2021. szeptember 16., csütörtök

Szeptember 15. legfontosabbjának ezt vélem, a többi figyelmeztetés

Marseille -i „Thieves” típusú olajkeverék hagyományos receptje

20 csepp szegfűszegrügy olaj.
20 csepp citromolaj.
20 csepp fahéj kéreg olaj.
20 csepp Blue Mallee eukaliptusz olaj.
20 csepp rozmaring olaj.




A világon most uralkodó kormányok egyike sem jó. Mindannyian romlottak, és egy gonosz társadalom hatása alatt állnak, amely megmondja nekik, mit kell tenniük.
....

Engedelmeskednek a gonosznak, és hatalmasak akarnak lenni, mert sok az egójuk és a büszkeségük. ”

....

sok fenyegetés fenyeget titeket, és mondom nektek, a gonosz soha nem alszik; folyamatosan tervezi a pusztítást. Ezek a figyelmeztetéseim nektek és arra, hogy imádkozzatok, mert az ima segítségével meg tudom állni és megváltoztathatom a gonosztevők terveit. ”

„Légy bátor. Tudatom veletek, gyermekeim, elmondom és emlékeztetlek benneteket, hogy nagyon imádkozzatok. Nagyon függ az imáitoktól, hogy megállítsátok ezt a gonoszságot. ”

(VSS 20210916)


„Azért jöttem, hogy elmondjam, mennyire csalódott vagyok Ausztráliában. Miért kérsz engem és könyörögsz, hogy védjem meg Ausztráliát és gyógyítsam meg az embereket a koronavírustól? ”

- Elmondom, hogyan vetem meg Ausztráliát!

A mi Urunk Jézus nagyon -nagyon szomorú és dühös volt.

Azt mondta: „Elmondom, miért. Hátat fordítanak Nekem. Látod, milyen szomorú vagyok, olyannyira, hogy már nem tudok nézni. Ez olyan bűnös ország, és senki sem védi Egyházamat, és nem áll ki az Igazság mellett. Csalódott vagyok püspökeimben és papjaimban. Mindannyian engedelmeskednek a gonosz törvénynek, és hallgatnak. ”

(VSS 20210919)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése