Eduardo – A nagy megpróbáltatások napjai közelednek

Szűz Mária, Rosa Mystica és a béke királynője Eduardo Ferreirának 2024. augusztus 12-én:

Béke gyermekeim. Ma arra hívlak benneteket, hogy imádkozzatok azokért, akik nem imádkoznak, azokért, akik nem hisznek Istenben. Gyermekeim, az emberiségnek sürgősen közelebb kell kerülnie Istenhez. Nagy megpróbáltatások napjai közelednek. Csak azok tudják átvészelni ezeket a nehéz napokat, akik Istenben vannak. Imádkozik. Vezesd minden bizalmadat Istenbe. Ne kételkedj Isten létezésében. Gyermekeim, tegyétek szenvedéseiteket Isteni Fiam Szívébe. Nézz Jézus Szívére. Add át életedet Isteni Fiam Szentséges Szívének. Szenteljétek életeteket ennek a Szívnek, amely mindegyikőtökért dobog. Én vagyok az Édesanyád, a Misztikus Rózsa, a Béke Királynője. Szeretettel áldalak.

Szűz Mária, Rosa Mystica és a béke királynője Eduardo Ferreirának 2024. augusztus 13-án:

Béke. Gyermekeim, ma arra hívlak benneteket, hogy imádkozzatok szándékaimért. Imádkozzatok, hogy szívetek megteljen Isten kegyelmével. Imádkozom érted és a szándékaidért. Én vagyok a Misztikus Rózsa, a Béke Királynője. Szeretettel áldalak.