2013. április 22., hétfő

OPPT Magyarország.

Megjegyzés: Az alábbi pontok zöme közvetlenül az Egyesült Államokra vonatkozik, az olvasáskor kérjük ezt figyelembe venni. Más kérdés, hogy mennyire és hogyan érvényesek ezek az állítások más, kevésbé „szabad” nemzetekre is. Amikor bemászol a nyúl üregébe, olyan dolgokat fedezel fel, amikről a legtöbben semmit nem tudnak. Itt a 40 botrányos tény, amiről a legtöbb embernek fogalma sincs!

1.,Az IRS (Internal Revenue Service – (az „amerikaiak adóhatósága”) nem egy USA kormányzati ügynökség. Ez az IMF egy ügynöksége. (Diversified Metal Products kontra IRS et al. CV-93-405E-EJE U.S.D.C.D.I., Public Law 94-564, Szenátusi jelentés 94-1148 oldal. 5967, Reorganizációs terv No. 26, Public Law 102-391.)
2., Az IMF az ENSZ ügynöksége. (Blacks jogi szótár 6. kiadás 816. oldal)
3.,Az Egyesült Államoknak 1921 óta nincs kincstára. (41Stat. Ch.214 . 654. oldal)
4., Az Egyesült Államok kincstára ma az IMF. (Elnöki dokumentumok Documents 29. kötet, -4 . oldal. 113, 22 U.S.C. 285-288)
5.,Az Egyesült Államoknak egyáltalán nincs alkalmazottja, mert nincs többé Egyesült Államok. Nincs több reorganizáció. Több, mint 200 év csődben történő működés végül véget ért. (Ügyvezetői rendelet 12803) Ne nevezd meg egyik hitelezőt vagy részvényest sem, mert börtönbe kerülsz! 18 U.S.C. 914
6.,Az FCC, CIA, FBI, NASA és az összes többi „betűkből álló” banda soha nem volt az Egyesült Államok kormányzatának része. Még akkor sem, ha az „Egyesült Államok kormányának” voltak részvényei különböző ügynökségekben. (U.S. kontra Strang , 254 US 491, Lewis kontra US, 680 F.2d, 1239)

7.,A társadalombiztosítási számokat az ENSZ adja ki az IMF-en keresztül. Az SS 5 nyomtatványon lehet ilyen kártyát kérelmezni. A Kincstár (IMF) részlege bocsátja ki az SS 5 nyomtatványt, nem a Társadalombiztosítási Hatóság (Social Security Administration). Az új SS 5 nyomtatványon nem szerepel, ki vagy mi adja ki adja ki, a korábbi nyomtatványokon szerepel, hogy a Kincstárhoz tartozó nyomtatványok. Az általad kitöltött SS 5 nyomtatványról másolatot kaphatsz, ha az SSA-L996 nyomtatványt az SS Hatósághoz elküldöd. (20 CFR 111. fejezet, alrész B 42 2.103 (b) (2) (2) Olvasd el a fenti hivatkozásokat!)
8.,Az Egyesült Államokban nincsenek, és 1789 óta nem voltak jogi alapon működő bíróságok. A bírák nem kényszerítik ki a rendeletek és törvénykönyvek alkalmazását. Ezeket a végrehajtó adminisztrátorok teszik meg. (FRC kontra GE 281 US 464, Keller kontra PE 261 US 428, 1 Stat. 138-178)
9.,1789 óta nincs egyetlen bíró sem az Egyesült Államokban. Csak adminisztrátorok vannak. (FRC kontra GE 281 US 464, Keller kontra PE 261 US 428 1Stat. 138-178)
10.,A GATT szerint kötelezően kell, hogy legyen társadalombiztosítási számod. Ház jelentés (103-826)

11., „Egy Világ” Kormányunk van, „Egy Világ” Törvényünk és egy „Egy Világ” Monetáris Rendszerünk.
12., Az ENSZ az Egy Világ Szuperkormány.
13.,Senki ezen a bolygón nem volt soha szabad. Ez a bolygó egy rabszolgatelep. Mindig is létezett egy Egy Világ Kormány. Annyi történt, hogy most sokkal jobban szervezett, és 1945-től a neve ENSZ.
14.,A Szövetségi Szabályozás definíciója szerint New York városa maga az ENSZ. Rudolph Gulliani ki is jelentette a C-Span-en, hogy „New York a világ fővárosa volt”, és igazat mondott. (20 CFR fejezet 111, alrész B 422.103 (b) (2) (2)
15.,A társadalombiztosítás nem biztosítás vagy szerződés, és nem létezik a Bizalom Alap sem. (Helvering kontra Davis 301 US 619, Steward Co. kontra Davis 301 US 548.)
16.,A társadalombiztosítási csekked közvetlenül az IMF-től jön, ami az ENSZ egyik ügynöksége. (Nézd meg, ha kapsz egyet! A bal felső sarokban „United StatesTreasury”-t kellene látnod.)
17.,Nem rendelkezel tulajdon felett, rabszolgáknak nem lehet tulajdonuk. Olvasd el a tulajdoni lapját annak, amiről azt gondolod, hogy a tiéd. Haszonbérlőként szerepelsz a listán. (Senate Document 43, 73rd Congress 1st Session)
18., A legnagyobb hatalmú bíróság az USA-ban nem az Egyesült Államok Legfelsőbb Bírsága, hanem Pennsylvania Legfelsőbb Bírósága. (42 Pa.C.S.A. 502)

19.,A Függetlenségi Háború átverés volt. (Lásd a 22., 23. és 24. tényeket)
20., Anglia királya pénzügyileg mindkét oldalt támogatta a Függetlenségi Háborúban. (Versailles-i egyezmény, 1782. júl. 16, Békeszerződés 8 Stat 80) … és ahogy a történelem ismétli önmagát, Prescott Bush, George HW Bush apja és George W Bush nagyapja, a II. világháborúban mindkét oldalt támogatta. A Bush család az amerikai polgárok árulója évtizedek óta.
„Sarah, ha az amerikai emberek valaha is tudták volna az igazságot, mi Bushok mit tettünk ezzel a nemzettel, kizavartak volna az utcára és meglincseltek volna.” (Id. George Bush egy Sarah McClendonnak adott interjúban, 1992 decemberében.)
21., Nem hivatkozhatsz az Alkotmányra, hogy megvédd magad, mert nem vagy részese. (Padelford Fay & Co. kontra The Mayor and Alderman of The City of Savannah 14 Georgia 438, 520)
22.,Amerika brit gyarmat. (AZ EGYESÜLT ÁLLAMOK EGY NAGYVÁLLALAT, NEM EGY ORSZÁG, LÉTEZETT A FÜGGETLENSÉGI HÁBORÚ ELŐTT IS, ÉS A BRIT CSAPATOK NEM HAGYTAK EL EGÉSZEN 1976-IG.) Respublica kontra Sweers 1 Dallas 43, Treaty of Commerce 8 Stat 116, The Society for Propagating the Gospel, &c. kontra New Haven 8 Wheat464, Békeszerződés 8 Stat 80, IRS Publication 6209, Articles of Association October 20, 1774.)
23.,Britanniát a Vatikán birtokolja. (1213-as egyezmény)
24.,A Pápa bármely törvényt eltörölhet az Egyesült Államokban. (Az egyházi törvény alapjai 1. kötet, 53-54)
25., Egy 1040-es nyomtatvány (szja-bevallóív) a Britanniának történő sarc fizetésére szolgál. (6209 számú IRS kiadvány)
26.,A Pápa a hódítási és felfedezési törvényeken keresztül az egész bolygó fölötti uralomra törekszik. (1455-ös és 1493-as Pápai bullák)
27.,A Pápa egykor milliók kiirtását és szolgasorba taszítását rendelte el. (1455-ös és 1493-as Pápai bullák)
28.,A Pápai törvények mindenkire nézve kötelezőek. ( XIV Benedek., De Syn. Dioec, lib, ix., c. vii., n. 4. Prati, 1844) (Syllabus, prop 28, 29, 44)
29.,Rabszolgák vagyunk, és egyáltalán semmi nincs a birtokunkban, még azok sem, akiket a gyermekeinknek gondolunk. (Tillman kontra Roberts 108So. 62, Van Koten kontra Van Koten 154 N.E. 146, Szenátusi dokumentum 43 & 73rd 1. kongresszusi ülés, Wynehammer kontra People 13 N.Y. REP 378, 481)
30., George Washington katonai diktátor az államokat (birtokok) kerületekre osztotta. (Az elnökön üzenetei és kiadványai Vol 1, oldal 99. Websters 1828 dictionary fordefinition of Estate.)
31.,„Az Emberek” megnevezésbe Te és én nem tartozunk bele. (Barron kontra Mayor & City Council of Baltimore. 32 U.S. 243)
32.,Az Egyesült Államok Kormányát nem a Kereszténységre építve alapították. (Tripoli Egyezmény 8 Stat154.)
33.,A rendőrségnek nem kötelessége, hogy téged védjen. A munkájuk, hogy védjék a Nagyvállalatot, és feltartóztassák az ellenszegülőket. Sapp kontra Tallahasee, 348 So. 2nd. 363, Reiff kontra City of Philadelphia, 477F.Supp. 1262, Lynch kontra N.C. Dept of Justice 376 S.E. 2nd. 247.
34.,Az „Egyesült Államokban” minden eladó: utak, hidak, iskolák, kórházak, víz, börtönök, repülőterek stb. Kíváncsi vagyok, ki vette meg a Klamath-tavat. Vette a fáradtságot, hogy megnézze? (Ügyvezetői rendelet 12803)
35., „Emberi tőke” vagyunk. (Ügyvezetői rendelet 13037)
36.,Az ENSZ több mint 50 éven keresztül finanszírozta az Egyesült Államok kormányának működését, és most rendelkezik minden férfi, nő és gyerek fölött Amerikában. Szintén az ENSZ birtokában van Amerika földje egyszerű hűbérként.
37., A jó hír, hogy nem kell minden elképzelt kötelezettségünket teljesítenünk. Egy elképzelt kötelezettséget kiválthatsz egy másikkal.
38., A válság és a II. Világháború egy teljes komédia volt. Az Egyesült Államok és számos más cég világszerte kölcsönt nyújtott másoknak a válság alatt. A német infrastruktúra kiépülését az 1930-as években, beleértve a vasutakat az Egyesült Államok finanszírozta. Ilyen módon azok, akik magukat „Királyoknak”, „Miniszterelnököknek” és „Führernek” stb. nevezik, hátradőlhetnének, és sakkjátékot játszhatnának valódi embereket használva. Gondolj bele, hogy minden amerikai, német stb, aki életét adta, azt gondolta, hogy az országát védelmezi, ami még csak nem is létezett. Az ártatlan emberek milliói, akik meghaltak semmiért. Nem nyilvánvaló, Svájc miért nem volt soha benne ezekben a kudarcokban? Svájc az, ahol a „Nemzetközi Fizetések Bankja” („Bank of International Settlements”) található. A háborúkat azért hozzák létre, hogy elvonják a tekintetedet a lényegről. Kell, hogy legyen egy ellenséged, hogy meglegyen a helyt álló „Kormány” illúziója.
39.,Az „Egyesült Államok” sohasem deklarálta függetlenséget Nagy-Britanniától vagy György királytól.
40.,Az angol (government) szó etimológiája a tudat irányítását jelenti. Latinosodott görögből gubernatio „menedzsment, kormány”, antik görögből κυβερνισμός,κυβέρνησις (kybernismos, kybernesis) „kormányzás, vezetés”, κυβερνάω (kybernao) „kormányozni, vezetni, pilótaként viselkedni”, plusz latin mente „elme”.

Ha jó angolos vagy, további, részletesebb adatokat Dale nyugalmazott amerikai bíró írásából olvashatsz.

http://briankellysblog.blogspot.hu/2013/05/judge-dale-great-american-adventure.html

Azt gondolom, már kezded átlátni, milyen mély volt a nyuszi ürege, és hogy milyen nagyságrendűek a változások, amelyek előttünk állnak az OPPT jogerős UCC- rendeleteinek jóvoltából.

A fent leírt rendszer összedőlőben van. A világ jószándékú és kellően bátor hivatalnokai, katonái, jogászai, hírszerzői a civilekkel karöltve világszerte tájékozódnak a feltárt tényekkel kapcsolatban és cselekszenek. Maguk, családtagjaik és polgártársaik érdekében. Hogy legyen jövő, amiben emberi módon élhetünk.

És nemsokára jön a meglepetés…

http://oppt.iuste.biz/40-botranyos-teny

Melyek lehetnek az új városok 2013-ban?!

Városi pályázatot benyújtó nagyközségek (2008)



A 2009. év új városai
A Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint Mágocs (Baranya megye), Mélykút (Bács-Kiskun), Medgyesegyháza és Újkígyós (Békés), Mezőkeresztes és Sajóbábony (Borsod-Abaúj-Zemplén), Csanádpalota (Csongrád), Rácalmás (Fejér), Beled (Győr-Moson-Sopron), Jászkisér és Rákóczifalva (Jász-Nagykun-Szolnok), Budakalász, Tápiószele és Zsámbék (Pest megye), Igal (Somogy), Nyírmada és Vaja (Szabolcs-Szatmár-Bereg), Gyönk és Nagymányok (Tolna), Vép (Vas), Balatonkenese (Veszprém), valamint Pacsa (Zala) kapott városi címet.
A rendszerváltás óta idén maximumát elérő várossá nyilvánítási hullám (22 új város) eredményeként kiosztott címek idén minden eddiginél nehezebben születtek meg. A sajtó által is élesen és joggal (HVG 2009/06/05 és 11., Demokrata 2009/24) kritizált eljárás szokás szerint végig mellőzte a nyilvánosságot, ugyanakkor átpolitizáltságát tekintve is elérte maximumát. 1989 óta a budapesti agglomerációból nem utasítottak el pályázatot, elismerve, hogy a főváros térségében jelen lévő intenzív kilakosodás sajátos szerkezetű és adottságú településképződményeket eredményez. Így jöhettek létre a közel 10 000 fős óriásfalvak, amelynek mindegyike - a dominánsan városias foglalkozásszerkezetre, fejlett infrastruktúrára, stabil gazdálkodásra is tekintettel, térségi szerepek hiányában is - várossá válhatott az elmúlt években, amennyiben ezt kezdeményezte. Kivételt mindössze az 1978 és 1994 között kényszerházasságban élő Kistarcsa és Kerepes jelentett a fenti megállapítások alól. Kistarcsa 2005-ben lopta vissza magát, míg Kerepesnek idén ez nem sikerült.
A politika hatását jelezheti, hogy a két éven keresztül hiába próbálkozó Békés megyei Medgyesegyháza és Újkígyós végre célba értek: a megyei kötődésű miniszter helyismerete itt vélhetően sokat segített, bár várossá nyilvánításukat semmiképpen sem lehet érdemtelennek tekintetni. Vélhetően Borsod-Abaúj-Zemplén megye politikai lobbiereje segített Sajóbábonynak, amely egy egyutcás borsodi falu és a mellé épült szocialista miniváros sajátos kombinációja, kétségkívül jelentős gazdasági funkciókkal és részben városias megjelenéssel.
Nem minden esetben tűnnek ilyen egyértelműnek a döntés mögött meghúzódó okok. Az agglomerációs jellegű települések közül Rácalmás (Dunaújváros mellett), Vép (Szombathely mellett) és Rákóczifalva (Szolnok mellett) befutott, de kimaradt Kerepes - amely település várossá nyilvánítása ellen szakmai indokokat igen nehéz lenne felhozni. Azt sem könnyű megérteni, hogy ha a Bonyhád mellett fekvő, döntően lakófunkcióju Nagymányok város lehet, vajon a szintén urbanizált térben található, lényegesen népesebb Tát miért nem?
A kistérségi központ, Pacsa előléptetése nem meglepetés, a két nyírségi (Vaja és Nyírmada) nagyközségé sem, ha az utóbbi évek tendenciáit figyeljük: utóbbiak esetében a területfejlesztési motiváció mindig is jelentős volt. Térszerkezeti szempontok indokolják Gyönk és Mágocs várossá nyilvánítását: ugyanakkor a térségi szerep nem volt elegendő Szászvár, vagy Csákvár várossá nyilvánításához. Utóbbi, a Fejér megye északi részén fekvő nagyközség kétségkívül újra az idei év legnagyobb vesztesének érezheti magát: harmadszorra pályázik sikertelenül, annak ellenére, hogy intézményi és arculati szempontból is városias, többek között négy kórházi osztály telephelye. Teljességgel érthetetlen, hogy miképpen maradhatott ki újfent, hiszen miképpen a korábbi próbálkozások alkalmával is, a szakmai értékelő bizottság ezúttal is kifejezetten ajánlotta várossá nyilvánítását. Csak arra lehet gondolni, hogy a településnek nincsenek elég befolyásos barátai - és valamiképp a végén mindig a rövidebbet húzza.
Vannak még további furcsaságok: Sülysáp, amelynek jelentős mérete mellett a kereskedelem területén határozott térségi szerepkörei vannak, a csatornázás hiányában elbukik - míg a határozottan kevésbé fejlett Mélykút szintén csatornázatlanul befutó lehetett.
Az átlagos lélekszám jelentősen csökkent, mintegy 4200 fő, és új városaink közül találunk két 2000, további négy 3000 fő alatti települést.
Végül is az az előzetes feltevésünk, hogy a választások miatt és a bizonytalan belpolitikai helyzet következtében egyfajta amnesztia hangulat uralkodik majd el - ez az arányokat tekintve bejött, de sajnos nem mindenki számára hozott sikert ez a hullám. Most egy év szünet következik a várossá nyilvánításokban, de 2011-ben új esélyek nyílnak, talán részben megváltozott feltételek között. A nagyon sok új város azt is jelenti, hogy csökkent a sorban állók száma, és a következő körben már lényegesen kevesebb ellenféllel kell majd megküzdeniük a potenciális pályázóknak.

Gratulálunk minden olyan közösségnek és vezetőiknek, ahol a következő napokban a városavató ünnepség megszervezése jelenti a legfontosabb kellemes gondot. Örülünk, hogy néhányuk sikerének tevőlegesen is részesei lehettünk - sajnos így van ez néhány érthetetlen és fájó bukással is.
Trócsányi András - Pirisi Gábor


Új városok nélkül - várossá nyilvánítás 2011-ben 

Hosszú idő telt el azóta, hogy 2009 júliusában új városokat köszönthettünk Magyarországon. 2010-ben az általános országgyűlési és önkormányzati választások évében a törvény szerint nem lehet városi címet elnyerni. A választások nyomán megalakuló képviselő testületek közül azonban többen is úgy gondolták, hogy megpróbálkoznak a cím elnyerésével, hiszen az összes, e területet érintő jogszabály hatályban és változatlanul maradt 2010 őszére. Ráadásul, mivel várható és látható volt, hogy jogalkotási és átszervezési hullám el fogja érni az önkormányzati szférát, bizonyos sietség is jellemezte a pályázókat. Ez érthető volt: ekkor még kevés konkrétum volt ismert a kormány önkormányzatot érintő tervei közül, de a híresztelések és spekulációk centralizációról, önkormányzatok összevonásáról, illetve akár a várossá nyilvánítások befagyasztásáról is szóltak.
Így talán nem meglepő, hogy jelentős számú városi pályázatot nyújtottak be 2011 januárjában. A kandidálók között voltak olyan települések, amelyek már több alkalommal is nekifutottak, és korábbi kudarcaikat nem egyszer politikai ellenszélnek tulajdonították. De voltak teljesen új próbálkozók is, köztük olyanok, akik egyértelműen a (talán) utolsó esélyek egyikét szerették volna kihasználni.
A korábbi évek sikertelen kísérletei után újra pályázott Csákvár, Kerepes, Sülysáp és Verpelét. korábban szintén próbálkozott már a miskolci agglomerációban fekvő Onga. Új volt a kandidálók között a Fejér megyei Aba (az ország utolsó, nem városi rangú kistérségi központja, amely korábban nem mutatott érdeklődést a városi cím elnyerésének lehetősége iránt), a Tolna megyei Hőgyész (amely vélhetően a szomszédos Gyönk 2009-es sikere nyomán bátorodott fel), Jánosháza (Vas megye), amely a dunántúli történeti kismezővárosok egyik tankönyvbe illő példája. Pályázott a gyönyörű Árpád-kori templomáról ismert, térszerkezeti jelentőségű Győr-Moson-Sopron megyei Lébény, a szintén jelentős mezővárosi hagyományokkal büszkélkedő Jászladány (Jász-Nagykun-Szolnok megye), valamint az elsősorban a környékbeli agrárgazdaság centrumaként kiemelkedő Fejér megyei Lepsény.
A mezőny létszáma tehát, ha nem is érte el a legutóbbi szintet, de jelentősnek volt mondható, és számos, megítélésünk szerint kifejezetten erős aspiráns is volt a nagyközségek között. Joggal reménykedtek tehát Lébénytől Ongáig számos polgármesteri hivatalban, de sajnos végül mindenkinek csalódni kellett. A felkért szakértői bizottság ugyanis a miniszterrel egyetértésben arra az álláspontra helyezkedett, hogy az új önkormányzati rendszer kialakításáig nem célszerű újabb településeket várossá nyilvánítani. Így aztán ezen a nyáron, ahogy a HVG fogalmazott, se ágyúlövésekre, se huszárokra nem volt szükség a városavató ünnepségeken.
2011 őszén már formálódott az önkormányzatok helyzetét újraszabályozó törvényjavaslat, amelyből a korábbi várakozásokkal ellentétben azt lehetett kiolvasni, hogy nem lesznek jelentős változások a várossá nyilvánítások tekintetében, illetve, ami változik, az is inkább enyhítésnek, mint szigorításnak tűnik (ld.: a jogi hátteret bemutató írásunkat). Ezen felbátorodva néhány település a 2010/11-es pályázók közül megerősítette szándékát, és néhány új aspiráns is feltűnt, köztük olyan települések, mint a Pázmány Péter Katolikus Egyetem révén felsőfokú funkciókat is betöltő Piliscsaba, vagy a budapesti agglomeráció egyik legdinamikusabban növekvő települése, Diósd.
A döntés mostanra (2012. június 9.) vélhetően már megszületett, de egyelőre még nem ismert előttünk. Reméljük, hogy ismerve a pályázó nagyközségek adottságait és értékeit, hamarosan újra bővülhet hazánk városhálózata.

apr21_02

NYILATKOZAT és KÖVETELÉS
Tisztelt Dr. Kövér László házelnök Úr, tisztelt Országgyűlés!
Kifosztott banki adósok és hazájukért aggódó magyarok ezrei, 2013. április 21-én megjelentünk Budapesten a Hősök terén, majd az éjszakát átvirrasztva, április 22-én vonulunk szervezetten az Országházhoz, hogy félreérthetetlenül az Országgyűlés tudomására hozzuk akaratunkat és átadjuk Önnek, vagy az Ön meghatalmazottjának, jelen nyilatkozatunkat és követelésünket.
  1. Kijelentjük, hogy hittünk a jogállamban, hittünk abban, hogy Magyarországon a felügyeleti szervek által engedélyezett banki tevékenység az állampolgárok számára nem jelenthet veszélyt. Tisztában voltunk azzal, hogy profit orientált kereskedelmi bankokkal és pénzintézetekkel kötöttünk szerződéseket, de jelen esetben már nem beszélhetünk profit orientáltságról. Itt az emberek teljes kifosztása zajlik anélkül, hogy érvényesíthetnék alkotmányos jogaikat és megvédhetnék magukat a végrehajtóktól és a kifosztóktól.
  2. Három-négymillió felnőttkorú magyar állampolgár -úgy mint adós, adóstárs és zálogkötelezett- áll a kifosztás és a teljes ellehetetlenülés szélén, az újrakezdés lehetősége nélkül, hiszen a magáncsőd intézményének hiányában, nemcsak a kölcsön fedezetét, hanem a jövőbeni keresetüknek jelentős részét is elvesztik az emberek. Ennek következtében többszázezer magyar fiatal és nem fiatal hagyta el kényszerűségből az országot.
  3. A pénzintézetek azon hivatkozása, hogy törvény nem tiltotta az ú.n. devizahiteleket, nem fedi a valóságot, mert a kölcsönszerződést és pénzkölcsönnyújtást leszabályozó Ptk. és Hpt. szerinti törvényhelyek kötelező jelleggel rendelkeznek a teljes folyamatról, amely folyamatokba azon pénzügyi konstrukciók, amelyek emberek millióit nyomorba döntötték és döntik az ország gazdaságával egyetemben, semmilyen útón-módon nem férnek bele. Ennek ellenére, az embereket teljes vagyonuktól, akár eddigi életük munkájának gyümölcsétől megfosszák.
  4. A Bankok ellen megtett ügyészségi feljelentések tucatjai lettek elutasítva érdemi kivizsgálás nélkül, a hatályos törvényekkel nem egyeztethető végzéseket meghozva. Számtalan polgári peres eljárásban bizonyították a bíróságok, hogy nem tudnak mit kezdeni, vagy nem mernek mit kezdeni ezekkel az ügyekkel. Az egyik legismertebbé vált devizaperben a Kúria nyolc hónap alatt képtelen volt ítéletet hozni egy olyan kölcsönszerződési jogviszonyról, amelyre a szakképzetlen adósoknak néhány perc állt rendelkezésükre. A Kúria kiküldte az ügyet a Luxembourgi Bírósághoz, de azt az Európai Bíróság gyorsított eljárás keretén belül nem vállalta, így akár több évre be van fagyasztva az ügy, miközben emberek millióit a kilakoltatás és a végrehajtás fenyegeti.
  5. A banki adósok nem pénzbeli segítséget vártak volna el a jogállamtól, hanem azt, hogy tartassák be a hatályban lévő törvényeket a pénzintézetekkel is. Ez nem történt meg, mert olyan pénzösszeget követelnek az adósoktól, amely pénzösszeget sohasem bocsátották az adósok rendelkezésére úgy, ahogy ezt a hatályos törvények kötelezővé teszik kölcsön jogügylet esetén. A szerződések aláírása teljesen bizalmi alapon történt, hiszen az átlagemberek nem rendelkeznek kiterjedt jogi ismeretekkel, éppen ezért szakemberekhez, szakintézetekhez fordultak, bankokhoz. Kijelenthető, hogy ezek a vállalkozások visszaéltek az emberek közbizalmával és a törvényességet, tisztességet, jogállamiságot, jogbiztonságot felügyelő szervek cserbenhagyták a magyar állampolgárokat.
  6. A kifosztás, kilátástalanság, a jövő reményképének elvesztése következtében ezrek menekültek az öngyilkosságba, százezrek külföldre és megszámlálhatatlan házasság ment tönkre, szétszakítva ezzel családokat. Ennek az ámokfutásnak mi magyar emberek véget vetünk!
  7. Azért gyűltünk most össze itt a Hősök terén, hogy ezen akaratunkat kinyilvánítsuk! Semmilyen törvény vagy szerződés következtében nem válhat földönfutóvá a fél ország! Az élet törvényét semmi sem írhatja felül. Az elmúlt több mint két évtized arról szólt, hogy miként rabolták szét az ország és az állampolgárok vagyonát anélkül, hogy a valódi tetteseket törvényszék elé állították volna.
  8. Kijelentjük, hogy a Magyar Köztársaság a maga jog és értékrendjével együtt, megbukott! Nem látta el a legalapvetőbb kötelezettségét, nem védte meg saját állampolgárait. Éppen ezért követeljük, hogy mindaddig, amíg a jogrend helyre nem áll, senkit se lehessen kilakoltatni ezen „devizaszerződések” következtében. A kilakoltatások és a végrehajtások teljes leállítását követeljük!
  9. Kijelentjük, hogy a rendszerváltáskor kiegészített Alkotmány és a jelenlegi Alaptörvény nem védte meg sem az ország vagyonát, sem az állampolgárokat, így azt továbbra elfogadni nem tudjuk!
  10. Magyarországnak van Alkotmánya, mely hosszú évszázadokig, 1944. március 19-ig, a német megszállásig (de facto) hivatalosan is érvényben volt és (de jure) alapjogi értelemben érvényben is van, azaz a Magyar Országgyűlés ki kell mondja, hogy az 1944. március 19. óta létezett politikai és alkotmányosnak nevezett rendszerek törvénytelenek.
  11. Sem végrehajtó hatalom, sem törvényhozás (így jelenlegi kormány, vagy országgyűlés) nem alkotmányozhat. A Magyar Országgyűlés törvényességében megalapozatlan (illegitim) helyzetében átmeneti és korlátozott jogkörű állapotát elismerve kell kinyilvánítsa, hogy Magyarország valóban visszatér ősei bevált jogrendjéhez, az 1944. március 18-i jogállapothoz, és ki kell mondja az azóta napjainkig terjedő időszak minden közjogi aktusának elvi érvénytelenségét.
  12. A magyar nemzettestet védelmező Történelmi Magyar Alkotmányt helyre kell állítani! A Magyar Történelmi Alkotmány jogfolytonosságának tényleges helyreállítása és annak kiegészítése érdekében széleskörű társadalmi részvétellel felállítandó közhatalom: az Alkotmányozó (Joghelyreállító) Nemzetgyűlés dönthet arról, hogy az elmúlt közel 70 éves időszak jogszabályaiból melyeket minősít a Történelmi Alkotmányunk alapelveivel összeegyeztethetőnek, s hogy a jogfolytonosság helyreállításának melyek a közjogi lépései.
  13. A jelen állapotok szerint a közhatalmat ügyvezető jelleggel gyakorló Kormány és ideiglenes Országgyűlés főméltóságai azonnal kezdjenek tárgyalásokat a Magyar Nemzet megbízottaival -különös tekintettel a leginkább sújtott társadalmi csoportok és jelen nemzeti összefogás választott képviselőire- az Alkotmányozó Nemzetgyűlés összehívásáról, összetételéről. A teljes mértékben legitim joghelyreállító Nemzetgyűlés összehívásának legkésőbbi határideje 2013. augusztus 15., Szent István halálának 975. évfordulója, melynek végrehajtásáért és annak széleskörű társadalmi elfogadottságáért a jelenlegi hatalomgyakorlókat terheli a teljes felelősség.
  14. Az ügyvezető Kormány és az ideiglenes Országgyűlés mindaddig, míg az Alkotmányozó Nemzetgyűlés a munkáját megkezdeni nem tudja, átmeneti jogszabályban kell biztosítsa, hogy a jogtalan banki követelések folytán magyar állampolgárokat ne lehessen kilakoltatni otthonaikból, illetve el kell kezdeni a kifosztottak és kilakoltatottak kártalanítását.
  15. Az Ügyvezető Kormány el kell rendelje a meg nem újuló természeti kincsek eladásának tilalmát, a nemzeti vagyon és közszolgáltatások nemzeti tulajdonba vételét, megőrzését és működtetését, a magyar élet, nemzet, haza védelmében a szociális és létbiztonsághoz, munkához, lakhatáshoz és egészséghez való alapvető jogot!
Történelmi Alkotmányunkon kívül nincs és nem is lehet életképes Magyar Nemzet!
Széchenyi István, a legnagyobb magyar utolsó leírt szavai ugyanazon eligazítást adják:
„A megoldandó kérdés neve: Alkotmány”.
Törvénytelenség jogot nem alapít.
Hangosan felolvasva 15-20.000 azaz tizenöt-húszezer (kézzel beírandó a becsült létszám) ember előtt, akik közfelkiáltással, helyeslően elfogadták azt.
Felolvasta és aláírta: Kásler Árpád,
Kásler Árpád, 5711 Gyula, Fehér-Körös u.69, szül.1972.07.01, Déva, sz.ig.sz. 428833EA
Tanú 1………………………………………
Tanú 2………………………………………
Tanú 3………………………………………
Tanú 4………………………………………

Kelt.: Budapest, 2013.április 21.
http://kaslerarpad.hu/?p=3364#more-3364

A remény A reményről

Korábban említettük már, hogy az OPPT által jogerősen felszámolt vállalatként működő kormányok és bankok ragaszkodnak a korábbi rendszer fenntartásához. Egyrészt uraik nem hajlandóak lemondani az eddigi szisztémáról ami évszázadok óta sikeresen működött, legalább is az ő nézőpontjukból -, másrészt a rendszerben lévők el sem bírják képzelni (még gyakran az ébredező szolgák sem), hogy bárhogy máshogy működhetne a világ. Ha az emberek látnák, mi történik valójában, hogy van a megszokott kereteiken (rácsaikon?) kívül is élet, valószínűleg néhány nap alatt, csupán az egyet nem értésük kifejezésével, a hozzájárulásuk megvonásával leállítanák ezt az egész színjátékot.
Mert minden a pénzről szól?

Aligha.

Pénzt pláne papírpénzt, nem is beszélve az elektromos jelekről gyakorlatilag korlátlanul lehet előállítani. A leghatalmasabbak eddig akkora számot írhattak közvetlen vagy közvetetten a bankszámláikra, amit nem szégyelltek. Más kérdés persze, hogy ha a világ pénzét csak úgy rázúdítanák a gazdaságra, hatalmas infláció lépne fel, a pénz értéktelenné válna, és elveszítené kontrollfunkcióját is. Dolgoztatniuk kell folyamatosan mindenki mást, hogy legyen érték, amit megvásárolhatnak.

Az egykori csereeszközből, értékmérőből mára elsősorban irányítóeszköz lett.

A ptw (power that were, egykori hatalmasok) fő célja a hatalom gyakorlása, az energiák pénz, szellemi, fizikai , és legfőképp az emberek figyelmének folyamatos lekötése. Gazdagabbak már nem lehetnek. (Ahogy egy barátom mondta Két kacsát ők sem tudnak megenni). Nagyobb pénzügyi befolyást aligha érhetnének el. Beosztottjaik, a láthataó bábuk persze játsszák a maguk játszmáját, ők még próbálják a húsosfazékból kiemelni, amit lehet, és ezen nem győzünk szörnyülködni , de a játék igazából réges-rég nem a pénzről szól. Az emberek mindenek feletti kontrollálásának motivációja maga a félelem, amit a rendszer urai táplálnak mindenki mással szemben. Rettegnek attól, mi van, ha meglátjuk az igazságot. Hogy ők mit tesznek, tettek velünk. Hogy egyszer összerakjuk a képet, hogy mióta is zajlik ez, és ha képesek vagyunk elhinni a hihetetlent. Legnagyobb védelmük eddig az volt, hogy amit tettek, annyira hihetetlen, annyira felfoghatatlan, hogy azt az emberiség zöme az összeesküvés-elméletek kategóriájába sorolta. Mindenki elvégezheti a maga kutatását ebben a témában, vannak fórumok, ahol ezeket az eszközöket, a történelmet befolyásoló háttéreseményeket többé-kevésbé pontosan feltárták.
A legfőbb érték

Ezen a földön a legnagyobb érték Te vagy. Létezel egyénként, társként, szülőként, gyermekként, egy-két csoport tagjaként, de minden igazi értéknek Te vagy a forrása. Az arany, ezüst, és egyéb nemesfémek is csak azért értékesek, mert mi annak tartjuk őket. Csupán képviselik azt az értéket, amit mi teremtünk. Minden érték, művészet, vagyon, építés, növekedés, változás, konstruktív szándékkal végzett rombolás, szépség mögött emberek állnak. A rendszer eddig úgy épült fel, hogy az értékek forrását folyamatosan fejje, irányítsa butítással, ideológiákkal, elferdített vallásokkal, fenyegetésael, megfélemlítéssel, erőszakkal, csalással, hitegetéssel, hamis célokkal, de leginkább az igazság megmásításával és degradálásával: szinte végtelen lehetőségekkel bíró, de elveszett önbizalmú, elkábított szellemi lények vagyunk, Isten által kapott és istenszerű képességekkel, és minden teremtés, amit látunk, most és a múltban ennek a teremtő erőnek, nekünk köszönhető. Valamikor talán tudatában voltunk ennek, mindenesetre ettől a pontról jutottunk el oda, hogy már a saját fizikai túléléséért, otthonainkért harcolunk nap mint nap, kimerülve, frusztráltan, már egymásban is gyanakodva. És amikor már nagyon elég, a legtöbb, amit teszünk, hogy valami jó dumájú vezetőt választunk magunknak, aki legalább némi enyhülést, reményt ígér, és a reménybe kapaszkodva sokszázadszor is képesek vagyunk megszavazni, melyik zsarnok és csapata vezesse holnaptól a vérszívó-állomást. A világot sosem a pénz mozgatta, hanem mi. Ahogy elhittük, hogy ez nem így van, a pénzrendszerek uralkodni kezdtek felettünk.

Vannak persze jó szándékú egyének, csoportok, politikusok, akik nagyobb teret adnának, de személyesen ők sem látják vagy ha látják, sem szívesen említik meg nekünk, hogy a kerítésen kívül is van élet, hogy mik a valódi távlataink. Aztán vannak a misztikusok, akik persze mindent tudnak, de a tudásuk olyan irreális még ha lehet is benne igazság , hogy elfordulunk tőlük, mert amit mondanak, emészthetetlen, szembe megy saját meggyőződésünkkel, és nem teszik könnyebbé a vállunkon nyugvó terhet. Kimerülünk, bízunk benne, hogy a következő generációnak jobb sora lesz, de igazából magunknak sem mernénk megmondani, mire is alapozzuk ezt a feltevést. A modern időkben bíztunk, de a technikai fejlődés sehova nem vitte az emberiséget. Az embert maga alá temeti a gépezet.

Belefáradtunk. Óriások vagyunk, vékony zsinórokkal a földhöz szegezve. Már elvesztettük a reményt. Régen álmodni sem merünk. És ha valaki ébresztgetni kezd, ki sem nyitjuk a szemünket, hogy végre lássunk. Miért tennénk?

Pedig a legnagyobb köteleinket nemrég tényleg átvágták. Az OPPT jogszerűen visszavonta a bankok, kormányok vállalati működési engedélyét, zárolta legfőbb vagyonaikat (fő bankszámlák, aranykészletek), és egyéb lépéseket is tett a rendszer felszámolására.
Mi történik most?

Az OPPT három meghatalmazott képviselői jelenleg egy új, az egész Föld gazdaságát gyökeresen megváltoztató rendszer kiépítésén dolgoznak. érdemes megjegyezni a nevét I U/V Exchange (kb: ÉN Univerzális Érték Csere). Ez érinti a pénzügyi rendszereket, az emberek, mint tényleges értékteremtők egymás közötti kapcsolati- és cserefolyamatainak felvirágoztatását, megtámogatva az egészet korábban a ptw által lefojtott, haladó technológiákat leíró szabadalmak és tényleges technológiák közkinccsé tételével. Az új eszközök ép ellentételei lesznek a korábbi rendszernek, az egyén nem egy hatalmi piramis legalján gürcöl, teljes felső felügyelettel, hanem ő maga irányítja értékei, kapcsolatai, információ áramlását. Teljes személyes biztonságban, jogainak védelmében, minden hierarchiától mentesen, saját bankfelülettel. Az LEHETSZ, aki LENNI akarsz, és TEHETED, ami a legközelebb áll hozzád. feltéve persze, ha tiszteletben tartod a többiek hasonló jogait. Hihetetlennek tűnik?
Kis technikai kitérő

Caleb Skinner (ő az egyik OPPT-meghatalmazott, számítógépes virtuóz, Heather többek között az ő segítségével tárta fel a háttérhatalom pénzügyi csatornáit) szavaival, 'a szoftverháttért illetően hasonlót képzeljetek el, mint a Facebook, annak adathalász- és megfigyelőrendszere nélkül, ahol magatok szabjátok meg, mit láthat belőletek a világ. Ez teljesen ellentétes a rendszerben mostanáig használt kontrolleszközökkel. Csak, hogy tudd, egyetlen közösségi médiaeszköz, Facebook, Yahoo, Google stb nem kaphatott működési engedélyt, ha nem a régi rendszert szolgálta.

A program a ProjectXIII keretén belül kerül kibocsátásra (nem kell megijedni, a 13-as szám az első, kétjegyű szám, ami prím- és a Fibonacci-sorozatban is szerepel, Caleb önkényes elnevezése).

Univerzálisan, bárhol használható, okostelefonos alkalmazásoktól a nagygépes oldalakig többféleképpen hozzáférhető lesz, de természetesen a rendszer mindenkit szolgál, nem csak a technikailag előbbre járó országok lakóit. A rendszert feltörésmentesnek ígérik, teljesen új, eddig ismeretlen, korábban sehol nem alkalmazott eszközökre épül, és mellesleg ebben a hónapban (2013 május) a világ legjobbnak tartott hekkerei tesztelik. Pénzügyi eszközét tetszőleges pénznemmel használhatjuk, univerzálisan, interkontinentálisan, országosan, akár az új rendszert nem használókkal is. Tudsz vele vásárolni, értékeket cserélni.

A pénzügyi rendszer stabil lábakon áll, többek között a korábban a ptw által évszázadokon át jogtalanul felhalmozott aranyfedezet áll mögötte.

Caleb 2013 májusának végére ígérte a kibocsátását, amit nemzetközi bejelentéssel fognak nyilvánossá tenni.

Fontos: használata nem kötelező.
Kisebb kitérő

A ptw tervezte és tervezi, hogy a világ pénzeinek összeomlasztásával új, megmentő rendszert dob a köztudatba, ez azonban korábban valóban jó szándékkal tervezett reformrendszerek (pl. NESARA) korrupt elferdítése, amely ismét csak a magánpénzkibocsátást erősítené meg. Az ügyvezetői nevek változnának, a lényeg ugyanaz maradna, ahogy a pénzügyi kontroll is. Fedezet nélküli, háttérerők által irányított, ingatag, energiaelszívó gépezet. Farkas, báránybőrben.
A létezés új korszaka

Heather Ann Tucci-Jarraf, Caleb társa szerint 2013 júniusának végére az I U/V Exchange rendszer bevezetését követően a világ képe komolyan megváltozik, egy év múlva pedig rá sem lehet ismerni. Az egyén felelős, de szabad életet élhet, LEHET az, és CSELEKEDHET úgy, ahogy az a szívéhez a lehető legközelebb áll. A társadalom működését nem a mesterseges hiány, a fentről irányított és kiszipolyozott energiacsatornák határozzák meg, hanem az egymással együttműködő, de egyénként teremtő és létező, pénzügyileg szabad emberek.
Gondold végig

A közeljövőd szempontjából le kéne porolnunk egy régi kérdést. Te mivel foglalkoznál, ha szinte korlátlan vagyonod volna, és nem a pénzért alkotnál/dolgoznál/cselekednél?

Milyen szerep áll hozzád a legközelebb. (ne feltétlenül szakmában gondolkodj) Ki vagy Te valójában? Az, aki segít? Aki megment? Aki oktat? Aki igazságot tesz, ha vita van? Aki tervez? Aki fájdalmat enyhít? Aki irányít? Aki vigyáz a rendre? Aki kutat? Aki táplál? Aki véd? Aki meghódítja a fizikai világot? Aki szépséget teremt?

Gyermekként, mielőtt bárhogy korlátozódtak a lehetőségeid, mi akartál LENNI?

Megtennéd magadnak és nekünk, hogy igazán azzá válsz?

Nem kell semmit elhinned, de megtennéd, hogy kinyitod a szemed, és felülsz, óriás?

OPPT hírek

Íme az eszköz, amely (majdnem) fölöslegessé teszi a nyelvtanulást

Tévedtél már el külföldön, mert nem tudtad merre van az arra? Rendeltél már Horvátországban vizet vodka helyett? Akkor a Sigmót neked találták ki.

Szívesen dobálóznánk nagy szavakkal, de az a helyzet, hogy a nyakba akasztható kis tolmácsgép alkotói semmi forradalmit nem találtak ki, egyszerűen csak egyesítették egy eszközben azokat a funkciókat, amelyek külön-külön már eddig is léteztek. Hogy ez elég-e a sikerhez, arról az Apple-t kéne megkérdezni, a Sigmónak mindenesetre nagyon bejöhet, hiszen egy olyan eszközt raktak össze, amely néhány másodperces időeltolódással fordít egyik nyelvről a másikra.

 

A válasz igen és nem. A Sigmo valóban annak a folyamatnak az első hírnöke, amelynek a végén soha többé nem kell majd olyanokat mondanunk, mint yes, i do meg guten tag, de mielőtt lelkesen elégetnénk az összes nyelvkönyvünket le kell szögezni, hogy ez az eszköz még nagyon messze áll attól, hogy teljesen kiváltsa a nyelvtudást. Egyelőre a készítők is csak annyit ígérnek, hogy a találmányuk megkönnyíti a hétköznapi kommunikációt olyan országokban, amelyek nyelvén egy ropit sem tudnánk kérni a boltban, a technológia pedig valójában csak annyira pontos, mint a mai legfejlettebb fordítóprogramok. Útbaigazítás kérésére, éttermi rendelés leadásához viszont tökéletesen alkalmas, ráadásul ezt szinte az összes európai nyelven (köztük magyarul), de akár törökül, mandarinul, koreaiul is megtehetjük.


Mivel az eszköz a Google Translate-et használja a fordításokhoz, így az biztos, hogy az egyszerűbb mondatok tényleg nem fognak ki rajta, amiatt már sokkal inkább aggódhatunk, hogy a hangfelismerő a gyakorlatban mennyire pontosan végzi a dolgát (ezen a területen még a Sirinek és a Google Voice-nak is van hova fejlődni), de ötven dollárért mindenképpen kötelező vételnek tűnik.

Player