2013. május 18., szombat

Katonai mozgolódások hazánkban

Talán nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy Magyarországnak jelenleg nem csak jelentős harcászati eszközei, de tulajdonképpen honvédelme sincsen, ezért minden hazánkban történő katonai mozgolódás duplán gyanús abban, hogy ellenünk, a magyar nép ellen történik-e. Kezdve akár a 2006-os tömegoszlatási módszerek, eszközök, stb. bevetésétől a 2010-ben berepült két izraeli kémrepülőgépen át - amelyek szabadon körözhettek a ferihegyi repülőtér fölött - napjainkig történhetnek olyan mozgolódások, átcsoportosítások, gyakorlatozások, stb., amelyekről nem árt minél többünknek tudnia. Ennek okán hoztam létre ezt a topikot, hogy észrevételeinket egyetlen helyen összegezhessük, és hogy később gond nélkül visszakereshessük ezeket. Leginkább olyan eseményekre számítok, amelyek Magyarország területén belül történtek és történnek, vagy a magyar katonaságot érintik - a külföldi események, így pl. a folyton lebegtetett Irán-Izrael háború máshol tárgyalandó téma. Ha bármilyen észrevételetek van; harckocsikat, tankot, vadászgépet láttatok, gyakorlatoztak, mozgolódás volt valahol - főleg olyan, amelyről a hírekben sem számoltak be -, azt ide írjátok meg bátran! TEK akció ugyanúgy jöhet, viszont persze azt már magam sem tudom, hogy van-e olyan mozgolódás, amelynek "kiszivárogtatásával" tényleg magunk ellen tennénk. Mindazonáltal szerintem érdemes megosztani az észrevételeket.

A ferencvárosi síneken több tucat tankot(?) szállítottak 2013. május 17.-én, 16:50 körül. A videót egyik ismerősömnek köszönhetem, viszont a kommentárjait, vagyis a hangsávot leszedtem róla, ezért süket.




Ezenkívül számos más katona jelenlétéről adott nekem számot a városban. Ez utóbbira rákeresve találtam meg, hogy a honvedelem.hu-n a Hősök terén megrendezett Helyőrségi Tavaszi Szemléről adtak hírt, ami magyarázza a városban a katonák látványát, viszont ehhez valószínűleg nincs köze a még ugyanazon a napon vasúton szállított több tucat tankhoz. Honnan, hová, és miért szállíthatták ezeket?

http://kritikaigondolkodas.blogol.hu/

Nagyban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése