2021. július 23., péntek

Július 22, már máshol 12-én Az éhínség minden országban érezhető lesz

A kis Jézus így folytatta: „Nekem, a Teremtőnek az emberek lába alatt kell lennem. Gondol! Én vagyok a Teremtő Isten. Gyerekként jöttem hozzád. Ó, hogy megsértődtem! Mivel mindezek a vírustól szenvednek az egész világon, senki sem akarja térdre hajolni és hozzám jönni! Csak nem akarnak Engem! Egyáltalán nem akarnak engem!

 

Szűzanya azt mondta: „Sydney emberei, fel kell ismernetek, és sokszor elmondtuk nektek, hogy Sydney a legbűnösebb város, amely rettenetesen megsérti a fiamat, ugyanakkor ha az emberek megbánnák és megkérnék tőle, megbocsátana. , de nem teszik.

Azt mondta: „Az emberek csak nem akarnak bűnbánatot tartani, és nem hajolnak le; túl nagy büszkeség velük. ”

A nap folyamán gondoltam Urunkra és arra, hogyan sír és sír, azon gondolkodva, hogyan vigasztalhatnám Őt.

Imádkozzunk és bűnbánatot tartsunk bűneinkért, imádkozzunk az egész világért, hogy megvigasztaljuk Teremtőnket, a gyermek Jézust.

Uram, Jézus, irgalmazz nekünk és az egész világnak.

 

Katonák tetemei

Zavaró volt. Ennyi holttestet láttam, mind halott katonákat. Olyan sokan voltak mindenütt, réteken és mezőkön, száz és többszáz katona. Mindannyian a földön hevertek, fegyvereiket szétszórva mellettük. Olyan nyomasztó látomás volt; úgy tűnt, mintha a talaj mindent átitatott volna a sok esőtől. Úgy próbáltam elvetni a látomást, hogy félrenéztem.

Folytattam az imádkozást, amikor hirtelen jött egy újabb látomás, ugyanaz, mint az első. Ezúttal hallottam a szavakat: "sok katona meghal".

Kérdeztem Urunkat a látomással kapcsolatban, de csak annyit hallottam: „Várj és nézz meg!”

Irgalmazz nekünk az Úr Jézus.

(VSS)


 





Az éhínség minden országban érezhető lesz; az elemek az emberrel szemben emelkedtek fel, nem adnak haladékot, nem állítod meg őket.

Akkor ne is aludjunk, mint a többiek, hanem legyünk éberek és józanok. (1Tessz 5,6)

 

Hadd változtassanak azok, akik életüket a pénz istenére bízzák: látni fogják, hogy a gazdaság összeomlik ...

Akik elfordulnak az általam kijelölt útról, azoknak vissza kell térniük, még mielőtt a sötétség megvastagodna, és képtelenek visszatérni…

A lelki halál északról délre és keletről nyugatra halad a zsákmány után, amely nem akar megváltozni. Ne felejtsd el, hogy a Nagy Isteni Munkában nem vagy nélkülözhetetlen. Szeretlek és kiöntöm Irgalmasságomat, bár ezt a Szeretetemet az Népemnek kell visszafizetnie.

 

Imádkozz és cselekedj, hogy testvéreid megértsék, hogy a változás sürgős.

Imádkozzatok azért, hogy mindenki megvilágosodhasson, és hogy a szemük folyamatosan lássa, hogyan bántanak engem cselekedeteikkel és tetteikkel.

Felhívlak benneteket, hogy gondolkodjatok el: ti tanúi vagytok figyelmeztetéseimnek: ahol meleg volt, ott most havazás esett, és ahol hó esett, fullasztó meleg van.

Közeledik a figyelmeztetés (4): ne legyél azok között, akik továbbra is lelkileg vakok.

Minden alkalommal vigyetek szentségeket.


 

LUZ DE MARIA MEGJEGYZÉSE

Urunk nagyon világosan szól hozzánk: bepillantást enged a csapások sorozatába, és folyamatos imádságra szólít fel bennünket, amely tudatában van annak, hogy a legszentebb Szentháromság és az anyánk nélkül nem vagyunk semmi. Ezért mindent, amit teszünk, felajánlásnak és hálaadásnak kell kísérnie.

Az imádságnak nem ismételgetésnek vagy szavalatnak kell lennie, hanem olyan cselekedetnek, amelyet Jézus Krisztus Urunknak ajánlunk fel jóvátételként, megtérülésként, minden ember iránti szeretetben.

Készítsük fel magunkat arra, amit élünk, és arra, amit még át kell élni az emberiség Teremtőjével szembeni hűtlensége miatt.

Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése