„Rend a lelke mindennek!”

Szükség van azonban minden településen minimum egy rátermett, a
közérdek irányába elkötelezett, harcias szellemű, áldozatkész emberre,
aki bátran – akár egyedül is a szükséges konfliktusokat felvállalva –
el meri kezdeni a küzdelmet a település rombolását végző személyek és
tevékenységek ellen, a munkájukat nem végző hatóságokkal, a bűnpártoló
köztisztviselőkkel szemben. Szerencsére egyre több ilyen frontharcos
találkozott már az Érpataki Modellel valamelyik nyílt napon, vagy a
saját településén szervezett ismeretterjesztő előadáson, és önállóan
(vagy baráti társasága segítségével) megkezdte a küzdelmet a helyi
közösség érdekében a rend és az igazság jegyében saját településén.
Ezen frontharcosok harcaihoz kívánunk segítséget nyújtani és ezen
harcokat kívánjuk győzelemre juttatni.
Az Érpataki Modell Országos Hálózata az eddig felállított bázisok
(Miskolc, Konyár, Sajóbábony, Nemti, Gyöngyös, Jászberény, Hajdúdorog)
mellé várja új tagjait, akik közjogi frontharcosként a tettek mezejére
lépve a negatív, romboló folyamatokkal szembe kívánnak szállni. Ezen
frontharcos-jelölt lehet egy helyi lakos, egy civil szervezet
képviselője, egy képviselő-testületi tag, vagy akár a polgármester. Az
Érpataki Modell Országos Hálózata neki(k) elméleti és közjogi
ismereteket, erkölcsi, spirituális, jogi támogatást, valamint
gyakorlati-módszertani segítséget nyújt. (Hordószónokok, szájkarate
mesterek, klaviatúra betyárok, megmondó emberek, karrierista törtetők
és népszerűség halászok jelentkezését nem várjuk, ugyanis a települések
problémáinak gyógyításához szisztematikus, kitartó és személytelen
aktivitással, önzetlenül s áldozatkészen végzett mindennapi munkára van
szükség a pozícióhajhász torzsalkodások helyett.)
Fontos feladatunknak tekintjük a rendeltetésszerű jogalkalmazás
kikényszerítését az állami hatóságoktól (a jegyzőktől, a
szabálysértési, a gyámügyi előadóktól, a gyermekjóléti szolgálatoktól,
a rendőrségtől, az ügyészségtől, a bíróságtól) ugyanis ezen állami
hatóságoknál közpénzen alkalmazott köztisztviselők mulasztásainak,
dolgozni nem akarásának, joggal való visszaéléseinek,
törvénysértéseinek, és a törvénysértéseik kontroll nélküliségének a
következményei és eredői azok a közállapotok, melyek egyre
elviselhetetlenebbé teszik az általuk cserbenhagyott országépítő és
jogkövető lakosság mindennapjait. Ezen feladatunk teljesítését a
konkrét államhatalmi jogsértések összegyűjtésével, az adott
törvénysértések kivizsgáltatásával, a jogsértő köztisztviselők
feljelentésével és felelősségre vonatásával, az elutasított
feljelentések megfellebbezésével, a mulasztásos törvénysértések, a
jogsértő látszat-intézkedések és a bűnpártoló eljárások nagyvonalú
elnézését nem tűrő, kompromisszumot nem ismerő felülvizsgálatával és a
felülvizsgálatok nyomon követésével kívánjuk teljesíteni.
Kiemelt szerepet szánunk a gyermekek védelméről és a gyámügyi
igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény (Gyvt.) (és az 1991. évi
LXIV. törvénnyel kihirdetett 1989 évi nemzetközi gyermekjogi egyezmény)
előírásai betartatásának, ugyanis ha ezen törvények előírásai 1997 óta
betartatásra kerültek volna és a jegyzői-, gyámügyi hatóságok,
védőnői-, családsegítő- és gyermekjóléti szolgálatok az
anarcho-liberális ideológia társadalomzüllesztő és törvénysértő
jogértelmezésének követése helyett bűnpártoló módon nem asszisztáltak
volna a bűncselekmény szintű szülői gyermekveszélyeztetések elnézése
mellett, hanem helyette fejüket nem homokba dugva, hanem sarkukra állva
a szülői törvényi kötelezettséget megkövetelték volna és a gyermek
mindenek felett álló jogát érvényre juttatták volna a gyermekeket a nap
24 órája során folyamatosan veszélyeztető felelőtlen szülőkkel szemben,
akkor ma nem lenne ennyi magatartás zavaros, fogyatékos, „hiperaktív”
„kezelhetetlen” deviáns gyerek és nem kellene szembe nézne a magyar
társadalomnak a különböző társadalmi katasztrófákkal fenyegető
demográfiai problémákkal. Ezen súlyos gyermekveszélyeztetési problémák
felszámolása érdekében az Érpataki Modell Országos Hálózata létrehozza
az Országos Gyermekvédelmi Szolgálatot, mely a Szent Imre program
keretében kívánja előmozdítani a kiszolgáltatott és veszélyeztetett
gyermekek egészséges testi, lelki, értelmi, érzelmi és erkölcsi
fejlődését, mégpedig úgy, hogy a gyermeküket veszélyeztető szülők és a
bűnpártoló módon a gyermekveszélyeztetésben közre működő védőnői-,
gyermekjóléti szolgálatoktól, gyámügyi hatóságoktól és polgármesteri
hivataloktól megköveteljük (és nyomon követjük) a törvények
rendeltetésszerű alkalmazását és a gyermekek mindenek felett álló
jogaiknak érvényesülését a jövő zálogát képező fiatal nemzedék
egészséges testi, lelki, értelmi, érzelmi és erkölcsi fejlődésének
haladéktalan biztosítása érdekében. Ha az egészséges fejlődés
feltételrendszerét a születése pillanatától és a családi körülmények
között nem biztosítják a szülők a megszületett gyerekek részére, akkor
a veszélyeztető elhanyagolt családi környezetben olyan súlyos traumák,
lelki megrázkódtatások és sokkhatások érhetik a kiszolgáltatott
gyermeket, hogy ezen káros hatások egész életre kihatóan lelki sérültté
teszik őket. Ezek megakadályozása az illetékes szerveknek már régóta
törvényi kötelezettsége lett volna, de e helyett sokszor az illetékes
szervek és hatóságok konfliktuskerülő látszatintézkedéseket tettek
tekintet nélkül arra, hogy az ország-építő adófizető állampolgárokra
milyen súlyos terheket raknak folyamatosan ezen hivatali visszaéléseik
és bűnpártolásaik által. A szülői és a hatósági kötelezettségek sürgős
betartatása mindannyiunk, a gyermekek, a szülők és a magyar társadalom
elemi érdeke. A liberális szociálpolitika által megteremtett
gyermeknemzésre alapozott megélhetési életforma (a szakirodalom szerint
stratégiai gyermekszülés) csak a mélyszegénység konzerválását és
mélyítését szolgálja
Az Érpataki Modell Országos Hálózata kiemelt szerepet szán egy olyan
gyakorlatban is működő és könnyen adaptálható cigánystratégia
megalkotásra, mely azon irányelveket kívánja összefoglalni, amelyeket
egy kvázi kanonizáció/sztenderdizáció értelmében szükségesek egy békés
együttélés kialakításához és amelyek az együttélés normarendszereként
alkalmazhatóak, a civilizált társadalom megalkotása vonatkozásában
világosan definiálhatóak, a magyar és a cigány közösség számára közösen
elfogadtathatóak és a renitensektől pedig kikényszeríthetőek.
Ennek megvalósítása érdekében az Érpataki Modell Országos Hálózata
létrehozza az Országépítő Együttélés Cigánystratégiai Intézetet,
ugyanis a magyarországi cigányságnak a közös országépítés révén egy
sokkal méltóság telibb szerepet szánunk, mint amit a felforgató
háttérhatalom és magyarországi ügynökhálózata szánt a cigányságnak
Európában a mélyzüllöttség megteremtésével és konzerválásával valamint
a beilleszkedés hiányának liberális jogvédelem általi fenntartásával. A
cigányság társadalomromboló részének 1.) mesterségesen lezüllesztett és
törvényen kívüli létével, 2.) a család és a társadalom iránti
felelősség- és öngondoskodás hiányával, 3.) a segélyváró inaktiv és
passziv magatartásmód megteremtésével, 4.) a felzárkózás iránti saját
aktív erőfeszítésének (igazságtalan segélyezési gyakorlat általi)
elsorvasztásával kialakított „hátrányos helyzetének” okán a többségi
társadalommal való erőltetett segélyezések általi eltartottság
erőszakos követelése révén történő folyamatos társadalmi
feszültségkeltés és gyűlölködés generálása teljesen méltatlan szerep a
cigányság részére még akkor is, ha ezt a szerepet a média-manipuláció
folyamatosan szítja és táplálja. A többségi társadalom ellen forduló
(stratégiai-biológiai) fegyverként alkalmazott cigány közösségek
ellenséges és gyűlölködő szerepe még a cigányság elemi létérdekével is
teljesen ellentétesek.
Az eredményes integráció és az eredményes magyar cigány együttélés
kulcsa: A külső rassz vonatkozásában a vérségi, faji, biológiai
származást, mint cigány származást meg nem tagadó, de a belső (lelki,
szellemi) rassz vonatkozásában az önazonosság tekintetében kifejezetten
a magyar műveltségre és a magyar kultúrára alapozott magyar öntudatúvá
való nevelés szükséges az óvodában, az iskolában, az utcán, a
közéletben (mind a magyar, mind) a cigány származásúak tekintetében.
Tekintettel arra a fundamentális tényre, hogy a.) egyrészt már rég
nem létezik cigány nemzettudat, és nincs (és nem is volt) cigány
nemzet, másrészt b.) viszont nyelvi adottságként a cigányság zömének is
az anyanyelve a magyar, ebből a kettős igazságból következően adódik,
hogy ha a cigányság gondolkozásmódját és lelki világát a magyar nyelv
formázta meg, vagyis magyarul gondolkozik és magyarul érez, akkor a
cigányság tagjai lényének a fejlesztése, a tehetségük kibontakoztatása
legeredményesebben a magyar nyelv körüli és azzal szerves egységben
lévő magyar műveltség segítségével lehetséges. A cigányság integrációja
egyetlen eredményes útja a magyar öntudatra való nevelésük, a magyar
önazonosságuk erősítése természetesen mindig azon a társadalmi
feladatcsoport szinten, melyre az Istentől kapott tehetségcsokor őt
predesztinálja. Számtalan beilleszkedett cigány származású férfi
elmondása szerint ő teljesen boldog, ha ő az ország és a település
építéséhez egy becsülettel elvégzett segédmunkási feladatkör
ellátásával hozzájárulhat.
A társadalomzüllesztő neoliberális ideológusok és ezek hatása alatt
lévő lakájpolitikusok számtalanszor próbálkoznak bizonyos cigány
öntudat, cigány nemzettudat kialakításával, annak ellenére, hogy a
nemzettudat az nem milliárdok integráció ürügyével való eltékozlása
által alakul ki, hanem az emberfölötti inspiráltságú lelki-szellemi
teremtés eredménye, melynek létrejötte bármely népcsoport esetében a
jelen korban, mint a Hésziodosz féle vaskor mai előre haladott
fázisában szinte teljesen lehetetlen. A mesterséges cigány öntudat
erőltetésével integráció ürügyén viszont kiválóan el lehet érni egy
olyan skizofrén állapotot, mely által a kialakított mesterséges cigány
öntudat tökéletesen alkalmas a saját hazájában való teljes
idegenség-hazátlanság és a magyarságtól való elidegenítettség,
integrálatlanság kialakítására. A mai neoliberális ideológiai bázison
történő cigányintegrációk mindig ezt a célt szolgálják, a fennen
hangoztatott integrációs céljaikkal szemben mindig az éppen ellentétes
hatást, az integráció aláásását érik el.
A gettósítással kapcsolatban az Érpataki Modell Országos Hálózatának
álláspontja, hogy a.) nem kell ledózerolni és b.) nem is kell
felújítani több száz milliós összegekért a lepusztított gettókat, mert
mind a két út zsákutca, hanem helyette c.) be kell vinni a törvényeket
a gettókba, a gettókban élők fejébe és lelkébe és ennek következményei
gyümölcsei lesznek a saját erőből megvalósított, rendezett lakhatási
körülmények. A lepusztult-lepusztított körülmények között is a
legfontosabb és a folyamatos teendő (mindenféle liberális szociális
segélyezési ajánlás félrevezető instrukciója helyett) a következő:
minél előbb érvényesíteni kell a hatályos törvényeket (teljesíttetni
kell a gyermeknevelés higiéniai és egyéb feltételeit, az áramlopásokat
meg kell szüntetni, a lakhatásra vonatkozó feltételrendszert
/négyzetméter, fűtés, létszám, WC stb./ meg kell követelni stb.) az ott
lévő körülmények között is, ez által rendezni kell az ottaniak életét
az ott lakók jogkövetése és saját erőfeszítése révén, a jogérvényesítés
által kell visszailleszteni az ott élőket a törvényes rendbe, az
európai együttélés jogszabályokban rögzített normarendszerének a
megismertetése és kikényszerítése által.
Minden jelentkező esetében az elkötelezettségről való meggyőződés
után lehetőséget biztosítunk egy szakmai levelező-listára való
bekerülésre, melyen folyamatosan nyomon követheti(k) a különböző
mintaprogramok alakulását, a menet közben felmerülő problémák hatékony
megoldását, a vonatkozó jogszabályok megnevezését, a javasolt
intézkedési terveket, a megtett konkrét lépéseket, és az ezek
következtében létrejövő hatékony eredményeket. Céljaink között szerepel
egy olyan hatékony felkészítés a leendő önkormányzati választásokra,
melyeken a közjogi frontharcosok megfelelő közjogi tudással, erkölcsi
tartással, rettenthetetlen bátorsággal, egyenes jellemmel felvértezve
méltó módon tudnak megmérkőzni ellenfeleikkel a polgármesteri vagy
önkormányzati tisztségekért. A felkészítést a szervezés alatt álló
Szent László Akadémia, mint közérdek-érvényesítő államférfiakat és
közjogi frontharcosokat képező tanulmányi központ hivatott
megvalósítani.
Jelentkezés rövid bemutatkozással. Önéletrajz, a nemzet, a haza és a
település élhetővé tétele iránti elkötelezettség ismertetése. Ha volt
már korábbi közjogi jellegű tevékenység, akkor ezen korábbi
tevékenységek sikereinek, kudarcainak a bemutatását is kérjük e-mailben
az alábbi címeken:polgarmester@erpatak.hu , szentlaszloakademia@gmail.com.
Dr. Orosz Mihály Zoltán
Érpatak polgármestere