A
szakrális geometriát a különböző szent ábrázolásokban és az
építészetben is megfigyelhetjük. Ez az értékrendszer visszavezet
bennünket a történelem előtti időkbe, ahol a maga sokszínűségében egy
univerzális emberi kultúrát jelenít meg előttünk. A szakrális arányok és
ábrázolások a Föld számos szent helyén ma is megtalálhatók. Talán úgy
érthető meg a legkönnyebben mint egy világnézet ami a szimbolikus
egyezések alapján mutatja be a különböző kultúrák közös gyökereit.
Vallásos szimbólum-rendszerek összefüggései, magában foglalva a
végtelent, a tér-időt, az intelligenciát és megjelenési formáit. Az
általánosan elfogadott nézet szerint a geometria és a matematikai
arányosság megtalálható a hullámokban (a zenében, a fényben, stb) így a
kozmológiában is. Segítségével kiterjeszthető az emberi gondolkodás,
könnyebb megérteni a modern tudományt, és a különböző tudományos
elméleteket. Lásd pl.: Húrelméletek és „M" elmélet melyek szerint nem
csak az általunk megélt 3+1 dimenzió létezik, hanem 11, 12, illetve 26.
Ezek az elméletek általában nem számolnak a filozófiai aspektusokkal,
mint például: ha a különböző dimenziók érintkeznek illetve bármilyen
hatással vannak egymásra, akkor nem érdemes számolni őket, hiszen
változásukból adódóan megszámlálhatatlanok. Az intelligencia és az idő
hatására megváltozó anyagi tér illetve a megfigyelő tudatos léte is
újabb kérdéseket vet fel. A szent geometria az egyetemes tudás
megértéséhez viszi közelebb tanulmányozóját. Magyar rovás jelkészlettel
olvasható a szerkesztése! Ez külföldön tiltott tudásnak számít, mert ha
köztudott lenne, az gazdasági előnyökkel járna az ország számára!!!
Pedig népművészetünk szerves részét képezi és itt különös figyelmet kell szentelni a szervesnek!
Pedig népművészetünk szerves részét képezi és itt különös figyelmet kell szentelni a szervesnek!
A
nemzetközi ezotéria és miszticizmus alapja. A nemzetközi porondon a
magyar hagyományőrzés sajnos tiltott gyümölcsnek számít. Az ősi tudás
mely bemutatja a kristályszerkezeteket, az anyagi világ összefüggéseit, a
hozzá kapcsolt magyar népművészet nélkül csupán a testiség nélküli
intelligenciát képviseli. Ebben a formájában a titkos társaságok
tudásának alapja is. A magyar motívumrendszeren keresztül nem csak
nevében él (Élet magja, Élet virága, stb.), hanem valóban szervessé,
élővé válik. Az Élet-fája és a Tudás-fája egyben adja az Égig érő fát!
Ez ennek a tanítási rendszernek a legnagyobb mondanivalója, ami a
külföldi miszticizmusban hiányosan van ábrázolva. A természet
tiszteletének, és a kozmikus intelligenciának a találkozása. Híres
előadóművészek, politikusok, filmrendezők és üzletemberek kedvelt témája
a kabbala mely ezt a tudást szinte élettelenül dolgozza fel. Az élő
minőséget eltúlzottan, szabados szexualitással de vallásos
megjelenítéssel vegyítve viszik a rendszerbe (lásd pl. a "Madonna" nevű
énekesnő aki saját bevallása szerint követi ezeket az eltorzított
tanokat.) Sajnos jócskán befolyásolja még a gazdasági életet is.
Magyarországon még titkosszolgálatok is foglalkoznak a témával, hiszen a
miszticizmus minden "magasan művelt" társaságban téma (lásd pl. a volt
"kormányzati jósdát").
A leglényegesebb feladat ezt a tudást valódi ősiségében az élő motívumrendszerekkel együtt bemutatni. A hozzá tartozó értékrenddel együtt, amit a szkíta-hun erkölcsiség fogalmaz meg.
A sejtosztódás képi megjelenítése a magyar ősi szavakkal együtt kimondva gyógyító erejű!
A leglényegesebb feladat ezt a tudást valódi ősiségében az élő motívumrendszerekkel együtt bemutatni. A hozzá tartozó értékrenddel együtt, amit a szkíta-hun erkölcsiség fogalmaz meg.
A sejtosztódás képi megjelenítése a magyar ősi szavakkal együtt kimondva gyógyító erejű!
Élet magja, Élet virága, szabályos testek, Metatron kocka
Az öt szabályos test rendszere, Brahms: Magyar tánc No. 5 Magyar táncok (1869 és 1880) - zongoraművek négy kézre.
Elemek-Tér-Idő-Modellek mozgásban. Halmazállapot változások.
A kép és zene változásának matematikai hasonlósága nem véletlen, a csárdás táncról van szó. A 3 dimenziós térben matematikai értelemben 5 szabályos test létezik. Természetesen ezekből is végtelen van, de be kell vezetni a számoláshoz több dimenziót. Magyarul: az érzékelő számára csak modellezés, vagy fantázia segítségével megjelenő valóság. A Metatron-kocka időben változó szabályos testek átformálása. A Végtelen különböző megközelítései a kör négyszögesítésén (Pi) és a "Jó"- jelen (Fibonacci, "Fí" spirál) keresztül.
Elemek-Tér-Idő-Modellek mozgásban. Halmazállapot változások.
A kép és zene változásának matematikai hasonlósága nem véletlen, a csárdás táncról van szó. A 3 dimenziós térben matematikai értelemben 5 szabályos test létezik. Természetesen ezekből is végtelen van, de be kell vezetni a számoláshoz több dimenziót. Magyarul: az érzékelő számára csak modellezés, vagy fantázia segítségével megjelenő valóság. A Metatron-kocka időben változó szabályos testek átformálása. A Végtelen különböző megközelítései a kör négyszögesítésén (Pi) és a "Jó"- jelen (Fibonacci, "Fí" spirál) keresztül.
Várhegyi Kálmán összeállítása
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése