2013. augusztus 2., péntek

Kamu húsok a boltokban

Darált-hús... pép???


****************


Tegnap a tascoban darált húst akartam venni. Találtam is... hmmm.... marha-sertés 1 kg 849.-Ft-ért???

Gyanús volt.

Ilyen olcsó lenne? És olyan pépes... egyáltalán hús ez? Jól megnéztem és nem hittem a szememnek! Nátrium glutamát is van benne???!!! A darált húsban??? Abba minek??? Vagy ez akkor mi? Hát nem hús az biztos! Valami pépes vacak. Mellette ott volt a valódi sertés hús, 500g 1099.-Ft-ért. De ezek után már ezt sem volt gusztusom megvenni, főleg, hogy pulykát szerettem volna. Az embernek a főzéstől is elmegy ilyenkor a kedve. Mi jön még???




A pépből készült darált hús után, itt az új finomság a ragasztott hús! Már kapható a nagyobb áruházláncokban, csak tessék csak tessék!
Nem csoda, ha a magyar húsipar nem tudta tartani a lépést ezekkel a dolgokkal, és talán jobb is így.


Húsragasztásról videó: http://www.youtube.com/watch?v=ZhgOEsAd1xY
Egy értékes hozzászólás:

"Tudom mindenkinek van pénztárcája..inkább egyél kevesebbet de minőségit.Menj ki a piacra és vásárolj magyar terméket még ha drágább is mint a multi,,,De lehet megkíméled magad a ráktól és egyéb betegségektől..Én 7 éve futottam bele az újra címkézett felvágottak csapdájába..30 kilót fogytam vastagbéltükrözés 4 fajta gombát találtak a gyomromban,Sóban vízben főt krumpli is kijött belőlem a keserű tea minden.. antibiotikumos kezelés és orvoshoz rohangálás..Azóta nem állok meg utcai hamburgeresnél kifőzdéknél nem veszek tálcás felvágottat..Vettem sonka formát és elkészítem itthon a gépsonkát a kolbászt és csak egy henteshez járok aki név szerint szólít....Vigyázzatok az egészségetekre."

tudasvagy.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése