre nő azoknak a gyerekeknek a száma, akik rendkívül szomorúvá teszik Szívemet. Hányan vannak, akik elindulnak az Én utamon, de aztán elfordulnak, és többé nem akarnak Engem.
Szeretett [többes], Figyelmeztetlek: Az én szeretetem hatalmas, Irgalmasságom végtelen, de igazságos és hűséges vagyok, és nem vagyok vak. mindent látok. Légy hűséges és igazságos mindenkivel szemben. Halld a hangomat, hallgasd meg. Ne süketítsd meg. Megbocsáttatnak, ha az alázatot keresitek, és megalázkodtok Megváltótok előtt. Fájdalmas sebeim érdemei és irgalmam által megbocsátok neked. Én vagyok a Názáreti Jézus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése