Éveken át
úgy tudtam én is, mint más, hogy a magyarok, a románokkal ellentétben,
Auschwitzbe küldték, a halálba, polgártársaikat, a zsidókat.
Magyarországról 1944-ben százezer számra küldtek zsidókat a haláltáborba
vasúton, ahonnan nagyon kevesen tértek azután haza. Az eset jól ismert
és sokat hangoztatott. Én magam is többször írtam a témáról, az 1990
előtti hivatalos történelemtudomány nyomvonalát követve, miszerint amíg a
romániai zsidók nagy része megmenekült, addig a magyarországiak egy
durva megsemmisítésnek voltak alávetve.

Maga
Winston Churchill is beszélt erről a magyar történelmi eseményről, mint
az emberiség legvisszataszítóbb gyilkosságáról. Ez volt az 1991-ben
megjelentetett Transilvania Invincibile Argumentum című könyvem egyik
fejezetének a címe is, amely viszont jóval 1990 előtt íródott. Ezt a
fejezet címet újra használtam a 2004-ben megjelent Protocoalele
Kogaionului című könyvemben, de itt már azért, hogy megkövessem régebbi
állításaimat ebben a témában. Most megteszem újra, kijelentve, hogy az
1944-es magyarországi zsidók tragédiájáért nem a magyarok a hibásak sem a
magyar hatóság! Még nem is a németek, mondhatnám!… Hanem a zsidók!
Viszont
hét évvel a Protokolljaim kiadása után azt tapasztalom, hogy
hipotéziseim nem jutottak el egyetlen magyarhoz sem. Ez természetesen az
én hibám elsősorban, mert nem tudtam soha jól eladni az írásaimat. Most
újra jelentkezem, több okból is, amelyek közül az egyik, hogy a
csíkszeredai fiatal székely hokisok még büszkébbek legyenek arra, hogy
magyarok és nem, Isten őrizz!, románok…
1990
után, mint ismert, a románok is azon kapták magukat, hogy holokauszttal
vádolják őket is! A vádlók kétes foglalkozású zsidó szerzők voltak.
Egyik napról a másikra a romániai holokauszt szakértői lettek. Magam
elég informáltnak tartottam ahhoz, hogy válaszoljak a vádakra. Így
kerültem, akarva, nem akarva, bele ebbe a hórába, amit ha belekerültem,
akkor végig kell járni, vagyis tovább kellett informálódjak ebben a
témában. Eljutottam oda, hogy megtudjam, mennyire megalapozatlanok a jól
ismert magyar vádak! Ismétlem: megalapozatlanok! Kitaláltak vagy
legjobb (legrosszabb!) esetben is eltúlzottak.
Pontosítom,
hogy a magyarországi zsidók sorsáról, akiket Auschwitzbe küldtek, nem
egy kormányülésen, se nem a budapesti parlamentben döntöttek. Még nem is
egy náci gyűlésen. A döntés a legmagasabb szintű zsidó kezdeményezésre
született: a Zsidó Ügynökség Megmentő Bizottságában!
Állításom
alátámasztására Roger Garaudy, Az izraeli cionizmus pere című
munkájának adatait használtam (a romániai kiadás címe: Procesul
sionismului israelian). Ennek a munkának az adatait még senki nem vonta
kétségbe. Roger Garaudy, jól ismert baloldali egyéniség, demokratikus
beállítottsággal, mentes mindenféle párt besorolástól, többször kapott
kritikát egyesektől az utóbbi írásainak, úgymond, antiszemita jellege
miatt, de senki sem tudta felróni neki azt, hogy valótlan vagy
elferdített adatokat tett közzé. Roger Garaudytól olyan adatokat vettem
át a témával kapcsolatban, amelyek mindenike zsidó szerzőktől vagy
intézményektől származik. Idézek továbbá a Protocoalele Kogaionului című
írás 77-79 oldaláról.
Roger
Garaudytól megtudjuk, hogy a Palesztinába jutáshoz nem volt elegendő a
zsidó származás. Jó minőségű zsidó kellett legyen, magasabb minőségű
anyagból gyúrva. A zsidók Palesztinába való belépésének feltétele az
volt, hogy a majdani Izrael államnak ne legyenek a terhére (47-ik
oldal). Még 1935-ben egy jelentős cionista vezető, Ytzhak Gruenbaum
felhívta a figyelmet arra, hogy meg kell legyen a felhatalmazásuk arra,
hogy a bevándorlókat kiválogassák és ne fogadjanak be mindenkit
(ugyanazon oldal). Úgy tűnik, hogy a Hitler által elfoglalt Európában
azon zsidók részaránya, akik méltatlanok a Szentföldre való belépésre
elérte a 90%-ot! Az Európából a nácik által elűzött zsidók problémája,
akiket a cionisták nem siettek befogadni Izraelbe elsősorban a cionista
doktrínából ered. A problémát nem a segítőkészség oldaláról, hanem az
ország szükségleteinek szemszögéből kezelték (ugyanaz az oldal). Más
cionista doktrínák szövegei sokkal kifejezettebbek, embertelen
cinizmustól és pragmatizmustól átitatva.
Íme,
mi olvasható az 1943-ban a Zsidó Ügynökség Megmentő Bizottságának
Memorandumában: Vajon mindenkit kell segítsünk, akinek szüksége van
anélkül, hogy figyelembe vennők az egyének jellemzőit? Nem kellene az
egésznek egy nemzeti-cionista jelleget adnunk és megpróbáljuk megmenteni
azokat, akik hasznára lehetnek Izrael földjének és a judaizmusnak?
Tudom, hogy embertelennek tűnik a probléma ilyenszerű felvetése, de
világossá kell tennünk, hogy ha meg tudunk menteni 10.000 embert az
50.000-ből, akik hozzájárulnak az ország megerősödéséhez és a nemzet
újjászületéséhez vagy az 1.000.000 zsidó, aki teher lesz az országnak,
akkor vissza kell fognunk magunkat és meg kell mentenünk azt a
10.000-et, a kívül maradt millió elkeseredett kérése és szitkozódása
ellenére is (47-48-ik oldal).
Tehát
a 10.000 hasznos zsidó és az egy millió alkalmatlan közül a cionistákat
csak a hasznos érdekelte. A többi egy millió (vagy hat) zsidóval
történhetett bármi, akár meg is halhattak, nem jelentett veszteséget a
cionistáknak. Ez a lehetőség nem zavarta egyik cionista vezetőt sem!
Sőt, úgy tűnik, hogy éppen az ők érdekeiket szolgálta!
A
fenti szöveg ugyanakkor emlékeztet arra, hogy mi is történt az
Auschwitzbe érkezett zsidókkal: két táborra osztották őket a jellemzőik
alapján, éppen a hasznosság elve szerint. Aki a német haditermeléshez
hozza tudott járulni (az ország megszilárdításához) az életben maradt. A
többiek, akik valóságos teher voltak a nácik számára is, mint emberi
hulladékok gyorsabban befejezték földi pályafutásukat.
Még
megjegyezhetjük, hogy a fenti szöveget egy intézmény adta ki, nem pedig
egy szívtelen, kótyagos egyén, és mégis tele van az emberiséggel
szembeni határtalan megvetéssel, ami nem állt meg a kinyilatkoztatások
szintjén, hanem nagyon is konkrét és reális következményei lettek
meghatározva százezrek életét vagy esetleg milliókét, ha a mediatizált
holokausztot és a zsidó szenvedést sirató propagandisták adatait vesszük
alapul. Ilyen mérvű cinizmussal és megvetéssel csak irodalmi
szövegekben vagyunk megszokva, ahol a magatartás és helyzetek ilyen
eltúlzásának művészi szerepe van és a következmények is csak ezen a
szinten maradnak. Ebben az esetben ennek a szövegnek kimondottan
gyilkos, emberirtó szerepe van.
Hol van innen a híres zsidó szolidaritás? Miért nem működött? Az emberi szolidaritásról nem is merek beszélni!
Egyébként
ezek a cionista szövegek a kétféle minőségű zsidókról, egy gyakorlati
életfilozófiáról árulkodnak és egy idáig a történelemben nem létező
pragmatizmusról, amely lélegzet nélkül hagy minden normális embert,
zsidót vagy keresztényt: Egy egyszerű filantropikus mentése a
németországi zsidóknak csak kellemetlenségeket okozott volna a
cionistáknak, főleg hogy a mentés esélyei annál kisebbek, minél nagyobb a
katasztrófa. A németországi zsidók érdekében tudunk cselekedni, ha ezek
Palesztinába hozzák a vagyonukat. A jelenlegi menekülteknek nincs meg
ez az előnyük, mert üres kézzel akarnak jönni. Ezek tehát nem tudnak
semmit adni a Yichouvnak (ez volt Izrael neve, mielőtt 1948-ban
elismerték volna független államként), és nem várhatunk másra, mint amit
eddig is megállapítottunk a németországi zsidók nagy részéről: teljes
eltávolodást, sőt ellenséges magatartást Izrael földjével szemben, a
tisztelet hiányát minden iránt, ami zsidó, egy embertömeg, amelynek
semmi köze a cionizmushoz és amelyikből teljesen kihalt a nemzeti érzés
(48.oldal).
Robert
Garaudy kommentárja: ezen szövegek idézése világosan mutatja a
különbséget a judaizmus, mint vallás, amit tisztelek és a nacionalista,
leigázó politikai cionizmus között, amit elítélek. Mi több, ezek a
szövegek világossá teszik azoknak az csalását és álnokságát, akik ma
siratják azokat az áldozatokat, akiket nem akartak megmenteni.
(49.oldal).
Megjegyzendő mondat: azoknak a csalását, akik siratják azokat az áldozatokat, amelyeket nem akartak megmenteni!
Tehát zsidók, akik nem akartak zsidókat megmenteni! Miért? Mert szegény zsidók voltak, üres kézzel…
Egyre
világosabb, hogy a II. világháború idején a zsidó elit egy mesterséges
szelekciót hajtott végre, azon zsidók között, akik a jövendő Izraelt
kellett benépesítsék, akik a háborút kellett átvészeljék. Azok a zsidók,
akik izraelitának voltak programálva, azok minőségi zsidók kellett
legyenek: cionista eszmékkel, akik elutasították a többségi nemzetbe
való beolvadást, amit egyre több zsidó hallgatólagosan már elfogadott. A
másik oldalon a szegény zsidók, akik a cionisták szerint egy
embertömeg, akinek semmi köze nem volt a cionizmushoz, nemzeti érzelmek
hiányával, és amely nem mutatott tiszteletet semmi iránt, ami zsidó vagy
héber. Ezért őket a megmentésből ki kellett zárni! Vajon nem ez a tömeg
volt összesen hat millió?…A híres hat millió?
Jegyzet:
A fentiekből egy káprázatos, de egyáltalán nem abszurd, hipotézis
állítható fel, ami a cionista doktrína szövegeiből levezethető: a
holokauszt, mint büntetés azoknak, akik nem viseltettek tisztelettel
mindaz iránt, ami zsidó vagy héber!
Egyelőre
csak jeleztem ezzel a hipotézissel, hogy később ellenőrizhessem, más
megfelelő dokumentumokkal. Lehet, hogy megteszik mások ezt az
ellenőrzést. Más hozzáértőbbek, tanultabbak…
Milyen
helyzetben voltak a magyarországi zsidók ebből a cionista szemszögből
nézve? Ők arról voltak ismertek, hogy hajlandóak voltak az
asszimilációra vagy már asszimilálódtak. A dualizmus idején
hagyományosan ők magyarnak vallották magukat, különösképpen
népszámlálások idején vagy más lojalitási teszteken. Megkockáztatom azt
állítani, hogy kevés olyan zsidó volt , aki ott hagyta volna a
komfortját, amiben itt élt, azért, hogy Palesztinába menjen és ott
mindent kezdjen elölről. A zsidók is emberek! Hős és vértanú nép nem
létezett soha… Csupán a cionista doktrína követte ezt: kiválassza az
eljövendő Izraelnek azokat a zsidókat, akikből egy hős és vértanú nép
legyen…
Megállapíthatjuk,
hogy a magyarországi zsidók nem élvezték a cionista vezetők
szimpátiáját. Abba a csoportba sorolták, akik nem méltóak, hogy a
Szentföldre lépjenek?
Idézek
tovább a Protocoalele Kogaionului című könyvből, 77-79. oldal. Tehát
nagyon sokszor a németországi, de általában a nácik által elfoglalt
országokban a zsidók nem voltak mások, csak emberanyag, amelyikből az
Izraelt alapító cionisták kiválasztották (egyébként is kiválasztott
nép), hogy melyik zsidó élhet meg, kivándorolva Palesztinába és melyik
gyengébb minőségű, hasznavehetetlen és nem kívánatos, az marad a nácik
rendelkezésére. Ezt mondja a nagy cionista Ben Gurion is, az új Izrael
állam első elnöke: azt a kisebbséget, amelyet meg lehetett menteni, ki
kellett választani a palesztinai cionista projektnek megfelelően
(44.oldal).
Tehát
a cionisták gondja az volt, hogy megmentsék a hős és vértanú
kisebbséget és a hat milliós többséget hagyták a kivégző táborok
gondjára. Nota bene: hogy a náci lágerek sorsára hagyott zsidók alkották
a többséget, mint következtetést alátámasztja, expressis verbis
(kimondottan) Roger Garaudy kommentárja is, amelyet Rudolf Kastnerrel
kapcsolatban tesz, akit az 50-es években a nácikkal való kollaborálásért
ítéltek el. A perben Rudolf Kastnert azzal vádolták, hogy egyetértésben
a cionista vezetőkkel (akik közül a legtöbben a per idején miszterek
voltak) Eichmannal üzletelt 1684 hasznos zsidó (a kiemelés Roger
Garaudytól) kiszabadításáról és Palesztinába emigrálásáról, mint az
eljövendő Izrael építéséhez szükséges emberekről, annak fejében, hogy
meggyőzi a 460.000 magyarországi zsidót, hogy csak egy egyszerű
áttelepítésről van sző, semmiképpen sem az Auschwitzi haláltáborokba
való szállításról. Halevi bíró rámutatott arra, hogy ezek a gyilkosságok
mind a Zsidó Ügynökség és a Nemzetközi Zsidó Kongresszus jóváhagyásával
történtek (44.oldal).
Kegyetlen
mondat: ezek a gyilkosságok a Zsidó Ügynökség és a Nemzetközi Zsidó
Kongresszus jóváhagyásával történtek. Ezek a gyilkosságok… vagyis a
magyarországi zsidók szinte teljes kiirtása a Zsidó Ügynökség és a
Nemzetközi Zsidó Kongresszus jóváhagyásával vagy pontosabban
hozzájárulásával történt.
Néhány
tisztázó kérdés: Az Izrael építésénél hasznos 1684 zsidó, feltehetően
mind szuper-tehetségek volt, mindenik közülük egy potenciális Nobel-díj
várományosa. Megtudták ők valaha is, hogy milyen feltételek mellett
szabadultak Németországból és kerültek Palesztinába? Közzétették valaha
is ezt a listát az 1684 névvel?
Ha
a 460.000 zsidó Auschwitzi haláltáborba küldése a Zsidó Ügynökség és a
Nemzetközi Zsidó Kongresszus jóváhagyásával történt, akkor miért
vádolják még ma is a magyarokat, a magyar államot és a magyarságot úgy
általában a 460.000 magyar zsidó Németországba deportálásával és
meggyilkolásával 1944 tavaszán?
Rögzítsük
még egyszer milyen gyilkosságról is van szó: a holokauszt folyamán, a
magyarországi zsidók deportálása Winston Churchill szerint az emberiség
legvisszataszítóbb gyilkossága volt. Éveken át ez a gyilkosság a magyar
hatóságok számlájára van írva, akik a zsidók kitelepítését olyan
túlbuzgósággal végezték, amellyel még a németeket is elámították. Roger
Garaudy azzal a aprósággal szolgál, amellyel megsemmisíti a magyar
hatóságok érdemét: maguk a zsidók is siettek berakodni a vagonokba,
hiszen a saját cionistáiktól biztosítást kaptak arra, hogy csak egy
egyszerű áthelyezésről van szó. Hogy milyen könnyen elhitték a zsidók,
hogy csak egy egyszerű áthelyezésről van szó, a cionista vezetők
szemében még inkább egy plusz ok lett, hogy mind a 460.000 zsidó gyenge
minőségű, haszontalan, aki megérdemli a sorsát, hogy vágásra küldjék,
mint az állatokat, egyszóval méltatlanok voltak, hogy a Szentföldre
lépjenek.
Évekkel
előbb, különböző alkalmakkor kommentáltam ezt az emberiség történetében
a legvisszataszítóbb gyilkosságot, különbséget téve a magyarok ázsiai,
hun állatias viselkedése és a románok emberiessége és tűrőképessége
között. Úgy hiszem, vissza kell vonjam akkori megállapításaimat és
véleményemet. Mea culpa! Sajnálom, hogy a tévedésem nem volt teljes!
Szerettem volna, hogy visszavonom a vádjaimat és kész! Sajnálatos módon
nem azért kell visszavonjam vádjaimat, mert nem igazak, nem egyeznek a
tényekkel, nincs értelmük, hanem azért mert másoknak kell azokat
címezzem! Vádjaimat fenntartom, csak másnak kell címeznem, amelyre Roger
Garaudy kényszerít: a cionizmus!
A
cionizmus a hibás a 460.000 magyarországi zsidó sorsáért, akiket a
nácik a cionisták jóváhagyásával az Auschwitzi kemencékbe szállítottak!
Ismétlem: nácik a cionista vezetők jóváhagyásával… Sőt a cionisták
közreműködésével! Mert ezek azok a vádak, amelyeket Roger Garaudy
megfogalmaz: a cionista zsidók a felelősek az emberiség
legvisszataszítóbb gyilkosságáért! Ismétlem: a minősítés Winston
Churchilltől származik. Egy gyilkosság, amelynek 460.000 teljesen
ártatlan zsidó esett áldozatul. Vagy másképpen mondva: az emberiség
legvisszataszítóbb gyilkossága, kizárólag egy zsidó üzlet, amelynek
gyilkos szerzői cionista zsidók, az áldozatok pedig haszontalan zsidók. A
visszataszítóságát még inkább növeli az a tény, hogy a háború után a
zsidók ezzel a gyilkossággal a magyarokat vádolták meg. Teljesen
visszataszító. Nec plus ultra.
Post
scriptum 2011: örülök, hogy a magyarországi és a bárhol élő magyarok
tudomására hozhatom, hogy nem az ő vállukat nyomja ez a népirtás. Ideje,
hogy a magyarok megtudják ezt az igazságot és ennek megfelelően
reagáljanak. Még fontosabb az, hogy a zsidók maguk megtudják az
igazságot és reagáljanak ennek az igazságnak megfelelően! Mert ez az
igazság lényege.
Internetfigyelő