2012. június 8., péntek

Az "új világrend" a csalókat, tolvajokat is kifosztja?

Az "új világrend" a csalókat, tolvajokat is kifosztja? 
Avagy, a nagyhal is megeszi a kishalat, majd egymást is levadásszák, és végül éhen hal az utolsó is. Válasz a kérdésre: magától, ill. tőlük elvárhatóan is igen! Pedig azt hinné az ember, hogy csak a szegényeket sarcolják tovább,de valójában nem nehéz a gazdagokból sem szegény embereket csinálni.
Kicsit rendhagyó ez az írás, mert ugyan politikusokkal is foglalkozik, de gazdasági tényezőket vizsgál a bűnözés különböző formáin keresztül. Lehet, hogy ilyen relációban más eredményeket is kaphatunk, mint amilyenekre sokan gondolnának, de a politikai-gazdasági bűnözésnek is van evolúciója. A természettől eltérően, ez nem évmilliókig tartó folyamat. A "betegség" gyors lefolyású, és általában 3-4 generáció alatt képes elpusztítani a "gazdatestet", vagyis "Mindentelhisz Nagymama gyanútlan gyermekeit, unokáit". Természetesen ebbe a két lábon járó baktériumok, vírusok is belepusztulnak, de előrelátás hiányában bíznak "spóratokjaik" (bunkereik) védelmében, vagy felkészültnek érzik magukat a hosszú terjedésüket, szaporodásukat megakadályozó "szünetre".

Ha megvizsgáljuk a politikus bűnözők közvagyont -és költségvetést, valamint az ország kontójára felvett hitelek fosztogatási módszereit a gengszterváltástól napjainkig, megállapítható, hogy Darwin evolúciós elméletével, az évmilliárdos törzsfejlődéssel egy csiga lassúságú folyamatot próbál lemodellezni, miközben a szemünk előtt zajlott az elmúlt 23 évben a biológiai visszafejlődés "csodája", és eredményeként a Homo Sapiensből féreggé válás folyamata. Párhuzamosan e "devolúció", a minél nagyobb hasonlatosság a férgekkel analógia inverzeként, egy valóságos és gyors kifosztástechnikai fejlődést mutat.

"- Az államilag menedzselt maffia 1989-ig működött, később, a “rendszerváltást” követően, megerősödött mint tulajdonos. Létrejöttek - a parlamenti jogalkotás által - a szakosodott maffiát segítő törvények, amelyek a kilencvenes évek elejétől kilencvennégyig a jövedéki törvényeken, a halasztott vámfizetési törvényeken keresztül legalizálták a tolvajlást. A liberalizáció címén behozott és ki nem fizetett árumennyiség is őket támogatta. A bankkonszolidációról pedig ne is beszéljünk, mert azért több száz évet kellene a bankároknak adni…"
http://www.lakatospal.hu/index.php?page=kategorizalt&kat_id=5&id=18&lakatos-pal-voros-milliardosok-korosi-imre-az-eltunt-huszezermilliardnyomaban-

A valutatartalékok kifosztási módszereit sem árt megemlíteni, pedig a gengszterváltás idején, még csak "kisebb tételekben" loptak, csaltak raboltak, csempésztek, orgazdálkodtak. Az Antall-kormány és az önjelölt pártvezérek a nem csekély, de a mai viszonyokhoz képest aprópénznek számító gazolinlopásokból, privatizációs csalásokból, szeszhamisításokból, olajszőkítésből, tranzit kábítószer, fegyver -és szervkereskedelem "biztos külföldi fedezetének védelmében" adták el egymásnak és a bagóért mindent felvásárló belföldi és külföldi "befektetőknek" az országot.
A gazolinlopások a KM1-es tankállomásról, még csak napi 15-18 db 15.000 literes tartálykocsit jelentettek. Az olajszőkítés, szeszhamisítás is csak néhány milliárdot hozott a jelenlegi kormánypárt "konyhájára" sápként, de ki mert volna az országos és a Bács-Kiskun megyei rendőrfőkapitányok ellen szót emelni, ha maga a belügyminiszter és a kormányfő, valamint a törvényhozók is részesei voltak a szindikátusnak. (Tellér Gyula: "1990-es árfolyamon ezermilliárdra becsüli az állam privatizációból adódó veszteségét, amely ma mintegy nyolcezer milliárd forintot jelent. Egyes közgazdászok állítják, hogy csak az olajszőkítésből származó veszteség ötezer milliárd forintot tesz ki. Ez testvérek között is tizenháromezer milliárd forint.")
A gazolinlopási pereket, stílszerűen Antall száguldó "nagykövetnője" zárta rövidre személyesen, ami jól mutatja, hogy az MDF-es "Nyugodt erő" sem vetette meg közvagyont, mi több, annyira felelősséget érzett a "sorsa iránt", hogy hazavitte. Ezért, bár csak posztomusz, de Antall szobrot kapott (és a wiskis-rabló, vagy Kaiser akkor miért nem?). Sajnos, végzetes hiba folytán, a bíróságokat lebeszélő megbízottja, aki mint nő más szerepet is betöltött Antall életében, nem feszít mellette, pedig az ország sokkal tartozik nekik, amit már nem tudnának leülni.

Sok mai milliárdos még uzsorázással kezdett, egy csalással, mutyival megszerzett fedezet nélküli bankhitellel indulva. Jellemzően 20-30 milliós tételek híztak százmilliókká, majd a minisztériumok magánvonalas értesítései alapján kényszer-privatizált, becsődöltetett cégek felvásárlásain keresztül tovább gazdagodtak, de valamiből az épp nem kormányon lévő pártoknak is meg kellett élni. Másoknak sok esetben a színt váltott politikusi háttér biztosított fedezetet, mert csak így tudtak százmilliós, vissza nem térítendő támogatásokhoz jutni. Az MSZP, az MSZMP-s "örökölt"(?) vagyont ugyan elosztotta, de ez kevésnek bizonyult, ahogy a pártkassza szétosztása is. Az SZDSZ "nemzeti jogon" követelte ki a részét, bár erősen vitatott, hogy melyik nemzet jogán, mert ismerünk egy olyan nemzetet, amelyik mindenre jogot formál, de főleg arra, ami sohasem volt az övé.
Jellemzően, a szervezett tolvajlás váltás utáni kezdeti időszakában is már észlelhető volt néhány hiányosság, úgymint: "mintegy húszezer milliárd forintról van szó. Ez a húszezer-milliárd megoszlik olajmaffiára, szesz- és gabonamaffiára, a legnagyobb bankmaffiára, a brókermaffiára, az ÁFA-maffiára, az export-támogatás visszatérítési maffiára, valamint az eltűnt nemzeti vagyonra, a privatizációnak nevezett tolvajlásra. Tehát ez inkább húszezer milliárd forint, amit számszerűen bizonyítani is lehet".

Ekkor még kisebb hitelek, és ezekből kevesebb lopás volt a jellemző, ami már emelkedő tendenciát mutatott a Horn-kormány idején. A privatizációs osztogatás-fosztogatások mellett a "fejlődés jeleként", megjelentek a bankkonszolidációs csalások. Nagy lökést igazából ezek adtak a magánvagyongyűjtőknek. Erőművek, az alumíniumipar, és egyéb nagy értékű komplexumok váltottak gazdát, jellemzően a környező országok privatizációs gyakorlatával ellentétben, "népi részesedés nélkül"! Viszont ekkor már osztozkodni is kellett a "hasznon", vagyis nevén nevezve a gyereket, a Horn-Kuncze duó által ÁFA és jövedéki adómentesen "beszerzett" gázolaját Orbánék olajszőkítéshez kiépített és "védett" benzinkútjai árulták.
A bankkonszolidációs csalások Orbán első "kormányzása"(?) alatt is folytatódtak, és kezdetét vette az ország teljes kifosztásának előkészítése, melyben sok ma is ismert és aktív "politikus" is részt vett. A Posta Bank százmilliárdos nagyságrendű FIDESZ-Medgyessy (http://szigoruantitkos.hu/szt-tisztek/medgyessy-peter-dr-124.html) "titkosított" csalása után, 2004-ben a 179 milliárdos Siótour csalás csak bemelegítés volt a Gyurcsány, Veress, Kóka triumvirátus 1380 milliárdos 2005-ös költségvetési lopásához képest, miközben tovább "privatizáltak" maguknak, és bűntársaiknak. Az féktelen autópálya építések korszakában a Gyurcsány-éra alatt, akár havi egy milliárd dollárral is növekedett az államadósság, megteremtve Európa legdrágább és árához képest is legrosszabb minőségű autópályáit. Az évi nyolc milliárd dolláros, 2001-óta fizetett pénzkiadási "adót" ekkor már a kutya sem említette.

A hosszúra nyúlt MSZP-s fosztogatás "megkoronázása" az állampolgárok "forint" adójából finanszírozott deviza alapú hitelezési csalás 7600 milliárd forintja képezte, amiből a bankok akár 300-400 milliárdot is "vállaltak", természetesen összesen. A többit, hozzávetőleg 3000 milliárdot az adózók bankok számára pénzkiadásra fordított adója, és a maradékot virtuális forint képezte.

A 2010-es "elsöprő erejű", de már hagyományszerű választási csalás, a Jobbik-FIDESZ megegyezés, az SZDSZ utódpártjának parlamentbe juttatása megnyitotta az utat, az ország nemzetiszín köntösbe burkolt, de valójában NWO által megszabott, Sztalinista-szocializmusra formázó diktatúrájának kialakításához. Kicsit megmosolyogtató, hogy a szavazásra jogosultak egyharmadának csak a kétharmadát "megszerző" FIDESZ-KDNP "koalícióról" Merkel az nyilatkozta, hogy "ki kell használni" ezt a kétharmadot. Valószínűleg elkerülte a figyelmét, hogy a szavazásra jogosultak kétharmadának elege van judeodemokrata népmegosztó pártrendszeréből. Ez az igazi kétharmados többség, de a csak zsidó irányítású és vezetésű pártok közül, kire szavazhatna a nem zsidó, ha mindet ismeri és utálja?

2010-óta, a FIDESZ szinte minden lehetséges népterrorizáló "törvényét" meghozta amerikai mintára, megspékelve egy nemzetgyűlés és népszavazás által sem megerősített újabb illegitim alkotmánnyal. Az általuk illegitimmé nyilvánított 1949-es alkotmány alapján legitimálta alkotmányát, ami nemzetközi szinten is paradoxonok paradoxona. Erre, és az államadósság csökkentésére he a nyugdíjvagyont, és befektetéseit. Ezzel elhódította a "pálmát" az ivatkozva a két utolsó tartalék közül az egyiket már befalta, bevonva a költségvetésbMSZP-től, mert a 2945,7 milliárdos nyugdíjvagyonból jó hogyha negyede van meg még, az is csak "papíron". A 3000 milliárdos adósságcsökkentő "ajándékot" köszönik az EKB-nál, de az IMF és a Világbank is csókoltatja a magyar kormányt, ahogy a Goldmansachnak sem lehet oka panaszra az ingyen befizetésre, és a 20%-os infációra. Orbán megmutatta, hogy autópálya építés, vagyis produktum nélkül is lehet úgy pénzt kivonni a költségvetésből, ahogy a pénzkiadási jog átadásával is lehetett 11 év alatt 88 milliárd dollár kiadást (EKB adót) a lakosság nyakába sózni. Összeségében, ha nem számoljuk az 500 milliárdos MOL pakett vásárlást, a Siótourt, a Posta Bankot, az 1000 milliárdos MALÉV felszámolást, és egyebeket, 2001-óta egy egész évi GDP-nyi kárt okoztak, de ez csak a jéghegy csúcsa. Egy másik éves GDP-t kitesz a 1990-1998-as korábbi ténykedés is.


A következő lépcsőfok már egy újabb lenyúlási módszert mutat be. Korábban is sokszor említettem, hogy a lopási, csalási lehetőségek beszűkülése koncentrálódási kényszert fog eredményezni a hatalom részére, és miután elfogytak a kishalak, a nagyobbak, majd a nagyok kerülnek sorra, de eleinte szigorúan csak a külsősökre értve, mert a holdudvar, és a más pártokkal közös érdekeltségek "még" kivételt képeznek jelenleg.
A bankok, mint köztudomású, nem csak rosszul megkötött hitelügyletek, vagy befektetések miatt dőlhetnek be, de előfordulhat, hogy főrészvényesek egy része lopja el a többiek pénzét, csődöt jelentve.

Ilyen "jelenség", vagy módszer a Soltvadkerti Takarékszövetkezet bedőlése is, de nem szabad csodálkozni ezen, ha "gondos" kezek, egy szűkebb, másban utazó csoport révén, egy egymillió forintos alaptőkével létrehozott offshore cégbe vetve a "bizalmat", kiadja a betétesek pénzét "tőkekezelésre". Szinte biztos, hogy a kárvallott, és nem beavatott százmilliós betétek tulajdonosait az utolsó pillanatig nem tájékoztatták, hogy be kell érniük némi aprópénzzel, ha borul a bili...
A betétbiztosítás 30 millió forintig garantálja a kifizetést 60 napon belül, de akinek a fizetése nem hozzáférhető 60 napig, nem nagyon vigasztalódik, mert egy korábban jól táplált ember sem bírja ki a még itt-ott ingyenesen is beszerezhető vízzel egy hónapnál tovább.

Öröm az ürömben, hogy az "Aranyháromszögben" (Soltvadkert, Kecel, Kiskőrös), 300-400 milliós betétek is elúsztak. Persze ettől nagyobbak is lehettek, de sokéves borhamisítás, adómentes élesztős pálinka főzés, ÁFA -és adócsalás, az olajszőkített üzemanyag forgalmazás, amit Nógrádi Zsolt oly részletesen ecsetelt, valamint a gazolin és a jövedéki adó, és ÁFA mentes gázolaj forgalmazó "jövedelmekből" származott bevételek, jórészben egy szűkebb csoport zsebébe vándoroltak. Már hallottam olyat, aki a 90 millióját követeli az államon, mert a 30 milliós kártérítés "kevés", és mert ő ezt "megspórolta", de számtalan olyan esetet lehetne felsorolni, amikor sokkal nagyobb betétek esetében sem áll arányban a bevallott és leadózott jövedelem, és a betét nagysága egymással. Gondolhatjuk, hogy az APEH nem fog az ilyenekre vadászni, mert ha nem is ritka mint a fehér holló, hogy valakinek akár néhány száz milliója is legyen becsületes úton, sok olyan "szereplőt" ismerek a "károsultak" között, aki csak azért nincs börtönben, mert széleskörű kapcsolatai a rendőrségtől, ügyészségtől, a bíróságokon keresztül a közigazgatásig, és a legfelsőbb politikai irányításig is kiterjed "ütőképes, vagyis bűnrészes emberekre".
A takszöv bedőlése kétségtelenül "jó hatással lehet" a jelenlegi, főleg Aranyháromszög-beli hamis olasz bor behozatalra, mert egyesek, és lehet, hogy kettesek is, az ebből a jelenleg is űzött "mutyiból" származó bevételeik egy jelentős részét ott kamatoztatták, és ezért fizetési nehézségeik adódhatnak.
Figyelmeztetésként, akinek még van betétje, jól gondolja meg, hogy hol tartja, mert már svájci bankban is előfordult a közelmúltban, hogy a letétbe helyezett aranyat nem tudta a bank visszaszolgáltatni a tulajdonosának, mert "lába kelt". Ha ilyen megvilágításban vizsgáljuk a Forth Knox-i USA aranykészlet eltűnését, nem kell a párhuzamokat keresni.
Hívjuk fel "nagy számú" milliárdos ismerőseink figyelmét, hogy a legjobb befektetés az, ha pénzüket, amíg még megvan, költsék ránk, mert alkalmasint kevesebben akarják majd agyonverni őket, mikor eljön ennek is az ideje...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése