Szülők, tanítsátok meg gyermekeiteket imádkozni.

Szűz Mária, Rosa Mystica és a béke királynője Eduardo Ferreirának 2024. július 12-én:

Kedves gyerekek, békesség. Ezen a napon arra hívlak benneteket, hogy imádkozzatok a családokért. A családok továbbra is a gonosz támadásainak célpontjai. Sok otthont bombáznak a viszályok, a bűnök és sok más rossz, amit ellenfelünk próbál elvetni. Kérdem én: Mit teszel azért, hogy ezek a gonoszságok ne a családokba kerüljenek? Imádkoznak-e a családok, élnek-e az evangélium szerint, járnak-e misére? Nos, ha ezek az ellentétes hozzáállások nem változnak, a családjait legyőzi az ellenfél.
Gyermekeim, én itt vagyok, mint Anya, és segíteni akarok nektek, és imádkozni kell, legyen az kápolna vagy rózsafüzér. Ima nélkül elveszíted a csatát. Szakíts időt a családi imára. Szülők, tanítsátok meg gyermekeiteket imádkozni. Beszélgess velük Istenről, olvass fel velük egy részt az evangéliumból, még akkor is, ha utána nem tudod, hogyan magyarázd el. Vesd el Isten Igéjét gyermekeid szívébe. Békét, harmóniát és szeretetet elvetni. Légy bátor. Hozzon békét és szeretetet otthonába. Ez a kegyelem és az irgalom ideje. Mária, a misztikus rózsa vagyok, a béke királynője. Szeretettel, megáldalak.

Eduardo – „Most kezdj el imádkozni az új pápáért.”

Szűz Mária, Rosa Mystica és a béke királynője Eduardo Ferreirának 2024. július 13-án:

Béke. Édes és Szeplőtelen Szívem szeretett gyermekei, ezen az imával töltött napon én, a ti Édesanyátok, Rosa Mistica, az Egyház Anyja, nagyon különleges módon akarlak megáldani benneteket. Gyermekeim, hívjatok Anyának; Én vagyok az Édesanyád, és szeretnék veled lenni, akár szomorúságban, akár örömben. Gyermekeim, ezen a napon arra hívlak benneteket, hogy egyesüljetek velem az egyházon belüli béke érdekében. Gyermekeim, ne felejtsétek, ti ​​vagytok az én szeretett gyermekeim. Túlárad a szívem az örömtől, amikor 77. július 13-án megünnepeljük, hogy 1947. július XNUMX-án megjelentem első, Mária, Rosa Mistica, Pierina lányomnak a Montichiari kórházban.* Ezen a napon meglátogatom az összes szemináriumot, kolostort és kolostort, mindenki, aki szeretettel és bizalommal végezte a tizenhárom napon át tartó imát [trezenát] – és te is, aki ezt a kérést a gyakorlatban is megvalósítottad. Meg szeretném köszönni neked. Én nagyon szeretlek. A kegyelmek záporát bocsátom rátok, Isteni Fiam, Jézus szívéből. Gyermekeim, most kezdjetek el imádkozni az új pápáért. Imádkozik. Imádkozik. Imádkozik. Én vagyok a Szeretet Anyja, az Ige Anyja. Imádkozzatok kedvenc fiaimért, a papokért. Imádkozzatok a szemináriusaimért, imádkozzatok a békéért a családotokban. Én vagyok a Misztikus Rózsa, a Béke Királynője. Szeretettel, megáldalak.
*1947. július 13-án a Szűzanya először jelent meg Pierina Gillinek az olaszországi Montichiariban Rosa Mistica néven. Pierina már két jelenést is átélt 1946. november 24-én és 1947. június 1-jén. A Szűz mindkét alkalommal három karddal a mellkasán jelent meg, de július 13-án helyette három csillogó rózsát viselt: egy fehéret (az imát szimbolizálva) , egy piros (áldozat) és egy aranysárga rózsa (bűnbánat). Elmondta Pierinának, hogy az Úr azért küldi, hogy új Mária áhítatot kérjen minden vallási intézményben és gyülekezetben, férfiakban és nőkben, és az egyházmegyei papokhoz is fordul. A Szűzanya azt kérte, hogy minden hónap 13-át Mária-napként ünnepeljük 12 napos előkészülettel (ezért a 13 napos imanapra utalunk), július 13-a pedig egy sajátos ünnep.