2012. május 6., vasárnap

Az OTP és a csalók

Azért osztom meg az országgal a történetem, mert remélem, hogy legalább Te, vagy ismerőseid nem kerültök olyan cipőbe, mint amibe jelenleg én vagyok.
Kálváriám 2012. március 14-én kezdődött. A "Nagy Magyar BANK" gyakorlatilag kirabolt... hagyta, hogy kiraboljanak!
Délelőtt 10 óra lehetett, mikor barátnőmnek 30.000 Ft átutalást intéztem az online rendszerről. Ezt már évek óta mindig leellenőrzöm. Így történt ez akkor is. 10:30 óra körül éppen ezért visszaléptem az online rendszerbe, és láttam, hogy a többszázezer Ft helyett mindössze 20.000 Ft van a számlámon. Ellenőriztem a tranzakciót, akkor még azt hittem én rontottam el valamit, esetleg egy nullával többet írtam, stb... Döbbenve láttam, hogy ilyenről szó sincs. Feketén fehéren ott állt előttem, hogy valaki egy utalást intézett egy orvos házaspár számlájára... Érdekes volt számomra, hogy én minden utalásról értesülök sms-ben, illetve az utalást megelőzően egy hitelesítő kódot kapok, ami nélkül nem is tudok utalni. Ilyen sms-t az én 30.000 Ft-os utalásom előtt kaptam, de az orvos házaspár számlájára történt utaláskor nem! A számlatörténetemet kinyomtatva, azonnal a rendőrségre rohantam! 10:40-kor már a rendőrségen ültem! Fogalmam sem volt mi történik, ki férhetett hozzá a számlámhoz! Feljelentést tettem, ismeretlen tettes ellen!
Miközben a rendőrségen ültem a számlámon a következő tranzakciók történtek: az orvos házaspár pontosan azt az összeget, amit ők állítólag tőlem kaptam, "TÉVES UTALÁS VISSZAKÜLDÉSE" címen visszafizette a számlámra, majd ahogy az összeg visszaérkezett, elutalták azt, ekkor már 5000 Ft-al többet (de ilyen összegnél ez szinte lényegtelen, hiszen többszázezer Ft-ról beszélünk), B. Beáta számlájára. Sem az orvos házaspárt, sem Beátát nem ismerem, nem ismertem... Hangsúlyozom, ekkor én a RENDŐRSÉGEN ültem, Zalaegerszegen.
A feljelentés után a "Nagy Magyar BANK"-ba mentem, hogy a számlámat letiltassam. Itt elmondták nekem, hogy úgynevezett TC=Telebank Center utalás történt. Ez a következőt jelenti: telefonon keresztül történő utalás, melyhez szükséges az én bankkártya számom, ill. még egy 3 jegyű azonosító, és egy 7 jegyű kód...
Újabb döbbenet: fogalmam sem volt róla, hogy ilyen szolgáltatásom van, hogy ilyen létezik. Megtudtam, azért van, mert az online bankom működéséhez erre szükség van. Mivel fogalmam sem  volt a létezéséről, azt sem tudom  - a mai napig, - hogy mi a 7 jegyű belépési kódom!!!
Azonnal letiltattam minden tranzakciót a TC-n keresztül, valamint kértem, hogy MINDENRŐL, hangsúlyozom, MINDENRŐL (belépés, utalás, pénzérkezés, távozás, stb...) sms értesítést kapjak! Ezt be is állítottak!
Elmondták, hogy az orvos házaspár pécsi, s ott fizették vissza a számlámra a pénzt, de ennél többet nem tudtak!
Visszamentem a rendőrségre s kiegészíttettem a feljelentésemet, a fenti eseményekkel!
Majd megkezdődött a keserű várakozás!
Jött egy hosszú hétvége, mikor nem tudtam semmit intézni, csak folyamatosan próbáltam belépni az online rendszerembe, ami NEM SIKERÜLT!!! Holott, éppen beállítattam, hogy mindenről értesítést kapjak! De az sms- csak nem jött!
Március 19-én felhívtak a "Nagy Magyar BANK" biztonsági osztályáról és töviről hegyire elmondatták velem az egész történetet. Nem tudtam se többet, se kevesebbet mondani, mint előtte a rendőrségen, illetve a bankfiókban!
Március 20-án kedden újra bementem a "Nagy Magyar BANK"-ba, hogy panaszt tegyek, miért nem kapok sms-t, miért nem tudok belépni??? Miért nem kapom meg a belépési kódokat??? Ekkor az ügyintéző ellenőriztette a telefonszámom, ami azóta az enyém, mióta telefonom van... Ennek kb. 10 éve! De a szám, amit olvasott egy 30-as előjelű, számomra teljesen ismeretlen szám volt. Az én telefonszámom pedig 20-as előjelű. Közölte velem, hogy ÉN, megváltoztattam a telefonszámom!!! Majd lefordultam a székről, mikor végig futott az agyamon, hogy az elkövető folyamatosan sms értesítést kapott az én próbálkozásaimról, így bármikor utalhatott az én számlámról!!! A kedves rablónak arra is volt gondja, hogy első lépésben megváltoztassa a telefonszámom, nehogy valamit is észrevegyek az ő ténykedéséből!
Természetesen visszaállíttattam a telefonszámom a sajátomra, de első dühömben faggatni kezdtem a velem szembe ülő hölgyet, hogy történhet ilyen??, Semmi érdemleges választ nem kaptam! Autóba ültem és elindultam a rendőrségre, ISMÉT!!!
A rendőrség bejáratában álltam, mikor csörgött a telefonom, ismét a "Nagy Magyar BANK" biztonsági osztályának előző napon már megismert embere hívott... Beszélgetni kezdtünk, s a következőket tudtam meg tőle:
Egy csaló banda áldozata lettem, akik, nagyon családcentrikusak, nagycsaládban élnek és kicsit sötétebb a bőrük, mint az enyém! Igen cigányok. Velem együtt kb. 30 embert károsítottak meg, immár harmadik alkalommal, s jelenleg a család 7 tagja van ilyen-olyan módon, (előzetes, vagy büntetését tölti) börtönben.
Módszerük a következő: feltörnek egy bakszámlát. Kinéznek egy internetes oldalon valami használ cikket, az egyszerűség kedvéért legyen egy kamera.
A kamera kerül 40.000 Ft-ba. Ők "véletlenül" az én számlámról elutalnak 400.000 Ft-ot, tehát pont egy db 0-val többet. Majd felhívják a gyanútlan eladót, jelen esetben B. Beátát, hogy sajnos egy 0-val többet ütöttek az utaláskor, de ne utalja vissza, hanem mikor mennek a kameráért, akkor készpénzben visszaadhatja a különbözetet.
Így pillanatok alatt hozzájutnak 360.000 Ft tiszta készpénzhez, és bankkal nekik semmi kapcsolatuk nincs!
Megtudtam továbbá, hogy az elkövetők pécsiek, a károsultak pécsiek, egyedül én vagyok zalaegerszegi!!! - és nincs banki ember a képben??????????
Ez egy kb. 40 perces telefonbeszélgetés volt. Ezek után már nem mentem a rendőrségre.
Március 22-én kerestek a Zalaegerszegi Rendőrkapitányságról, hogy jelenjek meg március 29-én kihallgatáson.
Vártam...
Március 28-án kaptam egy levelet a "Nagy Magyar BANK"-tól, melyben ők minden utalást jogosnak találtak, és kérték, hogy fogadjam el, hogy ők nem hibáztak!
Március 29-én rendőrségi kihallgatásra mentem, ahol tájékoztattak, hogy ha kiderül, mégis én árultam a belépési kódomat, akkor a "Nagy Magyar BANK" visszaperel... Hát hajrá!
Feljelentésem ebben az esetben már csakis és kizárólag a "Nagy Magyar Bank" ellen irányult. Én a bankkal kötöttem szerződést, rábíztam a vagyonom, melyet ő nem kezelt kellő biztonsággal. Hagyta, hogy bárki a rendszerébe hatoljon. Ettől kezdve nem érdekel, hogy milyen cigány vitte el a pénzem, egyértelműen a "Nagy Magyar Bankot" teszem felelőssé, hogy ez megtörténhetett.
Csak hogy mindenkinek tiszta legyen a kép: a számlámon lévő összeg, amit az elkövetők elraboltak, NEM A SAJÁT pénzem volt. Barátaimmal a Csíksomlyói ZARÁNDOKLATRA megyünk májusban. A szállás és a busz költségét a barátaim rám bízták, és elutalták nekem. Jelenleg mondanom sem kell, ez az összeg hiányzik az utazáshoz. Természetesen, az útnak meg kell valósulnia, az ellopott összegért egyedül ÉN felelek. Ezt az összeget elő fogom keríteni, hogy el tudjunk utazni, ha törik, ha szakad!
Sajnos az utazás időpontjáig nem fogják a káromat megtéríteni. Az ügy előre láthatólag évekig el fog húzódni.
Azért írtam le a kálváriám, hogy minél több emberhez eljuthasson, hogy ma, Magyarországon a nagytőke bárkivel, bármit megtehet, következmények nélkül. Elvehetik a pénzem úgy, hogy a végén én érezzem magam kellemetlenül, s lassan kezdjem belátni, tényleg én hibáztam! Hibáztam, mert rábíztam a pénzem egy olyan intézményre, akibe megbíztam, akiről hittem, hogy vigyáz rá! Nem így történt! Saját kárán tanul az ember. Én sokat fizettem érte. Mire ez az ügy véget ér, talán már a dühöm is enyhül.
Nem hagyom magam! Nem én leszek a következő, akit a sárba taposnak! Ha kell évekig, minden nap küzdök ellenük, minden követ megmozgatok, mert nem hagyom, hogy a ZARÁNDOKOK pénze ilyen aljas módon tűnjön el, minden következmény nélkül!


http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/hatterhatalom/1390-az-otp-es-a-csalok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése