1975. december 27., szombat

Harminchetedik jelenés

"Második nap"

"Én is szaporodnak kegyelmekkel a lelkét a papok és a vallási,

vagy pedig rajtuk keresztül, hogy én az üzenetet el kell ismertetni "

1975. december 26. 05:15 Második nap

A fény, akkor az Úr maga mutatja be, mint az este. Elhozta balját a szívéhez: a vörös és fehér sugarakat előjöttek.

A jobb kéz kinyújtotta felé a világot.

Jézus nem kérdezd meg, hogy ismételje meg, de láttam, hogy minden mondat után Megvárta, hogy azt mondhatnám, hogy újra magam.

"A második nap.

Én is szaporodnak kegyelmekkel a lelkét a papok és a vallásos, mert
az nekik, hogy üzenem meg kell ismertetni. "

Jézus azt mondta: "Mi Atyánk", és mentem egyedül az egész imát, aztán megkérdezte:

"Mondd," Üdvözlégy Mária "háromszor", ami azt is mondtam, egyedül.

Jézus ment (és én megismételte):

"Annak érdekében, Ön szomorú szenvedély, Uram, irgalmazz nekünk
és az egész világon.

Dicsőség a magasságban Istennek a legnagyobb, béke és öröm a földön, hogy a férfiak
Ő szeret. "

Jézus kilépett a bal kezét, kinyújtotta két kezét felém, rám mosolygott, és eltűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése