A
McDonald’s a világ legnagyobb multinacionális étteremhálózata, a
globalizmus emblematikus alakja, több mint 31 000 étteremmel a föld 118
országában. A terjeszkedése szinte megállíthatatlan, annak ellenére,
hogy (állítólag) Bolívia már nemzeti szinten nemet mondott,
Ausztráliában pedig a polgári szerveződés, bojkott hatására már szinte
a fél ország McDonald’s mentes. Ha nem termel profitot elmegy, így megy
ez. Ugyan Oroszországgal kapcsolatban is rendre megjelennek hasonló
hírek, ezekről utólag mindig kiderül, hogy „vak lárma”, feltehetőleg
Oroszország „nyugat ellenes” imázsát hivatottak színezni. Mert, hogy ez
most a háttérhatalmi érdek. Alakulnak, illetve alakítják a pólusokat,
dübörög a kondicionálás.
Minden
jel arra mutat, hogy manipulált tézis (USA és csatlósai) és a látszólag
ellene fellépő antitézis (Oroszország és csatlósai) irányított
küzdelméből születik majd ismét az új világrend, de ez egy másik
történet.
Bizony, ha az ember megismeri a cég igazi arcát, termékei élettani hatását, akkor abból egyenesen következik, hogynem segíti tovább a cég profit szerzését.
Ha pedig kellő mennyiségű emberhez eljut az információ és azok legyőzve
a tudatalattijukban, az információk hatására keletkező kognitív
disszonanciát, nem mennek többet McDonald’s-ba magukat mérgezni, akkor
előbb-utóbb Magyarország is McDonald mentes lehet! Nem könnyű
lerombolni a média és egyéb elmemanipulációs eszközök segítségével, nem
kis pénzből felépített pozitív képet, amit a cég magáról az évek során
kialakított, most mégis erre teszünk kísérletet.
Kezdjük
talán a Monsanto gyártotta (igen, inkább gyártja, mint termeszti)
génmódosított krumplival. Amerikában az Organic Consumers Association
nyomására ugyan állítólag már használja a cég, de mi a helyzet a világ
többi pontján..? Vajon a helyi termelők krumpliját használják, hogy
ezzel támogassák a befogadó ország gazdaságát, vagy épp annak
tönkretétele a céljuk?
Hogy készül?
„A
krumpliból kivonják a természetes cukrokat, ami elszíneződést okoz,
ezért hogy egységes színük legyen, szőlőcukorban áztatják őket. Van egy
olyan hozzávaló is, ami megelőzi a szürkésedést. A krumplit
megszárítják és maximum egy percig elősütik, utána fagyasztják és
csomagolják. A sült krumplivá váláshoz még sokféle összetevő szükséges,
köztük génmódosított kukorica-, szója-, repceolaj is van, a szójaolajat
hidrogénezik is; van ugyanakkor habzást megelőző és vegyi tartósítást
célzó (terc-butil-hidrokinon – THBQ, citromsav, dimetil-polisziloxán –
E900), valamint mesterséges színezék (dinátrium-dihidrogén-difoszfát)
is köztük.”
Persze,
hogy a magyar gazda által megtermelt krumpli „piacképes” legyen, ahhoz
előbb le kell rombolni a fogyasztókban a tökéletes, szinte csillogó
aranysárga 15 centis génmódosított sült krumpli képét. A természetes,
mondhatni istenadta krumpli nem ilyen „szép”, viszont cserébe nem
kártékony az egészségre. Mérlegelj!
Viszont
nem csak a saját életedet veszélyezted azzal, ha Ronald konyháján
étkezel! Az cég arcának csak egyik oldala, hogy mérgezi a fogyasztóit,
akik egyébként értehetetlen módon mégis rajonganak az étteremért, sőt
egyenesen trendinek tartják! (Sajnos valójában nagyon is érthető,
hisz ismerjük hogy működik a média-, és rajta keresztül az
elmemanipuláció. Most épp a foci vébé által kiváltott pozitív érzések
illúzióját fogják tudat alatt a Meki logójával párosítani. De
említhetnénk a cég jelszavát is, ami alattomos módon beléd sulykolja:
"szeretem")
Visszatérve,
kiket veszélyeztetsz még azzal, ha a McDonald’s-nak profitot termelsz?
Ahogy azt feljebb már említésre került, közel 118 országban van
manapság Meki. Így természetesen jut belőle a zászlaján Remfa isten
csillagát viselő cion terror államba, ismertebb nevén Izraelbe is.
(Sőt
inkább hordoztátok a Molok sátorát, és a ti istenteknek, Remfánnak
csillagát, a képeket, melyeket csináltatok, hogy azokat imádjátok:
elviszlek azért titeket Babilónon túl. Ap. Csel. 7:43)
Az
első étterem itt 1993-ban nyílt. 1996-ban viszont már 125 volt belőle.
2009 óta pedig már McCafé néven is terjeszkedik a cég. Az éttermekben
több palesztin is munkát vállal, viszont számukra tilos anyanyelvük
használata munka közben. Ha mégis megteszik, azért kirúgás jár.
Izraelben
természetesen a felhasznált alapanyagok 80%-a helyi termelőktől,
kereskedőktől származik, beleértve a kóser marhahúst is. Így támogatva
a Izrael gazdaságát. Ezt a világ más országaimban vajon miért nem lehet
megcsinálni?

Így nem meglepő talán, hogy a Chichagóban székelő Egyesült Zsidó Alapítvány és a Zsidó Föderáció (Cionista Föderáció) egyik
legnagyobb partnere, támogatója a Coca Cola mellett, a McDonald’s.
Ezzel talán még nem is lenne semmi baj, cég magán ügye, hogy kit
támogat. Viszont, ha számításba vesszük, hogy az említett cionista
szervezetek közvetlen kapcsolatban állnak az amerikai, illetve az
irzaeli hadsereggel, akkor már némileg aggasztóbb lehet kép. Sőt, ezen
szervezetek folyamatos anyagi és diplomáciai támogatást nyújtanak a
terrorállamnak. Továbbá igény esetén média megjelenést is biztosít a
számára, így segítve kialakítani a megfelelő képet a terrorállamról az
embirkák fejében. Az alapítvány "Fun-filled Summer Family Missions to
Israel" nevű programján keresztül pedig „kirándulásokat” szervez
civileknek, köztük természetesen gyerekeknek is, Izraeli katonai
bázisokra, továbbá találkozókat szervez izraeli katonákkal, így
reklámozza, sőt szeretteti meg a már egyébként is agymosottakkal a
Palesztina elleni háborút.

Az
alapítvány programja között szerepel továbbá kirándulások szervezése
Kiryat Gat városába, ahol bemutatják a látogatóknak, milyen „fontos
munkát is végeznek”. Képzelhetjük milyen fontos és szeretetre méltó
munkák lehetnek egy Palesztinától erőszakkal ellopott, lerombolt majd
újra felépített városban. Az McDonald’s által (is) pénzelt alapítvány
mindenesetre fontosnak tartja. Miképp fontosnak tarja azt is, hogy
katolikus (római misztérium iskola) vezetőket vegyen magának, akik
aztán templomaikban terjesztik a jóhiszemű híveknek a cionista
hazugságokat, illetve Izraelt éltető propagandát folytatnak.
Ha már
a Coca Cola is szóba került. Egészségre gyakorolt hatásai hasonlóak,
mint a McDonald’s termékeinek. Sokkal inkább való rozsdamarónak, vagy
WC tisztítónak, mintsem szomjúságoltó üdítőnek, és természetesen a
haláliparral ápolt kapcsolata is hasonlóan mélyreható.
A Coca
Cola 1966 óta rendíthetetlen támogatója a cionista terrorállamnak,
ismertebb nevén Izraelnek. 1997-ben az izraeli kormány hálája jeléül ki
is tünteti a céget.
A Coca
Cola minden évben finanszírozza az amerikai és izraeli kormányok
"Kereskedelmi díját", amit olyan cégek kapnak, melyek támogatják izrael
gazdaságát.
2009-ben
a Coca Cola fogadást rendezett Ben-Eliezer izraeli dandártábornok,
egyben háborús bűnös tiszteletére. Ben-Eliezer a terror állam védelmi
minisztere is volt Ariel Sharon elnöksége alatt.
A Coca Cola Izrael az elfoglalt palesztin területeken működtet tejgazdaságot.
Gondold
hát végig, akarod ezeket a programokat támogatni? Mert bizony minden
egyes BigMac és Coca Cola elfogyasztásakor nem csak, hogy magadat
mérgezed, de közvetve ártatlan palesztinok gyilkolását, lakóhelyeik
lerombolását támogatod. Persze, egy fecske nem csinál… de képzeld el a
helyzetet, mikor egy palesztin gyermek szemébe mondod:
„...most
azért ne járjak McDonald’s-ba és ne igyak Coca Colát, mert az így
megtermelt profit végül a népedet kiirtó bombaként manifesztálódik?”
Mondj nemet ezen cégek termékeire és mentsd saját és közvetve embertársaid életét!
Fontos megjegyzés: Az általánosítás része a problémánknak! Így
szem előtt kell tartani, hogy míg minden cionista zsidó, vagy annak
vallja magát, addig nem minden zsidó cionista! Illetve, a cionizmus
terjedése egy évtizedeken átívelő manipuláció és kondicionálás
eredménye, amit egy szűk érdekcsoport eszközként használ tervei
megvalósítása érdekében.