1975. december 28., vasárnap

Harmincnyolcadik jelenés

"Harmadik nap"

"Én folyamatosan áhítatos és hűséges lelkek közel áll a szívemhez,

mert megvigasztalt az út a Kálvária "

1975. december 27. 05:15 Harmadik nap

Az én ülést, láttam, hogy a fény tűnik számomra, mint máskor.

Abban a pillanatban, felkeltem, Jézus megjelent nekem a keze nyílt, kiterjesztett felém.

Odamentem, letérdelt, és üdvözölte őt.

Abban a pillanatban, fehér és piros sugarak kitört a szívét, és azt mondta:

"A harmadik nap.

Én folyamatosan áhítatos és hűséges lelkek közel áll a szívemhez, "A
megvigasztalt az úton a Kálvária. "

Ekkor Jézus azt mondta:

"Mi Atyánk", és mentem egyedül az egész imádság.

Jézus így folytatta:

"Üdvözlégy Mária", és én továbbra is csak azzal a három "Üdvözlégy Mária".

És Ő így folytatta:

"Annak érdekében, Ön szomorú szenvedély, Uram, irgalmazz nekünk
és az egész világon.

Dicsőség a magasságban Istennek, és békesség a földön a férfiak Ő
szeret. "

Jézus megkérdezte:

"Make a jele a kereszt", amit tettem, akkor Jézus eltűnt ...

A sugarak lépett ki Szíve kell teríteni minden bűnbánó bűnös, és mindazokat, akik felszólítják őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése