2013. január 14., hétfő

LE A PÁRTOKKAL! NEMZETI ÖSSZEFOGÁS! ELLENÁLLÁS!

A magyar nép többségének elege van a pártokból! Elég volt abból, hogy újból s újból a rendre manipulált és becsapott kisebbségre, - mint többségre történő hivatkozással - kizsigereljék és kipusztulásra ítéljék a nemzetet. A 8 millió választásra jogosultból még a Fideszre szavazó tábor, az un. "forradalmi többség" is csak 2,6 milliós kisebbség, amely azóta létszámban, minőségében is megkopott ugyan, de a nemzetvesztő politika elvi fedezetéhez a gyalázatos "jog" erejével elegendő. Neked gyakorlatilag nincs jogod jogot formálni, de rád történő hivatkozással kényszerítenek annak betartására, azok, akik sokszor még a saját maguk által alkotott jogot sem tartják be, ha aktuálisan előnytelen nekik az alkalmazása.

A rendre kijátszott, leigázott, végtelenül kifosztásra ítélt népnek saját kézbe kell vennie a sorsát!
Nem a pártok és a mögöttük álló hiénák madzagon rángatott parlamentereit, hanem a Nemzet szolgálattevőit akarjuk az Országházba küldeni! Egyetlen párt sem jeleníti meg azt, amit jóravaló milliók szeretnének, ezért egyre szaporodó milliók maradnak távol a választásnak hazudott bohózattól és a voksolók jelentős része is csak a "kisebbik rosszra szavazok" butus elv miatt megy el. A becsapottak még nem látják, hogy a végeredményt tekintve választási lehetőség valójában nincs, kizárólag a valós háttérhatalmi keret gengszterei, szemmagasságba emelt tálcán teszik elé a kínálatukat, amiből választhat és ezzel a lépremenéssel az egész cirkuszt, valamint a bárminemű eredmény alapján hatalmi tényezővé vált ügyeletes nemzetvesztők legitimitását erősíti.

A jelenlegi pártalapú, listás választási rendszer, benne a civil jelöltté válás és magán emberként parlamentbe jutás ellehetetlenítésével nem biztosít lehetőséget a nemzet jóravaló részét lefedő képviseletre. Ebből adódóan több fontos nemzeti és helyi közösségi érdek, számtalan nemes szándék, jóravaló, őszinte emberi cél, mely a magyar nép többségének valódi érdeke lenne, meg sem jelenhet, mint választási lehetőség. Olyan társadalmi berendezkedés kényszerzubbunyába kényszerítik a népet, ahol:
Teljes a nemzetközi szintű kiszolgáltatottság, legjobb esetben munka, azért éhbér, magán és országos szintű, örökös kamatrabszolgaság, válságok, kamu megoldások, hazug-, reményteli jövőkép jár, s közben generációk élete fut végérvényesen zátonyra és reménytelenül adja át magát az enyészetnek az összmagyarsággal egyetemben. A nemzetközi liberál- terrorizmusnak elkötelezett kormányaink munkamegosztásban a nép terhére, nem hasznára felvett hitelfelvételben és annak törlesztésében versengenek, miközben népátverésben a legtehetségesebbek. Bizony ez a liberalizmus és demokrácia - totálisan szemben az esélyegyenlőséggel és igazságossággal! - Nem más ez magyar testvéreim, mint az uralkodó kevesek, valamint lakájaik hatalmának s jólétének biztosítása a többség rovására. Hazug, pofátlan ideológiába bújtatják kiváltságaikat, a kettős, vagy éppen többes mércét, a modern rabszolgatartó rendszert, módszereiket és mindezt sokoldalú, körmönfontan gátlástalan terrorral biztosítják. Lelketlenül generációk millióit taszítják sötétségbe és végérvényes nyomorba, miközben ezt a cselekedetet üveggyöngy akciókkal jótéteménynek, szolidaritásnak, nemzetmentésnek adják el, de ők rovásunkra gátlástalanul élvezik az életet, s két kézzel tömik saját zsebüket, valamint a nemzetközi uraik zsebét. Egy példa az olcsó trükkökre: Mi szükségünk van nekünk olyan politikai marketing fogásként kitalált rezsicsökkentésre, melyet más oldalról már előre bevettek, vagy a jövőben közvetve hárítják ránk? A fideszes önkormányzatok általában kétszer emeltek szemétdíjat, hogy majdan csökkenthessék azt és az ilyen, a Nemzet életében szerénynek tűnő, de a nyomorult lakosság létét érintő részkérdéseken túl nem áll módomban a többi nagy átverést boncolgatni.

Csörtethet nekünk bármely párt, akár a Jobbik is, ha nem hasonul meg a pártrendszerrel és a rabló-kozmopolita formula szerint működő jó vajas parlamenterkedéssel, szalonellenzékiséggel, brüsszeli "képviselettel"! Aki az alábbi célt nem teszi magáévá, a Földet behálózó parazita hatalom által pörgetett ördögi kört, mint játékszabályt elfogadja, haszonélvezője akar lenni, annak a nemzeti árnyalattal beoltott változtatási szándéka is csalárd, mert részben a gonoszt, valamint önön hatalomvágyát szolgálja. A nép résen van és ezután minden sumákság lelepleződik a Nemzet értelmes része előtt!!!

A TÁRSADALMI MEGEGYEZÉS ALAPJA!:

1. Békés kiállással ki kell kényszeríteni a kormány lemondását és az "országgyűlés" feloszlatását.
2. Fel kell függeszteni a többpártrendszer működését és az ezt kiharcoló, aktív magyarság által, ideiglenesen működő Nemzeti Irányító Testületet szükséges kinevezni.
3. Az ideiglenesen működő Nemzeti Irányító Testület rendeletileg kormányozzon, kinevezése után 3 hónapon belül az alábbi, vagyis a záradékban fellelhető szellemiséget megtestesítő, ideiglenes választási törvényt alkosson és fél éven belül - alkotmányozó-nemzetgyűlési - választást bonyolítson le. A nemzeti szolgálattevőkből álló Alkotmányozó Nemzetgyűlés mandátumát 1 évre javaslom.

A NAGY LÉNYEG: Olyan, a választékból népszavazással is megerősített választási törvényre van szükség, mely a magyar nép számára teljes esélyegyenlőséget biztosít! Teljes mértékben kiküszöböli a politikai, gazdasági, ideológiai, ... világuralmi maffia és lakájaik, pártjaik sakkozását. Kiküszöböli a pénz befolyását és az önző egyéni érdeket a választás menetéből!

A jó törvény kérlelhetetlen motivációja az igazságosság: Elejét veszi a választók becsapásának, tehát lehetőséget biztosít a magyar népakarat legtisztább érvényesülésének.

A választás nem lehet cirkusz, népátverés és üzlet! Mindez könnyen megvalósítható lenne, csak a párt és háttérhatalmi maffiának nem érdeke, de összefogással és békés szándékú kiállással kikényszeríthető, ha nem ez történik, két lehetőség marad: Vagy elszakad a húr, s "kő-kövön" nem marad. A nép részéről nem lesz további bocsánat! Vagy lényegében még jobban szétzüllik, s elpusztul a Hunmagyar Nemzet.

Jól gondoljátok meg, hiszen a jövő rajtatok áll, vagy bukik!

Ha a fentiekben egyetértünk, nemtől, fajtól (rassz), jelenlegi politikai hovatartozástól, társadalmi helyzettől függetlenül, akkor együtt kell működnünk, még ha oly reménytelennek látszik is, tenni kell érte!
Záradék:

A pártok cirkuszán túl sokan, sokféleképpen próbálkoztunk már a kicsit is igényesebb nemzeti érdek összefogásával és ez rendre az éppen aktuális szándékkal bírók ideológiájának, társadalmi berendezkedésre vonatkozó kötött elképzelések magasba emelésével történt.

Hogy még lehetetlenebb és elfogadhatatlanabb helyzet álljon elő, sokan a mai választási rendszerre, információs küzdelemre, vagy éppen a teljes kivonulás önző nyereségére áhítozva várják a megoldást. Önmagukat kinevező, hatalmi felépítményt lemodellező, megoldásra szintén alkalmatlan mesterkedésekkel is találkozunk. Az ilyen magatartásnak csak örül az elnyomó gépezet. Összegezve megállapíthatjuk, hogy mindez soha nem lehet a széleskörű összefogás és a Nemzet számára megoldás alapja! A széleskörű összefogás kedvéért nemzetgyűlési választásokig jómagam is félreteszem egyéb társadalmi vonatkozású elképzelésem. Ez legyen elvárás minden együttműködővel szemben! Tehát a pártrendszer felfüggesztésének és új, igazságos választási törvény megformálásának akarata mindenek felett és semmi ne verjen éket a cél szerinti összefogásba!
Az esélyegyenlőség kiharcolása, a nép tarsolyában lévő nemzeti akarat érvényre juttatásának szándéka
mindenek felett közös cél kell legyen!
Ekkor áldás lesz a munkánkon és rohamosan virágba borul a nemzet.
A választási törvény gerincét az alábbiak szerint javaslom formálni!


Listás választás nincs!

- Pártok, közösségek nem indíthatnak címkézett egyéni jelöltet sem, a választási cédulán senki nem lehet "cégesítve", viszont a jelöltek önéletrajzban és cél által megvallhatják elkötelezettségüket.
- Csak a pártoknak kedvező, a Nemzetet kirekesztő, nagyszámú ajánlás helyett, a nemzeti szolgálattevő jelöltek állítása 10 fő ajánlásával történhet. A 10 ajánló aláírás begyűjtése kizárólag a jelölté válni szándékozó által, személyesen, hitelesített aláíró íven történik.

- A politikai, gazdasági, rasszbéli világuralmi maffia legfontosabb eszközének, a pénz befolyásának kiküszöbölése a választási rendszerből! A választás nem show és senkinek nem lehet üzlet! Aki nem ezt akarja, gazemberségen töri a fejét és hazaáruló!

- Kampány nincs! Ne költsük a milliárdokat és legyen egyenlő esély! A jelöltek a Megyei Választási Bizottságok által, a központilag leosztott összegből, a bizottság által nyomtatva és kézbesíttetve, 2-3 (A4-es, fekete-fehér) oldal/fő kiadványban, önéletrajzzal, célkitűzéssel. A MVB honlapján korlátlan terjedelemben ismertetik a bármely közösségi címkézés nélküli jelölt célját. A jelölt által végezhető személyes meggyőzésen és honlapokon, blogokon közzé tett, nem fizetett propaganda megjelenítésén túl, minden egyéb az esélyegyenlőséget felrúgó népszerűsítés, ha a jelölt végezte, azonnali kizárást, idegen által végzett kategóriában bűncselekmény minősítést és súlyos pénzbüntetést von maga után.

- A részvételi aránytól független, egyfordulós választás.

A visszahívás lehetőségének bevezetése, s a Nemzetgyűlésben történő, a szavazást helyettesítő tartózkodás eltörlése:
Ha a visszahívás intézménye az alábbiak szerint jut törvényerőre a jelölt érdekelt lesz az őszinte célkitűzésben, valamint, hogy megválasztása után az ígéretének szellemiségében járjon el! Hiszen, ha nem eszerint tesz és konkrét bizonyíték van róla, visszahívják.

Akár egyetlen egyértelműen bizonyított ellentétes állásfoglalás, vagy más visszaélés és lehetőség legyen a visszahívására.

A visszahívás intézménye: 12 fős Nemzeti Választási Bíróság felállítása, határozatlan időre, 7 fő civil és 5 fő jogvégzett, az igazságnak elkötelezett, szintén visszahívható személyből áll.

A visszahívás: 10 fő választásra jogosult közös kezdeményezése alapján, az NVB nyilvánosan nevesített, 2/3-os döntése esetén, a nemzetgyűlési mandátum megvonásával történik.

Az NVB döntéseit 30 napon belül meghozza, fellebbezésnek egyszer van helye. A fellebbezés utáni eljárást költségesíteni kel, mely költséget mindenkor a vesztes fél, vagyis a visszahívott nemzeti szolgálattevő, vagy a 10 fő fellebbező fizeti. Új bizonyíték alapján történő beadvány új kezdeményezésnek számít.

A Nemzeti Választási Bíróság feletti kontroll lehetősége, avagy tagjának visszahívása: Mivel név szerinti és nyilvános a szavazás, 2 igazságtalannak vélt szavazást követően, 10 fő választó kezdeményezésével a Legfelsőbb Bíróság 30 napon belüli döntése által történik.

Tisztelettel várom azon személyek megkeresését, akik egyenrangú félként hajlandóak közreműködni a cél szerinti egység és a fellépés előkészítését elvégző Nemzeti Tanácskozás, - a Szer megszervezésében!

EZ ALÁ MÁR SOHA NEM LESZEK KÉPES ADNI!

2013-01-14.
Sopron
Kőműves Géza apor45@gmail.com



Utópisztikus nemzeti radikalizmus

Mivel Magyarország jelenlegi helyzetét nem a parlamenti pártok és az országgyűlési képviselők száma határozza meg, hanem azok döntései, ami nem személy független, ezért a politika által képviselt értékrendet és azt képviselőket kell lecserélni. Csak megjegyzem, hogy Trianon után a Horthy-korszakban volt olyan időszak, amikor a törvényhozás alsóházában tizenhat párt képviseltette magát, méghozzá listás választás eredményeként. Igaz, hogy volt még egy felsőház a nemzeti elit színe - javából, és volt egy olyan politikai és erkölcsi tekintély Horthy Miklós személyében, aki meghatározója volt a rendszernek. Ennyiben a rendszer, a forma is fontos. De ne felejtsük el, hogy az akkori rendszer lényegét egy olyan politikai elit határozta meg, akik – Teleki Pál után szabadon – mertek magyarok lenni.

A nemzeti oldal politikai naivái a „de jó lenne” alapon közelítik meg a Haza megmentésének a dolgát, nem számolva a társadalom mentális állapotával, a nemzeti radikális oldal tényleges állapotával és lehetőségeivel.

Íme, egy példa Kőműves Géza tollából:

;A TÁRSADALMI MEGEGYEZÉS ALAPJA!:

1. Békés kiállással ki kell kényszeríteni a kormány lemondását és az "országgyűlés" feloszlatását.
2. Fel kell függeszteni a többpártrendszer működését és az ezt kiharcoló, aktív magyarság által, ideiglenesen működő Nemzeti Irányító Testületet szükséges kinevezni.
3. Az ideiglenesen működő Nemzeti Irányító Testület rendeletileg kormányozzon, kinevezése után 3 hónapon belül az alábbi, vagyis a záradékban fellelhető szellemiséget megtestesítő, ideiglenes választási törvényt alkosson és fél éven belül - alkotmányozó-nemzetgyűlési - választást bonyolítson le. A nemzeti szolgálattevőkből álló Alkotmányozó Nemzetgyűlés mandátumát 1 évre javaslom.
A NAGY LÉNYEG: Olyan, a választékból népszavazással is megerősített választási törvényre van szükség, mely a magyar nép számára teljes esélyegyenlőséget biztosít! Teljes mértékben kiküszöböli a politikai, gazdasági, ideológiai, ... világuralmi maffia és lakájaik, pártjaik sakkozását. Kiküszöböli a pénz befolyását és az önző egyéni érdeket a választás menetéből!

Kőműves Géza cél és feladat tervével nincs baj, hanem annak tovább nem gondolásával, az elérendő cél elérésének a mikéntjével.

Vannak alapvető stratégiai kérdések, amiket nem lehet figyelmen kívül hagyni. A nemzeti oldal gondolkodóinak egy része egyéni módon próbál választ adni az ország problémáinak megoldására. Nem beszélve arról, hogy nincsenek birtokában az olyan információknak, amelyek egy nemzeti radikális erő hatalomra kerülése során, szembesülnie kéne az ellenünk irányuló külső és belső gazdasági és politikai támadásokkal.

A haza megmentéséért folytatott beszélgetések során az elsődleges reakció a jelenlegi rendszer tagadása, nem kevésbé a pártokat kárhoztatva, miközben az országot irányító elit felelőssége alig kerül szóba, vagy leegyszerűsödik a miniszterelnök személyére. Amikor azt mondom, hogy nem elég nemet mondani, hanem ma már az igenekben kéne megállapodni, akkor jönnek elő a „de jó lenne” megfogalmazások, a fent idézett példa szerint.

Fel szoktam tenni az alábbi kérdéseket, amit illene megválaszolni ahhoz, hogy egyáltalán változásokról beszélhessünk.

1. Mit akarok? Mit akarunk?
2. Kivel, illetve kikkel akarom, vagy akarjuk?
3. Hogyan akarom, vagy hogyan akarjuk?
4. Mikor akarom, illetve akarjuk?
5. Miből akarom, illetve akarjuk?

Ha őszinték akarunk lenni, akkor már az első kérdésre sincs a nemzeti oldalnak egységes válasza.
Elitváltást akarunk? Rendszerváltást akarunk, de milyen rendszert? Köztársaságot akarunk? Királyságot akarunk? Királynélküli királyságot akarunk? Kétkamarás parlamentet akarunk? Kormányváltást akarunk? Gazdasági rendszerváltást akarunk? Szociális piacgazdaságot akarunk? Mit is akarunk egyáltalán?

Ha mondjuk, naiv módon fel is tételezzük, hogy egységes választ tudna adni a nemzeti oldal az első kérdésre, akkor a második kérdésre adott válaszok már elbizonytalanodnak, mivel a legtöbb kezdeményező csak úgy tudja elképzelni az együttműködést, ha a többiek alárendeződnek. A nemzeti oldalt megjelenítő személyek többsége a közös ügyünket nem kezeli kellő alázattal, rögeszmésen ragaszkodnak saját elgondolásaikhoz és vezéri kiváltságaikhoz.

Hogy miért van ez így? Nos, élek a gyanúperrel, hogy a jelenlegi politikai elit abban érdekelt, hogy a nemzeti oldal egysége ne jöjjön létre, s ha kell, akkor maga hozza létre az „Őfelsége ellenzékét”, egy puffer szervezet létrejöttével. Nem érdeke a jelenlegi elitnek, főleg a balliberális oldalnak, hogy a nemzeti elkötelezettségű erők hatalmi alternatívvá nőjék ki magukat. Ismert politikai taktika: „Ha valamit nem tudsz megakadályozni, akkor állj az élére és siklasd ki.” De nem hagyhatjuk figyelmen kívül a nemzetellenes háttérhatalom ügynökeit sem, akik akár személyesen, akár kitűnni akaró narcisztikus személyek felhasználásával olyan helyzetet teremtenek, hogy a magyartudatú és vezetésre alkalmas személyeket lejárassák, háttérbe szorítsák, vagy párhuzamos szerveződést indítsanak – lásd a hallgatói megmozdulásokat, vagy az LMP szakadását.

Azt hiszem, hogy a harmadik kérdésre, a „hogyanra” adandó válsz egyértelműsége ellenére, nem is olyan könnyű a megoldást megtalálni. Azt nem hiszem, hogy a lehetséges lenne a két megoldás közül a forradalmi úton kierőszakolt változás. Ennek a lehetősége 2006-ban elszállt. A 2006-os őszi eseményekben benne volt a lehetőség, hogy békés, vérnélküli „forradalommal” az ország helyes irányba navigálja magát, csakhogy a Kossuth tériek magukra maradtak, a nemzetinek mondott politikai erők magukra hagyták a tüntetőket. Meggyőződésem, hogy külső politikai nyomásnak engedve. Hiszen a Kossuth téri morális forradalom a regnáló politikai hatalom tagadása mellett a megoldásra is rámutatott, mégpedig a Szentkorona eszme és értékrend felmutatásával, ami nem jelentett mást, mint visszatérni ahhoz az állameszményhez, amely megőrizte és fenntartott Magyarországot ezer éven át. Ez, mármint a Szent Korona olyan a globális hatalmi erők számára, mint az ördögnek a tömjén, ennek érvényrejutására nem kapott engedély a politikai elit.

A másik lehetőség a változások elérése érdekében az adott politikai lehetőségek és játékszabályok figyelembevételével beszállni a hatalmi küzdelembe, ami megköveteli a pártos szervezeti formát. Nos, itt jelenik meg a pártokkal szembeni utálat, ami kedvez a parlamenti pártoknak, főleg a nemzeti oldal töredezettségének az ismeretében.

Ha a nemzeti oldal radikális változást akaró része politikai tényezővé akar válni, akkor fel kell hagynia az egyénieskedéssel, és egy olyan nemzeti értékelvű politikai közösséget, pártot kell létrehoznia, támogatnia ahol a nemzeti csoportosulások, szervezetek vagy pártok, társadalompolitikai befolyásuk, szakmai potenciájuk vagy támogatottságuk mértékének arányában pozícionálhatják magukat. Természetesen olyan garanciák mellet, mint amit a Síklaky István által javasolt „becsületszerződés” rendszere adhat.

A mikor akarom negyedik kérdésre adandó válasz a fentiek alapján egyértelmű. A nemzeti oldalnak a céljainak elérése érdekében az országgyűlési és önkormányzati választásokra már most fel kell készülnie. Ami a közös program mellett a megfelelő zászlóvivő személyének a megtalálása lenne a legfontosabb. Ha őszinte akarok lenni, akkor jelen pillanatban egyetlen olyan személyt látok a palettán, aki nem párttag és eddigi tevékenysége alapján, mind ismertségében, mind szakismeretével, mind karizmájával alkalmas lenne a nemzeti oldal egységét megjeleníteni, ütőképessé tenni.
Azt azért világossá kell tenni, és ne keltsünk hiú reményeket, a nemzeti oldal legnagyobb sikere az lenne, ha kormányzati tényezővé tudna válni. De azt is egyértelművé kell tenni, hogy ez a helyzet, csak akkor állhat elő, ha nem a balliberális erők nyerik meg a választásokat. Meggyőződésem, hogy a haza érdeke azt kívánná meg, ha a balliberális erők végképp kiszorulnának a törvényhozásból.

Az ötödik kérdés a miből, fajsúlyánál fogva most még megoldhatatlan problémának tűnik. Egyrészt azért, mert a nemzeti oldal szegény, kevés vagy egyáltalán nem áll rendelkezésére pénzforrás, ami persze változhat az összefogás és támogatottság mértékének az arányában. De ne felejtsük el azt sem, hogy nem csak pénz kérdése egy választás megnyerése, hanem hitelesség, program és aktivisták számának a nagysága is.

A 2014-es választás alakulását nehéz megjósolni, mivel a balliberális oldal töredezettsége, az MSZP által beindított gyűlöletkampány akár viszályára is fordulhat.

Az emberek érzik, hogy Magyarország számára a 2014-es választás sorsfordító lesz. Valami újra, tisztességesre, nemzeti elkötelezettségű parlamentre, és kormányra vágynak. Ezért a nemzeti civil szervezeteknek nem a pártellenességet és ezzel a politikai apátiát kellene gerjesztenie, hanem választási lehetőséget kellene felkínálnia a választópolgároknak, amit csak egységes fellépéssel tehet meg, ami tartalmi és formai egységet kell hogy jelentsen.

2013-01-29.
Takács András


Miközben a zsidó kormány a magyarok félkatonai szervezetét két lábbal tiporja, a zsidóknak szabad kezet adott! 



Zsidó félkatonai-önvédelmi szervezet alakult Magyarországon.


Mialatt a kormány titkosszolgálati, rendőrállami módszerekkel üldözi a hazafias csoportokat, addig a zsidók nyugodtan szervezhetik önvédelmi egységeiket.


Létrehozták a Tett és Védelem Alapítványt, amely "segít a zsidóknak az önszerveződésben és önvédelemben": „Az önszerveződés határozott igényével fellépő, az egészséges énkép és önbecsülés fontosságáért küzdő lelkiismeret hangja életre hívta a Tett és Védelem Alapítványt, egy olyan alulról jövő kezdeményezésként, ami a zsidó tradíciókat követve kész határozott lépéseket tenni az egyre inkább elharapózó antiszemita jelenségek visszaszorításáért”.

A zsido.com oldalon az alapítvány elnökével és az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközösség (EMIH) vezetőségi tagjával, Bodnár Dániellel készített interjú bevezetőjében leírják, hogy ha kell, terepre is mennek a Tett és Vedelem Alapítvány önkéntesei. Jogi segítséget és mentálhigiénés támogatást is kínálnak az "antiszemita támadások" elszenvedőinek.

"Jelenlétükkel, akár állandó utcai jelenléttel azokon a területeken, ahol a tapasztalatok szerint nagyobb számban fordulnak elő ilyen atrocitások, demonstrálhatjuk a zsidó közösség összefogását és tenni akarását. Már önmagában ezzel – ha szabad ilyen kifejezést használni – egyfajta elrettentéssel élhetünk” – mondta el az alapítvány elnöke az interjúban, aki azt állítja nem önbíráskodni akarnak, hanem megmutatni, hogy a közösség tagjai nem „szabad prédák”.

A cikkből kiderült a szervezet ötletét Köves Slomó, az EMIH vezető rabbija vetette fel körülbelül egy évvel ezelőtt, a működését pedig az EMIH fogja finanszírozni. Az alapítványban egyébként az EMIH-vel olykor ellenségeskedő hangnemet is megütő MAZSIHISZ-nek is van delegáltja.

A koncepció kidolgozásában kikérték az amerikai külügyminisztérium véleményét. Bodnár Dániel az interjúban elmondta: két nagy „előképük” van az antiszemitizmus elleni küzdelemben. Az egyik az Amerikában működő hírhedt ADL (a zsidóság "jó hírnevét" védelmezni hivatott "Rágalmazásellenes Liga") a másik pedig az Angliában működő Community Secuiity Trust.

Ebbõl az ADL inkább az amerikai törvényalkotási folyamat befolyásolásában fejt ki számottevő tevékenységet, a CST-ben pedig a fizikai elrettentésen van a hangsúly, ők konkrét "védelmi" tevékenységet is ellátnak. A Tett és Védelem Alapítvány a kettő hibridjéből szeretné kialakítani saját modelljét.

A szervezet elnöke közölte: annak a kultúrának az alapjait szeretnék megteremteni, hogy "Magyarországon ne legyen olyan antiszemita atrocitás, akár szóbeli, akár tettleges, vagy akár rongálás, ami válasz nélkül marad". Mintha nem értesülne akárcsak egy szóbeli sérelmükről is azonnal a teljes világsajtó...

Mindeközben a magyar lakosságot naponta érik életellenes atrocitások a kisebbségek részéről, amelyek legjobb esetben is cenzúrázott mínuszos hírként jelennek meg, az ellenünk elkövetett gazdasági bűncselekmények végrehajtói pedig szintén homályban maradnak.

A magyarok érdekében fellépni szándékozó csoportokat folyamatosan vegzálja az államhatalom, az "elrettentőnek" szánt zsidó szervezetnek talán még közpénzt is utalnak majd...

http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/hatterhatalom/2223-zsido-garda



Perge Ottó: Merkel szerint Németország az idők végezetéig bűnhődni fog a holokauszt miatt


Az alapszabály a következő: ha gój követ el súlyos bűncselekményt gój ellen, az bizonyos idő elteltével elévül. Ha zsidó követ el bűnt gój ellen, az nem bűn, hanem "önvédelem". Ha gój követ el bűnt zsidó ellen, tette sohasem évül el, sőt még leszármazottainak is bűnhődnie kell. Így néz ki az “új világrend”, melyben állítólag minden ember egyenlő, és szigorúan tiltják a faji alapú megkülönböztetést.
Az úgynevezett holokauszt nemzetközi emléknapja előtt egy nappal, Adolf Hitler hatalomra kerülésének 80. évfordulójára alkalmából közzétett videoüzenetében Angela Merkel német kancellár közölte: mindenkinek hozzá kell járulnia az antiszemitizmus elleni harchoz.
A zsidóbérenc Merkel szerint továbbá Németország "örök időkig" felelősséget fog érezni a nemzetiszocialisták által elkövetett bűnök – elsősorban természetesen a holokauszt - miatt.
"Világosnak kell lennie minden egymást követő generáció számára, és bátran, erkölcsi eltökéltséggel mondhatjuk, hogy minden egyes személynek hozzá kell járulnia (a harchoz), azért, hogy a rasszizmusnak és antiszemitizmusnak ne lehessen esélye" – nyilatkoztatta ki a német kancellári székbe ültetett cionista politikus.
Január 30-án a zsidók kegyeiért folyó versenyben jól teljesítő Merkel látogatást tesz a Terror Topográfiája Dokumentációs Központ berlini épületében, mely a Gestapo és az SS vezérkarának egykori székhelyén található.
Adolf Hitlert a német államfő, Paul von Hindenburg 1933. január 30-án nevezte ki kancellárnak. Ezt követően megkezdődött a romba döntött Németország újjáépítése, melynek eredményeképpen néhány év alatt sikerült lerázni a nemzetközi karvalytőke igáját, visszaállítani a német nemzet becsületét, és jelentős mértékben emelni a németek életszínvonalát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése