2012. október 3., szerda

A központi bankok elértéktelenítik a fiat valutákat az egységes világpénz bevezetéséhez

Daniel Brebner és Xiao Fu, a Deutsche Bank elemzői szerint az arany „nem igazán árucikk”. Brebner és Fu úgy magyarázzák, hogy „miközben az arany része az árucikk kosárnak, az mégis inkább egy átváltási eszköz, amit hivatalosan is elismernek (még ha nem is használják erre nyilvánosan). Az aranyat egy hivatalosan elismert pénzformának tekintjük egyetlen alapvető oknál fogva: a világ legtöbb központi bankja rendelkezik vele tartalékként.” Az aranyat „jó pénznek” a fiat valutát pedig „rossz pénznek” tekintik, mert a központi banki kartellek összekeverik a papír és a nemesfémek értékét, hogy a népet sötétségben tartsák a valuták érték illetően és ezáltal monopóliumot szerezzenek az érték és a forgalom felett és a nemesfémeket fogyasztási célra halmozhassák fel.
Berbner és Fu azt is megjegyzik, hogy „a fiat valutáknak nincs fizikai haszna azon kívül, amit az adott kormány tulajdonít nekik, és amit a lakosság elfogad. A fiat valuta előállításának alacsony költsége nem sokat számít és úgy hisszük, hogy ez az elsődleges felhasználás szempontjából irreleváns.”
Ebben a hónapban a Vatikán bejelentette, hogy támogatja egy új globális bank felállítását. Helyesli azt az ENSZ kezdeményezést, amelynek célja a fiat valuták feletti globális felügyelet, feltéve persze, hogy megkapják a „felkenést” az intézmény üzemeltetésében való részvételhez.
A Vatikán úgy gondolja, hogy a Biblia „szuperhatalmat” biztosít számukra bármilyen felemelkedőben lévő globális pénzügyi rendszer felett. Ez egyúttal megmagyarázza miért használták őket fedőszervként a JP Morgan Chase és hasonló magánbankok pénzmosási ügyleteikhez. A központi bankok embereinek ilyen jellegű tevékenységei mentesültek minden fajta üldöztetéstől vagy büntetőjogi felelősségre vonás alól, miközben egyesek, mint például Paul Marcinkus bíboros 2009-ben, aki bűnszervezeteknek segített pénzt mosni, rejtélyes körülmények között haltak meg.
A globális elit, és a pápai bankárok számára egyaránt rendkívül előnyös lenne egy milliókat elérő globális vallás földi képviselőit beültetni az épülő világbank igazgatótanácsába.
A világvalutát támogató propaganda átjárja a fővonalas médiát. Paul Solman, a PBS NewsHour tudósítója a következőképpen szállítja saját hozzájárulását a világvaluta dicséretéhez:
„Ó, az álom! Egy világ, egy gazdaság, egy valuta – és természetesen egyetlen globális politikai rendszer … a közös valuta közös gazdaságpolitikát jelent…”
Hasonlóképpen a Nemzetközi Pénzügyi Intézet (IIF), a 420 bankkartellt és finanszírozó házat képviselő technokratákból álló csoport is világvalutáért kiált.
Charles Dallara, az IIF vezérigazgatója azt mondta:
„A világ vezető gazdaságainak kötelessége lenne leülni és addig dolgozni, míg megállapodás nem születik. Az elmúlt néhány hónap keskeny szegmensekre összpontosító, egy- vagy kétoldalú irányelv intézkedései, beleértve számos már bevezetett vagy csupán javasolt kereskedelmi és valutaintervenciót és pénzügyi intézkedést, tovább rontották a dolgok hátterében álló makrogazdasági egyensúlyhiányt. Emellett növelték a protekcionista nyomást, hiszen a legtöbb ország ádáz harcot folytat az egyetlen növekedési forrást jelentő exportpiacokért.”
Az Kereskedelmi és Fejlesztési ügyekkel foglalkozó ENSZ konferencia (UNCTAD) májusban kiadott jelentésében az áll, hogy a világvaluták és tőkepiaci folyamatok jelenlegi rendszerét át kell alakítani a gazdasági válság stabilizálása érdekében.
Az UNCTAD azt akarja, hogy a BRICS országok csökkentsék egyenlőtlenségeiket és ezzel vegyék le a globális tartalékvaluta fenntartásának terhét az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság válláról. Az amerikai dollárt, mint tartalékvalutát helyettesítő globális monetáris rendszer tökéletesen megfelelne nekik erre a célra.
Az ENSZ teljes átalakítást akar. A „Nemzetközi Monetáris Rendszer Adaptációja a XXI. század Kihívásaira” címmel készült jelentésében az ENSZ „intenzívebb párbeszédre” szólít fel „a nemzetközi monetáris rendszer reformjával kapcsolatban, mivel a jelenlegi rendszer nem képes megfelelően reagálni a felmerülő és egyre komolyabb kihívásokra. A jelen tanulmány négy ilyen kihívásra összpontosít: a globális egyenlőtlenségekből történő rendezett kivonulás, a deficites és a felesleggel rendelkező országok közötti kiigazítás segítése recessziós hatások nélkül, a nemzetközi kereskedelem hatékonyabb támogatása a jelenlegi volatilitás csökkentésével és a fejlesztések és klímaügyek jobb finanszírozásával. A célok meghatározása után előterjeszti a reformjavaslatokat, hogy a nemzetközi monetáris rendszer képes legyen hatékonyabban reagálni ezekre a kihívásokra.”
Egy új globális valutára való átállást javasolnak tehát, ami minden jelenlegi valuta helyébe lépne. Az újraértékelést és a pénz értékszerinti újraelosztását az IMF, a Kereskedelmi Világszervezet és az ENSZ felügyelné.
Az áprilisi BRICS csúcson Új Delhiben a résztvevő vezetők megtárgyalták, hogyan hagyhatnak fel az amerikai dollár tartalékvalutaként történő használatával. Vlagyimir Putyin, orosz elnök a következőket mondta:
„A BRICS országok egyik prioritása az elkövetkezendő években az ENSZ biztonsági tanácsának megerősítése és kulcsfontosságú szerepének támogatása a nemzetközi béke és biztonság fenntartásban. Azt is biztosítanunk kell, hogy az ENSZ szervezetét ne használják rezsimváltási és egyoldalú lépések fedezékéül a konfliktushelyzetek kezelésében.”
A BRICS országok úgy gondolkoznak, hogy egy „valutakosár” lehetővé tenné a nem szövetséges országok közötti kereskedelmet a központi bankok és fiat valutájuk jelentette nyomás nélkül. A dollár és az euró alternatívájaként lehetővé tenné más országok gazdasági felemelkedését.
Az amerikai dollár elleni intézkedések részeként a BRICS országok elkezdtek meghatározott, nemesfém fedezetű valutákban kereskedni egymás között. Az IMF és a Világbank aggódik a lépés miatt és hevesen ellenzik azt.
Eközben Kína egyre több aranyat halmoz fel saját valutája megerősítésére, hogy fiat valutája valós fedezettel bírjon végre és egyben gyengélkedő államok megsegítésére is használhassa bizonyos jövőbeli szívességekért cserébe.
Ellenlépésként, az Obama kormány megkönnyítette Kína számára, hogy befektetéseket eszközöljön az Egyesült Államokban. Az amerikai állampapír aukciókon Kína az összes részvény 35 százalékát vehette meg. Ezeket az ügyleteket meghatalmazottakon keresztül intézték. Ben Bernanke, Fed elnök szándéka szerint ezzel elképzelhető, hogy sikerült Kínát megtörni pénzügyileg a Fed által elindított infláción keresztül.
Mivel Bernanke határozza meg a dollár értékét, előre tudja, hogy mennyit kell fizetnie és úgy alakítja a helyzetet, hogy a fizetendő összeg a kívánt érték legyen.
Az infláció a Fed intézkedéseinek direkt következménye. Fiat dollárokat nyomtatnak a rendelkezésre álló pénzeket meghaladó értékben és elárasztják a monetáris rendszert. Ennek eredményeként emelkednek az árak, mert több dollár kell ahhoz, hogy kitegyen egy dollárt. Jelenleg egy dollár 3,8 centet ér.
A szenátus egyik áprilisi költségvetési bizottsági ülésén Bernanke megpróbált ráijeszteni a törvényhozókra, hogy kierőszakolja számára kívánatos döntést. Kijelentette:
„Amennyiben a kormánynak hosszabb ideig magas kamatot kell fizetnie a hitelek után, az elvonná a pénzeket a magánbefektetésektől és növelné a külföldi államok felé fennálló tartozásunkat, negatív hosszú távú következményeket eredményezve az amerikai termelésre, keresetekre és életszínvonalra nézve. Továbbá, a csökkenő befektetői bizalom aziránt, hogy képesek lehetünk a deficitet irányításunk alatt tartani, végül élesen emelkedő kamatokhoz (így a kormányadósság drágulásához) és potenciálisan még nagyobb és kiterjedtebb pénzügyi zűrzavarhoz vezetne. Egy ördögi kör alakulna ki, amelyben a magas és egyre emelkedő kamatok hatására az államadósság fenntartási költségei tovább és gyorsabb ütemben drágulnának, a GDP arányos államadósság emelkedését eredményezve és tovább nehezítve a kiigazítást.”
Bernanke éppen hogy csak egy hete jelentette be a mennyiségi enyhítés harmadik körét, amely során meghatározatlan mennyiségben vásárolnak jelzálog fedezetű értékpapírokat havi 40 milliárd dollár értékben, ami végül a dollár elértéktelenedéséhez vezet, a korlátlan pénznyomtatás és a „regresszív redisztribúciós program” hatására.
A központi banki vezetők szándékosan teszik tönkre az amerikai dollárt, mert így hamvaiból felemelkedhet az új globális fiat valuta, ami minden más fiat valuta helyébe lép majd a világon.

Forrás: Infowars.com

Kadarkúti Égi Üzenetek 160. Szűzanya: A különítélet

ÉGI ÜZENETEK
2012-10-02
Szűzanya: A különítélet
Szűzanya: Drága Gyermekeim! Mai tanításom anyaga a különítélet, mely közvetlenül a halál után van.
Egy történettel kezdem. István, aki 52 éves, csontvelő rákos, a betegsége utolsó stádiumában van. Az orvos megmondta, csak néhány napja van hátra, nem tudnak segíteni rajta. A beteg ezek után könyörgött, hogy vigyék haza, otthon szeretne meghalni. Felesége azonnal teljesítette kívánságát, és a mentővel hazavitte. Türelemmel és szeretettel ápolta, de István a harmadik nap nagyon rosszul lett. Ereje egészen elhagyta, hideg veríték ütötte ki az egész testét, mozdulni se bírt. Eszméleténél volt, még tudott beszélni. Az egész család ott állt az ágya körül: édesanyja, édesapja, felesége és két nagy fia. Mindenki sírt, aggódott. Mindnyájan tudták, hogy elérkezett az ideje. A nagymamának eszébe jutott, hogy papot kell hívni hozzá. Ateista férje tiltakozott, hogy szó se lehet róla, mert nagyon megijesztenék vele. A fiúk se akartak hallani erről. István gyengén, halkan ennyit mondott: papot akarok. A család meghajolt a kérés előtt, és a feleség felhívta a plébánost, aki autóba szállt, és 5 perc múlva megjelent. Mindenki kiment a szobából és az atya meggyóntatta a haldoklót. Az esküvőjén gyónt utoljára, elég sok bűne, mulasztása összejött. Miután megkapta a feloldozást, örömöt és megkönnyebbülést érzett. Ezután a pap elővette a Szentostyát és István úgy látta, hogy maga Jézus teszi a nyelvére. Most már a családtagok is ott álltak. Jézus ott maradt az ágyánál és szeretettel mosolygott rá. A haldokló arcán mindenki örömet, megnyugvást látott. Most  az atya megkente szemét a szent olajjal és közben mondta: „Ez szent kenet által és az Ő irgalmassága által bocsássa meg neked az Úr, amit látással vétkeztél.” Majd az ajkát is megkente és mondta: „… bocsássa meg neked az Úr, amit beszéddel vétkeztél.” Azután megkente a fülét és így szólt: „…bocsássa meg neked az Úr, amit hallással elkövettél.” Kezét megkenve mondta: „…bocsássa meg neked az Úr, amit érintéssel vétkeztél.” Lábát megkenve mondta: „…bocsássa meg neked az Úr, amit lépéseiddel elkövettél.”
Drága Gyermekeim! Mindig hívjatok papot a haldoklóitokhoz, mert a betegek szentsége minden bűnt eltöröl és a haldokló egész biztosan nem kárhozik el. Ó, Gyermekeim! Sokszor milyen ostoba komédiák folynak le a haldokló ágya körül. A beteg szeretné a szentségeket, mert érzi, hogy csak ez segítene, de nem mer papot kérni, nehogy megijedjenek hozzátartozói. A család meg nem mer papot hívni, nehogy megijedjen a beteg. S közben a haldokló elveszti eszméletét és meghal, és a szentségek segítsége nélkül kell mennie a különítéletre. Az ilyen család kockára teszi szerette üdvösségét.
Mikor meghal valaki, azonnal a különítéletre kerül, akár felvette a szentségeket, akár nem. De ha felvette, akkor a gonosz ott már nem rúghat labdába. A haldokló már eleve Jézusé, és ott véglegesen eldől, hogy hová kerül, a Mennyországba vagy a tisztítóhelyre.
Vannak hamis tanítások a különítéletre vonatkozólag, melyeket nem szabad elhinnetek: pl. egyesek szerint a lélek a halál után egy álomszerű, öntudatlan állapotba kerül, és így marad a világ végéig. Mások azt mondják, hogy a lélek a testtel együtt meghal, és Isten az utolsó ítéletre a testet és a lelket feltámasztja. Vannak olyan tanítások, hogy akik üdvözülnek a haláluk után, azok a teljes boldogságot csak a világ végén nyerik el. Megint mások szerint az üdvözültek haláluk után a Mennyben Jézust csak emberségében láthatják, de az utolsó ítélet után már élvezhetik Istenségét is, sőt az egész Szentháromságot színről-színre.
Ezekkel az eretnekségekkel szemben az Egyház azt tanítja, hogy a halál után a test feloszlik, a lélek pedig tovább él. Azonnal a különítéletre kerül, Jézus Krisztus elé.
Ott, akik őszinte bűnbánatban és Isten szeretetében haltak meg, de még van a bűneik után tartozásuk, a tisztítóhelyre kerülnek, szabadulásukban és szenvedésük enyhítésében sokat tudnak segíteni nekik a földön élők. Azok a lelkek, akik a keresztség felvétele után semmi bűnt nem követtek el (megkeresztelt csecsemők és kicsi gyermekek), valamint halálukig bűneiktől teljesen megtisztult emberek azonnal a Mennyországba jutnak. Azok a lelkek pedig, akik halálos bűnben vagy csak az áteredő bűnben haltak meg, ezután a pokolra jutnak. A különítéletet senki se kerülheti ki. Az ember számára Isten azt rendelte, hogy halála után különítéletre kerüljön. Nincs az a legkisebb jócselekedet, amely ne nyerné el jutalmát és nincs az a legkisebb bűn, amely ne nyerné el méltó büntetését. Jézus így szól az ítéletről: „Aki hisz bennem, az nem esik ítélet alá, aki azonban nem hisz, már ítéletet vont magára, mert nem hitt Isten egyszülött Fiában” (Jn 3,18) Ez a HIT nemcsak annyit jelent, hogy hiszek Jézusban, mint élő Istenben, hanem azt is, hogy Őt követve, az evangélium szerint igyekszem élni. Az ilyenekre mondja, hogy nem esik ítélet alá. Aki viszont nem hisz Krisztusban, nem az Ő tanításait követi, szeretetlenségben, bűnben él, az ítéletet von magára.
Két asszonyt állítok elétek. Figyeljétek meg, mi várható számukra. Közülük melyik von ítéletet magára Jézus előtt a különítéleten? Anna 5 gyermekes családanya. Mély hite és meggyőződése szerint neveli gyermekeit. Hitetlen férje csúfolódásai ellenére minden este együtt imádkozik velük és viszi őket a vasárnapi szentmisére. Férjével tartó hosszú vita után mind az 5-öt megkereszteltette és 2 legnagyobb már volt elsőáldozó. Este, lopva elimádkozza a rózsafüzért, fáradtan álmosan. A másik asszony Juli. Férjével jól megvannak. Gyermekük nincs. Lett volna, de közös megegyezés alapján az abortusz mellett döntöttek. Jelszavuk: nyomorra nem szülünk gyermekeket. A férfi munkanélküli, Juli bérelszámoló egy irodában. Néha, nagy ünnepekkor elmennek a szentmisére. Juli irigy, anyagias természetű. Folyton panaszkodik a férjének, hogy a szomszédok milyen jól élnek. A gyerekeknek is van munkahelyük. 4 keresetből nem csoda, ha tengerparti üdülésre is telik.
Bizony, ha Anna majd meghal, nem sokat fog kérdezni tőle az Én Szent Fiam. De Juli bűnei, mulasztásai komoly ítéletet vonnak maguk után.
Arra az eretnekségre, amely azt állítja, hogy a Mennybe jutottak Jézust csak mint embert láthatják a Mennyországban az a válaszom, hogy az Én Szent Fiamat színről-színre, Istenségében és dicsőségében azonnal láthatják, de még a Mennyei Atyát és a Szentlelket is. Én, Édesanyátok most egy különítéletet szeretnék közelről bemutatni nektek. Csukjátok be testi szemeiteket és lelki szemeiteket nyissátok ki. Itt, az engesztelés termében kinyílik az ajtó, és hárman jönnek be: egy 30 éves halott leány lelke, jobboldalán az őrangyala kíséri, baloldalán a gonosz lélek, egy sportos testalkatú, széparcú fiatalember alakjában. Ritkán lehet ilyen szép, vonzó külsejű férfit látni. Az Én drága Fiam, Jézus itt áll az asztal mellett a különítélet helyén és várja. Megállnak előtte. Az őrangyal elmeséli, hogy a leány, Krisztina már 13 éves kora óta rabja a szex-nek. Mindenkivel telhetetlen, váltogatja a barátait. Rendszeresen szedte a fogamzásgátló tablettákat, mégis négyszer teherbe esett. A 3 abortusz sikerült, de a negyediknél az orvos elvétett valamit és szabályosan elvérzett. Ebbe halt bele. Jézus szomorúan nézi, és így szól: „Leányom! Tudod-e ki vagyok Én?” Így felelt: „Igen. Te vagy Jézus. A gyermekkori imakönyvemben van egy szentkép, arra nagyon hasonlítasz. Akkor még hittem létezésedben, de tanáraim és osztálytársaim kinevettek, hogy én még hiszek a dajkamesékben.” „Kicsi korodban - folytatja Jézus – olyan tiszta voltál, mint egy hófehér liliom. Kár, hogy így beszennyezted magad. Fekete foltok borítanak tetőtől, talpig. A szörnyű kárhozat vár rád, Gyermekem. Mégis adok neked egy utolsó lehetőséget: bánd meg bűneidet, és kérj tőlem bocsánatot, akkor nem küldelek a pokolba.” De az izmos, vonzó férfi átöleli a derekát, és így szól: „Nekem ilyen foltosan is tetszel. Kimondhatatlan nagy testi gyönyöröket adok neked, amihez hasonlót egyetlen barátod sem tudott nyújtani.” Kriszti gondolkodóba esik. Hol Jézusra, hol az ismeretlen szép fiúra néz. Az őrangyala ezt mondja: „Kriszti, ne higgy benne, ez a Sátán, aki a kárhozatra fog hurcolni!” Szent Fiam könyörgően néz rátok, engesztelőkre: „Segítsetek! Imádkozzátok el együtt a „Most segíts meg Máriát”!” Én, Szűzanyátok odamegyek a gonoszhoz és szép csillogó cipőjére rálépek. Erre az egész alak köddé vált és eltűnt. Imátok szavai éles fénynyalábként fúródnak bele a lány lelkébe és elöntötte a bűnbánat. Térdelve, zokogva kért bocsánatot és az Én irgalmas Jézusom megkönyörült rajta, a tisztítóhelyre küldte. Köszönöm a közbenjárásotokat, megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.

Kikapcsolták a Facebook egyik funkcióját

Nagytestvér kénytelen volt egy lépést hátrálni? Meglehet. Persze elég valószínű, hogy a győzelem csak átmeneti. 

Jézus azt mondta, “Ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de a lelket meg nem ölhetik. Inkább attól féljetek, aki a lelket is, meg a testet is el tudja pusztítani a gyehennában. Ugye, a verébnek párja egy fillér, és egy sem esik le közülük a földre Atyátok tudtán kívül? Nektek pedig még a hajatok szálai is mind számon vannak tartva. Ne féljetek tehát: ti sok verébnél értékesebbek vagytok.” (Máté 10:28-31)
Isten mindent tud, mindent lát és ezt a hatalmát arra használja, hogy segítse és vezesse az őt keresőket. Az ördög mindenben Istent akarja utánozni és mivel nem mindenható a technika eszközeit használja az emberiség megfigyelésére.
A HVG a következőket írja:
A Facebook közösségi jellegének és stratégiájának egyik fontos eleme, hogy megpróbáljon mindent minél inkább a felhasználóhoz igazítani. Ennek egyik összetevője, hogy az oldal automatikusan felismeri az arcunkat a fotókon – illetve csak ismerte, Európában ugyanis adatvédelmi okok miatt kikapcsolták a kényelmi funkciót.
Több EU-s országból érkező felvetés, majd az európai facebookozókat kiszolgáló Írország adatvédelmi biztosának vizsgálata után a Facebook úgy döntött, hogy kontinensünkön kikapcsolja azt a funkciót, amely a korábbi, manuális megjelölésekből épített adatbázis segítségével automatikusan beazonosította a fotókon szereplő felhasználókat.
Ugyanakkor a Nashville-i Redpepper cég direkt-arcfelismerő technológiája kávézókban elhelyezett kamerák segítségével kínál személyre szóló ajánlatokat, kedvezményeket regisztrált felhasználóinak a Facebook-on. Tehát máshol a Facebook arcfelismerés már nemcsak a számítógép előtt, de az utcán is működik.
Vajon Európában milyen irányba teszik a következő lépést?


Jézus Krisztus visszatér

Érdekes összefüggések vannak az iszlám hívők által várt vallási vezető a Mahdi, és Jézus Krisztus második eljövetele között.
BEDIÜZZAMAN ÖRÖMHÍRE A MAHDI ELJÖVETELÉRŐL
Mohamed Próféta (béke legyen vele) hagyományaiban hírül adta, hogy minden évszázad elején el fog küldeni Isten a földre egy úgynevezett Megújítót ("mudzsaddid", vagyis olyan nagy vallástudós, aki az igaz vallást a kor szükségleteinek megfelelően elmagyarázza).
És valóban a Magasságos és Mindenható Allah minden száz év elején küldeni fog EGY-EGY (tudós) SZEMÉLYT, aki megtisztítja az umma (az iszlám közösség) vallását az újításoktól (vagyis a vallásra később rakódott hiedelmektől). (Sunen-i Abu Dawud, 5/100)
Bediüzzaman Said Nursi a hidzsra 13. századának nagy vallásmagyarázója, akit Isten, az Ő kegyelméből kimagasló tudással és bölcsességgel ruházott fel. Bediüzzaman a Risale-i Nur megírásával egy olyan alapművet hozott létre, amely Isten engedelmével utat nyitott több százezer ember vezetéséhez, és lehetővé tette, hogy az emberek elmélyüljenek a hitben, felhagyjanak a hitetlenséggel, megtérjenek Istenhez és felfedezzék az igazságot.
Bediüzzaman a Risale-i Nur-ban hírt adott számos fontos eseményről, amelyek a jövőt illetik. Said Nursi jövőre vonatkozó feltételezései csodálatos módon beigazolódtak, Isten több távoli eseményt is sugallat útján tudatott vele. És bár majdnem fél évszázaddal ezelőtt élt, Bediüzzaman sok olyan eseményről beszámolt, amely napjainkat érinti és amelynek beteljesedését az emberek remélik. Műveiben fontos részleteket közölt a világban bekövetkező politikai változásokról, az Iszlám világ jövőjéről, és néhány olyan helyzetről, amely az egyes országok ellentétes viszonyához kötődik. Például húsz évvel korábban hírt adott az 1970-ben bekövetkező társadalmi változásokról és amit mondott, az úgy is történt. ( Şualar , 260. o.) Az Iszlám világ helyzetéről és jövőjéről szóló 1951-es damaszkuszi beszédében Bediüzzaman utalt azokra a fontos eseményekre, amelyek 1981-ben, 1991-ben illetve 2001-ben következtek be és ezek a dolgok valóban úgy történtek meg, ahogyan ő előre jelezte. (Hutbe-i Samiye, 27.o.)
Az egyik jövőt illető dolog, amit Bediüzzaman majdnem 80 évvel azelőtt megjósolt, hogy az bekövetkezett volna, a komunizmus bukása volt. Said Nursi egy orosz katonának fedte fel ezt az eseményt, amit akkor még elképzelni sem lehetett (Bilinmeyen Taraflariyla Bediüzzaman Said Nursi, 144. o. Nesil Kiadó). Bediüzzaman a jövőben megvalósuló Európai Unió létrejöttéről is előre hírt adott. (Emirdag Lahikasi, 499. o.) (Munazarat, 107. o.)
Bediüzzaman ugyanígy 1921-ben Lemaat című művének egyik versében megjósolta saját halálának idejét, valamint azt, hogy halála után valamivel le fog dőlni saját síremléke és azt is megmondta, hogy mikor. (Mektubat, 89. o.) Said Nursi a hidzsra 1379. évében hunyt el, ahogyan azt versében előre megírta. Ugyancsak a versben leírtak szerint egy idő múlva, hidzsra 1380. évében síremléke leomlott és áldott testét egy másik helyre szállították.
Ahogy az itt felsorolt példák, úgy a Said Nursi művekben megadott többi információ és jövőre vonatkozó jelek is igaznak bizonyultak. Nincs kétség afelől, hogy ezek Isten kegyelméből beteljesedett csodálatos események. Ezért figyelemmel kell vizsgálnunk és kutatnunk ennek az áldott, és Isten kegyelméből igen nagy tudással rendelkező embernek a jövőre vonatkozó egyéb fejtegetéseit is. Elsősorban pedig az a legfontosabb, hogy az előző sorokban is említett, a végidőkben minden muszlim számára kegyelemként elérkező Mahdival kapcsolatos híreket és jeleket nagy érdeklődéssel nyomon kövessük.
Hogyan adta hírül Bediüzzaman a Mahdi eljövetelét?
Bediüzzaman a Risaleler-ben a fentiekhez hasonló események és dátumok mellett, számos helyen említ jövőre vonatkozó fontos történéseket is. Ezek között kiemelkedő helyet kapnak a Végidők jelei és a Mahdi. Bediüzzaman így tudatja a "valóban várt, egy évszázad múlva elérkező személy" (Kastamonu Lahikasi) vagyis a Mahdi eljövetelét, amely Isten ígérete szerint bizonyosan be fog következni:
A végidőkben, amikor a legnagyobb lesz a gonoszság (szakadásokkal teli nehéz idők) Isten elküld majd valakit, egy olyan kiemelkedő vallástudóst és vezetőt, aki a Korán ájái és a hadíszok (a Próféta és annak kortársai által hagyományozott hagyományok) alapján hozza majd döntéseit. Ő lesz a legnagyobb vallásmagyarázó, a bíráskodó, a vezető (Mahdi), aki megmutatja a helyes irányt, a legnagyobb útmutató lesz és aki Prófétánk (béke legyen vele) nemzetségéből fog eljönni... A Mahdi el tudja majd oszlatni az Iszlám világra nehezedő sötétséget. Ígéretet tett rá, és ígéretét bizonnyal betartja. (Mektubat, 411-412 o.)
Mivel Bediüzzaman az őt követő évszázad vallásmagyarázója, műveiben nagyon világosan és részletesen beszél a Mahdiról is, arról az áldott személyről, akit a muszlimok 1400 éve izgatottan várnak.
A Risale-i Nur-ban megemlíti a végidők jeleit, Jézus második eljövetelét, a Mahdi híveit és a Mahdi feladatait, és azt, hogy a Mahdi Jézussal együttműködve fog cselekedni. Továbbá fontos információkkal szolgál a Mahdi eljövetelének időpontjáról, az eljövetelekor fennálló viszonyokról, a helyről, ahol megkezdi küldetését, a feladatokról, amik megkülönböztetik őt a többi álimtól (vallástudós vezetőtől), mindezek mellett említést tesz azokról is, akik segíteni fogják őt feladatának végzésében.
Bediüzzaman úgy tartja, hogy ő maga a Mahdi előfutára
Bediüzzaman a Mahdit és segítőit a tavasz áldott virágaiként említi, saját magát pedig e rendkívüli ember katonájának nevezi, aki szolgálatával a Mahdi előhírnöke:
Úgy gondolom, e jövőbeli, csodálatot ébresztő és csodálatra méltó ember szolgálatában állok, követője vagyok és hírnöke, és vezető katonája e hatalmas parancsnoknak. (Barla Lahikasi, 162)
Nagyon rég azt hallottam Isten igaz szolgáinak egyikétől, hogy ez az ember értette Isten bizalmasainak titkos jeleit, és ezt fűzte hozzá: "Keletről fény tűnik majd fel, s megtisztítja a vallást a hiedelmek sötétjétől." Én nagyon vártam és várom most is ennek a fénynek a megjelenését. Áldott virágok ezek, mivel azonban a virágok tavasszal nyílnak, elő kell készíteni számukra a talajt, amely befogadja majd őket. És megértettük, hogy a mi szolgálatunk felkészít e ragyogó alakok fogadására. (Sikke-i Tasdik-i Gaybi, 189, Mektubat, 34)
Said Nursi, Kastamonu Lahikasi című művében a Mahdit és követőit mint a végidők birtokosát említi, és rávilágít, hogy ha Isten is úgy akarja, bizonnyal elérkeznek. Hírt ad arról, hogy idővel egyre több emberre hatással lesznek, és hogy pozitív eredménnyel jár majd őszinte szándékú igyekezetük:
A végidőkben pedig, a Magasságos Isten engedelmével eljön a Mahdi és tanítványaival ura lesz egy kiterjedt körnek, amelyet tovább szélesít és amelybe termékeny magokat hullajt. Mi pedig sírjainkból nézzük őt és hálát adunk Istennek. (Sikke-i Tasdik-i Gaybi, 138-Kastamonu Lahikasi, 72. o.)
  1. Bediüzzaman fenti munkájában minden kétséget kizáróan, egyértelműen szól a Mahdi eljöveteléről.
  2. Ugyancsak ebből a műből világosan kiderül az is, hogy Bediüzzaman nem egy szellemi mozgalomról, hanem EGYETLEN SZEMÉLYRŐL és annak TANÍTVÁNYAIRÓL beszél.

Hogyan magyarázza Bediüzzaman a Mahdi és a többi vallástudós közti különbséget?
Bediüzzaman kifejti, hogy az elmúlt századokban is feltűnt néhány olyan muszlim, aki a Korán erkölcsiségének elterjesztését tűzte célul maga elé, ám egyikük sem látta el azt a három fontos feladatot, amelyet a végidők Mahdija fog ellátni. (Emirdag Lahikasi , 260. o.)
Said Nursi felfedi azt is, hogy azok (a tudósok), akik a Mahdi előtt érkeztek, nem feleltek meg azoknak a tulajdonságoknak, amelyeket Mohamed próféta (béke legyen vele) hagyományaiban olvashatunk:
Nem elég, hogy két különböző Dadzzsal tulajdonságairól és állapotáról beszélnek, a hitelesnek tűnő elbeszélésekben ezeket összekeverik, egyiket a másiknak vélik. A nagy Mahdi (vagyis az igazi Vezető) és a korábbi Mahdik (kisebb vezetők) tulajdonságait illetően sem egyeznek a hagyományok, ezért ezeket gyenge (többféleképpen értelmezhető) hagyományoknak tekintjük. (Şualar, 582. o.)

A NAGY MAHDI ÉS A KORÁBBI MAHDIK
  1. Bediüzzaman, munkájában két különböző Mahdit említ. Különbséget tesz korábbi Mahdik (vezető vallástudósok), és a végidőkben elérkező, igazi Mahdi között.
  2. A korábbi vezetők tulajdonságai, melyeket a hadíszok említenek, nem hasonlítanak a Mahdi tulajdonságaihoz.
  3. Said Nursitól megtudjuk, hogy a valódi Mahdin kívül egyetlen vallástudós sem végezte el azt a három nagy feladatot, amelyet a Mahdi el fog végezni. Ahogy arra már többször utaltam leveleimben, az áldott közösség szellemi mozgalmának, amelyet a Próféta nemzetségéből való Mahdi majd képvisel, három feladata van. Hacsak hirtelen ki nem tör az Ítéletnap, és az emberek le nem térnek az útról, akkor ha Isten is úgy akarja, az ő közösségétől és az őt követők hitközösségétől várjuk e három feladat teljesítését. Vagyis ő három fontos küldetéssel jön hozzánk. (Emirdag Lahikasi, 259. o.)

A)... A PRÓFÉTÁK NEMZETSÉGÉBŐL VALÓ MAHDI által képviselt ÁLDOTT KÖZÖSSÉG
1) Bediüzzaman itt a Mahdiról és annak áldott hitközösségéről beszél. Szavaiból kiderül, hogy két külön fogalomról van itt szó:
  • Ki az, aki egy áldott hitközösséget fog képviselni? A próféták nemzetségéből való Mahdi.
  • Mit fog képviselni a Mahdi? Az ő áldott hitközösségét.
2) Megszületik majd egy hitközösség, amelynek élén a Mahdi áll és amelynek képviselője a Mahdi lesz. Ez lesz az ő szellemi mozgalma.

B)... A PRÓFÉTÁK NEMZETSÉGÉBŐL VALÓ MAHDI . HÁROM KÜLDETÉSSEL JÖN
  • Bediüzzaman itt nem csak egy vagy két feladatát említi a végidőkben elérkező Mahdinak, hanem pontosan HÁROM olyan FELADATRÓL beszél, amelyet követőinek táborával együtt meg fog valósítani.
  • Felfedi, hogy ez a három feladat lesz az egyik legfontosabb jel, amely őt a korábbi Mahdiktól (vezetőktől) megkülönbözteti és VALÓDI MAHDI mivoltát megerősíti.
  • Bediüzzaman nem különböztet meg Politikai Mahdit, Uralkodó-Vezető Mahdit vagy Vallási Mahdit, hanem azt mondja, hogy e három tulajdonság együttesen jellemzi majd az igazi Mahdit.

C)... ezeknek a küldetéseknek a teljesítését, ha Isten úgy akarja, AZ Ő tanítványaitól várjuk, akik pedig Mohamed próféta (Béke legyen vele) nemzetségéből fognak származni.
  • A Mester, amikor azt mondja < Istentől reméljük, hogy e küldetést ő (ti. a Mahdi) és tanítványai teljesítik >, az alatt azt érti, hogy a küldetést azok az áldott követők fogják véghez vinni, akiknek élén a Mahdi áll, és akiket a Mahdi képvisel.

D)... És Ő három fontos küldetéssel jön .
  • Fejtegetései végén Bediüzzaman még egyszer kiemeli, hogy A MAHDI lesz az, aki e három feladatot beteljesíti.
    .AZ IGAZI MAHDINAK SOK FELADATA VAN. ÉS MIVEL RENGETEG A TEENDŐ POLITIKAI ÉS VALLÁSI TÉREN, A VEZETÉS ÉS A (különböző hitetlen irányzatokkal szembeni) KÜZDELEM TERÉN, minden évszázadban, amikor eluralkodik a reménytelenség az embereken, szükség van egyfajta Mahdira (vezetőre), aki megerősíti a hitüket, illetve a Mahdinak éppen akkor van szüksége az emberek támogatására. Isten kegyelméből minden korszakban, talán minden évszázadban eljött a Prófétánk (Béke legyen vele) nemzetségéből egyfajta Mahdi, hogy védelmezze a Korán által mutatott és lefestett utat és új életet öntsön a Próféta (Béke legyen vele) szunnájába (hagyományaiba). (Şualar, 590. o.)

Bediüzzaman megint csak a végidőkben elérkező Mahdi feladatairól beszél. Még egyszer hangsúlyozza, hogy a Mahdi nem vagyPOLITIKAIvagyVALLÁSI vagyVEZETŐI szempontból lesz irányadó, hanem olyan valaki lesz, aki e három tulajdonságot egyesíteni fogja magában.
Bediüzzaman említést tesz arról a környezetről is, amelyben a Mahdi teljesíti küldetését
...Ilyen módon egy hitközösségben, (a Próféta - Béke legyen vele - nemzetségéből való igaz követők közösségéről van szó), olyan fontos események történnek majd, amelyek visszaadják erejét és életet lehelnek a testébe. Ebben a hatalmas erőben hatalmas védekező mechanizmus rejlik, amely felszínre tör és a Mahdi irányításával az igaz útra és az igazsághoz vezet. (Mektubat, 473. o.)

... HATALMAS VÉDEKEZŐ MECHANIZMUS ... FELSZÍNRE TÖR ÉS A MAHDI IRÁNYÍTÁSÁVAL AZ IGAZ ÚTRA ÉS AZ IGAZSÁGHOZ VEZET ...
Said Nursi olyan nagy eseményekről beszél, amelyek fellelkesítik majd a muszlimokat, és növelik erőfeszítéseiket, amit az Iszlám érdekében tesznek. Ez a korszak éppen most, vagyis a végidőkben jött el. A világ számos pontján Iszlám és muszlim ellenes kíméletlen légkör uralkodik, amely a muszlimokat az Iszlám védelmére illetve kiutak, megoldások lehetőségének keresésére ösztönzi. Bediüzzaman Said Nursi kifejti, hogy ennek az igyekezetnek a növekedése azt eredményezi majd, hogy feltűnik a Mahdi, akinek áldott személye az igaz útra és az igazsághoz irányítja az embereket.
Bediüzzaman így részletezi azt a három feladatot, amely megkülönbözteti a Mahdit a többi vallástudóstól:
A Mahdi első feladata: szellemi küzdelem a materialista, darwinista és ateista filozófiákkal
A darwinista, ateista és materialista filozófia, a materialista gondolkodásmód a Végidőkben drasztikus méreteket ölt és odáig jut, hogy tagadja Isten létezését. (Emirdag Lahikasi, 259. o.)
Bediüzzaman rámutat, hogy az ateista filozófia a végidőkben félelmetes méreteket fog ölteni. Leírja, hogy különösen a darwinizmus lesz veszedelmes, amely a materialista gondolkodásmódra és az ateizmusra támaszkodva tagadja majd Isten létezését. Ezért a Mahdinak az lesz a legfontosabb feladata, hogy küzdjön a materialista gondolkodásmód, vagyis az Isten létének tagadására épülő materialista, darwinista és ateista ideológiák ellen, illetve teljességében felszámolja ezeknek a gondolatrendszereknek az emberekre gyakorolt hatását:

Elsőként: a természettudomány és filozófia, a materializmus, a darwinizmus és az ateizmus elterjedése azt váltja ki az emberekből, hogy mindenekelőtt a hit védelmére keljenek, olyan módon, hogy teljes mértékben elhallgattassák ezeket a nézeteket. A hívők közösségét meg kell védelmezni attól, hogy tévelyegjenek. (Emirdag Lahikasi, 259. o.)
Bediüzzaman hangsúlyozza, hogy a Mahdi említett három feladata közül ez a legfontosabb és a legértékesebb; "a hitközösség azt várja a végidőkben elérkező embertől, hogy bizonyítékokon nyugvó hitet terjesszen és megóvja a hívőket az eltévelyedéstől, és mindezt elsőrendű és legnagyobb és legdrágább feladatának tekintse." (Sikke-i Tasdik-i Gaybi, 9. o.)
A Mahdi második feladata: az Iszlám egységének létrehozása
A Mester kifejti, hogy a Mahdinak az lesz a második küldetése, hogy biztosítsa az Iszlám egységének létrejöttét. A Mahdi egyesíti majd a jelenleg különféle csoportokra oszlott muszlimokat, felélénkíti az Iszlám erkölcsöt és erényt, valamint újjáéleszti Mohamed Próféta (béke legyen vele) szunnáját (hagyományát).
Az ő második feladata az, hogy a Próféta (béke legyen vele) helytartójaként az Iszlámot alapjaiban újjáélessze. Az egységesített muszlim világot egy biztos támaszponttá kell tennie, amely véd az emberi (anyagi vagy szellemi) beavatkozás veszélyeitől és Isten büntetésétől. Ennek a küldetésnek a támogatói és az ebben szolgálatot vállalók több milliós tömeget kell, hogy alkossanak, és engedelmeskedniük kell a Mahdinak. (Emirdag Lahikasi, 259. o.)
Az Mahdi második feladata az, hogy a Próféta (béke legyen vele) helytartójaként az Iszlámot alapjaiban újjáélessze. (Emirdag Lahikasi, 259. o.)
1) ... a Próféta (béke legyen vele) helytartójaként ...
Bediüzzaman Said Nursi azt mondja, hogy a Mahdi az Iszlám világ vezetője lesz. Utal arra is, hogy ez egy olyan minősítés, ami alapján minden muszlim ehhez a ranghoz méltó személyként fogja őt tisztelni.
2) ... egységesített muszlim világot ...
Bediüzzaman azt mondja, hogy a saját korában sem egységes Iszlám országok majd összefognak és létrehozzák az Iszlám egységét. Leírja, hogy a Mahdi életre hív majd egy támaszpontot és ennek segítségével fogja megvédeni a muszlimokat bizonyos veszélyektől.
3) ... milliós tömegek ...
Bediüzzaman utal rá, hogy a Mahdinak segítői is lesznek, akik mellette állnak majd e küldetés során.
A Mahdi harmadik feladata: alapjaiban újjáéleszti a Korán erkölcsét és Prófétánk (béke legyen vele) szunnáját.
Ezt a harmadik küldetést a Mahdi a hívők, a Próféta (béke legyen vele) nemzetségéből való hűséges követők illetve az összes többi muszlim segítségével fogja teljesíteni. Ő lesz az eszköz, aki által megújul és életbe lép a Korán erkölcse és a Próféta (béke legyen vele) szunnája, amelyet az emberek a Próféta (béke legyen vele) kora utáni időkben, főként a materialista világfelfogás következtében figyelmen kívül hagytak.
Az idők változásával a Korán előírásait már nem tartják be úgy, mint régen. A Mahdi harmadik feladata az, hogy minden hívő közösség szellemi hozzájárulásával, az Iszlám egységre való kölcsönös odafigyeléssel, a muszlimok egymás közti kölcsönös támogatásával, minden vallástudós és nagy tiszteletnek örvendő áldott ember, de mindenekelőtt a Próféta (béke legyen vele) nemzetségéből való, minden korban ellenálló és nagy számú követő részvételével, megpróbálja helyrehozni ezt a dolgot. (Emirdag Lahikasi, 260. o.)
A Mester kifejti, hogy a Mahdi alapjaiban újra élővé teszi a Korán számos parancsolatát, amelyre az idők változásával a hitetlenség szennye rakódott, és ebben minden muszlim, és a Próféta (béke legyen vele) nemzetségéből való hitközösségek lesznek majd segítségére.
Egy másik írásában pedig utal arra, hogy a Mahdi harmadik feladata az Iszlám társadalmak egyesítése illetve a keresztény világgal való szövetség létesítése. Ezeket a feladatokat meglehetősen széles körben látják majd el, és az egész világ tudni fog róluk:
A Mahdinak, aki tehát egyetlen személy lesz, az lesz a harmadik feladata, hogy megteremtse az Iszlám egységet, majd erre alapozva felépítse az Iszlám épületét, és a keresztény világgal szövetségre lépve szolgálja az Iszlám vallást. Ezt úgy tudja véghez vinni, ha megfelelően nagy hatalommal és erőkkel, több millió emberrel együtt fáradozik. Az első feladat jóval nagyobb horderejű, mint a többi, a második és a harmadik viszont oly ragyogó és oly nagy tömegeket mozgat meg, hogy kivívja majd a népek csodálatát. (Sikke-i Tasdik-i Gaybi, 9. o.)

Bediüzzaman Said Nursi dátumokkal is alátámasztja a Mahdi küldetését
Bediüzzaman, a hidzsra szerinti 1327. évben beszédet tartott Damaszkuszban, az Emevi dzsámiban, tízezer ember előtt. Ebben 1371 utáni, tehát a jövőre vonatkozó eseményeket és különféle időpontokat fedett fel, amelyek a Végidőkre vonatkoznak. Felhívta a figyelmet a várva várt Mahdi küzdelmére és győzelmének idejére:
Igen, ha most nem is, 30-40 ÉV MÚLVA felhasználja a valódi tudást (tehát a tehetség, művészet, tudomány és természettudományok alapján megszerezhető ismereteket), és a kultúra pozitív oldalait, és a valóságot kutatja. A három erő támogatásával legyőzheti a kilenc akadályt, amennyiben szeretettel és jóindulattal közeledik az emberekhez. És akkor, ha Isten is úgy akarja, meg fogja semmisíteni az ellenség kilenc csoportját. (Hutbe-i Şamiye, 25.o.)

Bediüzzaman a damaszkuszi beszédjében pontos dátumokat közölt a Mahdi küldetésének idejével kapcsolatosan, és ez rendkívül fontos:
1981-1991 - A Mahdi megkezdi tevékenységét
1) ... Igen, ha most nem is, 30-40 ÉV MÚLVA ...
Ezen a dátumon a Bediüzzaman beszéde utáni 30-40 évet kell érteni, ami a hidzsra szerint 1401-1411-nek felel meg. A keresztény időszámítás szerint ez az idő 1981-1991-re esik.
2001 - A Mahdi materialista filozófiával szembeni győzelme
2) ... ha Isten is úgy akarja, FÉL ÉVSZÁZAD MÚLVA meg fogja semmisíteni őket ...
Said Nursi fenti értekezésének utolsó mondataiban hírt ad arról, hogy a Mahdi tevékenysége fél évszázaddal később, azaz 50 év múlva lesz esedékes. Vagyis rámutat arra, hogy nem egészen 10 év alatt teljesen megszűnik az a befolyás, amit a materialista, darwinista és ateista filozófiák az emberre gyakoroltak. Ez az időpont a hidzsra szerint 1421, ami 2001-nek felel meg.
2004 - A Mahdi vezetésével az emberek visszatérnek a Korán erkölcséhez és eszerint élnek
Bediüzzaman "Risale-i Nur" című munkájában a Mahdi küzdelmével és vezetői tevékenységével kapcsolatosan 2004-et említi meg következő dátumként. A Korán azt mondja: "El akarják oltani Isten világosságát a szájukkal, ám Isten rendíthetetlen abban, hogy kiteljesítse az Ő világosságát, még akkor is, ha ez a hitetleneknek nem tetszik." (A megbánás, 32). Az ája következő mondatának, "...ám Isten rendíthetetlen abban, hogy kiteljesítse az Ő világosságát" Bediüzzaman a következő, jövőre utaló értelmet adja:
Mostanság derült fény arra, hogy ha a dupla (ti. ? jelű) "lam" és "mim" betűket kettesével számoljuk, kiderül, hogy egy évszázad múlva azok az emberek akik eloszlatják a zsarnokságot, valószínüleg a Mahdi tanítványai lesznek... (Şualar, 605. o.)
Bediüzzaman elmondja, hogy ennek az ájának a számértéke a hidzsra szerinti 1424. évnek, a keresztény időszámítás szerint pedig 2004-nek felel meg, és arra mutat, hogy ez az időszak lesz a Mahdi vezetésével az a kor, amelyben a Korán erkölcsisége az egész világon uralkodni fog.
2008 - A Mahdi vezetésével győzedelmeskedik a Korán erkölcse
Bediüzzaman így ír jövőre vonatkozó előrejelzéseinek egyikében arról, hogy a Korán erkölcse győzedelmet arat és uralkodni fog majd (a világban):
Az imént idézett ája rejtett utalását tovább erősíti a következő: "Aki gyámolítójául választja Allahot, a küldöttét és azokat, akik hisznek, [az jól választott]. Allah követői lesznek a győztesek." (Az asztal Szúra, 56) Mert ha az "Isten követői lesznek a győztesek" sorban előforduló dupla "nun"-t (az arab "nun" betű) egynek vesszük, az éppen az előző ájának felel meg és 1302-t ad, ebben az évben kezdte a Koránt olvasni a vallásnak az a segítője, aki eszköze lett a Korán oldalán állók tevékenységének. Ha pedig kettőnek vesszük, akkor 1350-et kapunk, vagyis azt a dátumot, amikor a Koránból merített tudás alapján készülő Risale-i Nur körül csoportosuló, minden erejükkel a Korán szellemében dolgozó emberek erkölcsi győzelmet arattak az eltévelyedés és hitetlenség felett. Ez pedig egy rejtett jelzés arra nézve, hogy a jövőben teljes győzelmet aratnak. (8. Lem'a, Keramet-i Gasviye)
Bediüzzaman Said Nursi szerint a fenti ája "... Isten követői lesznek a győztesek" mondatának számértéke a hidzsra 1350. évére mutat és arra, hogy ekkor győz majd a Korán erkölcsisége. De Said Nursi emlékeztet arra is, hogy van egy másik rejtett utalás ebben az ájában, egy másik dátum, amely szintén a Korán erkölcsének győzelmét rejti magában. Ha az ája eredeti arab szövegét kezdő "fe" betűt is számításba vesszük és így nézzük a számértéket, akkor 80-at kapunk. És ha 1350-hez hozzáadunk 80-at, megkapjuk a hidzsra szerinti 1430. évet, amely keresztény időszámítás szerint 2008-nak felel meg. Bediüzzaman szerint ez a dátum Isten engedelmével azt az időt jelzi, amelyben az ája által említett erkölcsi felemelkedés bekövetkezik, és amelyben végérvényesen legyőzetnek a darwinista, materialista és ateista filozófiák, és az ehhez hasonló hitetlen irányzatok. (A legjobban csak Isten tudja.) (Harun Yahya, Hz. Isa'nin Geliş Alametleri)
BEFEJEZÉS
Az eddigiekben csak érintőlegesen tárgyaltuk Bediüzzaman Said Nursi Mahdival kapcsolatos, jövőre vonatkozó fejtegetéseit. De ez a pár szó is elégnek bizonyul ahhoz, hogy lássuk, Said Nursi minden kétséget kizáróan nyilvánvaló, biztos tényként és nagyon pontosan említi ezeket az eseményeket. Bediüzzaman megosztja a muszlimokkal, hogy mikor jön el a Mahdi, hol fog tevékenykedni, és még sok más részletet. Említést tesz például a hitközösségéről, és arról, hogy miket fog csinálni. Bediüzzaman Said Nursi a vizsgálódásának alávetett minden témát rendkívül precízen, okosan, éleslátón és bölcsen közelít meg. Azok az előre jelzett dolgok pedig, amiket leír, ha Isten is úgy akarja, egyenként be fognak következni. Kétségtelen, hogy amit Bediüzzaman írt a Mahdi eljöveteléről, és amit a Próféta (Béke legyen vele és Isten áldásai) számos hadísza is világosan és pontosan tartalmaz, ugyancsak nagy jelentőségű. Megfeledkezni azokról a dolgokról, amiket ez a 13. század vallástudósaként elfogadott, áldott ember a világ összes muszlimját közvetlenül érintően írt, vagy helytelen fejtegetésekbe bocsátkozni róla, rendkívül nagy hiba. Az is nagy tévedésben van, aki a Bediüzzaman által igen pontos bizonyítékok alapján leírt Mahdiról azt hiszi, hogy csak egy szellemi mozgalom lesz, és megpróbálja ködösíteni az igazságot. Minden, amit Bediüzzaman a múltban előre jelzett, valóban megtörtént; Isten engedelmével pedig azok a dátumok és információk is tévedéstől mentesek lesznek, amelyeket a Végidőkkel kapcsolatban adott meg.
Kétségtelen, hogy egy korban élni egy ilyen áldott emberrel (mint a Mahdi), aki által az Iszlám visszatér az alapjaihoz, aki eszköze lesz annak, hogy az emberek hinni fognak, és aki erős egységet biztosít majd a muszlimok között, igen nagy örömhír. Ezzel a dologgal szemben egyetlen muszlim sem maradhat érzéketlen. Ellenkezőleg, igyekeznie kell e lényeges pontot tisztán látni, és a Bediüzzaman által megadott minden részletet ennek fényében kell kutatnia és végiggondolnia. Nem szabad elfelejteni, hogy ha ezek az emberek néhány téves gondolat miatt az egész Iszlám világ által várt, ilyen örömteli eseménnyel szemben érdektelenséget és gondatlanságot mutatnak, később, amikor ezek az események valóban megtörténnek, nagy szégyenben maradhatnak.
Aki gyámolítójául választja Allahot, a küldöttét és azokat, akik hisznek, [az jól választott]. Allah követői lesznek a győztesek. (Az asztal Szúra, 56)


http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/igazsag-kutatasa/1857-jezus-krisztus-visszater
Egy szent tanító a Gangesz partján készült a rituális fürdőjére, amikor a közelben egy család tagjait hallotta dühösen kiabálni egymással. Mosolyogva a tanítványaihoz fordult és megkérdezte: - Miért kiabálnak az emberek, amikor dühösek? A tanítványok elgondolkodtak, s az egyikük így szólt: - Amikor elvesztjük az önuralmunkat, kiabálunk. - De miért kell kiabálni, amikor az, akihez beszélsz ott áll melletted? Halkan is elmondhatnád neki azt, amit akarsz - mondta a tanító. A tanítványok nem találták a választ, s a szent a következő magyarázatot adta: - Amikor az emberek haragszanak egymásra, a szívük eltávolodik egymástól. A távolság miatt kiabálniuk kell ahhoz, hogy hallják egymást. Minél dühösebbek, annál jobban kiabálnak, mert annál nagyobb a távolság. Amikor két ember megszereti egymást, nem kiabálnak, hanem kedvesen, lágyan beszélnek, mert a szívük nagyon közel áll egymáshoz, nincs köztük távolság. Amikor még jobban szeretik egymást, annyira egy helyen van a szívük, hogy már halkan sem kell megszólalniuk, megértik egymást már abból is, hogy csak egymásra néznek. Ilyen közel állunk egymáshoz, amikor szeretet van. A tanítványaira nézett, és így folytatta: - Amikor vitatkoztok, ne hagyjátok, hogy a szívetek eltávolodjon. Ne mondjatok olyan szavakat, amelyek eltávolítanak benneteket egymástól, mert különben eljön az a nap, hogy olyan nagy lesz a távolság, hogy nem találjátok meg a visszavezető utat.

Lesz-e botrány a Hiltonban?

Tisztelt Agócs Balázs vezérigazgató helyettes úr!
Eljutott a Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezetéhez (BAÉSZ) is a hír, miszerint  „Budapest Economic Forum 2012”
http://www.portfolio.hu/rendezvenyek/reszletes.tdp?id=131 címmel nagyszabású konferenciát szerveznek, 2012. október 16-án a Hotel Hiltonban, Budapesten (Budai Vár) amelynek célközönségét a következő felsorolásban említik meg:
CÉLKÖZÖNSÉG:
A konferencia nélkülözhetetlen információkkal szolgálhat a következőknek:
• Bankok
• Tanácsadók
• Jogászok
• Befektetők
• Kockázati tőketársaságok
• Befektetési alapok
• Szabályozó és felügyeleti szervek
• Szakmai szervezetek
Tisztelt vezérigazgató helyettes úr, érdeklődni szeretnénk, hogy véletlenül nem maradtak-e le a célközönség megjelöléséből a banki adósok, akik bőrére és verejtékére megy ki a bankárjáték. Olvassuk, hogy szponzorálási lehetőségek is fennállnak. A BAÉSZ szívesen hozzájárulna e nagyszabású rendezvény megszervezési költségeihez, bár a 69.900Ft+Áfa/fő belépési díjat a magyar realitástól való elrugaszkodásnak tekintjük, de meg nem lepődünk rajta, mert a bankárok is elrugaszkodtak a realitástól. Éppen ezért csekély adományunk fejében, örömmel vennénk, ha néhány percben felszólalhatnánk a nagytiszteletű hölgyek és urak előtt a realitásról. Arról, hogy mindössze idő kérdése, hogy törvényszék elé legyenek állítva, gazdasági és egyéb bűncselekmények végett. Olyan bűncselekményekért amelyek következtében több ezer emberáldozat következett be. Amennyiben Csányi Sándor OTP elnök vezérigazgató úr is megtiszteli a rendezvényt, úgy szervezetünk még nagyobb anyagi hozzájárulásra is hajlandó lesz, hogy feltétlenül megrendezésre kerüljön ez a fontos esemény.
Azért is vállalnánk erőnk feletti áldozatot, hogy a jelenlévő, szabályozó és felügyeleti szervek és a bank elnök vezérigazgató uraknak átadjunk ünnepélyes keretek között egy szimbolikus mérőszalagot, amelyen megkezdhetik a centi vágását. Ezenfelül tudatnánk velük, hogy a kisded játékuk nem maradt titokban, igaz hogy több évre volt szükség felismerni a leplezett műveleteket és ez idő alatt több ezer ember lett öngyilkos, több ezer ember vált hajléktalanná és több százezer ember kényszerült elhagyni az országot. A „deviza-hitelekkel”, amelyekkel megszegték a hatályos törvényeket, aláásták Magyarország egyébként is nehéz helyzetben lévő gazdaságát, a családok anyagi és lakhatási biztonságát. Véleményünk szerint csakis a mi jelenlétünkkel nyerne értelmet a bevezető mondatuk     “A konferencia nélkülözhetetlen információkkal szolgálhat “.
Kérjük a tisztelt vezérigazgató helyettes urat mielőbb jelezni szíveskedjék, támogatásunkat hova utalhatjuk. Támogatásunk mértéke egyszáz magyar forint, ha Csányi Sándor OTP elnök vezérigazgató úr is részt vesz a rendezvényen, akkor támogatásunkat megduplázzuk kettőszáz magyar forintra és ebben semmilyen svédcsavar, akarom mondani svájci frank nem lesz, ténylegesen a rendelkezésükre fogjuk bocsátani, erről én kezeskedem.
Tisztelettel, Kásler Árpád a BAÉSZ elnöke.
Kelt, Gyulán 2012 okt.03-án
„Szponzorációs lehetőségek: Agócs Balázs, vezérigazgató-h./értékesítés, tel.: 327-4088, e-mail: agocs@portfolio.hu,”
 http://kaslerarpad.hu/?p=1689#more-1689

Feltérképezi a lakást a mobilkártevő

Az okostelefon kameráját használatba vevő, a lakást feltérképező kártevőt fejlesztett az amerikai haditengerészet kutatással és fejlesztéssel foglalkozó laboratóriuma. A rosszintulatú app 3D-s térképet szolgáltat a támadónak - adta hírül a Technology Review technológiai szaklap.

Nem kell száloptikás kamerát vagy az éjszaka során besurranó felderítőt küldenie a lakásba a jövő támadójának. A speciális kémszoftverrel megfertőzött telefonok pár nap alatt összeállítják a tulajdonosuk lakásának 3D-s térképét. Az új típusú megfigyelést valójában a célpont maga végzi el, ő viszi helységről helységre magával a folyamatosan fotózó telefont. Az okostelefonok beépített, nagy sebességű adatkapcsolatának köszönhetően a telefon könnyedén el is tudja küldeni a lopva készített fotókat a támadó szerverére.
A Robert Templeman és társai által írt PlaceRaider nevű kártevőnek az a különlegessége, hogy a digitálisan nem is létező adatok ellopását teszi lehetővé. A képek alapján el lehet csenni a monitorra ragasztott cetlire írt jelszót, vagy az asztalon hagyott papírra nyomtatott számlaszámot. Kis továbbfejlesztés után pedig akár hangfelvételt is továbbíthat a helyszínről a kártevő, tökéletes lehallgatókészülékké változtatva az ártatlannak tűnő okostelefont.

Forrás: NVSC, Indiana University
Az óvatlanul az asztalon hagyott számlákat könnyű megtalálni

A PlaceRider nem árasztja el rossz képekkel a megfigyelést végzőt: a homályos, bemozdult képeket kiszűri a telefonon futó szoftver. Csak azok a fotók jutnak el a támadóhoz, amelyek használhatóak valamire. A 3D-s lakáskép összeillesztését már a támadó szervere végzi, ott több erőforrás áll rendelkezésre, ráadásul nem meríti feleslegesen a megfertőzött mobiltelefon akkumulátorát.
A kiberbűnözők által nem használt, pusztán kutatási céllal létrehozott kártevőt komoly tesztnek is alávetették. A kutatók húsz embernek adtak fertőzött okostelefont, azzal az utasítással, hogy ugyanúgy használják az irodában, mint a saját mobiljukkal tennék. A program mind a húsz irodáról képes volt 3D-s képet készíteni, és mindegyiken el lehetett csípni érzékeny információkat.
Forrás: NVSC, Indiana University
Vacak, egy megapixeles képekből készül a 3D-s modell

A kártevő a 2.3-as verziójú és annál újabb Androidot futtató okostelefonokon fut. A támadónak ugyan rá kell vennie valamilyen módon a telefon tulajdonosát, hogy telepítse az alkalmazást, ám ha ügyesen álcázza a programot, ez nem jelenthet gondot. A PlaceRider a telefonra jutva a háttérben fut, elbújva a felhasználó elől.
A kutatók szerint az új típusú fenyegetettséget nem egyszerű kivédeni. A fotózást meg lehet azzal nehezíteni, hogy hangeffektust rendelnek a fényképezéshez. A videózás, illetve a hangfelvételek készítése hasonló veszély marad. Ha ezek nem járnak sikerrel, akkor eljöhet az a világ, amiben a telefonra is víruisrtót kell telepíteni.


http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/hatterhatalom/figyelnek/1858-felterkepezi-a-lakast-a-mobilkartev