2013. június 1., szombat

Ne fizess a banknak! – Ez olyan nagy kérés?

Sokszor megfogadtam, hogy többet nem írok egy sort sem… De azt, ami a „ devizás „ oldalakon megy, én már nem bírom nézni. Tudom nem kötelező. De érzek magamban annyi felelősséget, hogy segítsek akinek csak tudok.
Én csak a józan paraszti eszemmel gondolkodom… NE FIZESS A BANKNAK! Ez olyan nagy kérés ?
Mindenki mindent felrak. Nagyon jó. Soha nem dobálóztam sem a Htp.vel sem a paragrafusokkal, az a bíróság és az ügyvédem dolga. Itt mindenki, – aki velem együtt laikus ebben a témában, – osztja a paragrafusokat.
Nekem sok időmbe telt amíg tisztán láttam ezt az un. „ devizahitelt „. De arra gyorsan rájöttem, hogy a bank csúnyán lenyúl. Na ezt nem hagyom! BÍRÓSÁG!
Más út nincs. Lehet menni az utcára, meg dühöngeni a székben, semmi nem fog történni!
A bírósági utat viszont mindenkinek végig kell járnia. Nem kell kifogást találni!
Az ügyvédekkel lehet egyezkedni! Tudják, hogy milyen helyzetben vagyunk higgyétek el!
Írj vagy írass egy jó kereset levelet és ballagj el a bíróságra. Tegyél mellé egy költségmentességi kérelmet, és aki tényleg „ nem tud megélni „ az meg is kapja! Nem kell azt írni, hogy úgysem kapom meg. Mert ez nem igaz… Sokan tunyaságból meg sem próbálják.
Én 2011-től harcolok a bankkal a bíróságon. És vannak sikerélményeim! Ha nem is sok, de van! És lesz több, mert még folytatódik.
Arra senki ne várjon, ha esetleg én nyerek, akkor Ő is nyer. Mert ilyen Magyarországon nincs! Mindig a bank előtt kell járni! Nem akkor kell lépni, amikor jön a végrehajtó!
Én már tisztán látom, hogy senki nem fog bennünket megvédeni, segíteni. Ilyenre ne számítson senki. Esetleg ha nem fizetünk a BANK BEROGGYAN!
ÉS KIT ÉRDEKEL A BANK?
Szeretnék 61 évesen – koromhoz méltóan – tisztességesen élni, és nem azon törni az agyam, hogy mi lesz holnap. Ledolgoztam 40 évet. DE ÉN NEM HAGYOM MAGAM !!!!
Megfogadtam, hogy bárhova elmegyek, de az igazságot bebizonyítom!
Szalágyi Erzsébet – Fb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése