2010. október 5., kedd

A fenevad bélyegéről

Az interneten időről időre felbukkannak a fenevad bélyegét magyarázó írások, filmek, összeállítások. Ezek jelentős része a technikai vívmányok alkalmazásához kapcsolódik, úgy mint kézbe vagy homlokba ültetett chipek, vonalkódok, megfigyelő-rendszerek, stb.
Ezzel szemben a bélyeg a Tórában található egy magyarázathoz kapcsolható, ahol szintén bélyegről (pecsétről) van szó. Ott a tórai törvények jelölik a pecsétet, amely a Tóra szerint a zsidókat Istenhez kötné. Ennek megfelelően ma a fenevad bélyege szellemi tartalmat jelöl, és amennyiben a kétszarvú fenevad maga a demokrácia, akkor a fenevad bélyege maga a demokrácia szabályai, és akik felveszik magukra, az a demokrácia szabályait elfogadó és aszerint élő tömeg. Például a parlamenti választások: a feltétlen bizalom és emiatt az imádat megnyilvánulása, hiszen szó szerint mindenüket rábízzák a hatalomra (alapvető tétel, hogy mindenkinek az az Istene, amiben bízik, pénz, hatalom, társadalmi rendszer, stb). Soha ilyen kevés beleszólása a tömegnek a politikába még nem volt, tulajdonképpen az embereknek semmi joguk nincs, mégis azt hiszik hogy milyen jó nekik… A demokratikus propaganda-gépezet kiválóan működik, semmi szükség már chipezésre. A propaganda-gépezet nem véletlenül talál ki ijesztőbbnél ijesztőbb filmeket és történeteket a fenevadról, a Sátánról és az antikrisztus személyéről. Ezek arra hivatottak, hogy eltereljék a figyelmet arról, hogy a fenevad már eljött, és az izraeli államvezető személyében már az antikrisztus is megjelent (aki ugye nem Krisztus, mégis Izrael vezetője, vagyis nyilvánvalóan az antikrisztus, teljesen mindegy, hogy mi a titulusa, párttitkárnak is nevezhetnénk, királynak is, de most éppen elnök a címe). Egyszerű összefüggések ezek, csak a hazugságok tengere olyannyira elbódította az embereket, hogy a legegyszerűbb dolgokat sem képesek észrevenni. Ennek fényében gondoljuk végig, hogy mit jelent, amikor a pápa az antikrisztushoz megy bocsánatot kérni a kereszténység bűneiért.
Visszatérve a fenevad értelmezésére. Élőlény, de ragadozó, ezért fenevad – a társadalmi struktúrák is élnek, mint ahogy a társadalmi szervezeteknek is van születésük, más szervezeteket emésztenek el, növekednek és elpusztulnak. A szervezet szó nem véletlenül jelent állati, emberi, vagy társadalmi struktúrát egy adott szövegkörnyezetben, mert valamilyen szinten hasonlóan működnek.
A népszavazás bizonyos értelemben tehát egy feketemise, hiszen egy istentelen rendszerben bíznak az emberek, és ennek a fenntartásában működnek közre. Azért istentelen, mert semmi köze Istenhez; nem az isteni rend szerint épül fel, sőt ellenkezőleg: mérhetetlenül távol áll tőle, ahogy a megnyilvánulásaiból is látjuk. A demokrácia minden vezetője végletekig erkölcstelen, korrupt, züllött és degenerált. A demokrácia „hőseiről” a nagy demokratikus államférfiakról is mindről ugyanez mondható el. Emlékezzünk vissza a botrányokra, figyeljük meg, amiket az állítólag egymással szembenálló erők egymásról mondanak. Összefüggéstelen, zavaros beszédek, átlátszó hazugságok, vesztegetési botrányok, romlottság. Mindezt nem csak művelik, de egyre nyíltabban is hirdetik, propagandájuk mindezek elfogadására és elfogadtatására épül, a romlás ideológiája.
A fenevad bélyege tehát a demokratikus világ elfogadása és az aszerint élés. Ahogy a szellemi világnak, de a sötétségnek is a lényege anyagtalan, úgy a pecsét is az. Toleranciának nevezett beteges dekadencia, csalás az élet minden területén az oktatástól az üzletig, holokausztozással vegyített pénz- és zsidóimádat (és minden más pogányság is, itt kellene keresgélniük az álszent egyházi vezetőknek a pogányságot). A bélyeg tehát parancsolatok, szabályok összessége. A név mindig tanítást és könyvet jelöl a Bibliában, tehát a fenevad neve a fenevad tanítása (a politika résztvevőire vonatkozóan, hiszen ők a papjai ennek a rendszernek). A nevének száma egy érdekes utalás, mivel ezek óhéberre visszautaló összefüggések, és mivel látomásról van szó, így is kell értelmezni. Ez megerősíti, hogy a másik két összefüggés helytálló, mivel a nevének száma kifejezés eleve a kabbalista összefüggésre hívja fel a figyelmet. A két héber szó számértéke azonos. Tehát a rendszert azok irányítják, akik ilyen összefüggések ismerői – cion bölcsei, azaz rabbijai. Mellékesen a bölcs kabbalistát is jelent, ez pedig a rabbik tudománya, a rabbi ezért azonos jelentésű, mint a bölcs, ugyanazokat jelöli. A rendszer vezetése tehát kétségkívül a zsidó szellemi vezetés.
Sok ilyen szójáték vagy összefüggés van elrejtve, amelyek régebbi eredetűek, kimondottan azért, hogy ha a keresztény ember találkozik a zsidó misztikával, legyen esélye túlélni a vele való találkozást, és ne legyen prédája a sötétségnek. Erre utal az a rész is, amikor az apostol írja: ” a ti ellenségetek, a sátán, mint az ordító oroszlán, körül jár, keresve, akit elnyeljen”(Péter első levele, 5,8). ellenség= sátán, oroszlán= isten világossága (héberül kell leírni). Vagyis a sátán olyannak mutatja magát, mintha mindent értene Isten titkaiból (héber szóképekről van szó, tehát a héber rabbinikus bölcsességre utal, ma is az van a médiában hirdetve hogy a zsidók milyen okosak és bölcsek, stb…). Máshogy nem értelmezhető ez a mondat sem. Szóval odafigyeltek rá az apostolok, hogy felkészítsenek minket, ahogyan Krisztus is felkészítette őket.
Visszatérve a fenevadhoz: egyszerre meg is nevezi az apostol az ellenséget és a rendszert irányítókat, a zsidóság szellemi vezetését. A sárkány eleve a rabbinikus zsidó társadalmi struktúrát jelenti, amely mindeddig túlélt mindent, a legerősebb struktúra. Érdekes egyébként, hogy a Sárkány csak az újszövetségben jelenik meg, nyilvánvalóan azért, mert röviddel Krisztus előtt, majd utána torzult idáig a zsidóság. Persze előtte is megöltek minden prófétát, szóval várható volt, hogy ez lesz a vége.
A fenevad pedig „úgy szól, mint a sárkány” – a demokratikus cionista világrend politikáját mindig is a cionista érdekek szerint határozták meg és alakították ki. Olyannyira eltorzult ez a világ, hogy az antikrisztusi állam (Izrael) vezetése felé mindenki feltétlen engedelmességgel tartozik a demokratikus rendszerben. És mindezt a legszentebb és leginkább helyénvaló dolognak tüntetik fel, Izrael minden tette pedig tabu. De a cselekedetei elárulják.
Tamási Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése