2024. június 14., péntek

Rosa Mystica Szűzanya üzenetek Eduardo Ferreira által 2024. június

Szűz Mária üzenete Eduardo Ferreirának, 2024. június 12.:

Béke gyermekeim! A mennyből jöttem, hogy a közeledben legyek. Itt vagyok, és meg akarom mutatni az egyetlen igaz utat, amelyen követni kell: Jézust! Úgy látom, sokan letérnek az igaz útról. Vigyázat! Gyermekeim, ha valóban megélitek üzeneteimet, nem fogtok összezavarodni a sok igazságtalanság és üldöztetés előtt. Ez az ima ideje, ez a kegyelem ideje. Gyermekeim, keressétek a megtérést. Mindig imádkozz. Imádkozz a belső békéért. Én vagyok a Rosa Mystica, a Béke Királynője. Szeretettel, áldalak.

Szűz Mária üzenete Eduardo Ferreirának, 2024. június 13.:

Béke gyermekeim. Ma ismét arra hívlak benneteket, hogy imádkozzatok kedvenc fiaimért, a papokért. Itt vagyok, és ragaszkodom hozzá, hogy sokat imádkozzatok Isteni Fiam, Jézus egyházáért. A múltban már sok üzenetben feltártam, hogy sok üldöztetés lesz az egyházon belül és kívül. Tudjátok gyermekeim, hogy ez az üldözés már elkezdődött. Meg kell dupláznod az imáidat. Csakúgy, mint [én], a Misztikus Rózsa, neked is imádkoznod kell, bűnbánatot kell tartanod, és apró áldozatokat is hoznod a fiaimért, a papokért. Ne félj: Én vagyok az anyád, és közel vagyok hozzád. Mindig szenteld a családodat a gondoskodásomnak. Ezen a napon arra is meghívlak benneteket, hogy imádkozzatok Ázsiában élő gyermekeimért. Imádkozzatok, imádkozzatok, gyermekeim. Amit szeretettel adsz, az duplán vissza fog térni hozzád. Szeretettel áldalak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése