A magyar nép többségének elege van a pártokból! Elég volt abból, hogy
újból s újból a rendre manipulált és becsapott kisebbségre, - mint
többségre történő hivatkozással - kizsigereljék és kipusztulásra
ítéljék a nemzetet. A 8 millió választásra jogosultból még a Fideszre
szavazó tábor, az un. "forradalmi többség" is csak 2,6 milliós
kisebbség, amely azóta létszámban, minőségében is megkopott ugyan, de a
nemzetvesztő politika elvi fedezetéhez a gyalázatos "jog" erejével
elegendő. Neked gyakorlatilag nincs jogod jogot formálni, de rád
történő hivatkozással kényszerítenek annak betartására, azok, akik
sokszor még a saját maguk által alkotott jogot sem tartják be, ha
aktuálisan előnytelen nekik az alkalmazása.
A rendre kijátszott, leigázott, végtelenül kifosztásra ítélt népnek saját kézbe kell vennie a sorsát!
Nem a pártok és a mögöttük álló hiénák madzagon rángatott
parlamentereit, hanem a Nemzet szolgálattevőit akarjuk az Országházba
küldeni! Egyetlen párt sem jeleníti meg azt, amit jóravaló milliók
szeretnének, ezért egyre szaporodó milliók maradnak távol a
választásnak hazudott bohózattól és a voksolók jelentős része is csak a
"kisebbik rosszra szavazok" butus elv miatt megy el. A becsapottak még
nem látják, hogy a végeredményt tekintve választási lehetőség valójában
nincs, kizárólag a valós háttérhatalmi keret gengszterei,
szemmagasságba emelt tálcán teszik elé a kínálatukat, amiből választhat
és ezzel a lépremenéssel az egész cirkuszt, valamint a bárminemű
eredmény alapján hatalmi tényezővé vált ügyeletes nemzetvesztők
legitimitását erősíti.
A jelenlegi pártalapú, listás választási rendszer, benne a civil
jelöltté válás és magán emberként parlamentbe jutás
ellehetetlenítésével nem biztosít lehetőséget a nemzet jóravaló részét
lefedő képviseletre. Ebből adódóan több fontos nemzeti és helyi
közösségi érdek, számtalan nemes szándék, jóravaló, őszinte emberi cél,
mely a magyar nép többségének valódi érdeke lenne, meg sem jelenhet,
mint választási lehetőség. Olyan társadalmi berendezkedés
kényszerzubbunyába kényszerítik a népet, ahol:
Teljes a nemzetközi szintű kiszolgáltatottság, legjobb esetben munka,
azért éhbér, magán és országos szintű, örökös kamatrabszolgaság,
válságok, kamu megoldások, hazug-, reményteli jövőkép jár, s közben
generációk élete fut végérvényesen zátonyra és reménytelenül adja át
magát az enyészetnek az összmagyarsággal egyetemben. A nemzetközi
liberál- terrorizmusnak elkötelezett kormányaink munkamegosztásban a
nép terhére, nem hasznára felvett hitelfelvételben és annak
törlesztésében versengenek, miközben népátverésben a
legtehetségesebbek. Bizony ez a liberalizmus és demokrácia - totálisan
szemben az esélyegyenlőséggel és igazságossággal! - Nem más ez magyar
testvéreim, mint az uralkodó kevesek, valamint lakájaik hatalmának s
jólétének biztosítása a többség rovására. Hazug, pofátlan ideológiába
bújtatják kiváltságaikat, a kettős, vagy éppen többes mércét, a modern
rabszolgatartó rendszert, módszereiket és mindezt sokoldalú,
körmönfontan gátlástalan terrorral biztosítják. Lelketlenül generációk
millióit taszítják sötétségbe és végérvényes nyomorba, miközben ezt a
cselekedetet üveggyöngy akciókkal jótéteménynek, szolidaritásnak,
nemzetmentésnek adják el, de ők rovásunkra gátlástalanul élvezik az
életet, s két kézzel tömik saját zsebüket, valamint a nemzetközi uraik
zsebét. Egy példa az olcsó trükkökre: Mi szükségünk van nekünk olyan
politikai marketing fogásként kitalált rezsicsökkentésre, melyet más
oldalról már előre bevettek, vagy a jövőben közvetve hárítják ránk? A
fideszes önkormányzatok általában kétszer emeltek szemétdíjat, hogy
majdan csökkenthessék azt és az ilyen, a Nemzet életében szerénynek
tűnő, de a nyomorult lakosság létét érintő részkérdéseken túl nem áll
módomban a többi nagy átverést boncolgatni.
Csörtethet nekünk bármely párt, akár a Jobbik is, ha nem hasonul meg a
pártrendszerrel és a rabló-kozmopolita formula szerint működő jó vajas
parlamenterkedéssel, szalonellenzékiséggel, brüsszeli "képviselettel"!
Aki az alábbi célt nem teszi magáévá, a Földet behálózó parazita
hatalom által pörgetett ördögi kört, mint játékszabályt elfogadja,
haszonélvezője akar lenni, annak a nemzeti árnyalattal beoltott
változtatási szándéka is csalárd, mert részben a gonoszt, valamint önön
hatalomvágyát szolgálja. A nép résen van és ezután minden sumákság
lelepleződik a Nemzet értelmes része előtt!!!
A TÁRSADALMI MEGEGYEZÉS ALAPJA!:
1. Békés kiállással ki kell kényszeríteni a kormány lemondását és az "országgyűlés" feloszlatását.
2. Fel kell függeszteni a többpártrendszer működését és az ezt
kiharcoló, aktív magyarság által, ideiglenesen működő Nemzeti Irányító
Testületet szükséges kinevezni.
3. Az ideiglenesen működő Nemzeti Irányító Testület rendeletileg
kormányozzon, kinevezése után 3 hónapon belül az alábbi, vagyis a
záradékban fellelhető szellemiséget megtestesítő, ideiglenes választási
törvényt alkosson és fél éven belül - alkotmányozó-nemzetgyűlési -
választást bonyolítson le. A nemzeti szolgálattevőkből álló
Alkotmányozó Nemzetgyűlés mandátumát 1 évre javaslom.
A NAGY LÉNYEG: Olyan, a választékból népszavazással is megerősített
választási törvényre van szükség, mely a magyar nép számára teljes
esélyegyenlőséget biztosít! Teljes mértékben kiküszöböli a politikai,
gazdasági, ideológiai, ... világuralmi maffia és lakájaik, pártjaik
sakkozását. Kiküszöböli a pénz befolyását és az önző egyéni érdeket a
választás menetéből!
A jó törvény kérlelhetetlen motivációja az igazságosság: Elejét veszi a
választók becsapásának, tehát lehetőséget biztosít a magyar népakarat
legtisztább érvényesülésének.
A választás nem lehet cirkusz, népátverés és üzlet! Mindez könnyen
megvalósítható lenne, csak a párt és háttérhatalmi maffiának nem
érdeke, de összefogással és békés szándékú kiállással kikényszeríthető,
ha nem ez történik, két lehetőség marad: Vagy elszakad a húr, s
"kő-kövön" nem marad. A nép részéről nem lesz további bocsánat! Vagy
lényegében még jobban szétzüllik, s elpusztul a Hunmagyar Nemzet.
Jól gondoljátok meg, hiszen a jövő rajtatok áll, vagy bukik!
Ha a fentiekben egyetértünk, nemtől, fajtól (rassz), jelenlegi
politikai hovatartozástól, társadalmi helyzettől függetlenül, akkor
együtt kell működnünk, még ha oly reménytelennek látszik is, tenni kell
érte!
Záradék:
A pártok cirkuszán túl sokan, sokféleképpen próbálkoztunk már a kicsit
is igényesebb nemzeti érdek összefogásával és ez rendre az éppen
aktuális szándékkal bírók ideológiájának, társadalmi berendezkedésre
vonatkozó kötött elképzelések magasba emelésével történt.
Hogy még lehetetlenebb és elfogadhatatlanabb helyzet álljon elő, sokan
a mai választási rendszerre, információs küzdelemre, vagy éppen a
teljes kivonulás önző nyereségére áhítozva várják a megoldást.
Önmagukat kinevező, hatalmi felépítményt lemodellező, megoldásra
szintén alkalmatlan mesterkedésekkel is találkozunk. Az ilyen
magatartásnak csak örül az elnyomó gépezet. Összegezve
megállapíthatjuk, hogy mindez soha nem lehet a széleskörű összefogás és
a Nemzet számára megoldás alapja! A széleskörű összefogás kedvéért
nemzetgyűlési választásokig jómagam is félreteszem egyéb társadalmi
vonatkozású elképzelésem. Ez legyen elvárás minden együttműködővel
szemben! Tehát a pártrendszer felfüggesztésének és új, igazságos
választási törvény megformálásának akarata mindenek felett és semmi ne
verjen éket a cél szerinti összefogásba!
Az esélyegyenlőség kiharcolása, a nép tarsolyában lévő nemzeti akarat érvényre juttatásának szándéka
mindenek felett közös cél kell legyen!
Ekkor áldás lesz a munkánkon és rohamosan virágba borul a nemzet.
A választási törvény gerincét az alábbiak szerint javaslom formálni!
Listás választás nincs!
- Pártok, közösségek nem indíthatnak címkézett egyéni jelöltet sem, a
választási cédulán senki nem lehet "cégesítve", viszont a jelöltek
önéletrajzban és cél által megvallhatják elkötelezettségüket.
- Csak a pártoknak kedvező, a Nemzetet kirekesztő, nagyszámú ajánlás
helyett, a nemzeti szolgálattevő jelöltek állítása 10 fő ajánlásával
történhet. A 10 ajánló aláírás begyűjtése kizárólag a jelölté válni
szándékozó által, személyesen, hitelesített aláíró íven történik.
- A politikai, gazdasági, rasszbéli világuralmi maffia legfontosabb
eszközének, a pénz befolyásának kiküszöbölése a választási rendszerből!
A választás nem show és senkinek nem lehet üzlet! Aki nem ezt akarja,
gazemberségen töri a fejét és hazaáruló!
- Kampány nincs! Ne költsük a milliárdokat és legyen egyenlő esély! A
jelöltek a Megyei Választási Bizottságok által, a központilag leosztott
összegből, a bizottság által nyomtatva és kézbesíttetve, 2-3 (A4-es,
fekete-fehér) oldal/fő kiadványban, önéletrajzzal, célkitűzéssel. A MVB
honlapján korlátlan terjedelemben ismertetik a bármely közösségi
címkézés nélküli jelölt célját. A jelölt által végezhető személyes
meggyőzésen és honlapokon, blogokon közzé tett, nem fizetett propaganda
megjelenítésén túl, minden egyéb az esélyegyenlőséget felrúgó
népszerűsítés, ha a jelölt végezte, azonnali kizárást, idegen által
végzett kategóriában bűncselekmény minősítést és súlyos pénzbüntetést
von maga után.
- A részvételi aránytól független, egyfordulós választás.
A visszahívás lehetőségének bevezetése, s a Nemzetgyűlésben történő, a szavazást helyettesítő tartózkodás eltörlése:
Ha a visszahívás intézménye az alábbiak szerint jut törvényerőre a
jelölt érdekelt lesz az őszinte célkitűzésben, valamint, hogy
megválasztása után az ígéretének szellemiségében járjon el! Hiszen, ha
nem eszerint tesz és konkrét bizonyíték van róla, visszahívják.
Akár egyetlen egyértelműen bizonyított ellentétes állásfoglalás, vagy más visszaélés és lehetőség legyen a visszahívására.
A visszahívás intézménye: 12 fős Nemzeti Választási Bíróság
felállítása, határozatlan időre, 7 fő civil és 5 fő jogvégzett, az
igazságnak elkötelezett, szintén visszahívható személyből áll.
A visszahívás: 10 fő választásra jogosult közös kezdeményezése alapján,
az NVB nyilvánosan nevesített, 2/3-os döntése esetén, a nemzetgyűlési
mandátum megvonásával történik.
Az NVB döntéseit 30 napon belül meghozza, fellebbezésnek egyszer van
helye. A fellebbezés utáni eljárást költségesíteni kel, mely költséget
mindenkor a vesztes fél, vagyis a visszahívott nemzeti szolgálattevő,
vagy a 10 fő fellebbező fizeti. Új bizonyíték alapján történő beadvány
új kezdeményezésnek számít.
A Nemzeti Választási Bíróság feletti kontroll lehetősége, avagy
tagjának visszahívása: Mivel név szerinti és nyilvános a szavazás, 2
igazságtalannak vélt szavazást követően, 10 fő választó
kezdeményezésével a Legfelsőbb Bíróság 30 napon belüli döntése által
történik.
Tisztelettel várom azon személyek megkeresését, akik egyenrangú félként
hajlandóak közreműködni a cél szerinti egység és a fellépés
előkészítését elvégző Nemzeti Tanácskozás, - a Szer megszervezésében!
EZ ALÁ MÁR SOHA NEM LESZEK KÉPES ADNI!
2013-01-14.
Sopron
Kőműves Géza
apor45@gmail.com
Utópisztikus nemzeti radikalizmus
Mivel Magyarország jelenlegi helyzetét nem a parlamenti pártok és az
országgyűlési képviselők száma határozza meg, hanem azok döntései, ami
nem személy független, ezért a politika által képviselt értékrendet és
azt képviselőket kell lecserélni. Csak megjegyzem, hogy Trianon után a
Horthy-korszakban volt olyan időszak, amikor a törvényhozás alsóházában
tizenhat párt képviseltette magát, méghozzá listás választás
eredményeként. Igaz, hogy volt még egy felsőház a nemzeti elit színe -
javából, és volt egy olyan politikai és erkölcsi tekintély Horthy
Miklós személyében, aki meghatározója volt a rendszernek. Ennyiben a
rendszer, a forma is fontos. De ne felejtsük el, hogy az akkori
rendszer lényegét egy olyan politikai elit határozta meg, akik – Teleki
Pál után szabadon – mertek magyarok lenni.
A nemzeti oldal politikai naivái a „de jó lenne” alapon közelítik meg a
Haza megmentésének a dolgát, nem számolva a társadalom mentális
állapotával, a nemzeti radikális oldal tényleges állapotával és
lehetőségeivel.
Íme, egy példa Kőműves Géza tollából:
;A TÁRSADALMI MEGEGYEZÉS ALAPJA!:
1. Békés kiállással ki kell kényszeríteni a kormány lemondását és az "országgyűlés" feloszlatását.
2. Fel kell függeszteni a többpártrendszer működését és az ezt
kiharcoló, aktív magyarság által, ideiglenesen működő Nemzeti Irányító
Testületet szükséges kinevezni.
3. Az ideiglenesen működő Nemzeti Irányító Testület rendeletileg
kormányozzon, kinevezése után 3 hónapon belül az alábbi, vagyis a
záradékban fellelhető szellemiséget megtestesítő, ideiglenes választási
törvényt alkosson és fél éven belül - alkotmányozó-nemzetgyűlési -
választást bonyolítson le. A nemzeti szolgálattevőkből álló
Alkotmányozó Nemzetgyűlés mandátumát 1 évre javaslom.
A NAGY LÉNYEG: Olyan, a választékból népszavazással is megerősített
választási törvényre van szükség, mely a magyar nép számára teljes
esélyegyenlőséget biztosít! Teljes mértékben kiküszöböli a politikai,
gazdasági, ideológiai, ... világuralmi maffia és lakájaik, pártjaik
sakkozását. Kiküszöböli a pénz befolyását és az önző egyéni érdeket a
választás menetéből!
Kőműves Géza cél és feladat tervével nincs baj, hanem annak tovább nem gondolásával, az elérendő cél elérésének a mikéntjével.
Vannak alapvető stratégiai kérdések, amiket nem lehet figyelmen kívül
hagyni. A nemzeti oldal gondolkodóinak egy része egyéni módon próbál
választ adni az ország problémáinak megoldására. Nem beszélve arról,
hogy nincsenek birtokában az olyan információknak, amelyek egy nemzeti
radikális erő hatalomra kerülése során, szembesülnie kéne az ellenünk
irányuló külső és belső gazdasági és politikai támadásokkal.
A haza megmentéséért folytatott beszélgetések során az elsődleges
reakció a jelenlegi rendszer tagadása, nem kevésbé a pártokat
kárhoztatva, miközben az országot irányító elit felelőssége alig kerül
szóba, vagy leegyszerűsödik a miniszterelnök személyére. Amikor azt
mondom, hogy nem elég nemet mondani, hanem ma már az igenekben kéne
megállapodni, akkor jönnek elő a „de jó lenne” megfogalmazások, a fent
idézett példa szerint.
Fel szoktam tenni az alábbi kérdéseket, amit illene megválaszolni ahhoz, hogy egyáltalán változásokról beszélhessünk.
1. Mit akarok? Mit akarunk?
2. Kivel, illetve kikkel akarom, vagy akarjuk?
3. Hogyan akarom, vagy hogyan akarjuk?
4. Mikor akarom, illetve akarjuk?
5. Miből akarom, illetve akarjuk?
Ha őszinték akarunk lenni, akkor már az első kérdésre sincs a nemzeti oldalnak egységes válasza.
Elitváltást akarunk? Rendszerváltást akarunk, de milyen rendszert?
Köztársaságot akarunk? Királyságot akarunk? Királynélküli királyságot
akarunk? Kétkamarás parlamentet akarunk? Kormányváltást akarunk?
Gazdasági rendszerváltást akarunk? Szociális piacgazdaságot akarunk?
Mit is akarunk egyáltalán?
Ha mondjuk, naiv módon fel is tételezzük, hogy egységes választ tudna
adni a nemzeti oldal az első kérdésre, akkor a második kérdésre adott
válaszok már elbizonytalanodnak, mivel a legtöbb kezdeményező csak úgy
tudja elképzelni az együttműködést, ha a többiek alárendeződnek. A
nemzeti oldalt megjelenítő személyek többsége a közös ügyünket nem
kezeli kellő alázattal, rögeszmésen ragaszkodnak saját elgondolásaikhoz
és vezéri kiváltságaikhoz.
Hogy miért van ez így? Nos, élek a gyanúperrel, hogy a jelenlegi
politikai elit abban érdekelt, hogy a nemzeti oldal egysége ne jöjjön
létre, s ha kell, akkor maga hozza létre az „Őfelsége ellenzékét”, egy
puffer szervezet létrejöttével. Nem érdeke a jelenlegi elitnek, főleg a
balliberális oldalnak, hogy a nemzeti elkötelezettségű erők hatalmi
alternatívvá nőjék ki magukat. Ismert politikai taktika: „Ha valamit
nem tudsz megakadályozni, akkor állj az élére és siklasd ki.” De nem
hagyhatjuk figyelmen kívül a nemzetellenes háttérhatalom ügynökeit sem,
akik akár személyesen, akár kitűnni akaró narcisztikus személyek
felhasználásával olyan helyzetet teremtenek, hogy a magyartudatú és
vezetésre alkalmas személyeket lejárassák, háttérbe szorítsák, vagy
párhuzamos szerveződést indítsanak – lásd a hallgatói megmozdulásokat,
vagy az LMP szakadását.
Azt hiszem, hogy a harmadik kérdésre, a „hogyanra” adandó válsz
egyértelműsége ellenére, nem is olyan könnyű a megoldást megtalálni.
Azt nem hiszem, hogy a lehetséges lenne a két megoldás közül a
forradalmi úton kierőszakolt változás. Ennek a lehetősége 2006-ban
elszállt. A 2006-os őszi eseményekben benne volt a lehetőség, hogy
békés, vérnélküli „forradalommal” az ország helyes irányba navigálja
magát, csakhogy a Kossuth tériek magukra maradtak, a nemzetinek mondott
politikai erők magukra hagyták a tüntetőket. Meggyőződésem, hogy külső
politikai nyomásnak engedve. Hiszen a Kossuth téri morális forradalom a
regnáló politikai hatalom tagadása mellett a megoldásra is rámutatott,
mégpedig a Szentkorona eszme és értékrend felmutatásával, ami nem
jelentett mást, mint visszatérni ahhoz az állameszményhez, amely
megőrizte és fenntartott Magyarországot ezer éven át. Ez, mármint a
Szent Korona olyan a globális hatalmi erők számára, mint az ördögnek a
tömjén, ennek érvényrejutására nem kapott engedély a politikai elit.
A másik lehetőség a változások elérése érdekében az adott politikai
lehetőségek és játékszabályok figyelembevételével beszállni a hatalmi
küzdelembe, ami megköveteli a pártos szervezeti formát. Nos, itt
jelenik meg a pártokkal szembeni utálat, ami kedvez a parlamenti
pártoknak, főleg a nemzeti oldal töredezettségének az ismeretében.
Ha a nemzeti oldal radikális változást akaró része politikai tényezővé
akar válni, akkor fel kell hagynia az egyénieskedéssel, és egy olyan
nemzeti értékelvű politikai közösséget, pártot kell létrehoznia,
támogatnia ahol a nemzeti csoportosulások, szervezetek vagy pártok,
társadalompolitikai befolyásuk, szakmai potenciájuk vagy
támogatottságuk mértékének arányában pozícionálhatják magukat.
Természetesen olyan garanciák mellet, mint amit a Síklaky István által
javasolt „becsületszerződés” rendszere adhat.
A mikor akarom negyedik kérdésre adandó válasz a fentiek alapján
egyértelmű. A nemzeti oldalnak a céljainak elérése érdekében az
országgyűlési és önkormányzati választásokra már most fel kell
készülnie. Ami a közös program mellett a megfelelő zászlóvivő
személyének a megtalálása lenne a legfontosabb. Ha őszinte akarok
lenni, akkor jelen pillanatban egyetlen olyan személyt látok a
palettán, aki nem párttag és eddigi tevékenysége alapján, mind
ismertségében, mind szakismeretével, mind karizmájával alkalmas lenne a
nemzeti oldal egységét megjeleníteni, ütőképessé tenni.
Azt azért világossá kell tenni, és ne keltsünk hiú reményeket, a
nemzeti oldal legnagyobb sikere az lenne, ha kormányzati tényezővé
tudna válni. De azt is egyértelművé kell tenni, hogy ez a helyzet, csak
akkor állhat elő, ha nem a balliberális erők nyerik meg a
választásokat. Meggyőződésem, hogy a haza érdeke azt kívánná meg, ha a
balliberális erők végképp kiszorulnának a törvényhozásból.
Az ötödik kérdés a miből, fajsúlyánál fogva most még megoldhatatlan
problémának tűnik. Egyrészt azért, mert a nemzeti oldal szegény, kevés
vagy egyáltalán nem áll rendelkezésére pénzforrás, ami persze változhat
az összefogás és támogatottság mértékének az arányában. De ne felejtsük
el azt sem, hogy nem csak pénz kérdése egy választás megnyerése, hanem
hitelesség, program és aktivisták számának a nagysága is.
A 2014-es választás alakulását nehéz megjósolni, mivel a balliberális
oldal töredezettsége, az MSZP által beindított gyűlöletkampány akár
viszályára is fordulhat.
Az emberek érzik, hogy Magyarország számára a 2014-es választás
sorsfordító lesz. Valami újra, tisztességesre, nemzeti elkötelezettségű
parlamentre, és kormányra vágynak. Ezért a nemzeti civil szervezeteknek
nem a pártellenességet és ezzel a politikai apátiát kellene
gerjesztenie, hanem választási lehetőséget kellene felkínálnia a
választópolgároknak, amit csak egységes fellépéssel tehet meg, ami
tartalmi és formai egységet kell hogy jelentsen.
2013-01-29.
Takács András
Miközben a zsidó kormány a magyarok félkatonai szervezetét két lábbal tiporja, a zsidóknak szabad kezet adott!

Zsidó félkatonai-önvédelmi szervezet alakult Magyarországon.
Mialatt a kormány titkosszolgálati, rendőrállami módszerekkel üldözi a
hazafias csoportokat, addig a zsidók nyugodtan szervezhetik önvédelmi
egységeiket.
Létrehozták a Tett és Védelem Alapítványt, amely "segít a
zsidóknak az önszerveződésben és önvédelemben": „Az önszerveződés
határozott igényével fellépő, az egészséges énkép és önbecsülés
fontosságáért küzdő lelkiismeret hangja életre hívta a Tett és Védelem
Alapítványt, egy olyan alulról jövő kezdeményezésként, ami a zsidó
tradíciókat követve kész határozott lépéseket tenni az egyre inkább
elharapózó antiszemita jelenségek visszaszorításáért”.
A
zsido.com oldalon az alapítvány elnökével és az Egységes Magyarországi
Izraelita Hitközösség (EMIH) vezetőségi tagjával, Bodnár Dániellel
készített interjú bevezetőjében leírják, hogy ha kell, terepre is
mennek a Tett és Vedelem Alapítvány önkéntesei. Jogi segítséget és
mentálhigiénés támogatást is kínálnak az "antiszemita támadások"
elszenvedőinek.
"Jelenlétükkel, akár állandó utcai
jelenléttel azokon a területeken, ahol a tapasztalatok szerint nagyobb
számban fordulnak elő ilyen atrocitások, demonstrálhatjuk a zsidó
közösség összefogását és tenni akarását. Már önmagában ezzel – ha
szabad ilyen kifejezést használni – egyfajta elrettentéssel élhetünk” –
mondta el az alapítvány elnöke az interjúban, aki azt állítja nem
önbíráskodni akarnak, hanem megmutatni, hogy a közösség tagjai nem
„szabad prédák”.
A cikkből kiderült a szervezet ötletét Köves
Slomó, az EMIH vezető rabbija vetette fel körülbelül egy évvel ezelőtt,
a működését pedig az EMIH fogja finanszírozni. Az alapítványban
egyébként az EMIH-vel olykor ellenségeskedő hangnemet is megütő
MAZSIHISZ-nek is van delegáltja.
A koncepció kidolgozásában
kikérték az amerikai külügyminisztérium véleményét. Bodnár Dániel az
interjúban elmondta: két nagy „előképük” van az antiszemitizmus elleni
küzdelemben. Az egyik az Amerikában működő hírhedt ADL (a zsidóság "jó
hírnevét" védelmezni hivatott "Rágalmazásellenes Liga") a másik pedig
az Angliában működő Community Secuiity Trust.
Ebbõl az ADL
inkább az amerikai törvényalkotási folyamat befolyásolásában fejt ki
számottevő tevékenységet, a CST-ben pedig a fizikai elrettentésen van a
hangsúly, ők konkrét "védelmi" tevékenységet is ellátnak. A Tett és
Védelem Alapítvány a kettő hibridjéből szeretné kialakítani saját
modelljét.
A szervezet elnöke közölte: annak a kultúrának az
alapjait szeretnék megteremteni, hogy "Magyarországon ne legyen olyan
antiszemita atrocitás, akár szóbeli, akár tettleges, vagy akár
rongálás, ami válasz nélkül marad". Mintha nem értesülne akárcsak egy
szóbeli sérelmükről is azonnal a teljes világsajtó...
Mindeközben a magyar lakosságot naponta érik életellenes atrocitások a
kisebbségek részéről, amelyek legjobb esetben is cenzúrázott mínuszos
hírként jelennek meg, az ellenünk elkövetett gazdasági bűncselekmények
végrehajtói pedig szintén homályban maradnak.
A magyarok
érdekében fellépni szándékozó csoportokat folyamatosan vegzálja az
államhatalom, az "elrettentőnek" szánt zsidó szervezetnek talán még
közpénzt is utalnak majd...
http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/hatterhatalom/2223-zsido-garda
Perge Ottó: Merkel szerint Németország az idők végezetéig bűnhődni fog a holokauszt miatt
Az alapszabály a következő: ha gój követ el súlyos bűncselekményt
gój ellen, az bizonyos idő elteltével elévül. Ha zsidó követ el bűnt
gój ellen, az nem bűn, hanem "önvédelem". Ha gój követ el bűnt zsidó
ellen, tette sohasem évül el, sőt még leszármazottainak is bűnhődnie
kell. Így néz ki az “új világrend”, melyben állítólag minden ember
egyenlő, és szigorúan tiltják a faji alapú megkülönböztetést.
Az úgynevezett holokauszt nemzetközi emléknapja előtt egy nappal,
Adolf Hitler hatalomra kerülésének 80. évfordulójára alkalmából
közzétett videoüzenetében Angela Merkel német kancellár közölte:
mindenkinek hozzá kell járulnia az antiszemitizmus elleni harchoz.
A zsidóbérenc Merkel szerint továbbá Németország "örök időkig"
felelősséget fog érezni a nemzetiszocialisták által elkövetett bűnök –
elsősorban természetesen a holokauszt - miatt.
"Világosnak kell lennie minden egymást követő generáció számára, és
bátran, erkölcsi eltökéltséggel mondhatjuk, hogy minden egyes
személynek hozzá kell járulnia (a harchoz), azért, hogy a rasszizmusnak
és antiszemitizmusnak ne lehessen esélye" – nyilatkoztatta ki a német
kancellári székbe ültetett cionista politikus.
Január 30-án a zsidók kegyeiért folyó versenyben jól teljesítő
Merkel látogatást tesz a Terror Topográfiája Dokumentációs Központ
berlini épületében, mely a Gestapo és az SS vezérkarának egykori
székhelyén található.
Adolf Hitlert a német államfő, Paul von Hindenburg 1933. január
30-án nevezte ki kancellárnak. Ezt követően megkezdődött a romba
döntött Németország újjáépítése, melynek eredményeképpen néhány év
alatt sikerült lerázni a nemzetközi karvalytőke igáját, visszaállítani
a német nemzet becsületét, és jelentős mértékben emelni a németek
életszínvonalát.