Uram, a te szentséges szívednek ajánlom fel az egész életemet, múltamat, jelenemet, jövőmet, a legkisebb cselekedetem is. Irányíts és vezérelj engem. Add meg a tisztánlátás kegyelmét, hogy meg tudjam különböztetni a jót a rossztól. Add, hogy egész nap neked éljek.
2013. július 10., szerda
Áramlik Magyarországra az Unió szemete!
Inkább olcsóbb termékeket vásárol a magyar, és az sem baj, ha az adott termék gagyi. A régióban hazánk fiának számít legkevésbé a minőség a vásárlások során. Kirívó módon nem számít a minőség
Sokkal érdekesebb azonban az áru minőségével kapcsolatos eredmény, hiszen mindössze a magyarok 46 százalékánál tartozik a vásárlási döntés legfontosabb kritériumai közé. Ezzel szemben a vizsgált 29 európai ország átlaga 73 százalék, ráadásul a környező országok eredménye is meghaladja a 70 százalékot. Közülük a legalacsonyabb értékkel a frissen az unióhoz csatlakozott Horvátország bír, a 29 ország átlagával megegyező 73 százalékkal. A régióból kiemelkedik Románia és a Szlovákia egyaránt az átlag feletti 84 százalékkal – derül ki a Nielsen legfrissebb felmérése, melyben azt vizsgálták, hogy az életstílus milyen módon befolyásolja a fogyasztási szokásokat és az emberek viselkedését vásárláskor. Szintén jelentős az eltérés a felsőfokú szakképesítés megítélésében is, hiszen a megkérdezett magyarok 52 százaléka szerint fontos, hogy az ember felsőfokú képzésben részesüljön szemben az országok 68 százalékos átlagával. Érdekesség, hogy az osztrákok még nálunk is kevésbé tartják ezt lényegesnek: mindössze 37 százalékuk ítéli fontosnak ezt a dolgot. Eközben a lengyelek 84, a románoknak pedig 84 százaléka tartja lényegesnek a képzést.
Inkább ma nem költöm el a pénzem… A gazdasági helyzet, illetve az életszínvonal változása jelentősen befolyásolja a vásárlási szokásokat. Amíg a világ fejlődő régióiban a fogyasztók közel fele valamilyen impulzus hatására gyakran olyan termékeket is megvesz, amelyekre aktuálisan nincs szüksége, addig Európában csak a válaszadók átlag 27, Magyarországon pedig mindössze 10 százaléka mondja azt, hogy el szokott csábulni” – állapítja meg a felmérés egyik eredményéről Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója. “Vásárlás szempontjából vonzóbbá tesz egy terméket, ha ingyen ajándékot is adnak hozzá” – mondja a megkérdezett magyarok 52, míg európaiak átlag 58 százaléka. A globális átlag még magasabb, 59 százalék.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése