2013. október 18., péntek

A NATO már támad - cél az utolsó keresztény állam

Törökország a NATO egyik előretolt állása. Sajnos a három évvel ezelőtti események elterelték a figyelmet a készülő katasztrófáról. A palesztinoknak segélyt szállító hajó megtámadása, és az abból következett politikai csatározások alatt már javában folyt Törökországban a terroristák kiképzése.
Törökország most újabb feladatot kapott cionista gazdáitól. Ukrajna még be sem lépett az Európai Unióba, de már felosztásra került a NATO tagországokon belül, ki mit kap a koncból. Ankara Kijevvel tárgyalt a krimi tartárok helyzetéről. Törökország szoros kapcsolatot akar kialakítani a tatárokkal, hivatkozva a közös vallási alapokra - a külvilág felé gazdasági kapcsolatokra hivatkoznak -, de jól tudjuk mit jelent ez a fajta terjeszkedés. Semmi mást, mint katonai terjeszkedést.
Ha megnézzük a térképet, látható, hogy ez már önmagában is háborús készülődés. Amennyiben Moszkva mozgósítja az oroszokat Ukrajnában, az a dél-keleti területeket fogja érinteni. Kijev képtelen lenne magát megvédeni - pontosabban a Kijevet irányító cion-atlantisták - ezért csatlósok kellenek. A török hadsereg jelentős erőt tud a Krimbe irányítani, és a románokkal együtt képes lehet lezárni Moldováig az orosz határokat. A lényeg, hogy az orosz erők ne tudják elérni a moldovai határokat, mert önmagában Románia nem lenne képes megállítani az orosz politikai terjeszkedést, és Moldova keleti orientációját. Kell a török katonai terjeszkedés, hogy még jóval Moldova előtt megakassza az orosz biztonsági intézkedéseket saját népük és területük megvédésére, és ha az orosz népesség megmozdulna Ukrajnában, azt minél inkább az orosz határok közelében tartsa.
Ráadásul itt akár a magyar hadsereg (vicc) is szóba kerülhet. Orbán éppen a napokban jelentette ki, hogy a visegrádi országok külön közösséget kívánnak létrehozni a NATO országokon belül. Lehet ennek köze ahhoz, hogy Kijev a törökök mellett számítana a visegrádi katonai csoportra? Mondván a magyaroknak és a lengyeleknek is lenne okuk, történelmi alapjuk egy beavatkozásra? Csak azért, hogy a kijevi cionista vezetést megvédjék Moszkvával szemben? Ezt persze majd nagy országegyesítésnek fogják eladni a magyarok felé Orbán módra, ha odáig fajulna a kérdés. De könnyen lehet, hogy belekevernek minket is az ügybe, és nem véletlen a visegrádi országok tárgyalásinak felgyorsítása sem. Ráadásul a visegrádi országok - milyen érdekes - nemsokára a balti államokkal együtt egy "szomszédos ország" agressziója esetén kialakuló konfliktusra fognak gyakorlatozni. Véletlenek pedig nincsenek? 
Ezek szerint a Nyugat már eleve Ukrajna szétszakításával számol, mégpedig úgy, hogy ebbe a kijevi cionista vezetés nyakig benne van. Az eset éppen ugyan az, mint a magyar 'rendszerváltás', ahol a Nyugatnak történő kiárusításban az MDF-től a Fideszen át az MSZP-ig mindenki nyakig benne volt. A Nyugat már csak egyet akar elérni, hogy minél inkább az orosz határok mentén stabilizálja az újabb préda határait. Még olyan áron is, hogy vallási alapon iszlám haderőt vezényeljen Ukrajna területére. Moszkvának egyetlen esélye van a terjeszkedés megakadályozására, ha képes lesz a szíriai konfliktust lezárni győzelemmel, és kiépíteni a Libanon-Szíria-Kurdisztán-Örményország tengelyt. Hogy ebben -a jelen folyamatok szerint- Iránra mennyire lehet számítani már erősen kérdéses. Ez belháborúra kényszerítené Törökországot, amely ebben az esetben a saját konfliktusával lenne elfoglalva, és ezzel Moszkva kivédheti az európai török-NATO terjeszkedést.
A III. világháború a szemünk előtt zajlik. 
Kemény Gábor

Szaúd-Arábia visszautasította a BT-tagságot

Meglepte az ENSZ Titkárságát és a BT-tagok nagyköveteit, hogy Szaúd-Arábia visszautasította az őt megillető hely elfoglalását a Biztonsági Tanácsban.
A világszervezet közgyűlése csütörtökön választotta meg a BT nem állandó tagjává a sivatagi királyságot Chilével, Csáddal, Litvániával és Nigériával együtt. A rijádi külügyminisztérium az elutasítást azzal indokolta, hogy a BT kettős mércét alkalmaz, és emiatt nem képes véget vetni a háborúknak és megoldani a konfliktusokat a világban.
Ban Ki Mun ENSZ-főtitkár pénteken közölte, hogy Szaúd-Arábia még nem értesítette hivatalosan a világszervezetet a döntésről. A sajtónak nyilatkozva mindössze annyit mondott még, a tagállamoknak kell dönteniük arról, hogy Szaúd-Arábia helyét esetleg egy más ország töltse be a BT-ben.
Több diplomata azt hangoztatta pénteken, hogy Rijád még felülbírálja döntését, annál inkább, mivel az ENSZ-t még nem tájékoztatta hivatalosan. "Gondolták volna át még a választás előtt!" - jegyezte meg Gert Rosenthal, Guatemala nagykövete a BT ülésére igyekezve. Peter Wilson, a brit nagykövet helyettese csak annyit mondott, "igyekszünk megtudni, hogy mit akarnak mondani (a szaúdiak)". Gérard Araud francia nagykövet szerint idő kell a szaúdi döntés következményeinek mérlegeléséhez.
"Úgy gondoljuk, hogy Szaúd-Arábia nagyon pozitívan járult volna hozzá a Biztonsági Tanács működéséhez, de megértjük csalódottságát" - mondta a francia nagykövet, utalva arra, hogy Rijád élesen bírálta a testületet a szíriai konfliktus ügyében tanúsított tehetetlensége miatt.
Oroszország példátlannak nevezte és bírálta a szaúdi döntést, és rendkívül különösnek minősítette a Szíriával kapcsolatos érveket.
Az ENSZ alapító tagjai közé tartozó Szaúd-Arábia az utóbbi három évben keményen dolgozott, hogy megszerezze a BT-tagságot. Egy névtelenül nyilatkozó szaúdi elemző szerint csakis a király vagy a trónörökös hozhatott ilyen váratlan döntést a tagság elutasításáról.

Szaúd-Arábiát az ázsiai-csendes-óceáni csoport delegálta a Biztonsági Tanácsba, így e csoport joga, hogy új jelöltet állítson, ha Rijád kitart az elutasítás mellett. A világszervezet legfontosabb döntéshozó szervének a vétójoggal rendelkező öt állandó tagon kívül tíz nem állandó tagja van. Ezek az államok két évet töltenek a testületben, évente ötöt cserélnek le közülük.

MTI

Gurul a pénztalicska, még nagyobb az államadósság! Magyarország jobban teljesit!

Tavaly év végén magasabb volt az államadósság-rátánk, mint korábban gondoltuk, az új GDP számok ugyanis feljebb tolták a mutatót. A friss adatok tükrében sem egyértelmű, hogy a gazdaság alapfolyamatai csökkenő adósságpályához vezetnek-e. A KSH napokban megjelent nemzeti számlák statisztikájából az is kiderül, hogy tavaly az idehaza keletkezett jövedelemhez képest 5,7%-kal tudtunk kevesebbet költeni azért, mert egy része külföldi gazdasági szereplők kezébe került. Tavaly 204 milliárd, 2011-ben pedig 254 milliárd forinttal kisebb volt a GDP Magyarországon, mint korábban gondoltuk. A KSH hagyományos őszi revíziója ugyanis ekkora korrekciót jelentet a nemzeti számlák statisztikában. A változás a növekedési adatokat nemigen változtatta: 2010-ben 1,1%-os, 2011-ben 1,6%-os volt a gazdasági növekedés, amit 2012-ben 1,7%-os visszaesés követett.
A változtatás következménye viszont, hogy a tavaly év végi GDP-arányos adósságunk 79,26%-ról 79,84%-ra emelkedett. (A ráta már szerepelt az őszi EDP-jelentésben is, de például a jegybank negyedéves frekvencián működő, ugyanaznap megjelent pénzügyi számlák statisztikája még a régi számot tartalmazta. Ennek oka, hogy a negyedéves számokon történő átvezetés csak az év végén történik majd meg.) Az adósságmutatónk december végére – immár az új GDP-adatokkal és előrejelzésekkel számolva – a kormány prognózisa szerint 79,21%-ra esik vissza, ami továbbra is a mutató kis mértékű csökkenését jelenti.
Ugyanakkor a friss módszertan sem enyhítette azokat az aggodalmakat, hogy a kormány mégsem lesz képes megfelelni saját alkotmányos adósságszabályának, amely a ráta csökkenését írja elő. A minimális csökkenés ugyanis csak úgy jön ki, hogy a negyedik negyedévben az állam kevesebb forintkötvényt bocsát ki, mint amennyi lejár (a maradékot a likvid forrásaiból, a kincstári számlát tovább apasztva teremti elő), illetve nagy valószínűséggel az őszre tervezett devizakötvény-kibocsátás sem szerepel a számokban. Így viszont a már most is megcsappant likvid pénzügyi tartalék tovább apadna.
Gurul a pénztalicska, még nagyobb az államadósság Tavaly év végén magasabb volt az államadósság-rátánk, mint korábban gondoltuk, az új GDP számok ugyanis feljebb tolták a mutatót. A friss adatok tükrében sem egyértelmű, hogy a gazdaság alapfolyamatai csökkenő adósságpályához vezetnek-e. A KSH napokban megjelent nemzeti számlák statisztikájából az is kiderül, hogy tavaly az idehaza keletkezett jövedelemhez képest 5,7%-kal tudtunk kevesebbet költeni azért, mert egy része külföldi gazdasági szereplők kezébe került.
Kevés a pénzed, de itt egy váratlan kiadás? Segítünk! (x)
hirdetés

Tavaly 204 milliárd, 2011-ben pedig 254 milliárd forinttal kisebb volt a GDP Magyarországon, mint korábban gondoltuk. A KSH hagyományos őszi revíziója ugyanis ekkora korrekciót jelentet a nemzeti számlák statisztikában. A változás a növekedési adatokat nemigen változtatta: 2010-ben 1,1%-os, 2011-ben 1,6%-os volt a gazdasági növekedés, amit 2012-ben 1,7%-os visszaesés követett.
A változtatás következménye viszont, hogy a tavaly év végi GDP-arányos adósságunk 79,26%-ról 79,84%-ra emelkedett. (A ráta már szerepelt az őszi EDP-jelentésben is, de például a jegybank negyedéves frekvencián működő, ugyanaznap megjelent pénzügyi számlák statisztikája még a régi számot tartalmazta. Ennek oka, hogy a negyedéves számokon történő átvezetés csak az év végén történik majd meg.) Az adósságmutatónk december végére – immár az új GDP-adatokkal és előrejelzésekkel számolva – a kormány prognózisa szerint 79,21%-ra esik vissza, ami továbbra is a mutató kis mértékű csökkenését jelenti.
Ugyanakkor a friss módszertan sem enyhítette azokat az aggodalmakat, hogy a kormány mégsem lesz képes megfelelni saját alkotmányos adósságszabályának, amely a ráta csökkenését írja elő. A minimális csökkenés ugyanis csak úgy jön ki, hogy a negyedik negyedévben az állam kevesebb forintkötvényt bocsát ki, mint amennyi lejár (a maradékot a likvid forrásaiból, a kincstári számlát tovább apasztva teremti elő), illetve nagy valószínűséggel az őszre tervezett devizakötvény-kibocsátás sem szerepel a számokban. Így viszont a már most is megcsappant likvid pénzügyi tartalék tovább apadna.
Ha ezekkel korrigáljuk az év végi adósságmutatót, akkor már emelkedés adódna, vagyis a gazdaság alapfolyamataiból az idén nem következett az államadósság-pálya ereszkedése. (Elképzelhető, hogy ezzel közvetlenül is összefügg az állam hirtelen támadt igénye az adósságszabály megváltoztatására.)
A KSH statisztikájának másik érdekessége a GNI-adat. Ezen keresztül lehet megragadni azt a jelenséget, hogy a külföldi szereplők Magyarországon szereznek jövedelmet, ami a GDP-hez képest kisebb jövedelmet jelent a magyar szereplőknek.
Mi is az a GNI?
Egy ország általános fejlettségét, és így az életszínvonalát is gyakran szokták az országban előállított (bruttó hazai) termék, a GDP alapján jellemezni. Ennek a jól ismert kritikákon (környezeti károk, jövedelemegyenlőtlenség stb. figyelmen kívül hagyása) túl egyéb, kézenfekvő korlátai is vannak. Egyszerűen fogalmazva: a GDP-mutató nem mond semmit arról, hogy a megtermelt érték kihez kerül, külföldi vagy belföldi gazdasági szereplőkhöz.

Ha erre vagyunk kíváncsiak, akkor a hazai össztermék (GDP) helyett érdemes a bruttó nemzeti jövedelem (GNI) mutatójára koncentrálni. Ez úgy áll elő, hogy a GDP-t korrigálni kell. Egyrészt a külföldről származó elköthető jövedelmekkel (a hazautalt munkabérekkel, a vállalattulajdonosok osztalékával, illetve az EU-támogatásokkal) növelni kell, hiszen ennyivel több elkölthető pénz kerül a belföldi gazdasági szereplőkhöz. Ellenkező irányú korrekciót jelent viszont az itt dolgozó külföldiek hazautalt fizetése, és a külföldi (rész)tulajdonú vállalatok nyeresége, illetve a külföldnek fizetett kamatok. (Az írás alján szereplő táblázatban konkrétan is látható, hogy az elmúlt 18 évben hogyan lett a GDP-ből GNI. A legnagyobb eltérítést természetesen az idehaza működő külföldi tulajdonú vállalatoknál megképződött nyereség jelenti.)
Ezek a korrekciók a GDP mutatótól elvezetnek a GNI-hoz, és így választ kaphatunk arra a kérdésre is, hogy vajon többet, vagy kevesebbet költhetünk-e annál, mint amit idehaza megtermelünk.
A GDP-GNI rés a 2009-es látványos szűkülés óta eltelt három évben újra nyílni kezdett, tavaly a nemzeti jövedelem 5,7%-kal maradt el a GDP-től. Úgy tűnik, rövid távon a mutatót a vállalati profitabilitás, illetve a külföldnek fizetett kamatok változásai mozgatják, közép távon pedig különösebb trend nélkül ingadozik.
Gurul a pénztalicska, még nagyobb az államadósság További megfigyelhető tendencia, hogy a külföldiek mintha újra szívesebben forgatnák vissza a jövedelmüket, mint a válság súlyosabb éveiben. Bár az adatok eléggé bizonytalanok, és hektikusak is, a 27%-os visszaforgatási arány az utóbbi öt évben a magasabbak közé tartozik. (Ez a mutató önmagában amúgy nehezen értelmezhető, hiszen nem csak a vállalati nyereség beruházásokba való visszaforgatását jelenti, hanem a kamatjövedelmeket is tartalmazza.)
A GNI-t emelő tétel, hogy a külföldről származó munkajövedelmek meghaladják az itt dolgozók hazautalásait, illetve az EU adók és transzferek egyenlege is egyre kedvezőbb ránk nézve, ahogy a hétéves költségvetési tervezési időszak vége felé érkezünk.
Gurul a pénztalicska, még nagyobb az államadósság
(portfolio)

Kereskedelmi megállapodást kötött Kanada és az EU

Ünnepélyes keretek között, újságírók előtt írta alá pénteken Brüsszelben José Manuel Barroso, az Európai Bizottság elnöke és Stephen Harper kanadai miniszterelnök az Európai Unió és Kanada közötti átfogó gazdasági és kereskedelmi megállapodást.

Ez az EU első ilyen megállapodása a világ legfejlettebb ipari országait tömörítő G7-csoport egyik Európán kívüli tagjával. Kanada és az EU abban bízik, hogy a kereskedelmi megállapodásnak köszönhetően a kétoldalú kereskedelem az áruk és szolgáltatások területén 23 százalékkal, 26 milliárd eurónyi értékben fog növekedni.
HVG

A zsidó jövő Európában

a_hülyités_is_határtalan
Egy MTI hír szerint Berlinben a zsidóságról pódium-beszélgetést tartottak „Zsidó jövő Európában” címmel, mely része annak a rendezvénysorozatnak, amit az Európában tapasztalt antiszemitizmus ellen tartanak.
Annyit elárultak, hogy a harmadik legnagyobb létszámú zsidóság a cseppnyi Magyarországon található, de pontos létszámukat nem hozták nyilvánosságra. A hivatalos statisztikából pedig ez nem is egyértelmű, hiszen a mimikri miatt magyarként azonosítják magukat.
Az előadók azzal büszkélkedtek, hogy ez a magyar kormány is felelősnek tartja magát a holokausztban.
zsidoság_felmérésEzt mi is érzékeljük, hiszen hazánkban erőszakos propaganda hadjárat folyik a köztudat ez irányú befolyásolására, azt pedig látjuk, hogy a magyaroktól a legkülönbözőbb módon elvett közpénzekből számolatlanul támogatják a szemitákat közvetlenül és közvetve egyaránt. E pénzek mindenféle kitalált jogcímeken ömlenek az újabbnál-újabb, a magyarság számára azonban bármiféle pozitívumot felmutatni képtelen vagy éppen kifejezetten ellenséges aktivitást kifejtő szervezetecskék, gomba mód szaporodó központok, bizottságok, közösségek, és a túlélők, a túlélők túlélőinek és egyéb leszármazottainak számára. Az emlékhelyektől, emléktábláktól kezdve múzeumok, zsinagógák, és egyéb infrastruktúrák épülnek, vagy telkeket, különböző épületeket adnak át számukra.
pénz_forintMint elmondták a magyarországi antiszemitizmussal vannak ugyan gondjaik, bár kedvező változásokat tapasztalnak, ennek ellenére bírálták a magyar kormány tevékenységét, és pozitív irányba szándékoznak erősíteni identitásukat, melynek az erőltetett holokauszt üzlet inkább csak ártott. Abban azonban egyetértettek, hogy a magyarországi zsidóság gazdasági helyzetét tekintve köszöni, jól van*.
A zsidóság a problémáját most a cigány- és buzi ellenességben, valamint a budapesti Horthy szoborban és a fasiszta és antiszemita oktatásban** látják.
Megjegyezzük mára a nyugati oktatás szerves részét képezi a holokauszt tananyag, melyet nem csak Magyarországon, de más Kelet-Európai*** országban is próbálnak – sikeresen – kikényszeríteni.
Vagyis a már alapjaiban megrendített maradék keresztényi értékek lebontásában látják a megoldást.
Az enyhe holobiznisz célzáson kívül, semmiféle önkritikát nem fogalmaztak meg. Szó nem esett a velük szemben támasztott ellenérzések okairól, épp úgy, ahogyan az általuk erőltetett, közfelháborodást keltő buzifelvonulásokról, sem az általuk is támogatott drog és (most még csak) az egyneműek házasságának legalizálásáról, de legfőképp a Zsidó Enciklopédia által zsidónak tekintett cigányok bűntetteiről sem.
antiszemitizmus_1_Cry-wolfAz előadás sorozat célja, tehát az úgynevezett antiszemitizmus, (melyet gyakorta náci, fasiszta jelzőkkel is illetnek) és a holokauszt-tagadás eltiprása a világon, leginkább Európában, azon belül különösen Magyarországon és Németországban.
Felmerül a kérdés, hogy a felelősségvállalás ilyen nyílt kettős mércével mérése, vagy a pozitív megkülönböztetés, a látványos gazdagodás, és a kifosztottakkal, elnyomottakkal való közösségvállalás teljes hiánya generálta ellenérzések mennyiben segíti e törekvéseiket?

Arató Péter – Szabad Riport Tudósító Iroda

*Holobiznisz szilánkok
zsido_banking(Az elmúlt 5-10 évben drasztikus emelkedésnek indult az új zsinagógák, kisebb hitközösségi, képzési célú épületek építése, felújítása, ezek költségeinek fedezésére a közpénzeken túl, igyekeztek a közadakozásból származó pénzeket is szerezni, különböző alapítványok létrehozásával. (Budapesten csak a nagyobbakból 17db található, a kisebb épületekből, helyiségekből azonban ennek többszöröse.
Mind eközben a hazai templomokra, gyülekezetekre, oktatási és egészségügyi intézményekre, felszereléseikre nem igen jut közpénz, zömmel közadakozásból fejlesztik, vagy hozzák rendbe illetve pótolják épületeiket, felszerelésüket.)
Csendben megjegyezzük, ezen ebül szerzett épületek egy részén nyerészkednek, most éppen (a MAZSIHISZ és a BZSH) 120,768millióért árulnak a megszerzett ingatlanok közül néhányat. 2011-ben a MAZSIHISZ bevétele – saját bevallása szerint – mintegy 3,447milliárd Ft volt.
antiszemitizmus_elleni_harc_konyv01** Az oktatásban is megerősödött a holokultusz terjesztése, mivel már az iskolákban is kötelezővé tették a holoemlékhelyek látogatását és a holokultusz sulykolását. (2000/2001-es Holokauszt emléknap, a holokauszt-tananyagok és történelem órákon, órán kívüli foglalkozások bevezetése az iskolákban, Lauder projekt, stb. (Az akkreditált továbbképzési programok között két holokausztoktatással kapcsolatos program van jelenleg, a Holokauszt Dokumentációs Központ és a Hannah Arendt Egyesület továbbképzései, ezen kívül minden évben egy alkalommal magyar tanárok számára egy két hetes izraeli továbbképzés, melyben eddig már több mint 100 tanár vett részt).antiszemitizmus_Herzl-központ Pályázati felhívás amerikai tanulmányútra holokauszt témában pedagógusok részére budapesti Amerikai Nagykövetség és az Emberi Erőforrások Minisztériuma közös támogatásával.
Pályázat holokauszt és tolerancia oktatási multimédiás tananyagok fejlesztésére [2009-09-23]
Holokauszt emlékév
A Holokauszt Gyermekáldozatainak Emlékhelye – Európai Oktatási Központ létrehozása
Magyar Holokauszt 2014 Emlékbizottság – emlékezzünk a romákra is!
2014. szeptember 1-jétől „kiemelt szerepe lesz az emlékezéseknek.
orbán_zsido_tankkönyv***Legyen az iskolai tananyag része a holokauszt, a diákok pedig látogassanak el hazai, illetve külföldi emlékhelyekre – erre vonatkozó protokollumot írt alá szerdán Washingtonban a tanügy-minisztérium, az Amerikai Egyesült Államokbeli Holokauszt Múzeum és a romániai Elie Wiesel Intézet.
Romániának el kell fogadnia történelmét – fogalmazott az eseményen Victor Ponta kormányfő. (2013. október)
forrás: Mazsihisz/Hannah Arendt Egyesület/Kolozsvári Rádió Románia/Wikipédia

Sikeres gondolatátvitelt hajtottak végre

A Kaliforniai Egyetem kutatóinak elsőként sikerült elektronikus tetoválás segítségével, gondolattal irányítani.


A csuklóra helyezett, szinte láthatatlan elektronikus tetoválás segítségével, gondolattal irányítottak okos telefont a San Diegó-i Kalifornia Egyetem kutatói. A kutatók kísérletükben SMS-t küldtek, csupán gondolataik segítségével.
Az agyhullámokat a homlokra helyezett elektronikus tetoválás fogta fel és értelmezte, majd egy vezeték nélküli jeladó továbbította a jelet az okos telefonra, amely elküldte az üzenetet.
Noha a gondolatátvitel és a tárgyak mozgatása sokáig csak a tudományos-fantasztikus irodalom elképzelése volt, ma már valóság. Az elmúlt években számos olyan agyi implantátumot fejlesztettek ki, amely segítségével gépeket vagy művégtagokat lehetett irányítani.


Az agyi implantátumok elhelyezése azonban nagyon komoly sebészeti beavatkozást igényelt, ennek kiküszöbölésére talált megoldást Todd Coleman és csapata az elektronikus tetoválással.

Az elektronikus tetoválás veszi az agyhullámokat


Az elektronikus tetoválás az emberi hajszálnál alig vastagabb, 100 mikrométeres, műanyagból készült áramkör, amit, mint egy matricát, a bőrre kell ragasztani. A tetoválás rendkívül rugalmas, nyújtható, hajlítható és gyűrhető is, így nem sérül az ember bőrén sem, és bármikor eltávolítható. Mivel szinte láthatatlan, bárhol és bármikor használható.
Az elektronikus tetoválás a homlokra helyezve képes regisztrálni az agyhullámok elektronikus jeleit. A tetováláshoz egy mini jeladó és egy napelem is kapcsolható, így az áramellátás és a vezeték nélküli jeladás is megoldott.
Todd Coleman, a biotechnika professzora korábban drónok, vezető nélküli repülőgépek irányítását valósította meg sikeresen önkéntesek homlokára helyezett elektródákkal. Ezekre az eredményekre alapozták mostani kísérletüket, amikor is az elektródákat már az elektronikus tetoválás helyettesítette.

Gondolatátvitel, technikai megoldással

Ezzel a technikával nemcsak a gépek irányítása válik lehetségessé, hanem a gondolatátvitel is megvalósítható. Ennek alapja, hogy miközben szavakat formálunk gondolatban, a torkunkon lévő izmok automatikusan mozognak. Ez a jelenség a szubvokalizáció. A torokra helyezett elektronikus tetoválás képes ezeket a mikroméretű izommozgásokat érzékelni és értelmezni. Coleman és csapata ezt a jelenséget használta ki, hogy a kigondolt szavakat beszéddé alakítsa az Apple Siri beszédfelismerő alkalmazásának segítségével.
Coleman szerint „ma már megoldható, hogy úgy beszéljünk egy ismerősünkkel okos telefonunk segítségével, hogy közben nem mondjuk ki a szavakat, csak kigondoljuk őket”.
A gépek gondolattal történő irányítása nem teljesen új, de a Kaliforniai Egyetem kutatói az elektronikus tetoválás segítségével rendkívül olcsóvá és könnyen alkalmazhatóvá tették azt. Bár Coleman szerint az agyi implantátumok egyelőre még hatékonyabbak a gondolatok értelmezésében, Miguel Nicolelis, a Duke Egyetem ideggyógyász professzora szerint a jövő az elektronikus tetoválásoké, mert azok sokkal könnyebben kezelhetőek.
http://mno.hu/betegszoba/sikeres-gondolatatvitelt-hajtottak-vegre-1190589

Töviskesné Dsupin Judit Ibolya: A felelősség megszűnése, és kit érdekel az Adós?

Először van a szerződéskötés. Utána van a kötelezettségvállalás, amikor vagy egyoldalúan, vagy mindkét fél részéről megtörténik a közjegyző előtt a devizaösszeg, mint kölcsönösszeg megfizetésének vállalása a kölcsönszerződésbe foglaltak alapján.
Ezt követően történik a rendelkezésre bocsátás, ami a kölcsönösszegtől eltér, mivel magyar forint. A kölcsönösszeg, mint Adóssal szembeni követelés már közokiratba van foglalva, amelyet a kölcsönszerződés szerint kell megfizetni.
De már gond van, mert a kölcsönszerződés szerint a deviza a megfizetendő, és megvan
az ügyleti kamat mértéke,
a havi törlesztők kezdő nagysága,
a futamidő vége,
kezelési költség
minden.
Egy dolgot nem lehet szerződés szerint követelni. A devizaösszeget a szerződés szerinti kölcsön jogcímen. Ezért az aláírásunkat nem lehet felhasználni a devizaösszeg követelésére, mert az aláírásunkat csak a devizaösszeg kölcsön jogcímen történő követeléséhez adtuk.
Ennek ellenére a futamidő alatt a devizakövetelés ügyleti kamattal folyamatosan zajlott.
ÁRFOLYAM KÜLÖNBÖZET az árfolyam emelkedése miatt,
ÜGYLETI KAMAT a soha át nem adott devizára felszámítva,
ÁRRÉS pedig azért, mert a kölcsönösszeg nem lett átadva,
csak vételi áron megfizetve – és a törlesztéskor eladási áron számítja át a Bank a devizakövetelést. Tehát árrés azért, mert az ügylet nem kölcsönügylet, hanem adásvétele a kölcsönösszegnek.
Ezen terhek alatt az Adósnak elmaradása keletkezik a Bank jogtalan követelései miatt.
Eddig a pontig az állam nem vett részt a folyamatban, mert a szerződés magánjogi szerződés, illetve az önkormányzatok hitelei nem azok, de eddig a törvényi megfeleléssel kapcsolatosan a felek nem igényelték az igazságszolgáltatás intézményrendszerének közreműködését.
A közjegyző előtti kötelezettségvállalás és a jelzálogjognak az ingatlan nyilvántartásba történő bejegyzése, mint a Bank biztosítékai azonban közhivatalos személy illetve hatóság általi iratba lettek foglalva. De ezekre az iratokra nincs szükség, amennyiben nem adódik az adósnak a Bank szerint elmaradása.
Ha gond adódik a kölcsön visszafizetése körül, vagy egyéb, felmondásra okot adó körülmény történik, csak akkor fordul a bank a közjegyzőhöz. Addig a felek kizárólag egymással számolnak el.
A kölcsön visszafizetése körül gond adódott.
A Bank, bármit is tett eddig, nem volt felelősségre vonva, mert nem vizsgálta senki, hogy milyen jogellenesen folyt az ügylet mind ezidáig. A PSZÁF, a PBT – ide fordultak az Adósok, kevés eredménnyel. De ez alatt is tovább folyt a jogtalan követelések előírása.
Abban a pillanatban, amikor a Bank elmegy a közjegyzőhöz, és felmondja a szerződést, az általa nyújtott szolgáltatással kapcsolatos felelősségének terhét leveti. Ettől kezdve a közjegyző az, akinek meg kellene ítélni az eddig lezajlott ügyletet, hogy a hatályos jogszabályok szerint zajlott-e.
20090702ingatlana8De hogy A KÖLCSÖNÜGYLET A HATÁLYOS JOGSZABÁLYOK ÁLTAL ELRENDELT MÓDON ZAJLOTT-E, a közjegyző sem vizsgálja meg, aki a felmondást közokiratba foglalja, miközben az általa készített felmondás szolgál alapul a kötelezettségvállaló nyilatkozat végrehajtási záradékkal történő ellátásához.
A felmondást készítő közjegyző ugyanis a következőképpen jár el.
A Bank által rendelkezésére bocsátott elektronikus számlán szereplő kölcsöntartozást, mint az adós Bank szerint fennálló hátralékát tanúsítja le. Ez az összeg a végrehajtási eljárás során követelhető összeggé válik. Ennek az összegnek a közjegyző általi tanúsítása azt jelenti, hogy minden törvényesen zajlott. Az Adós a hatályos jogszabályok szerinti módon, a tőle követelt kölcsönösszeget, mint pénzkölcsönt megkapta. A havi törlesztők a szerződés szerint és a hatályos jogszabályok szerint is jól voltak megállapítva, a THM a törvényi keretek között mozgott. A Bank minden Adós által megfizetett pénzösszeget beszámított a havi törlesztésekbe. Ha mindez rendben van, csak ebben az esetben mondható el, hogy a Bank által felmutatott hitelnyilvántartási számlán lévő adat az Adós kötelezettségvállalásából ered, jogosan voltak felszámítva a kamatok, egyéb költségek, és a hátralék követelhető az adóstól.
És a közjegyző ezt az adatot tanúsítja le.
De hol van a közjegyző felelőssége?
A közjegyző nem vizsgálja meg a felmutatott adatot sem a valóság szerint, sem a hatályos törvények szerint, és nem veti össze az Adós kötelezettségvállaló nyilatkozatával.
Pedig az Adós kötelezettségvállaló nyilatkozata az az irat, amelynek az aláírása miatt az
Adós bírósági határozat nélkül végrehajtás alá vonható!
A kötelezettségvállalásban szerepel:
A követelés összege – ez a deviza összeg.
Valamint a kötelezés jogcíme – ez kölcsön jogcím.
Az Adós csak ezen összegből és ezen jogcímen megkeletkezett tartozásból fennálló hátralék miatt vonható végrehajtási eljárás alá. Azonban mivel az Adós a devizaösszeget nem kapta meg, ezért
A KÖTELEZETTSÉGVÁLLALÓ NYILATKOZATA ALAPJÁN A FENNÁLLÓ KÖLCSÖNTARTOZÁSA NULLA FORINT!
A közjegyző azonban nem nézi meg, hogy az Adós a kötelezettségvállaló nyilatkozata szerinti devizaösszeget, mint aminek megfizetésére kötelezettséget vállalt, megkapta-e.
A közjegyző a Bank által közokiratba foglaltatott felmondás elkészítésekor figyelmen kívül hagyja azt, hogy a felmondás az Adós teljes vagyonának elvesztését eredményezheti, a hátralévő életében befolyó pénzeszközeinek elvételét jelentheti.
A KÖZJEGYZŐ NEM TEKINTI EMBERI JOGOKKAL RENDELKEZŐ SZEMÉLYNEK AZ ADÓST.
agondterhelt_fiuA KÖZJEGYZŐ SENKINEK TEKINTI AZ ADÓST.
Miért írom ezt?
Mert az Adóst nem hívja be az elszámoláshoz. Az Adós és a Bank között történt elszámolásokat kizárólagosan bizonyító banki kivonatokat nem tekinti meg. Így nem tud megállapítást tenni arra vonatkozóan, hogy az adós kapott-e a törvény értelmében pénzkölcsönt, nem tud megállapítást tenni arra vonatkozóan, hogy a kötelezettségvállaló nyilatkozatában vállalt kötelezettségeket kell-e teljesítenie, vagy valami mást. A közjegyző a felmondás készítése során egy dolgot vesz figyelembe. A Bank által megfizetni követelt kölcsöntartozást, aminek sem mértéke, sem jogcíme nem ellenőrzött. Mint ahogyan az sem ellenőrzött, hogy valóban joggal mondja-e fel a bank a szerződést, van-e olyan összegű jogosan követelhető elmaradás, ami miatt a Bank végrehajtási eljárás során akarja a hátralékot behajtani.
A közjegyző olyan munkát ad ki a kezéből, ami nem alkalmas végrehajtási záradék elkészítésére, mert:
nem a fennálló kölcsöntartozást tanúsítja,
hanem a Bank által nyilvántartott kölcsöntartozást.
A KETTŐ ELTÉRHET EGYMÁSTÓL, HA A BANK NEM A VALÓSÁG SZERINT KÖNYVEL A HITELNYILVÁNTARTÁSI SZÁMLÁRA.
A BANK NEM A VALÓSÁG SZERINT KÖNYVEL, MERT HITELTARTOZÁSKÉNT KÖNYVELI LE A SOHA ÁT NEM ADOTT DEVIZÁT.
A közokirattal a bank elmegy a kötelezettségvállaló közokiratot készítő közjegyzőhöz, aki bírói minőségben teszi rá a végrehajtási záradékot a közokiratra.
EZZEL AZ ELJÁRÁSSAL A BANK BŰNTÉNYE TISZTÁRA VAN MOSVA!
Közjegyzők zárják le a Bank által mind ezidáig csalással folyó pénzkölcsön nyújtást. Hiszen az adós nem kapta meg a kölcsönösszeget, de annak kamattal történő megfizetésére volt kötelezve. Túlzott befizetései ellenére a felmondás által a Bank végrehajtási eljárásba hurcolja az Adóst. A közjegyző által tanúsított, árfolyam különbözettel terhelt LEJÁRTTÁ TETT kölcsöntartozást, mint jogos követelést igazolja le a két közjegyző.
Ezzel mossa tisztára a bűntényt a két közjegyző, és ezzel nyílik meg a Bank lehetősége arra nézve, hogy a végrehajtási kényszerre hivatkozva elkobozhassák a vagyonát, rátelepedjenek a bankszámlájára, az adóstárséra, a kezesére. A VÉGREHAJTÁSI KÉNYSZERRE A MAGYAR IGAZSÁGSZOLGÁLTATÁS HIVATKOZHAT, MIKÖZBEN NEM KELETKEZETT KÖLCSÖNTARTOZÁSBÓL EREDŐ KÖTELEZETTSÉGE AZ ADÓSNAK
Az igazságszolgáltatás ez által belekeveredik a bűnügybe, és átveszi a felelősséget a bankoktól. Így a későbbiekben a valóságban nyerészkedő Bankok helyett az állam felelőssége nyilvánvaló, mert végrehajtható irat készül. Ezzel anyagilag is felelősség áthelyezés történik, a Bank szabadul, miközben övé a jogtalan bevétel, büntető eljárás nem indul ellene, és a lázárjánosos emberek tovább gyarapodnak az árverezéssel megszerzett ingatlanokkal, és jönnek az idegenek.
A közjegyzők a hatályos jogszabályok figyelmen kívül hagyásával,
az Adós személyének figyelmen kívül hagyásával,
az Adós bizonyítékainak figyelmen kívül hagyásával,
a Bank érdekében,
a Bank által elkövetett bűncselekmény tisztára mosásával járulnak hozzá a magyar lakosság teljes ellehetetlenítéséhez, miközben ők maguk sérthetetlenek.
A közjegyzők leváltak a magyar nemzetről. Nincs pártatlan jogszolgáltatás.
Közjegyzőkről szóló törvény
2. § (1) A közjegyző az eljárása során csak a törvénynek van alávetve, és nem utasítható.
(2) A közjegyző az ügyekben részrehajlás nélkül, hivatását személyesen gyakorolva köteles eljárni.
3. § (1) A közjegyző köteles megtagadni a közreműködését, ha az kötelességeivel nem egyeztethető össze, így különösen, ha közreműködését olyan jogügylethez kérik, amely jogszabályba ütközik, vagy jogszabály megkerülésére irányul, illetőleg amelynek célja tiltott vagy tisztességtelen.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
A közjegyző csak a törvénynek van alávetve.
A törvény pedig a magyar nemzetnek.
A törvény pedig a MAGYAR NEMZETNEK!
http://kaslerarpad.hu/?p=5315#post-5315

Rohamtempóban szervezi Sintér a döbrögista Securitateat!

Szakmabeli forrásaink szerint a Hajdu János vezette Terrorelhárítási Központ (TEK) ellenpólusa lehet lassan a Készenléti Rendőrség: Papp Károly országos rendőrfőkapitány a jelek szerint szisztematikusan, Pintér Sándor belügyminiszter támogatásával építi fel kedvelt szervezetét, amely mára nem csak hatáskörében, de a kiemelt bérezést tekintve is egyenrangú partnerévé vált a kormányfő által dédelgetett TEK-nek. Csak a Készenléti Rendőrség emberei számolhatnak el jövőre túlórákat a rendőrségen, a többieknek marad a “lecsúsztatás” – ez hangzott el a hvg.hu értesülése szerint egy vezetői értekezleten az Országos Rendőr-főkapitányságon (ORFK) néhány napja. A döntést több, a hvg.hu által megkérdezett rendőri vezető is érthetetlennek tartotta, hiszen a túlóra általános a testületnél: elég csak arra gondolni, hogy ha egy bankrabláshoz éppen a szolgálat végén érkezik a járőr, még több órát is eltölthet a helyszínen, mire végez.
Ezt a fajta megkülönböztetést a készenlétisek egyértelműen annak köszönhetik, hogy a mostani országos rendőrfőkapitány, Papp Károly – aki korábban irányította a Készenléti Rendőrséget (volt Rendészeti Biztonsági Szolgálatot) – , egyfajta “saját TEK-et” igyekszik fokozatosan kiépíteni. Forrásaink ennek tulajdonították azt is, hogy a bűnügyi munkát végző elit egységnek számító Nemzeti Nyomozó Irodát (NNI) tavaly nyáron beolvasztották a közrendvédelmi tevékenységet végző Készenléti Rendőrségbe.
Mit számít a túlóra?
Noha az ORFK a hvg.hu-nak cáfolta az utasítást, megjegyezve, hogy „a szolgálati feladatok ellátása során teljesített túlórák ellentételezése a hatályos szabályozás szerint történik”, egyik rendőrségi forrásunk szerint a szóban elhangzott utasítást soha nem is fogják leírni, mert “az hatalommal való visszaélés lenne, és egyébként meg kivitelezhetetlen”. Mint mondta, olyan előfordult, hogy bejelentik, nem rendelhető el túlóra, azt szolgálatszervezéssel kell megoldani, de ez azzal járt együtt, hogy korlátozták a telefonhasználatot, az autók kilométerfutását, tehát ez mindig gazdasági jellegű megszorító intézkedésként szolgált.
A rendőrség szolgálati szabályzata alapján egyébként túlóra bárkinek elrendelhető, és 150 óráig a parancsnok dönt róla, hogy pénzben vagy szabadságban váltják-e meg, efölött viszont kötelező pénzben kifizetni. (Az Európai Unió iránymutatása szerint egy évben 384 túlórát rendelhetnek el rendvédelmi szerveknél, de a magyar szabályozás 450 óra pluszmunkát enged, sőt rendkívüli eseménynél még ennél többet is.)
Úgy tudjuk, ezen a téren a Készenléti Rendőrségnél dolgozók vannak igazán jó helyzetben, például azért, mert ők látják el számos rendezvény (sportrendezvények, delegációkkal kapcsolatos teendők) biztosítását. Így akad köztük olyan törzsőrmester, aki az alapbérének csaknem háromszorosát, mintegy 450 ezer forintot visz haza hónapról hónapra. A KR-nél 24 óra szolgálat, 72 óra pihenő rendszerben dolgoznak, így forrásaink szerint a három napnyi pihenőidőben könnyen összejön akár évi több száz túlóra is, ami után van, aki egymillió forintnál is magasabb összeget kapott.
Kiemelt, kiemelt
Mindez a rendőrségnél kiemelten magas fizetésnek számít, még a legjobban megfizetett Nemzeti Védelmi Szolgálatnál és Terrorelhárítási Központnál kapott juttatásokhoz képest is. Pedig a TEK fizetései “legendásan” magasak: értesüléseink alapján egy portaszolgálatot ellátó rendőr havi nettó 250 ezer forintot keres, egy kiemelt főelőadó nettó 340-350 ezer forint körül visz haza, van aki túlórákkal együtt zsebre tehet 400-450 ezer forintot is. Ezzel szemben a Budapesti Rendőr-főkapitányságon, egy annak központjában dolgozó vizsgáló 205-210 ezer körül keres, egy alosztályvezető nettó 210-215 ezer forintot, egy osztályvezető pedig 240-250 ezer forintot visz haza. (Mindez persze rendfokozattól, szolgálati időtől és a különböző pótlékoktól függően változik.)
Bár Papp Károly kollégái szerint már korábban is fontosnak tartotta, hogy a rendezvénybiztosításoknál, főleg a sporteseményeknél a drukkereket titkosszolgálati eszközökkel „dolgozzák fel”, azaz hogy a rendőrség tisztában legyen, mikor mire készülhetnek, az építkezés okát egyértelműen abban látják forrásaink, hogy Pintér Sándor belügyminiszternek nem tetszett a Terrorelhárítási Központ megalakítása. Pintér többek között azért tartotta feleslegesnek a TEK-et a szakmabeliek szerint, mert a Nemzeti Nyomozó Irodának is volt olyan osztálya – a terrorizmus és extrémizmus elleni elnevezéssel –, amely ezzel a területtel foglalkozott, illetve a nemzetbiztonságiaknak is volt erre hatáskörük. Pintér Sándor és Papp Károly erőfeszítéseinek eredményeképpen forrásaink szerint jól megfigyelhető párhuzamosságok jöttek létre a KR-ben és a TEK-ben is.
„Míg a TEK Orbán Viktor miniszterelnököt és Áder János államfőt védi, addig a Készenléti Rendőrség a hozzá került Köztársasági Őrezred maradék embereivel Kövér László házelnököt, illetve a bíróság és az ügyészség vezetőit. A terrorelhárításnál végeznek operatív felderítést, és az NNI révén a Készenléti Rendőrségnél szintén bevethetnek titkosszolgálati eszközöket. A TEK rohamfelszámolóival szemben a készenlétieknél egy taktikai osztály áll, amely semmi más, mint egy kommandós egység” – sorolta egy volt rendőr.
Ötezer fős elit csapat
A Készenléti Rendőrség több mint ötezer főt foglalkoztat az NNI-vel együtt. A szervezet honlapja szerint “speciális közrendvédelmi, csapatszolgálati egységként” részt vesz „az előre nem tervezhető, halaszthatatlan beavatkozást és csapaterőt igénylő, a védett vezetőkkel kapcsolatos biztosítási feladatok végrehajtásában, ellátja a különleges szállítmányok őrzésével, a személy- és objektumvédelemmel, valamint a polgári repüléssel kapcsolatos feladatokat. Kizárólagos hatáskörébe tartozik a nemzetbiztonság területén jelentkező tűzszerészeti feladatok ellátása, az Állami Futárszolgálat irányítása, a nagy értékű pénz- és értékszállításban, továbbá a középfokú rendészeti képzésben való részvétel”.
Idén július végéig a Készenléti Rendőrség emberei 2 178 büntető feljelentést tettek, ebből például a vagyon elleni bűncselekmények száma 362 volt, míg a közlekedési bűntetteké 122, illetve ezen a téren a szabálysértési feljelentések száma 2 583-t tett ki. Emellett 1 958 embert értek tetten bűncselekmény elkövetése közben, 1568 igazoltatást végeztek és 150,3 millió forint összegben szabtak ki helyszíni bírságot. Hét hónap alatt a KR munkatársai 454 216 igazoltatást végeztek el és 554 674 órát töltöttek rendezvények biztosításával.
Kis gömböc?
A KR feladatköre egyébknt tovább hízhat, úgy tudjuk ugyanis, hogy a Budapesti Rendőr-főkapitányságtól (BRFK) minden rendezvény biztosítását kiszervezik, s ezeket a feladatokat ezen túl a készenlétiek látják majd el. Így előfordulhat az is, hogy hamarosan még a gyülekezési törvény hatálya alá eső megmozdulások rendjének fenntartásáról is a készenlét rendőrei gondoskodhatnak majd. Az ORFK tájékoztatása szerint „a fővárosi rendezvények biztosítását a BRFK végzi. Szükséges esetben a Készenléti Rendőrség támogatást biztosít a feladatok végrehajtásához.”
Papp Károly mindenesetre elégedett lehet a KR által biztosított labdarúgó-mérkőzésekkel, mert például a Fradi–Újpest rangadó után kilenc ember kapott jutalmat, de másik mérkőzés után is mintegy hetven, a Készenléti Rendőrségnél szolgáló egyenruhás részesült hasonló elismerésben. Az Országos Rendőr-főkapitányság Kommunikációs Szolgálata ezzel kapcsolatban azt közölte, hogy „a kollegák szakmai feladataik kiváló ellátásáért részesültek elismerésben”.
Papp Károly így nem csak egy egyre szélesebb hatáskörű szervezet felett diszponál, de a túlórafizetések új rendjének köszönhetően a rendőrségben egyébként magas fluktuációtól sem kell tartania. „A túlórákkal kapcsolatos vezetői bejelentés szerintem a KR dolgozóinak bérezési problémáit oldotta meg, hiszen az ORFK számára adott bértáblához nem lehet hozzányúlni. A túlórapénzek átcsoportosításával viszont nem csak egy felszerelt, feltöltött egység lett a Készenléti Rendőrség, hanem egy, a TEK-kel megegyezően jól fizetett csapat, ahonnan szintén nem fognak elmenni az emberek, mert megéri majd nekik ott dolgozni” – mondta egy volt parancsnok, aki ugyanakkor azt mondta, szomorú, hogy úgy szervezik át a legkülönfélébb érdekek mentén folyamatosan a rendőrséget, mintha egy homokozóban játszadoznának az illetékesek: “csak azt nem veszik figyelembe, hogy ebben a homokozóban negyvenezer ember van”.
A héten írtunk arról, hogy a túlórákat jelenleg – a hvg.hu által megkérdezett rendőrök elmondása szerint – nem fizetik ki, le kell csúsztatniuk, vagyis szabadságban kapják meg. Sőt, sokszor azt várják tőlük, hogy a szolgálati időn túl végzett munkát ne is tüntessék fel túlóraként. Az ORFK erre vonatkozólag, cikkünk megjelenése után, azt a tájékoztatást adta, hogy nincs kifizetetlen túlóra a rendőrségen.
(HVG)

Sertészsírral a köhögés ellen?

Jól ismert a régi mondás: fűben, fában az orvosság! Az is tény, hogy az elmúlt korok bölcsei még gyakorlatilag szó szerint értelmezték ezen igen találó megfogalmazást, s gyakorta nem véletlenül! Lássuk hát a lassan feledésbe merülő népi praktikát, hogy szabadulhatunk meg az olykor igen fájó köhögéstől!

Sertészsír köhögés ellen
Ha valakit nagyon gyötör a köhögés, hogy már jóformán aludni sem tud miatta, van egy elsőre kissé visszatetszőnek hangzó, ám mégis áldásos népi rafinéria ellene. Kenjünk egy jó adag sertészsírt a mellkasunkra, s meglátjuk, a köhögés egykettőre megszűnik.
Egy másik forrás ugyanígy szól a népi praktikáról: „Régi-régi praktika, hogy a köhögő gyermek mellkasát disznózsírral kenik be, körbetekerik langyos vizes ruhával, majd még egy száraz ruhával. Ilyenkor vízvisszatartás történik, a zsír nem engedi a bőrfelületről párologni a vizet a testből, ezáltal a hörgőkből könnyebben távozik a váladék. Ez a módszer azért nagyon jó, mert a zsír biztosan nem allergizál, ellentétben az illóolajokat tartalmazó szerekkel. Az egészen kicsi, néhány hónapos gyerekeket egyébként sem szabad illóolajoknak kitenni, pontosan azért, mert allergizálhatnak.”
Természetesen mi is kipróbáltuk e népi praktikát. Abszolút hatásos, így mindenkinek ajánljuk. Már csak azért is, mert a vöröshagymatea ugyan szintén hamar mentesít a tünetek alól, azonban nem biztos, hogy ezáltal már meg is gyógyultunk. Sajnos előfordul, hogy néhány héten belül visszaesünk, elég csak például egy nehéz, munkával teli hét, és már itt is újból a betegség. A zsíros pakolás viszont hamar megszünteti a gócpontot a mellkasban, ezért mindkét "gyógymódot" ajánljuk, egymással párhuzamosan.
Mindezek mellett javasolt még a C vitamin "drasztikus" emelése is, hisz a szervezet csak akkor tud a leghatékonyabban védekezni, ha ezen vitamin kellő mennyiségben áll rendelkezésre. Egy szervezet sem ugyanolyan, mint a másik, így mindenkinek saját magának kell kikísérleteznie, mi az a mennyiség, mellyel hatékonyan gyógyul.

(utajovobe.eu )