…Izrael
zsidó (régiúj) nemzetállam 1948. május 14-i megszületése óta nincs
létjogosultsága a zsidó diaszpórának. A galuti kényszer megszűnt! A
zsidóság történelmi kötelessége,hogy saját zsidó nemzetállamát építse és
ne más etnikumok államában azon keseregjenek, hogy mekkora az
antiszemitizmus.
Haza kell menni!
Ilyen
egyszerű! Mi ennek a problémának a feloldása? A CIONIZMUS! Amelynek
valóságos tartalmáról az emberek 99%-nak fogalma sincs és ostobaságokat
beszél róla, és szitokszóként használja. Igaz abban, hogy a cionizmus
szitokszóvá vált, sunyi módon a magyarországi neológ zsidóknak kiemelten
van bűnös szerepe.
A
cionizmusnak arra is választ kell adjon, hogy tudja kezelni az Izraelen
kívüli diaszpórában élő zsidóság sorskérdéseit. Egy részről a
nyugat-európai, másrészről a kelet-európai zsidóság sorskérdését. A
zsidóság jelentős része levált a tradicionális zsidó kultúráról, de
nemzeti, etnikai identitásában nem tudott azonosulni az őt körülvevő
nemzeti szellemmel. Azon egyszerű oknál fogva, hogy ez nem az övé. Ez
érthető, hiszen a zsidóság történelmi sorsközösségének történelemtudata
egyedi, és egészen más történelmi gyökerekkel rendelkezik,mint a
zsidóságot körülvevő népeké. De ugyanakkor a zsidóságnál is van
egészséges igény a saját nemzeti szellem megélésére és annak
fenntárására. AsherZvi Hirsch Ginsberg --Ahad Ha'am (1856. Augusus 18–
1927. Január 2) Pontosan kifejtette, hogy a zsidóság a saját nemzeti
szellemének, ha úgy tatszik egészséges nacionalizmusának megélésére
saját állama nyújthatja a leghitelesebb, de egyben legbiztonságosabb
környezetet. ( Nationalism and the Jewish Ethic szerk. Hans Kohn New
Jork,1962) 74.-75.
TEHÁT HAZA KELL MENNI! ALIYÁZNI KELL!
No
még van itt más is! Dávid Ben-Gúrión , ez a kiváló zsidó államférfi,
Izrael zsidó nemzetállam első miniszterelnöke, a következőket mondotta: "
Sok mindent mondanak a zsidókról, de engem nem érdekel, hogy mit
mondanak a gojok. Engem az érdekel, hogy mit mondanak a zsidók." Ezen
zseniális gondolat nyomdokán, mi meg azt mondhatjuk " Sok mindent
mondanak a magyarokról. Minket nem érdekel, hogy mit mondanak a zsidók.
Minket az érdekel, hogy mit mondanak a magyarok".
1/Herzl
Tivadar a cionizmus egyik atyja mondotta " Mi zsidók bárhol is éljünk a
világon, beszéljünk különféle nyelveken is, mi zsidók, egy határokat
átívelő nép vagyunk, egy zsidó politikai nemzet".
Herzl
1962-ben kiadott naplójában ezt írja: „Azt hiszem, megértem az
antiszemitizmust, ez egy nagyon komplex jelenség. Zsidóként szemlélem a
fejleményeket félelem, vagy gyűlölet nélkül. Felismerem az
antiszemitizmusban az öröklött előítéletet, a vallási türelmetlenséget,
de azt is, ami önvédelem benne. A zsidókérdést nem tartom sem
társadalmi, sem vallási kérdésnek, bármint fest is, hol így, hol amúgy.
Nemzeti kérdés ez, és, ha meg akarjuk oldani, akkor mindenekelőtt
politikai világkérdéssé kell tennünk, amelyet a kultúrnépek tanácsának
kell megoldania. Mi nép vagyunk, egy nép.”
Sőt,
még az ismert szófordulat, a „zsidó kérdés végeleges megoldása” is tőle
származik. ("EndgültigeLösung der Judenfrage", Der Kongress, 1897.
június 4-i szám) --utalva arra, hogy a zsidókérdés az önálló álmisággal
végre megszüntethető--
2/ A zsidóság nemzeti egysége a diaszpóra KEHILÁIBAN a szétszórtság, a GALUT évszázadaiban a judaizmus korától töretlen!
3/ A zsidóság etnikai, vallási és történelmi sorsközösség.
Kivétel
ez alól az a személy, aki halachikusan nem zsidó és betér a zsidó
közösségbe, de a betérés tényét hitelesen csak ortodox rabbi
igazolhatja. Így a zsidóság teljes jogú tagjává válhat. Viszont ortodox
szempontból megmarad prozelita (betért) és az ortodoxok temetőjébe nem
temetkezhet csak a prozeliták számára kijelölt helyen!
Az
izraeli zsidó nemzetállam 1950. évi 5710. Visszatérésről szóló törvény
értelmében “Zsidó az a személy, aki zsidó anyától született, vagy áttért
a zsidó vallásra, és nem tagja más vallásnak”.
4/
A zsidó államiságot valóban megsemmisítették, de a zsidó nemzetet és az
államisághoz való további jogát nem semmisíthetik meg. Mindig a nép a
legfontosabb.
5/
A 7. századtól kaganátust alapító ural-altáji-turáni török törszek
nemzetségek gyűjtőneve a KAZÁR volt. Ez a népi konglomerátum agglutináló
nyelvet beszélt és etnikailag nem volt semita.
A
KAZÁR KAGANÁTUS úgy vette fel a karaita judaizmust, A TÓRÁT mint, ahogy
a székely szombatosok. Ettől nem váltak etnikailag zsidókká.
6/
Az askenázi (keleti zsidók) jiddisch nyelvet beszélnek, amelynek semmi
köze az ural-altáji ragozó nyelvekhez. A jiddisch flektáló nyelv. Az
askenázi zsidók által beszélt Jiddisch a legkisebb ragozó nyelvemlékeket
sem tartalmazza.
7/
Valamennyi HALACHIKUS zsidó emberben askenáziban és szefárdban egyaránt
fellelhető a sémi népekre jellemző génkarrakterek, génmarkerek
valamelyike.
8/ Tudatlanság, szélhámosság és ostobaság, ha valaki azt állítja az askenázi zsidókról, hogy "Ural-altáji-turáni népek".
A zsidók szemiták.
A
kazár-zsidó legendát leginkább a magyarországi neológ zsidók szeretik
feszegetni, hogy ezzel is talonba tartsanak egy érvet arra nézve, hogy
miért ne aliyázzanak Izrael zsidó nemzetállába, és ezáltal
szétterpeszkedhessenek más etnikumok, kultúráján, társadalmi és
politikai életén, és mindenbe beleüthessék az orrukat.
Én nem azt írtam, hogy a Kazár Kaganátus nem létezett!
Én
azt írtam, hogy olyan, mint "kazár etnikum" nem létezett, mert a kazár
birodalom népi konglomerátuma ural-altáji-turáni népelemekből, de főleg
török törzsekből állt. Erről váltak le, szakadtak le a "mi kavarjaink"
ismertebb formában kabarjaink is. Méghozzá azt megelőzően, mielőtt még a
judaizmus a Kazár kaganátus mint vallást átvette volna. A Kaganátus
területére Iránból kerültek azok a koheniták, akik "Kazária" török
vezető rétegét bevezették a judaizmusba.
A zsidó vallás tiltja a gojokkal kötendő házasságot.
A
Kazár Kaganátusban viszont a rabbik , tanítók hiánya komoly gondot
jelentett ezért létrejöttek vegyes házasságok. Méghozzá úgy, hogy a nem
sémi nőket előtte betérítették. Bár ez nem halachikus kapcsolat, de
mégis elismerést kapott. Így lehetséges az, hogy Kohenita családok
genetikai vizsgálatánál (nagyon komoly vizsgálatok voltak ezen a
területen Izraelben) bajkáli génmarkereket is találtak. Tehát vannak
olyan régi kohenita családi vonalak, ahol megjelennek az ázsiai
génkarrakterek. Sőt közöttük kiemelkedő személyiségek is akadtak.A
judaizmus felvétele a Kazár Kaganátusban csak a vezető rétegre
korlátozódott, de ez sem volt teljes.Viszont azt állítani, hogy az
askenázi zsidók "kazárok" teljesen elfogadhatatlan, tudománytalan légből
kapott mendemonda. Azerbajdzsánban jelentős zsidó közösség él. Nincs
tudomásom arról, hogy "kazároknak" tartanák magukat. Ez csupán néhány
agyament Síp utcai kripto-zsidónak lehet a rögeszméje, no meg néhány,
Izrael zsidó nemzetállam létjogosultságát tagadó felforgatónak.
Olyanoknak, akik a Kárpát-medencében kívánnák megvalósítani Erec
Jiszroélt, noha "...Cionból/Sionból jön ki a tanítás/Tórah, és az
Örökkévaló/JHWH Szava Jeruzsálemből".
TEHÁT TARTSUK EHHEZ MAGUNKAT ÉS MÁSOKAT IS!
Forrás: Bodó K. Attila Blog