2013. június 7., péntek

Magyar üzenet Csehországból

Kedves magyar testvérem!
Az üzenetet a facebokon találtam,nagyon meghatott és tudom,hogy mi a tartalma.Tiszta szivemból és lelkemböl kivánom Magyarország újraébredését és egységét.
Bemutatkozom egy kicsit Erzsébet a nevem, Csehországban élek itt a családom ,Nagymácsédon születtem, Galántán éretségiztem a gimnáziumban, 65 éves vagyok.
 Nagyon sokszor jártam Magyarországon, mint idegenvezetö a különféle utazási irodáktól.Azt hiszem három éve, hogy itt aCseh TV-ben olyan magyarellenes müsor futott és nemcsak egyszer, nem értettem,hogy miért.Nagyon éreztem a magyarellenességet az egyszerü emberektöl is és nekem ez nagyon fájt,próbáltam minden tudásommal ennek ellenálni, de hiába.Abba is hagytam az idegenvezetést, mert belebetegettem, majdnem egy és fél évig hangszálaim berekedtek.
Három éve majdnem minden este Magyarország helyreálításáért imádkozom és azért, hogy a magyarok egyesüljenek, segítsék egymást,szeressék egymást,és becsüljék egymást. Hiszen Én közvetlenül láttam a támadásokat. Párom azt modta hiszen ez téged mind személyessen érint.Természetessen,hiszen magyar vagyok.
Egy gondolat mindíg visszatér az eszembe, hogy a körülöttünk való államok határai megváltozása után Magyarországnak kezdeményezni kellet volna a Trianon igazságtalanságát.Ez kár , hogy meg nem történt mert így az én véleményem szerint hülyének és gyávának néztek bennünket.
Még egy gondolatom van amit szeretnék megírni, mert a Szent korona müködtetésére van szükség, és pedig, hogy az eredeti Szent koronát és a hozzá tartozó almát és pálcát stb. ki kell állítani,valahol biztonságban.Kiálítást szerveni, hogy a magyarok ezreivel tekithessék meg a magyar koronázási kincseket.
Kérem a z anyaországi magyarokat, hogy ne gyülölködjenek egymás között és ne is pártoskodjanak, hiszen az ORSZÁG és a NÉP a fontos.
Erre kértem a magyarokat is mikor ott voltam, hogy vigyázzanak Magyarországra!
Béke és bodogság legyen az egész földön, kérem az Úr Isten segítségét.
Üdvözlettel Erzsébet!


http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/magyarsag/2538-magyar-uezenet-csehorszagbol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése