2023. augusztus 20., vasárnap

Rosa Mystica Szűzanya üzenetek Eduardo Ferreira által 2023. augusztus

2023. augusztus 12.

Gyermekeim, én vagyok a ti Anyátok - a misztikus Rózsa, a Béke Királynője.

Gyermekeim, itt vagyok, és Jézushoz akarlak benneteket vezetni. Ne féljetek attól, hogy teljesen Jézushoz tartozzatok.

Gyermekeim, azért vagyok itt, mert veletek akarok és kívánok járni.

Éljétek meg üzeneteimet.

Tegyetek tanúságot ezekről a jelenésekről.

Óvakodjatok azoktól az emberektől, akik azt mondják, hogy üzeneteket látnak és kapnak a Mennyből.

Ez a nemzet tele van hamis látnokokkal. Én hívtam ezeket a gyermekeket, hogy legyenek közel hozzám, de ők nem akarnak. Egyre távolabb és távolabb fordultak tőlem, és bűnben járnak. Fáj a szívem, amikor látom, hogy sokan a pokolra ítélik magukat.

Nem ez az első figyelmeztető üzenet, amelyet a hamis látókkal kapcsolatban közlök. Ellenfelünk ravasz. Ő is megtévesztette a gyülekezeti tagokat.

Imádkozzatok!

Megáldalak benneteket szeretettel.

2023. augusztus 13. - São José dos Pinhais, Brazília

Béke, gyermekeim!

Ezen a napon arra hívlak benneteket, hogy imádkozzatok a papokért és az egész papságért. Imádkozzatok!

Szeretteim, hallgassátok türelemmel és szeretettel Édesanyátok gyászát, aki São José dos Pinhaisba jön, hogy átadja ezt az üzenetet a világnak.

Imádkozzatok egyre többet és többet, csak így tudtok majd tovább haladni a megtérés útján.

Én vagyok a Misztikus Rózsa, a Béke Királynője.

Szeretettel áldalak meg benneteket.

2023. augusztus 19.


"Gyermekeim, béke.
Ma emlékezzetek meg negyedik jelenésemről Fatimában a három pásztorgyermeknek Valinhos településen.
Ma ismét meghívlak benneteket, hogy gyakrabban látogassátok meg kegyhelyemet São José dos Pinhaisban.
Ne vesztegessétek el ezt a kegyelmet, amelyet Isten mindannyiótoknak adott.
Imádkozzatok; imádkozzatok sok rózsafüzért a papokért és családjaitokért is, különösen a gyermekekért.
Azambujában lévő kegyhelyemről ma mindannyiótokra leküldöm anyai áldásomat".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése