2022. május 18., szerda

Rosa Mystica Szűzanya üzenetek Eduardo Ferreira által 2022. május

2022. május 12.

Béke!

Drága gyermekek, én vagyok az új hajnal, amely a szívetekben sugárzik. Én vagyok a misztikus rózsa, a béke királynője.

Gyermekeim, ma ismét találkozunk ebben az általam és fiam, Jézus által megáldott Szentélyben. Ismét csak egy céllal vagyok itt: hogy együtt találkozzunk.

Ez a cél az, hogy mindannyiótok szívét megnyissam a megtérésre. Meg kell térnetek, hogy béke uralkodjon szívetekben. Így hát:

ha megnyitjátok szívetek ajtaját,

ha őszinte igent mondtok Jézusnak,

ha meghallgatjátok kéréseimet,

ha szeretitek Istent és testvéreiteket...

Ti, gyermekeim, részt vesztek Isten országában, a szeretet és a béke országában.

Szeressétek testvéreiteket, bocsássatok meg testvéreiteknek, hogy elnyerjétek Isten bocsánatát.

Szeretettel áldalak meg benneteket.

2022. május 13.

Én vagyok a Béke Misztikus Rózsakirálynője! Gyermekeim, mint tudjátok, Isten azért küldött ide, hogy megalapítsam az Ő országát közöttetek... szükséges, hogy mindegyikőtök megnyissa a szívét és elfogadja Jézust az életébe.

Imádkozzatok bizalommal!

Legyetek bizakodóak!

Azok, akik Jézussal és velem maradnak, elnyerik jutalmukat. Legyetek kitartóak a hit útján, és így az örök életre fogtok eljutni. Ezeket a szavakat hozom ma nektek.

Szeretettel áldalak meg benneteket.

2022. május 17.

Drága gyermekeim, az én Jézusom szeret benneteket, és név szerint ismer benneteket. Ne veszítsétek el a reményt! Ismerem a nehézségeiteket, és imádkozni fogok az én Jézusomhoz értetek. A szentek nagy megvetésének jövője felé tartotok. A teremtményt többre fogják értékelni, mint a Teremtőt, és a fájdalom nagy lesz a hívő férfiak és nők számára. Imádkozzatok sokat. Ha messze vagytok, az ördög célpontjává váltok. Az Úré vagytok, és egyedül Őt kell követnetek és szolgálnotok. Fogadjátok el az én Jézusom evangéliumát, és maradjatok hűségesek az Ő Egyháza igaz Tanítóhivatalának tanításaihoz. Az ördög tevékenysége sok megszentelt embert arra fog vezetni, hogy megtagadja a hit nagy igazságait. Én szenvedek amiatt, ami veletek történik. Legyetek figyelmesek. Ezt az üzenetet adom ma át nektek a Szentháromság nevében. Köszönöm, hogy megengedtétek, hogy ismét összegyűjtselek benneteket itt. Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen. Maradjatok békében.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése