2012. június 8., péntek

Amikor megöregszel, megölnek téged is

Amikor megöregszel, megölnek téged isVigyázz, mit kívánsz, ami annyira "trendi", mert előbb-utóbb Te is megöregszel! És ha létrehoznak egy olyan társadalmat, amely kihúzza a dugót, "szociálisan elfogadható módon" fognak mindent elpusztítani, minden "haszontalan öreget", és ekkor ne lepődj meg, amikor levágták az adagolócsövedet, és lassú fájdalmas halált szenvedsz el, míg a saját gyermekeidet felvidítja, hogy társadalmilag felelősséget vállaltak azzal, hogy megöltek Téged.

Öld meg a nagyit, kapsz egy bónuszt!



A Times magazin "házal" egy halálos propagandával, ami az eutanázia egy új formáját népszerűsíti. A magazin a "költségtakarékos halált" tűzte napirendre, amely ösztönzi az olvasókat, hogy szó szerint "húzd ki a tápláló csövet" a haldokló idős szülőknél. Így azok kiszáradnak és elpusztulnak. Ez egy új, költségcsökkentő intézkedés, amely drasztikusan csökkenti a kórházi látogatások számát... Igen, mert a halott emberek természetesen nem térnek vissza a kórházba.
A Newsweek magazin is próbálja "eladni" a témát "The Case for Killing Granny" címmel. Link
A magazin borítóján kijelentette, hogy a végellátás visszafogása jó Amerikának. Éppúgy, ahogy a Times magazin, a Newsweek is törekszik, hogy a halálmenetrend leértékelje az idősek életét, és ténylegesen is arra ösztönözze a polgárokat, hogy így csökkentsék az orvosi költségeket. A Times egyenesen azt mondja, hogy az "eredmény alapú halál" panelrendszerben kapja majd a készpénzes bónuszokat a polgár, ha "kihúzzák a nagyi dugóját".

Nem táplálkozásterápiáról, nyomelemek beviteléről, betegségek megelőzéséről, a mérgező GMO vegyszerek elleni hatékony fellépésről szól a fáma, hanem a rablóelit halálhadjáratáról!
Meg akarják győzni az embereket, hogy azok magukat is meggyőzzék, a véneknek jobb ha előbb halnak meg, mint később.

A hazai aktualitását az adja ezeknek a törekvéseknek, hogy a múltban is volt olyan szegénység, amikor az öregek, hogy több élelem maradjon a családnak, amikor elérkezettnek látták az időt, elmentek a "büdösbarlangba" meghalni.
Ma ez úgy történik, hogy a megbetegedett öregeket lenyomják penicillin készítményekkel, amelyek tönkre teszik az elsődleges immunrendszert, vagyis a bélflórát, majd a táplálék hasznosítására képtelen szervezetet legyöngülés után már egy enyhébb tüdőgyulladás is könnyen megöli. Persze ez csak azokra vonatkozik, akik még egyáltalán hozzájutnak az orvosi ellátáshoz, mert az orvoshoz el kell jutni, és ki kell várni a sorunkat, még ha életveszélyes állapotban is vagyunk. Még rosszabb a helyzet a műtétekkel, mert egyre nagyobb azoknak a száma, akik 3 hónapra vannak előjegyezve egy olyan műtétre, amit azonnal el kellene végezni.
A Gyurcsány-Bajnai-Orbán kormányoknak elsődleges célja és feladata volt és maradt az egészségügy lerombolása, a gyógyszerellátás ellehetetlenítése, leépítése.
Igaz, itt mindig az élet védelméről beszélnek, miközben gyilkolják az állampolgárokat, ami mégis "humánusabb", mintha azt mondanák amerikai stílusban, hogy dögölj meg...
Végül is, aki azt hiszi, hogy ilyen csak az amerikaiakkal történhet meg, hallgassa végig Obama, Soros, vagy Orbán NWO-s elképzeléseiről szóló beszédeit.

ENSZ hatalomátvétel az Internet felett: A szabad világháló vége?

Az Internet elpusztításának egyik leggyorsabb módja az lenne, ha átadnák felügyeletét az ENSZ-nek és sajnos az ENSZ pontosan ezt akarja. Jelenleg minden erejével azon van, hogy átvegye a teljes irányítást a világháló felett.
Jelenlegi javaslatuk, amely szerint az ENSZ Nemzetközi Telekommunikációs Szervezete (ITU) kapná meg az Internet felügyeletét, Kína, Oroszország, India, Brazília, Szaúdi-Arábia és Irán támogatását élvezi. Valószínűleg ez az eddigi legkomolyabb támadás a szabad és ingyenes Internet ellen.
A 2012 decemberében Dubaiban, 193 ország részvételével megrendezésre kerülő ENSZ konferencián, többek között ezt a kérdést is megvitatják majd. Az Egyesült Államok és számos európai ország szilárdan ellenzi a javaslatot, azonban nem egyértelmű, hogy együttesen rendelkeznek-e elegendő számú szavazattal a javaslat elfogadásának megakadályozására.
Az ENSZ Biztonsági Tanácsával ellentétben, az ITU-ban egyetlen ország sem rendelkezik vétójoggal, így egyáltalán nem biztos, hogy az USA megakadályozhatja a világháló feletti irányítás átadását az ENSZ-nek.
Az Egyesült Államoknak joga van elállni egy ilyen új megállapodástól, ez azonban az Internet „elbalkánosodásához” vezetne. Amennyiben az ENSZ megszerzi az Internet feletti irányítást, a cenzúra, az Internet adók és megfigyelések új korszaka köszönt majd a világra. Egy ilyen lépés katasztrofális hatással lenne a szabad kereskedelemre és információáramlásra az egész világon.
Sajnos számos elnyomó rezsim nincs megelégedve az Internet jelenlegi felügyeletével és rendkívüli módon örülnének, ha az ENSZ hatalmával kiegészítve vethetnének ki új adókat, illetve vezethetnének be új szabályozást és cenzúrát a világhálóra. Az Internet feletti nemzetközi felügyelet igazi rémálom lenne és minden erőnkkel ennek megakadályozásáért kell küzdenünk.
A CNET a következőket írta:
Vint Cerf, a Google vezető Internet „evangélistája”, a TCP/IP protokoll egyik létrehozója és az ICANN korábbi elnöke, azt mondta, hogy az ITU konferencia „a kormányok általi felülről jövő irányítást eredményezhet”, ami komoly hatással lenne a vélemény szabad kinyilvánítására, a biztonságra és más fontos tényezőkre.
„Az Internet nyitottsága soha nem volt még ekkora veszélyben,” mondta Cerf.
Az USA sajnos ebben az esetben nem lesz képes megakadályozni a javaslat elfogadását. A hatályba lépéshez nem kell egyéb, mint a 193 ENSZ tagállam többségének szavazata.
A javaslat értelmében az ENSZ példanélküli hatalmat kapna. A Wall Street Journal a következőket írta:
Az ITU felhatalmazást kapna, hogy:
  • Nemzetközi irányítás alá vonja a kiberbiztonságot és az adatvédelmet,
  • Lehetőséget biztosítson külföldi távközlési cégeknek, hogy díjat számítsanak fel a „nemzetközi” Internetforgalomért, bizonyos webes célterületek esetében akár kattintásonként, hogy ezáltal az állami távközlési társaságok és államkincstárak számára bevételt generáljon,
  • Példanélküli gazdasági szabályzást vezessen be, például a díjakra, vagy a jelenleg érvényes, nem szabályozott forgalomcserélő megállapodások (peering) szabályozására,
  • A történelem során első ízben hatalmat adjon az ITU számára a több részvényes kezében lévő, fontos funkciókat ellátó Internet szabályozási entitások felett (mint például az ICANN), amelyek a világ összes .com és .org webcímét koordinálják jelenleg,
  • Saját, kormányközi hatalmuk alá rendeljék az Internet működésével kapcsolatos fontos mérnöki és műszaki standardokat, mint amilyen az Internet Engineering Task Force vagy az Internet Society.
Az amerikai kongresszus számos tagja aggodalmát fejezte ki az új javaslat miatt, ami az Internet globális megadóztatását eredményezné:
„A Google, az iTunes, a Facebook és a Netflix neve már említésre került, mint a javaslat legfőbb pénzügyi támogatói,” mondta McDowell. Számos ország „nem ért egyet velünk az Internet működési irányelveivel kapcsolatban,” mondta Anna Eshoo kongresszusi képviselő, akinek kerületébe tartozik a Facebook központja is.”
Sok kisebb ország azért támogatja az elképzelést, mert részesülni akarnak az ez által generált forrásokból. A CNN a következőket írta:
„Számos fejlődő ország nem a politikai hatalom kedvéért, hanem az új bevételi forrás miatt támogatja a javaslatot. (A javaslatok között szerepel, hogy külföldi távközlési cégek díjat számíthatnának fel a nemzetközi forgalomért.) Egyes ENSZ tagállamok a fejlődő országok közül „azért támogatják az ilyen globális témákat, mert azt remélik, hogy több beleszólást és hatalmat kaphatnak a kereskedelmi kérdésekbe,” mondja Grenell, aki már tíz évvel ezelőtt figyelmeztetett a törekvésre.”
Ennek ellenére mégsem az új adók jelentenék a legnagyobb veszélyt. A cenzúra ennél is nagyobb probléma lenne.
Valóban azt akarjuk, hogy Kína, Oroszország, Szaúdi-Arábia vagy Irán határozzák meg az Internetet és az internetes kommunikációt szabályozó standardokat?
Kínában az Internetcenzúra komoly iparággá fejlődött.
A Telegraph a következőket írta a Twitter kínai változatára vonatkozó új szabályokról:
Az öt hibalehetőség szabálya szerint, ha valaki öt tweet-et tesz fel bármilyen „érzékenynek” számító témával kapcsolatban a kínai Weibo oldalra, 48-órás felfüggesztést kap.
Akik továbbra is a cenzorokat irritáló posztokat jelentetnek meg teljesen elveszíthetik fiókjukat.
Az új szabályzat, amelynek értelmében tilos „kormánytitkokat,” „hamis információt” vagy a „nemzetbiztonságot” sértő bármilyen információt feltenni, május 28-án lépett életbe.
Ilyen szabályozást szeretnénk a Facebook és a Twitter számára is?
Senki ne gondolja, hogy ez nem történhet meg. A következő CNET cikk mindannyiunk számára komoly figyelmeztetés:
2008-ban a CNET elsőként jelentette, hogy az ITU szép csendesen a kínai kormány által javasolt új technikai szabvány felállításán dolgozik, ami meghatározná az internetes kommunikációk eredeti forrását és tulajdonképpen megakadályozná, hogy a felhasználók megőrizzék anonimitásukat. Egy kiszivárgott dokumentumból kiderült, hogy az új „visszakövető” mechanizmust arra találták ki, hogy az állam „azonosíthassa egy anonim szerző által közzétett negatív cikk forrását.”
Tudjuk, hogy a legtöbb állam megpróbálja kihasználni az Internet nyújtotta lehetőségeket, hogy kémkedjen saját állampolgárai után.
Mennyivel romlana a helyzet, ha az ENSZ még nagyobb hatalmat kapna a világháló felett?
Ez valószínűleg komoly lépés lenne afelé, hogy az ENSZ igazi világkormánnyá alakuljon. Az Internet életünk fontos részévé vált. Az ENSZ hatalomátvétele a világháló felett példanélküli hatalmat biztosítana számára mindannyiunk felett.
Fontos, hogy mindenki kivegye a részét ennek a hatalomátvételnek a megakadályozásában. Talán elérhetjük, hogy az ENSZ, ha csak egy időre is, de meghátráljon. 


Megelőző csapás

A nyugat rendszerint ezt a háborús taktikát igyekszik névlegesen használni. Szerintük bárkinek oka lehet megelőző csapást végrehajtani, ha a legkisebb indoka is van arra. (Illetve nem bárkinek, hanem csak nekik) Most azonban átgondolva Putyin és azelőtt Mevegyev kijelentéseit nyugodtan kijelenthetjük, az orosz megelőző atomcsapás a küszöbön állhat.
A 2008-as grúz háború egy hatalmas fordulópont az elmúlt 100 év történetében. Az ugyanis semmi egyéb nem volt, mint a nyugat terjeszkedésének megállítása. A grúz háborút nem a grúzok, hanem az USA vesztette el.
A második világháború - amelyről nyugodtan kijelenthetjük, hogy az oroszok megnyerték az USA-nak - egy hatalmas értékelési hibát alakított ki az amerikai hadvezetésben. Azt hitték, a világon mindenki német. Azt gondolták, hogy a hitleri birodalom összeomlása után a nyugat előtt lefekvő németekhez hasonlatos minden nép. Melléfogtak. Az USA azóta egyetlen háborút sem képes megnyerni, valamennyit elvesztette. A legcsúfosabb kudarcként általában a vietnámi háborút említi mindenki. Tény az is, hogy a koreai háború elvesztése és az azt követő diplomáciai légkör sokkal megalázóbb volt az USA számára, mint bármelyik veresége. Vietnámot is lassan heverték ki, de van egy háború, amelynek elvesztését soha nem fogják kiheverni. Ez a grúz háború.
A grúziai háborút a legutolsó pontig az USA katonai vezetők dolgozták ki. Mindvégig voltak a grúzok oldalán harcoló amerikai katonák és tanácsadók. Amerika ellátta Grúziát a sikerhez szükséges valamennyi eszközzel. A háborúnak több eredményt szántak. Az egyik, hogy bebizonyítsák a világ előtt, hogy az orosz technikával szemben egy kis haderő is sikeres, bizonyítva az amerikai haditechnika felsőbbrendűségét. A Kaukázus déli vonalán elvágni az oroszokat. Moszkvát belekényszeríteni egy elhúzódó újabb konfliktusba, mert a tervek szerint a háború eszkalálódott volna.
A jelenleg világban folyó háborúk valamennyi célja Oroszország ellen irányul. Egy pillanatra se higgye senki, hogy a tálibok miatt vannak az amerikaiak Afganisztánban. Az ok sokkal egyszerűbb. Afganisztán a kapu a déli meleg tengerek felé. A jelenlegi háborúk elsődleges célja, hogy Oroszországot kizárja a meleg tengerekről. Azért fontos Szíria, mert ott állomásozik az orosz haditengerészet. Szintén lényeges Törökország a Boszporusz miatt, itt lezárható a fekete tengeri orosz flotta. Oroszország legdélebbi kikötője, ahonnan elérhetőek lennének a meleg tengerek, a koreai határ-csücsökben van. Itt azonban nincs hadi alkalmasságú kikötő. Talán nem véletlen, hogy Moszkva igencsak rákapcsolt az észak-koreai tárgyalásokra, valamint Kínával egyre szorosabbra fűzi katonai kapcsolatait. Azt is kijelenthetjük, hogy Pakisztán esetében azért maradt csendben a nyugat az atomtechnológia miatt (érdekes, hogy Pakisztán miatt nincs NATO nyafogás), mert az elég egyértelműen a Szovjetunió, és az oroszok ellen készült. Abban az esetben, ha Oroszország elfoglalja Afganisztánt, és sikeresen megtelepíti az akkori politikai rendszert, csak két út lehetséges a tengerig. Iránon, vagy Pakisztánon át. Mivel Oroszországnak kiváló kapcsolatai voltak Indiával, a megoldás elég kézenfekvő lett volna, marad Pakisztán.
Ezek a tervek azonban jelentősen átalakultak a Szovjetunió felbomlása után. A nyugat kétségbeesetten próbálja a Kaukázusban és az Afganisztánt környező országokban az orosz újraszerveződést megállítani. Légibázisok, titkos támaszpontok, és hatalmas dollármilliárdok a lefizetett kormányoknak, politikusoknak. Azt is tudjuk jól, ezt nem kell ecsetelni, hogy a CIA a legaljasabb módon játszik. Olyan aljas és szemét módon, amire annak idején és ma sem képes sem a KGB, sem az FSZB, sem senki egyéb. Kurvák, mérgezések, hatalmas pénzek, csillogás, kínzások, és legfőképpen a legaljasabb emberi vágyak kiélésére adott lehetőségek. Ezzel mindenkit meg lehet fogni, aki a legkisebb módon is hajlamos arra, hogy megbotoljon. És akkor már kézben is vannak. Így folyik a politizálás a világ minden szegletében, ahová a nyugat betette mocskos lábait.
Tíz évvel ezelőtt kezdett Moszkva felébredni a csipkerózsika álomból, amibe az azt megelőző 20 év taszította. Időközben elvesztette területe jelentős részét, megtört a befolyása a világban, kapcsolatrendszere romokban hevert, hadserege a szándékos megalázásokat élte át. Azonban tudni kell azt, hogy nemcsak a sötétség erői dolgoznak a világban. A fordulatot jó előre jeleztük az akkori nyomtatott formában kiadott Jövőnk (MNA Tájékoztató) oldalain. Amikor pedig mindez lezajlott, akik addig hülyéztek, mélységes csendben maradtak, és fújtattak ránk.
Meglátásaink semmi egyében nem alapulnak, mint a népek és emberek (fajták) ismeretén. Ezeket vetjük össze a folyamatok irányával, és könnyen kapjuk meg a jó következtetéseket.
A cikkben szereplő következtetéseink egyszerű okai vannak. Oroszország egy új fázisba lépett a tervei megvalósításában. Mi tényként kezeljük, hogy a 2006-és 2011 közötti időszak kifejezetten Moszva dicsőséges menetelése volt. Kapcsolatrendszerét újraépítette, befolyása a világban a második helyre került az amerikai felmérések szerint is. A hadsereg újra erős és büszke (persze van mit fejleszteni és javítani) Európában kivételesen egyedül Oroszországban nem fogy az őslakosság. Azonban most eljött az ideje, hogy határain rendet tegyen. Mi az, ami fel tudja venni a versenyt a CIA iszonytató aljasságával? Egyes egyedül a félelem. Az orosz vezetés nem véletlenül mondta, hogy akár megelőző atomcsapást is hajlandóak végrehajtani. Európa így is a lábuk előtt hever. A európai országok energiaigénye olyan hatalmas, hogy könyörgésre kulcsolt kézzel állnak a Kreml kapujában. (Csak egyetlen adat: ha az európai államok leállítanák a német kormány lobbijából elrendelt szélerőművek építését, csak Németországban 80 000 munkahely szűnne meg. A szélerőművek tisztává varázsolják az áramot, de ez a világ legdrágább áramforrása. Energetikai szakemberektől tudjuk, hogy a szélerőmű egyetlen dologra jó csak, hogy kivégezze az elektromos hálózatot. A szél ha fúj van áram, ha nincs akkor nincs áram. Ez azonban azt eredményezi, hogy a fosszilis, illetve atom erőműveket megállás nélkül túráztatni kell a teljesítményében le-fel. Az elektromos hálózaton, ha több áram van, mint amennyi kell, leolvadnak a vezetékek, ha kevesebb, akkor áramingadozás lép fel, kivégezve az elektromos gépeket. Nos, ha a szél eláll, akkor az erőművek teljesítményét kell növelni, ha a szél megjön, akkor levenni. Ez a túráztatás pedig iszonyatos összegekbe kerül. A német kormány ezzel tökéletesen tisztában van, mégsem tesznek semmit, mint annyit, hogy ezt a drága áramforrást lobbizzák, mert 80 000 német munkahely kerülne veszélybe, ha más áramlehetőséget találna fel, mondjuk Olaszország - uniós hatalom)
Szóval Moszkvának nem Európa felé kell elsősorban fenyegetően fellépnie. Európa már nem rúg labdába a világ nagy játszmáiban. Itt az USA katonai államrendszeréről, és az cionista világhatalomról van szó. Oroszországnak létkérdés most, hogy határain rendet tudjon tenni. Az orosz vezetés ellen a CIA által feltüzelt, Soros által fizetett iszlám radikálisok, a grúz konfliktus, Dagesztán, és sorolhatnánk azokat a kérdéseket, melyeket Moszkvának rövidesen le kell zárnia. Jól tudják, hogy Grúziában a cionista világ olyan megrendítő csapást kapott, amit nehéz kiheverni, de egy biztos, nem fogják annyiban hagyni. A jövő háborúi a totális háborúk időszaka lesz. Csak pillantsunk most Szíria felé, ahol a lázadónak nevezett, külföldről érkező terroristák százakat és ezreket mészárolnak le. Gyerekeket és nőket főleg. A háború sokkal aljasabb és véresebb lesz a jövőben, mint a II világháború volt. Másik oldalról a totális háború egyet jelent az atomcsapással.
Az USA nem fogja annyiban hagyni a grúz megalázást, és revansra fog törekedni. Ehhez azonban a grúziai orosz erőket meg kell osztani, másfelé kell irányítatni. Azt pedig Moszkva nem engedheti meg, hogy több fronton vérezzen, tanulva az előző 100 év háborúiból. Egyetlen megoldás marad, hogy csend legyen a világban és a határokon. Egy megelőző, és megrendítő erejű atomcsapás. Egy Tbiliszire, egy Potira. Ezek után pedig egy 2-3 napos mindent elsöprő erejű bombázás, célzottan megsemmisíteni minden megmaradt infrastruktúrát. Ez az egyetlen lehetőség, hogy Moszkva nyugalmat varázsoljon maga köré. Európa ebben az esetben mélységes döbbenetbe, és halálos csendbe burkolózna. A francia atomrakéták csendben aludnák tovább álmunkat, és minden szem a Kalinyingrádba telepített hatalmas hatóerejű atomrakéták felé tekintene. Azokat ugyanis nem azért telepítették oda, mert máshol nem fért el. Az Izrael felett átrepülő orosz ballisztikus rakéta egy figyelmeztetés. A nagy rakétavédelmi pajzs tehetetlen volt a rakétával szemben, ami feladatát ellátva átrepült Izrael felett. Ennél több figyelmeztetés nincs. Sem Szíria miatt, sem egyéb miatt.
Egy ilyen atomcsapással minden állam, Türkmenisztántól Azerbajdzsánig azonnal tudja mi a dolga. Itt már nincs CIA lefizetés, megvesztegetés. Az atomfegyverrel szemben nincs semmi. És a mostani rakétateszt világosan megmutatta, Moszkva nem fél használni is ezeket.
Fikció? Inkább lehetőség. De olyan orosz vezetővel még nem volt módom találkozni (sem látni a médiában) aki csak úgy összevissza beszélt volna. Ez a nyugati politikusokra jellemző, nem a keletiekre. Putyin pedig tavaly év végén egy nemzetközi rendezvényen keményen szembesítette a nyugatiakat a saját hazugságaikkal. Akkor arról beszélt, hogy a NATO néhány évtizede még azt ígérte, hogy Németország határain túl nem lesznek NATO alakulatok, most pedig már Oroszország határainál vannak. Változhat a rendszer, vagy a politikai vezetés, de Oroszország nem felejt. És az orosz politikai vezetés csak azt akarja, amit minden vezető a népének - békét, biztonságot és stabilitást, a háború fenyegetésének megszűntetését. Jelenleg a NATO puszta léte is háborús fenyegetést jelent az orosz népnek.
Kemény Gábor

Már az elhunytat sem tisztelik a végrehajtók.

Az otthonvédők újabb terve: A végrehajtók „kilakoltatása” már országos szinten is
Élmény volt látni és testközelből átélni azt az összefogást, amelyet az Igazi Otthonvédők tettek egyik bajba került hazánkfiáért. És mindez élénk médiaérdeklődés mellett zajlott.
Helyszín a Budapest vonzáskörzetébe tartozó Szigetszentmiklós (egyébként itt lakik az országgyűlés elnöke, Kövér László is), - tehát a kilakoltatás helyszínének a Lakihegyi Lakópark egyik tetőtéri lakása volt megadva. Ahol a tervezett végrehajtási cselekmény előtt fél órával kezdtek el gyülekezni az otthonvédő önkéntesek.
A novemberben elhunyt Pécs János Imre, akit ki akart lakoltatni a végrehajtó - Fotó: SzRTI
A Fehér Kéményseprők elnökének, Dabasi Tamásnak a mozgósítási felhívása – amelyhez az Egységes Magyarország Mozgalom Otthonvédői és a Koppány csoport is csatlakozott - nem talált süket fülekre. Olyannyira, hogy régen nem látott médiaérdeklődést tapasztaltunk. Többek között képviseltette magát a Magyar Nemzet, a Blikk, a Bors és a televíziós csatornák közül a TV2 és az Echo televízió.
A jelenlévők között több fiatal és idősebb korosztályhoz tartozó is akadt, hogy puszta jelenlétükkel is segítsenek egy bajba jutott hölgynek, Patvaros Sándornénak, Katalinnak, akire kilakoltatás várt volna, a halott élettársával együtt. Hogy hogyan?
A Fehér Kéményseprők elnökétől, Dabasi Tamástól megtudtuk, hogy már a halottainkat is kilakoltatják, és azért jöttek, hogy ezt a jogtalan kilakoltatást megakadályozzák. Az önálló bírósági végrehajtó hivatali visszaélést elkövetve kívánja karhatalom segítségével kilakoltatni, 2011 év november 27. napon tragikus körülmények közt elhunyt Pécs Jánost.
Az elhunyt élettársát, Katalint tájékoztatja a fejleményekről Dabasi Tamás, a Fehér Kéményseprők elnöke - Fotó: SzRTI
- A végrehajtó már az elhunytat és családját sem tisztelve, a hagyatéki eljárást figyelmen kívül hagyva kívánja a néhai Pécs Jánost kilakoltatni – mondta Dabasi Tamás, majd hozzátette: nem tévedés, a kilakoltatási végzés a halott nevére szól!
A végrehajtó kiadta karhatalom segítségével az elhunyt személy kilakoltatására a végzést, a kegyeletsértés sem érdekli!
Majd több kérdést feltett: halálunk után sem lehetünk biztonságban a korrupt végrehajtóktól? Holnaptól már a temetőben, a sírunkban sem lehetünk biztonságban? Hol van a kormány? Hol vannak a nyomozó hatóságok? Majd kijelentette: a végrehajtók, a hiénák, és csatlósaik nem szeretik a nyilvánosságot. Kérdésünk: vajon miért nem?
Magyarország 2012-ben. Nem elég, hogy a végrehajtók több százezer magyar otthonát próbálják elvenni - amelyek hasznából luxus-nyaralásokra, és luxus gépkocsikra is telik nekik -, még az alapvető viselkedési kódexet sem ismerik. Óh, azok az erkölcsök…
Egyébként a bankok és a végrehajtók kifosztó maffiája ellen is küzdők, akiknek a körében egyre inkább tudatosul, mi is folyik körülöttük, jól tudják, az összefogásra minden korábbinál nagyobb szükség van. Talán ezért is jöttek el sokan a szigetszentmiklósi Napfény utcába, amelynek egyik lakásában könnyes szemmel mondta el történetét a bajba jutott Patvaros Sándorné, Katalin.
- 2007-ben a lakás megvételére 12 millió forintot vettünk fel élettársammal, Pécs Jánossal közösen, akivel 11 esztendeig éltünk együtt, és tavaly november 27.-én meghalt – mesélte szipogva Katalin. – Mongóliába ment ki dolgozni, hogy tudjuk rendezni a csúszásban lévő részleteket, de egy hónapi munka után az embertelen körülményeket nem bírta a szíve. Hamvait megalázó módon, sporttáskában hozták haza a reptérre. És a kilakoltatási végzés most az elhunyt párom nevére érkezett…
Katalintól, aki egyedül él a lakásban még megtudtuk: a hitelt svájci frankban vették fel, amire már rájöttek, hogy kész átverés volt. Eleinte havi hetvenezret fizettek, a végén pedig már 140 ezret. Ez nem mindig sikerült, párjának hol volt munkája, hol nem. Tavaly augusztusban a bank felmondta a szerződést. Az áthidaló kölcsönt nem kapták meg, ezért is ment ki párja Mongóliába dolgozni. Tavasszal jöttek meg a hamvai, aztán május elején vette át a halott nevére szóló kilakoltatási végzést.
A tulajdonjog fele-fele arányban szól, a kezdeti 11 milliós hitel 23 millióra emelkedett. Bement a bankba, ahol tételes elszámolást kért, de csak egyenleget kapott a 23 millióról. Az igazgató pedig arcátlanul hozzátette: nagyon sajnálja őt, de nincs más út, menjen albérletbe, két hónapot kifizet neki.
Időközben a helyszínen megjelent a készenléti rendőrség. Azonban a végrehajtó nem jött. Mint Dabasi Tamástól megtudtuk, a kilakoltatás a szabálytalanságok miatt elmarad, azonban a végrehajtó a rendőrséget elfelejtette értesíteni.
Dabasi Tamás még hozzátette: mostanság az országot járják a Koppány csoporttal. A végrehajtók irodáit, lakásait keresik fel és szimbolikusan jelzik számukra – mondjuk képletesen, egy-egy bútordarabbal - milyen az amikor a törvényeken felül állva valakit kilakoltatnak. A végrehajtók „kilakoltatását” már országos szinten is tervezik.
Mi pedig köszönjük minden otthonvédőnek az összefogást, a magyar otthon(ok) megmentése érdekében. A mozgósításkor azonnal reagáltak és jól szervezett akciócsoportban, fegyelmezetten vettek részt az akcióban. Elszántságuk példaértékű volt.
Gyalu - Szabad Riport Tudósító Iroda

Vatikán: negatív híresztelések, és ami a színfalak mögött zajlik

A L’Osservatore Romano június 8-i számában Angelo Sodanót, a bíborosi testület dékánját kérdezték arról, mi történik mostanában a Szentszék falai között, mi áll a média által oly szívesen hangoztatott ellenségeskedések hátterében.
Sodano több mint ötven éve áll a Szentszék szolgálatában, tizenhat éven keresztül töltötte be az államtitkári tisztséget.

A bíboros elismeri: a sajtónak feladata, hogy a Szentszékről is tájékoztassa a közvéleményt. Elégedett azzal, hogy fontos eseményként tárgyalták a családok világtalálkozóját, beszámoltak az Emilia-Romagna tartomány földrengéskárosultjainak és a nigériai keresztényeknek nyújtott egyházi segítségnyújtásról. A negatív tartalmú információkat azonban gyakorta eltorzítja a média.

A riporter a Római Kúria működéséről kérdezte a bíborosi testület dékánját, aki elmondta: a dikasztériumok és a különféle szervezetek mind az egyetemes egyházat szolgálják a római pápával együttműködésben. A kormányzóság pedig Vatikánváros államának vezetésére hivatott. A Kúria személyzete főként egyházi személyiségekből áll, míg  a kormányzóságon többségében laikusok dolgoznak. A legújabb kimutatás szerint a kúrián 2 843 fő, a kormányzóságon 2001 fő dolgozik. Sodano hangsúlyozta, hogy személyes tapasztalata alapján mindenki azon igyekszik, hogy igazi közösséget építsen a munkahelyén a pápa szolgálatában. Majd hozzátette: „természetesen egy ilyen nagy létszámú közösségben előfordulhat, hogy valaki nem teljesíti kötelességét. Egyedül a paradicsom angyalai és szentjei bűntelenek!”

Elmondta, mennyire elcsodálkozott a sajtó azon értesülésén, hogy a Kúria bíborosai között megosztottság van. A véleménykülönbség nem jelent megosztottságot – hangsúlyozta. Sokszor megtörtént, hogy a bíborosok ülésén valamelyik testvére másképp szavazott, mint ő, mégis ugyanúgy barátok maradtak. A szavazatok fényében aztán a Szentatya szabadon dönthetett a bíborosok véleményének fényében. Ez történik a konzisztóriumok alkalmával, amelyekre mind a 209 bíboros meghívást kap, és a Kúria dikasztériumainak tanácskozásain is, amelyeken a 75 Rómában élő bíboros van jelen. Természetes dolog, hogy a különböző nemzetből származó, különböző kultúrát, társadalmi érzékenységet képviselő emberek között munkamódszerek tekintetében vannak véleménykülönbségek. Emlékeztetett rá, hogy az Egyház kialakulásának idejében is voltak nézeteltérések, például Pál és Barnabás között (ApCsel 15,39). Az évszázadok során számtalan szerzetesrend jött létre, apostolkodásuk módszerei különbözőek, mégis egységben vannak, mert Krisztus Egyháza szolgálatának lelkülete vezető őket.

Angelo Sodano tizenhat éven keresztül volt a Vatikán államtitkára. Ismerte elődeit, az 1961-ben meghalt Domenico Tardinit is. Az őt követő államtitkárokkal (Amleto Cicognani, Jean Villot és Agostino Casaroli) rendszeres kapcsolatban állt. Beszélt a jelenlegi államtitkárral, Tarcisio Bertonével való kapcsolatáról is: családias viszonyban vannak és a római pápa szolgálatának lelkülete is összeköti őket, szívesen működik együtt vele. Hangsúlyozta továbbá, hogy XVI. Benedek pápa jósággal és bölcsességgel vezeti, bátorítja a bíborosokat.

Végül egy latin nyelven író költőt, Giuseppe Del Ton érseket idézte, aki a második világháború idején a Szent Péter-székesegyház kupoláját az Egyház megingathatatlansága szimbólumaként ábrázolta. Ezeket a szavakat tulajdonította neki azokban a nehéz időkben:  „láttam már szeleket, láttam már viharokat”. A történelem, az élet tanítómestere nekünk is ezt tanítja – zárta le gondolatait Angelo Sodano bíboros, a bíborosi testület dékánja.

Magyar Kurír

Az "új világrend" a csalókat, tolvajokat is kifosztja?

Az "új világrend" a csalókat, tolvajokat is kifosztja? 
Avagy, a nagyhal is megeszi a kishalat, majd egymást is levadásszák, és végül éhen hal az utolsó is. Válasz a kérdésre: magától, ill. tőlük elvárhatóan is igen! Pedig azt hinné az ember, hogy csak a szegényeket sarcolják tovább,de valójában nem nehéz a gazdagokból sem szegény embereket csinálni.
Kicsit rendhagyó ez az írás, mert ugyan politikusokkal is foglalkozik, de gazdasági tényezőket vizsgál a bűnözés különböző formáin keresztül. Lehet, hogy ilyen relációban más eredményeket is kaphatunk, mint amilyenekre sokan gondolnának, de a politikai-gazdasági bűnözésnek is van evolúciója. A természettől eltérően, ez nem évmilliókig tartó folyamat. A "betegség" gyors lefolyású, és általában 3-4 generáció alatt képes elpusztítani a "gazdatestet", vagyis "Mindentelhisz Nagymama gyanútlan gyermekeit, unokáit". Természetesen ebbe a két lábon járó baktériumok, vírusok is belepusztulnak, de előrelátás hiányában bíznak "spóratokjaik" (bunkereik) védelmében, vagy felkészültnek érzik magukat a hosszú terjedésüket, szaporodásukat megakadályozó "szünetre".

Ha megvizsgáljuk a politikus bűnözők közvagyont -és költségvetést, valamint az ország kontójára felvett hitelek fosztogatási módszereit a gengszterváltástól napjainkig, megállapítható, hogy Darwin evolúciós elméletével, az évmilliárdos törzsfejlődéssel egy csiga lassúságú folyamatot próbál lemodellezni, miközben a szemünk előtt zajlott az elmúlt 23 évben a biológiai visszafejlődés "csodája", és eredményeként a Homo Sapiensből féreggé válás folyamata. Párhuzamosan e "devolúció", a minél nagyobb hasonlatosság a férgekkel analógia inverzeként, egy valóságos és gyors kifosztástechnikai fejlődést mutat.

"- Az államilag menedzselt maffia 1989-ig működött, később, a “rendszerváltást” követően, megerősödött mint tulajdonos. Létrejöttek - a parlamenti jogalkotás által - a szakosodott maffiát segítő törvények, amelyek a kilencvenes évek elejétől kilencvennégyig a jövedéki törvényeken, a halasztott vámfizetési törvényeken keresztül legalizálták a tolvajlást. A liberalizáció címén behozott és ki nem fizetett árumennyiség is őket támogatta. A bankkonszolidációról pedig ne is beszéljünk, mert azért több száz évet kellene a bankároknak adni…"
http://www.lakatospal.hu/index.php?page=kategorizalt&kat_id=5&id=18&lakatos-pal-voros-milliardosok-korosi-imre-az-eltunt-huszezermilliardnyomaban-

A valutatartalékok kifosztási módszereit sem árt megemlíteni, pedig a gengszterváltás idején, még csak "kisebb tételekben" loptak, csaltak raboltak, csempésztek, orgazdálkodtak. Az Antall-kormány és az önjelölt pártvezérek a nem csekély, de a mai viszonyokhoz képest aprópénznek számító gazolinlopásokból, privatizációs csalásokból, szeszhamisításokból, olajszőkítésből, tranzit kábítószer, fegyver -és szervkereskedelem "biztos külföldi fedezetének védelmében" adták el egymásnak és a bagóért mindent felvásárló belföldi és külföldi "befektetőknek" az országot.
A gazolinlopások a KM1-es tankállomásról, még csak napi 15-18 db 15.000 literes tartálykocsit jelentettek. Az olajszőkítés, szeszhamisítás is csak néhány milliárdot hozott a jelenlegi kormánypárt "konyhájára" sápként, de ki mert volna az országos és a Bács-Kiskun megyei rendőrfőkapitányok ellen szót emelni, ha maga a belügyminiszter és a kormányfő, valamint a törvényhozók is részesei voltak a szindikátusnak. (Tellér Gyula: "1990-es árfolyamon ezermilliárdra becsüli az állam privatizációból adódó veszteségét, amely ma mintegy nyolcezer milliárd forintot jelent. Egyes közgazdászok állítják, hogy csak az olajszőkítésből származó veszteség ötezer milliárd forintot tesz ki. Ez testvérek között is tizenháromezer milliárd forint.")
A gazolinlopási pereket, stílszerűen Antall száguldó "nagykövetnője" zárta rövidre személyesen, ami jól mutatja, hogy az MDF-es "Nyugodt erő" sem vetette meg közvagyont, mi több, annyira felelősséget érzett a "sorsa iránt", hogy hazavitte. Ezért, bár csak posztomusz, de Antall szobrot kapott (és a wiskis-rabló, vagy Kaiser akkor miért nem?). Sajnos, végzetes hiba folytán, a bíróságokat lebeszélő megbízottja, aki mint nő más szerepet is betöltött Antall életében, nem feszít mellette, pedig az ország sokkal tartozik nekik, amit már nem tudnának leülni.

Sok mai milliárdos még uzsorázással kezdett, egy csalással, mutyival megszerzett fedezet nélküli bankhitellel indulva. Jellemzően 20-30 milliós tételek híztak százmilliókká, majd a minisztériumok magánvonalas értesítései alapján kényszer-privatizált, becsődöltetett cégek felvásárlásain keresztül tovább gazdagodtak, de valamiből az épp nem kormányon lévő pártoknak is meg kellett élni. Másoknak sok esetben a színt váltott politikusi háttér biztosított fedezetet, mert csak így tudtak százmilliós, vissza nem térítendő támogatásokhoz jutni. Az MSZP, az MSZMP-s "örökölt"(?) vagyont ugyan elosztotta, de ez kevésnek bizonyult, ahogy a pártkassza szétosztása is. Az SZDSZ "nemzeti jogon" követelte ki a részét, bár erősen vitatott, hogy melyik nemzet jogán, mert ismerünk egy olyan nemzetet, amelyik mindenre jogot formál, de főleg arra, ami sohasem volt az övé.
Jellemzően, a szervezett tolvajlás váltás utáni kezdeti időszakában is már észlelhető volt néhány hiányosság, úgymint: "mintegy húszezer milliárd forintról van szó. Ez a húszezer-milliárd megoszlik olajmaffiára, szesz- és gabonamaffiára, a legnagyobb bankmaffiára, a brókermaffiára, az ÁFA-maffiára, az export-támogatás visszatérítési maffiára, valamint az eltűnt nemzeti vagyonra, a privatizációnak nevezett tolvajlásra. Tehát ez inkább húszezer milliárd forint, amit számszerűen bizonyítani is lehet".

Ekkor még kisebb hitelek, és ezekből kevesebb lopás volt a jellemző, ami már emelkedő tendenciát mutatott a Horn-kormány idején. A privatizációs osztogatás-fosztogatások mellett a "fejlődés jeleként", megjelentek a bankkonszolidációs csalások. Nagy lökést igazából ezek adtak a magánvagyongyűjtőknek. Erőművek, az alumíniumipar, és egyéb nagy értékű komplexumok váltottak gazdát, jellemzően a környező országok privatizációs gyakorlatával ellentétben, "népi részesedés nélkül"! Viszont ekkor már osztozkodni is kellett a "hasznon", vagyis nevén nevezve a gyereket, a Horn-Kuncze duó által ÁFA és jövedéki adómentesen "beszerzett" gázolaját Orbánék olajszőkítéshez kiépített és "védett" benzinkútjai árulták.
A bankkonszolidációs csalások Orbán első "kormányzása"(?) alatt is folytatódtak, és kezdetét vette az ország teljes kifosztásának előkészítése, melyben sok ma is ismert és aktív "politikus" is részt vett. A Posta Bank százmilliárdos nagyságrendű FIDESZ-Medgyessy (http://szigoruantitkos.hu/szt-tisztek/medgyessy-peter-dr-124.html) "titkosított" csalása után, 2004-ben a 179 milliárdos Siótour csalás csak bemelegítés volt a Gyurcsány, Veress, Kóka triumvirátus 1380 milliárdos 2005-ös költségvetési lopásához képest, miközben tovább "privatizáltak" maguknak, és bűntársaiknak. Az féktelen autópálya építések korszakában a Gyurcsány-éra alatt, akár havi egy milliárd dollárral is növekedett az államadósság, megteremtve Európa legdrágább és árához képest is legrosszabb minőségű autópályáit. Az évi nyolc milliárd dolláros, 2001-óta fizetett pénzkiadási "adót" ekkor már a kutya sem említette.

A hosszúra nyúlt MSZP-s fosztogatás "megkoronázása" az állampolgárok "forint" adójából finanszírozott deviza alapú hitelezési csalás 7600 milliárd forintja képezte, amiből a bankok akár 300-400 milliárdot is "vállaltak", természetesen összesen. A többit, hozzávetőleg 3000 milliárdot az adózók bankok számára pénzkiadásra fordított adója, és a maradékot virtuális forint képezte.

A 2010-es "elsöprő erejű", de már hagyományszerű választási csalás, a Jobbik-FIDESZ megegyezés, az SZDSZ utódpártjának parlamentbe juttatása megnyitotta az utat, az ország nemzetiszín köntösbe burkolt, de valójában NWO által megszabott, Sztalinista-szocializmusra formázó diktatúrájának kialakításához. Kicsit megmosolyogtató, hogy a szavazásra jogosultak egyharmadának csak a kétharmadát "megszerző" FIDESZ-KDNP "koalícióról" Merkel az nyilatkozta, hogy "ki kell használni" ezt a kétharmadot. Valószínűleg elkerülte a figyelmét, hogy a szavazásra jogosultak kétharmadának elege van judeodemokrata népmegosztó pártrendszeréből. Ez az igazi kétharmados többség, de a csak zsidó irányítású és vezetésű pártok közül, kire szavazhatna a nem zsidó, ha mindet ismeri és utálja?

2010-óta, a FIDESZ szinte minden lehetséges népterrorizáló "törvényét" meghozta amerikai mintára, megspékelve egy nemzetgyűlés és népszavazás által sem megerősített újabb illegitim alkotmánnyal. Az általuk illegitimmé nyilvánított 1949-es alkotmány alapján legitimálta alkotmányát, ami nemzetközi szinten is paradoxonok paradoxona. Erre, és az államadósság csökkentésére he a nyugdíjvagyont, és befektetéseit. Ezzel elhódította a "pálmát" az ivatkozva a két utolsó tartalék közül az egyiket már befalta, bevonva a költségvetésbMSZP-től, mert a 2945,7 milliárdos nyugdíjvagyonból jó hogyha negyede van meg még, az is csak "papíron". A 3000 milliárdos adósságcsökkentő "ajándékot" köszönik az EKB-nál, de az IMF és a Világbank is csókoltatja a magyar kormányt, ahogy a Goldmansachnak sem lehet oka panaszra az ingyen befizetésre, és a 20%-os infációra. Orbán megmutatta, hogy autópálya építés, vagyis produktum nélkül is lehet úgy pénzt kivonni a költségvetésből, ahogy a pénzkiadási jog átadásával is lehetett 11 év alatt 88 milliárd dollár kiadást (EKB adót) a lakosság nyakába sózni. Összeségében, ha nem számoljuk az 500 milliárdos MOL pakett vásárlást, a Siótourt, a Posta Bankot, az 1000 milliárdos MALÉV felszámolást, és egyebeket, 2001-óta egy egész évi GDP-nyi kárt okoztak, de ez csak a jéghegy csúcsa. Egy másik éves GDP-t kitesz a 1990-1998-as korábbi ténykedés is.


A következő lépcsőfok már egy újabb lenyúlási módszert mutat be. Korábban is sokszor említettem, hogy a lopási, csalási lehetőségek beszűkülése koncentrálódási kényszert fog eredményezni a hatalom részére, és miután elfogytak a kishalak, a nagyobbak, majd a nagyok kerülnek sorra, de eleinte szigorúan csak a külsősökre értve, mert a holdudvar, és a más pártokkal közös érdekeltségek "még" kivételt képeznek jelenleg.
A bankok, mint köztudomású, nem csak rosszul megkötött hitelügyletek, vagy befektetések miatt dőlhetnek be, de előfordulhat, hogy főrészvényesek egy része lopja el a többiek pénzét, csődöt jelentve.

Ilyen "jelenség", vagy módszer a Soltvadkerti Takarékszövetkezet bedőlése is, de nem szabad csodálkozni ezen, ha "gondos" kezek, egy szűkebb, másban utazó csoport révén, egy egymillió forintos alaptőkével létrehozott offshore cégbe vetve a "bizalmat", kiadja a betétesek pénzét "tőkekezelésre". Szinte biztos, hogy a kárvallott, és nem beavatott százmilliós betétek tulajdonosait az utolsó pillanatig nem tájékoztatták, hogy be kell érniük némi aprópénzzel, ha borul a bili...
A betétbiztosítás 30 millió forintig garantálja a kifizetést 60 napon belül, de akinek a fizetése nem hozzáférhető 60 napig, nem nagyon vigasztalódik, mert egy korábban jól táplált ember sem bírja ki a még itt-ott ingyenesen is beszerezhető vízzel egy hónapnál tovább.

Öröm az ürömben, hogy az "Aranyháromszögben" (Soltvadkert, Kecel, Kiskőrös), 300-400 milliós betétek is elúsztak. Persze ettől nagyobbak is lehettek, de sokéves borhamisítás, adómentes élesztős pálinka főzés, ÁFA -és adócsalás, az olajszőkített üzemanyag forgalmazás, amit Nógrádi Zsolt oly részletesen ecsetelt, valamint a gazolin és a jövedéki adó, és ÁFA mentes gázolaj forgalmazó "jövedelmekből" származott bevételek, jórészben egy szűkebb csoport zsebébe vándoroltak. Már hallottam olyat, aki a 90 millióját követeli az államon, mert a 30 milliós kártérítés "kevés", és mert ő ezt "megspórolta", de számtalan olyan esetet lehetne felsorolni, amikor sokkal nagyobb betétek esetében sem áll arányban a bevallott és leadózott jövedelem, és a betét nagysága egymással. Gondolhatjuk, hogy az APEH nem fog az ilyenekre vadászni, mert ha nem is ritka mint a fehér holló, hogy valakinek akár néhány száz milliója is legyen becsületes úton, sok olyan "szereplőt" ismerek a "károsultak" között, aki csak azért nincs börtönben, mert széleskörű kapcsolatai a rendőrségtől, ügyészségtől, a bíróságokon keresztül a közigazgatásig, és a legfelsőbb politikai irányításig is kiterjed "ütőképes, vagyis bűnrészes emberekre".
A takszöv bedőlése kétségtelenül "jó hatással lehet" a jelenlegi, főleg Aranyháromszög-beli hamis olasz bor behozatalra, mert egyesek, és lehet, hogy kettesek is, az ebből a jelenleg is űzött "mutyiból" származó bevételeik egy jelentős részét ott kamatoztatták, és ezért fizetési nehézségeik adódhatnak.
Figyelmeztetésként, akinek még van betétje, jól gondolja meg, hogy hol tartja, mert már svájci bankban is előfordult a közelmúltban, hogy a letétbe helyezett aranyat nem tudta a bank visszaszolgáltatni a tulajdonosának, mert "lába kelt". Ha ilyen megvilágításban vizsgáljuk a Forth Knox-i USA aranykészlet eltűnését, nem kell a párhuzamokat keresni.
Hívjuk fel "nagy számú" milliárdos ismerőseink figyelmét, hogy a legjobb befektetés az, ha pénzüket, amíg még megvan, költsék ránk, mert alkalmasint kevesebben akarják majd agyonverni őket, mikor eljön ennek is az ideje...


Elképesztő terv: káoszba fulladhat a görög választás

A görög önkormányzati alkalmazottak szakszervezete sztrájkot tervez a jövő hétvégi választások idejére, ami állításuk szerint káoszt okozhat a választások lebonyolításában - jelentette be a szakszervezet egyik illetékese a Handelsblatt ma reggeli cikke szerint. A sztrájkot azért tervezik, mert érvelésük szerint az önkormányzati alkalmazottak jóval kevesebbet keresnek minisztériumban dolgozó közszférabeli társaiknál.
Kétnapos sztrájkot hirdetett jövő hétvégére az említett szakszervezet tegnap, ami miatt már a választásokra való előkészületekben (választási helyiségek berendezése, stb.) is zavarok támadhatnak a német lap beszámolója szerint. Érdemes megjegyezni, hogy az említett görög szakszervezet (POE-OTA) a május 6-i választások idejére is sztrájkot hirdetett, de akkor azt végül lemondták. A szakszervezet érvelése szerint az akkori, a választásokkal összefüggő plusz munkáért a helyi önkormányzati dolgozók 60 eurót kaptak, míg a belügyminisztériumi dolgozók ennek "sokszorosát" keresték. Ezt provokációnak tartja az érintett szakszervezet, ezért káosszal fenyeget a jövő vasárnapi, az ország élete szempontjából kulcsfontosságú választásokon. Közben a minisztérium jelezte, hogy mindent megtesz a választások rendben történő lebonyolítása érdekében.
A jövő hétvégi sztrájk már szerepel ebben a naptárban, amely folyamatosan mutatja, hogy mikor, hol éppen miért sztrájkolnak Görögországban.
A jövő hétvégi választások előtt két héttel már nem lehet közzétenni közvélemény-kutatási eredményt, így "sötétben tapogatózunk" a választás kimenetelét illetően.
Portfolio

Görög választás


Görögországban június 17-én újból országgyűlési választásokat tartanak. A görög lakosság már a korábbi választáson kinyilvánította, hogy nem kér a hitelből és megszorításokból, így ezúttal az uniós vezetés fog az alábbi forgatókönyvek közül egyet kiválasztani.
1. Az Új Demokrácia kis fölénnyel, de megnyeri a választásokat. A győztes párt 50 plusz mandátuma lehetővé teszi az Új Demokrácia és a Pasok együttes kormányalakítását. Az IMF delegációja újraütemezi az athéni utazásokat, a görögök nem csak titokban, hanem hivatalosan is pénzt kapnak. A görög adósság fedezetéül el kell adni a maradék állami vagyont. A külföldi befektetők fellélegeznek, a görög részvények szárnyalnak. Az állami vagyont eladják, amiből 3 hónapra meg van oldva a hiteltörlesztés. A kormány elfogadja a megszorításokat, tovább nő a munkanélküliség, százezrek kerülnek utcára a bedőlt hitelek miatt, egyre több öngyilkosságról hallani. Az utcán tömeges tüntetések, letartóztatások, a hatalom a tüntetők tömegét és a rendfenntartó erőket könnyedén egymás ellen fordítja, ami lehetővé teszi a falakon belül a békés, zavartalan törvényalkotást. Papíron minden rendben van.
2. A Radikális Baloldal (Syriza) megnyeri a választásokat. Szélsőbaloldalinak nevezett kormánykoalíció jön létre. A bankokat államosítják, majd a hangulatkeltést követően a Syriza vezetője bejelenti, hogy Görögország romokban heverne ha kilépne az eurozónából. Ciprasz azonnal Brüsszelbe utazik és újratárgyalja az IMF-hitelt. Görögország kedvezőbbnek mondott feltételekkel megkapja az újabb hiteleket. Az első év során nyilvánvalóvá válik, hogy a vezető politikusokat megvesztegették. A Syriza folyamatosan veszít tömegbázisából, de nincsenek nagy kormányellenes tüntetések, mert a támogatók csak hullámokban szembesülnek a kialakult helyzettel. A vezető politikusok nyilvánvaló korrumpálása lassan a szélsőjobboldal malmára hajtja a vizet. Az Arany Hajnal támogatottsága megnő, a tömegek energiáját leköti a bevándorlók elleni utcai fellépés, ami nemcsak zsákutcát jelent, de lehetővé teszi a hatalom számára, hogy a tömegekre nagyobb hatással lévő személyeket sorban kivonja a forgalomból. Görögországban felszínes baloldali-jobboldali ellentét bontakozik ki, ami a politikailag aktív lakosság energiáinak lekötését szolgálja.
3. A Radikális Baloldal (Syriza) megnyeri a választásokat. Szélsőbaloldalinak mondott kormánykoalíció jön létre. A választási győzelem ténye pánikot teremt az eurozónában. Az egyre gyorsuló tőkekivonás miatt a bankok fizetésképtelenné válnak, a bankpánik miatt a készpénztartalék elfogy annak ellenére is, hogy az EKB titokban pénzeli a görög bankokat. A külföldi befektetők kerülik az országot, hazai befektetők nincsenek. A kormány akarata ellenére is elkerülhetetlenné válik az eurozónából kilépés. Államosítják a bankokat, de a saját fizetőeszköz kibocsátása túl időigényes, emiatt egy az EKB által nyomott pénznemben készpénzhitelt vesznek fel. Hívják azt akár drachmának, akár görög eurónak, Görögország továbbra is pénzügyi kontroll alatt van tartva. Az új pénznem nyomás alá kerül, a hazai vállalkozások sorra csődbe mennek, többszázezren válnak munkanélkülivé és kerülnek utcára a bedőlt lakossági hitelek miatt. A pénzügyi káoszban a szolgáltatók is fizetésképtelenné válnak, majd csődbe mennek. A fél országban nincs áram és fűtés, a kormány bejelenti hogy szükségállapot van. Soros György rámutat Görögországra és bejelenti, hogy ez vár mindenkire, aki elhagyja az eurozónát. A média ennek ismételgetésébe kezd, az uniós vezetés példát állít Görögországgal. Az eurozóna lakossága ezzel félelemben van tartva, és így a többség elfogadja a nemzeti önrendelkezés feladását, mondván hogy nincs más út. Félelem és a pánik közepette hozzák létre az Európai Egyesült Államokat, ami a további működésre is rányomja bélyegét.
4. A Radikális Baloldal (Syriza) megnyeri a választásokat. Szélsőbaloldali jellegű kormánykoalíció jön létre, ami felmondja az IMF-hitelszerződést és államosítja a bankokat. Mivel a kormány mozgásterét korlátozzák az alacsony bevételek és a bankok pénzhiánya, kényszerből saját fizetőeszköz bevezetése mellett döntenek. Az átállás ideje alatt az általános életszínvonal látványosan hanyatlik, vállalkozások tömegei mennek csődbe és drasztikusan növekszik a munkanélküliség. Az új pénznem nyomás alá kerül, az import-export viszonyok felborulnak, ami sorban fizetésképtelenné teszi a szolgáltatókat is. Összeomlik az országos energiaszolgáltatás, a kormány államosítja az energiaszektort, és a nyugatellenes partnerekkel kezd tárgyalásokba, akiknek ez ideális lehetőség a gazdasági terjeszkedésre. Mivel az ország kicsúszik az ellenőrzés alól, az új pénznem folyamatosan támadás alatt van tartva, és az EU Görögországgal állít példát, hogy a félelem az eurozónában tartsa a többi tagállamot. Emiatt (mások szerint ennek ellenére) a befektetők pánikrohama tovább rombolja a perifériaállamok gazdaságait. A perifériaállamok sorban kapják a hiteleket a bankrendszer mentésére, több országban egyszerre, lassan bontakozik ki a görög forgatókönyv. A központosított európai állam létrehozására nincs elég politikai akarat, a tagállamok helytartó-jellegű politikusai is ellenállást mutatnak, emiatt az első és legfontosabb dolgokat valósítják csak meg, vagyis központi ellenőrzés alá kerül a bankrendszer, a tagállamok nem vehetnek fel önállóan hiteleket, a befektetők megnyugtatása miatt központosítják a betétbiztosítást. Az újabb hitelek és a kifizetett veszteségek hulláma rákényszeríti az EKB-t a pénznyomásra, az euró fokozatosan veszít értékéből, ami csak tovább gerjeszti a folyamatot. Ez a változat kínosan lassú, de biztos felbomlást hoz, ami első körben csak az európai gazdaság visszaesésében fog megnyilvánulni. A felbomlás időszaka alatt politikai leszámolások hulláma söpör végig a tagállamokon, igyekeznek vezető pozícióba hozni a föderális államot támogató politikusokat.
5. A választások meghiúsulnak. Erre több lehetőség is van, ezek: a szakszervezetek ellenállása, alacsony választási hajlandóság, mandátumszám alapján a kormányalakítás lehetetlensége. Ez esetben megnő egy katonai puccs lehetőségének esélye. Mikor az utóbbi két év során sorozatosan cserélték le a rendőr, majd katonai vezetőket Görögországban, az egyértelműen a jövőben Görögországra nehezedő teherrel szembeni ellenállás ellehetetlenítése volt, ami valószínűsíti, hogy Görögország helyzete nem a gazdasági viszonyok miatt egyre rosszabb, hanem az uniós vezetés célzottan a föderális állam létrehozása előtti pánikkeltés jegyében alakította a görög helyzetet úgy, ahogyan. Ebben az összefüggésben egy katonai puccs Görögországban akkor következik be, ha az életszínvonal látványos csökkenése, a mesterségesen kialakított egyre rosszabb gazdasági viszonyok nem elég indok ahhoz, hogy az európai lakosság félelmében elfogadja a föderális államot. Ez esetben egy katonai puccs az országra szabadított terrorral párosulna, hogy ennek okán megintcsak rá lehessen mutatni Görögországra, “ez történik abban a tagállamban, ami kilép az eurozónából”. Mivel az elmúlt évek során az EU-ellenes személyeket eltávolították a katonai vezetésből, ezért ha egy katonai puccs “legitim” módon jön létre (a katonaság az ilyen helyzetekre adott felhatalmazásával élve az elszabaduló káosz megelőzése miatt veszi át az irányítást) az esetben emlékezni kell arra, hogy az uniós érdekeltségek megtisztították a katonai vezetést, tehát bármilyen humanitárius helyzet is áll elő ennek okán Görögországban, vagy bármilyen rendszer jön létre, az közvetlen Brüsszel ellenőrzése alá tartozik, és közvetlen az EU vezetés a felelős a politikai leszámolásokért, civil halálesetekért, tömegbe lövetésekért.
Fenyvesi Áron

Pénzek, reklámok, gyerekek

Egyes reklámok célpontjai a gyerekek. Akik egy felmérés szerint 33 milliárd forintnyi zsebpénzt költenek évente. Mi etikus és mi nem, mit engednek a szabályok, mit tehet a szülő?

Testbe épített orvosi eszközöket hackeltek meg

Biztonsági szakértők elérték egy inzulinpumpánál, hogy teljes tartalmát egyszerre kiürítse, és lemerítettek egy defibrillátort is.
Az akciókat figyelmeztetésnek szánták: a testbe épített elektronikus orvosi eszközök kiszolgáltatottá tehetik hordozójukat a kibertámadásokkal szemben, amelyek akár halált is okozhatnak.
Becslések szerint évente a világon legalább 300 ezer krónikus beteg kap valamilyen beültetett orvosi eszközt, elterjedt angol nevén IMD-t (implantable medical device). Ezek az eszközök jelentősen megkönnyítik a betegek számára az orvosi kontrolltól viszonylag független, aktív életvitelt, ami óriási életminőségbeli javulást jelent.
A legismertebb IMD-k közé tartoznak a szívverés ütemét szabályozó pacemakerek és a veszélyes szívritmuszavarokat megelőző defibrillátorok, valamint a cukorbetegek számára kifejlesztett beépített inzulinpumpák, amelyek helyettesítik a korábbi állandó injekciózást. A vezeték nélküli technika térhódításával ezeket az eszközöket egyre inkább úgy tervezték, hogy a rádiókommunikáció lehetőségeit kihasználva adatokat tudjanak szolgáltatni hordozójuk szervezetének állapotáról, működésük pedig kívülről is kontrollálható, szükség esetén felülírható legyen.
Arra azonban akkoriban még nem gondoltak a fejlesztők, hogy a készülék és környezete között zajló adatforgalom kiszolgáltatottá teheti a beültetett eszközzel élő pácienst a hackertámadásokkal szemben. A berendezések által küldött rádiójelek viszonylag nagy, több mint 90 méteres vételkörzeten belül foghatók, így az érzékeny egészségügyi információk könnyen illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Sőt, ami ennél jóval nagyobb potenciális veszélyt jelent, ugyanezen a hatótávolságon belül a készülékeket a kibertámadók kívülről át is programozhatják, s ezzel akár gyilkos elektromos impulzust mérhetnek az áldozat szívére, vagy halálos inzulindózist adagolhatnak a keringésébe.
A McAfee információbiztonsági cég szakértői mindössze kétheti kísérletezés után megtalálták a módját, miként vehetik fel a kommunikációs kapcsolatot egy inzulinpumpával, és bírhatják rá arra, hogy teljes tartalmát - egy kiadós étkezés után felszabaduló adag harmincszorosát - egyszerre kiürítse. Ha az átprogramozott pumpa tényleg egy betegben lett volna, nagyon nagy bajt okozott volna, hiszen az inzulin túladagolása életveszélyes kómát idézhet elő.
Eső után köpönyeg?
Szakértők szerint a veszély felismerése után elvárható, hogy az orvosiműszer-gyártók gyorsan reagáljanak a problémára, és a jövőbeni készülékek tervezésekor a biztonságtechnikai szempontokat is maximálisan vegyék figyelembe. Ám a kihívásra - amint azt a Massachusetts-i Technológiai Intézet (MIT) Kevin Fu által vezetett kutatócsoportja a közelmúltban kifejtette - három okból sem könnyű megfelelően válaszolni.
Nemcsak azokra kell gondolni, akik a jövőben kapnak majd ilyen készüléket, hanem azoknak a betegeknek a millióira is, akik már most vezeték nélküli kommunikációval működő IMD-vel élnek. Az ő számukra vagy azok számára, akiket már előjegyzésbe vettek a beültetésre, a távlati tervek nem kínálnak megoldást. Még ha ebben a pillanatban rendelkezésre állnának is a biztonságosabb készülékek, a már beültetett IMD-ket sokéves élettartamra tervezték, idő előtti cseréjük csak műtéttel lehetséges - annak minden kockázatával együtt.
Ráadásul egyelőre nem is látszik, miként lehetne a többi vezeték nélküli eszköz - pl. a routerek, okostelefonok - esetében széleskörűen elterjedt kódolási eljárásokat az IMD-kre alkalmazni. A beültetett eszközöknél - éppen az élettartam maximalizálása, a szükséges csereműtétek ritkítása érdekében - minden másnál fontosabb az energiahatékony működés, ami a kis mérettel együtt erősen limitálja a készülék számára elérhető erőforrásokat. A többi vezeték nélküli eszköznél bevett kódolási rutin egyszerűen túlságosan energia- és memóriaigényes az IMD-k lehetőségeihez képest.
Forrás: AFP/SPL
A szakértők arra is felhívják a figyelmet, hogy az IMD-k adatforgalmának túlzott titkosítása visszaüthet, akár életveszélyes helyzeteket idézhet elő. Létfontosságú, hogy a hivatásos egészségügyi ellátók bármilyen körülmények között azonnal átvehessék az irányítást a beépített készülék fölött. Bármilyen késlekedés, amely a kommunikációhoz szükséges titkos kód elérhetetlenségéből vagy a hozzáférés készülék általi megtagadásából adódik - például ha a beteget nem a megszokott kórházban, hanem a lakóhelyétől távol kell sürgősséggel ellátni -, végső soron a páciens életébe kerülhet.
Végül az MIT kutatói megemlítik, hogy az IMD-k eddigi története során a készülékbe épített szoftver hiányosságai jelentették az egyik legkomolyabb buktatót. Az egészségügyi eszközök terén 1999 óta meghirdetett összes termékvisszahívás több mint 10 százaléka szoftverproblémával állt összefüggésben. A már üzembe helyezett IMD-k esetében természetesen a termékvisszahívás is újabb műtétet jelent. Ebből okulva Fu munkacsoportja amellett érvel, hogy az IMD-k saját szoftverét célszerű a lehető legegyszerűbbre tervezni.
A javasolt megoldás: jelzavaró rádiópajzs
A fenti megfontolások alapján Kevin Fu és munkatársai egy olyan megoldást javasolnak, amely egy további, általuk pajzsnak nevezett eszköz beiktatását igényli. A beteg által karóra vagy nyaklánc formájában hordható pajzs feladata az, hogy elfogja mind az IMD felől érkező, mind az IMD felé küldött, nem megfelelően kódolt rádiójeleket, és azokra zavaró zajt ültessen rá. Ezzel ellehetetleníti mind az IMD által küldött információ elrablását, mind az eszköz kívülről történő illetéktelen eltérítését.
A pajzson csak a megfelelően kódolt információ hatolhat át. Mivel a pajzs külső eszköz, amelynek áramforrása könnyen cserélhető (és mérete sem annyira limitált, mint az IMD-é), semmilyen kapacitáshiány nem akadályozza meg a megszokott titkosítási eljárások alkalmazását. A kutatók bizonyították, hogy a pajzs hatékonyan megvédené használóját olyan támadások ellen, amelyet kísérletképpen ők maguk hajtottak végre egy betegből kivett, "lejárt szavatosságú", ám még működő defibrillátoron. Kikapcsolt pajzs mellett le tudták meríteni a defibrillátor áramforrását azzal, hogy folyamatos rádióadásra kényszerítették, és a kezelés módjára vonatkozó beállításait is át tudták programozni. A pajzs bekapcsolása után a szimulált támadások teljesen sikertelenné váltak.
A kérdés most már csak az, vajon mennyire vágynak majd az orvosiműszer-gyártók a pajzs alkalmazásával járó többletköltségre és komplikációra, amikor egyelőre egyetlen valódi bejelentés sem érkezett IMD-k elleni hackertámadásokról. Azonban éppen ez az a pillanat, amikor lépni kell: amikor már ismertté vált a veszélyforrás, ám még senki sem esett áldozatul a szándékos károkozásnak.

http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/tudomany/1499-testbe-epitett-orvosi-eszkoezoeket-hackeltek-meg