2023. 01. 14. Imák után 20 óra 50 perc.
XVI. Benedek pápa halála mélyen megérintett, őszintén gyászoltam Őt. Halála után úgy éreztem bensőmben Ő szól hozzám.
Jézus: Drága gyermekem: Jól gondoltad, az ő lénye, az ő alázatos és szelíd szíve szól hozzád.
XVI. Benedek pápa: Kedves
Évike ! Isten kegyelméből a Mennyből szólok hozzád. Kitartó imáid és
állhatatos igazságkeresésed ösztönöz arra,hogy bátorítsalak téged
ezekben az utolsó napokban.
A
Vatikán foglyaként én sem adtam fel a hitet, reményt és a szeretetet.
Sőt, a megpróbáltatások csak erősítettek ebben. Látom,hogy a te
életedben is drámai módon megnövekedtek a keresztek, de bízz
Krisztusban, a Mennyei Atya szeretetében, a Szentlélek erejében, a
Szűzanya oltalmában és a Szent Angyalok védelmében. Az igazság itt
teljes valóságában és fényében tündököl. A nagy megpróbáltatások, a nagy
nyomorúság ideje immár elérkezett. Minden erőtöket és figyelmeteket az
igaz tanításra, a Szent Evangéliumra fordítsátok. Életeteket a
világtól való elszakadásra összpontosítsátok. Radikálisan utasítsátok
vissza az eretnek tanokat. A 2023- ban megrendezésre kerülő Szinodális Kongresszus, az új szinodális út, fenekestül felforgatja az egyház egységét. Itt valóságosan megtörténik az egyházszakadás. A
jó és a rossz, az igaz és a hamis teljesen nyilvánvalóvá válik.
Kiváltképpen azoknak, akik a tisztánlátás és megkülönböztetés
ajándékával vannak megáldva, valamint az alázatos, a hagyományokhoz
ragaszkodó szent maradékra, alázatos és hű pásztorokra gondolva.
Sok pap, bíboros, püspök esik csapdába. Imádkozzatok értük! Imádkozzatok Ferenc pápáért!
Szelídségetek
legyen ismert minden ember előtt, de amikor a hazugság elfogadására
kényszerítenek benneteket, álljatok ki bátran az igazság mellett. Én a
Mennyben imádkozom a küzdő egyházért.
Dicséretet
ás hálát adok a Menny Istenének a türelméért, alázatos szeretetéért,
hogy nagylelkű, megbocsátó, irgalommalteljes szeretettel nézi földi
egyháza gyarlóságait.
Most megáldalak az Atya a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.
Jézus bátor harcosa.
2023. JANUÁR 22. 02 ÓRA 20 PERC
Az
elmúlt héten sok egyházközségben ökumenikus Istentiszteletek,
szentmisék voltak. Elgondolkodtam a magam sorsán. Megtérésem egy
református templomban történt katartikus élménnyel, évekig református
Istentiszteleteken vettem részt, majd az Úr kegyelméből katolizáltam,
azóta nem járok csak katolikus szentmisére. Biztosan más felekezet
keresztényei is szeretik Jézust és gyakorolják vallásukat, de vajon a
teljességet fogadják el, vajon a teljességgel töltekeznek -e be?
Ökumenikus: általános, mindenkit érintő
Mennyei Atya: Drága gyermekem. Az ökumenizmus az egy-világvallás előszobája.
Mielőtt felhördülnétek engedjétek meg, hogy ezt bővebben kifejtsem.
Az utolsó vacsorán Szent Fiam a kenyértörés szertartásában megalapította az első szentmise áldozatot.
Étkezés közben Jézus kenyeret vett a kezébe, megáldotta, megtörte és ezekkel a szavakkal adta tanítványainak: „Vegyétek, egyétek, ez az én testem!”
Az
utolsó vacsora tökéletes áldozat, tökéletes liturgia, tökéletes,
hiánytalan, hibátlan liturgia, kinyilatkoztatása Szent Fiam áldozatának. "Ezt cselekedjétek az én emlékezetemre". Hangsúlyozom, EZT cselekedjétek!
Vajon az ökumené szellemisége ezt cselekszi?
A
katolikusság egyetemességet jelent, egyetemes, mindent átfogó, mindent
beteljesítő, hiánytalanul betöltő. Az Isten imádatában hiánytalanul a
teljességet képviselő szertartás, amelyben Istenségem teljességét,
egészét, tökéletességét, ÁLDOZATÁT egyetemességét közlöm a világgal. Az
átváltoztatás rítusában a felszentelt pap(férfi), az epiklézisben a
Szentlelkem lehívásával megtörténik az átváltoztatás. A szent ostya
Jézus valóságos testévé és vérévé változik. Az ÁLDOZAT. Itt a kulcs szó
gyermekeim.
Az
ÁLDOZAT, amelyben szeretett Fiam a kereszthalálával odaadta az életét
mindenkiért. Az ÁLDOZAT, amely által felajánlotta életét, meghalt és
feltámadott.
Az
ökumené kialakulásában emberi okoskodások, különböző szentírási
értelmezések, felfogások magyarázatok szabdalták szét a tökéletes
ÁLDOZAT misztériumát. Minden vallás, felekezet,közösség, gyülekezet,
szekta emberek által, hovatovább a gonosz által kreált szertartások
leképeződése. Valami hiányosság mindegyikben van, nem a tökéletes
ÁLDOZATOT jeleníti meg.
Egy
példát kiragadva: a protestáns egyház a reformáció szelével,- Luther
és Kálvin tanításai révén- futótűzként terjedt el az egész világon. Az
úrvacsora kiosztásában Luther szerint a
kenyér és bor a megszentelés után is megmarad kenyérnek és
bornak.Tehát az ÁLDOZATOT csak jelképnek tekintik. Hogyan fogadják el
Krisztus valóságos áldozatát? Szigorúan a betű szerint. Sola
Scriptura.(Egyedül a Szentírás).
Tudnotok
kell, ezért szükséges a katolikus szentmisén lehetőleg minden nap
magatokhoz venni az Eucharisztiát, hogy ez megerősítsen és megvédjen
benneteket!
A
másik hiányossága a reformáció térhódításának, szeretett leányom
Mária szerepének mellőzése szeretett Fiam életében és halálában. A
Szűzanya sokkal több az üdvtörténetben, mint amennyit a Biblia ír róla.
A reformáció, a protestantizmus kiirtotta a keresztényekből a
misztikumot, lecsupaszította, csak a szentíráshoz való betű szerinti
ragaszkodást tanította az embereknek. Valójában Mária az egész
emberiség háttérimádkozója, csendben, de rendíthetetlen szeretettel és
alázattal jár közben minden emberért, mint mindannyiótok Édesanyja,
hiszen Szent Fiam ezt bízta rá a kereszt alatt.
A protestáns egyház a maga keménynyakú
tanai miatt, sem a múltban, sem a jelenben nem, vagy igen nehezen
fogadja el, hiszi el a Mária -jelenéseket, üzeneteket. Hogyan olvassa
akkor a Jelenések könyvében a "Napba öltözött Asszonyról ( „egy nagy jel, kinek öltözete a nap, lába alatt a hold, fején 12 csillagból a korona” (Jel 12,1-2). szóló igét.
Hogyan értelmezi :"Ellenségeskedést
támasztok közted és az asszony közt, a te utódod és az ő utódja közt: ő
a fejedet tapossa, te meg a sarkát mardosod."(Mózes 1:3.)
Az utolsó idők Nagyasszonya szerepének semmibe vétele ma is hályog a protestánsok szemén. A Szentírásban hányszor olvashatnak akár az Ó- akár az Új Szövetségben álmokról, látomásokról, próféciákról.
Most
térjünk vissza az ökumenéhez. Az ökumenizmus védőinek
legmeggyőzőbb érve, az egy akol és egy pásztor (János 10:16.) bibliai
idézet, valamint a keresztény egyházak közötti párbeszéd szükségessége,
egymás közötti szeretet gyakorlása.
Az
ördög mindig a részletekben bújik meg. Az egymás iránti szeretet
gyakorlása különböző felekezetek között nagyon fontos és üdvös dolog, de
ahogy már fentebb kifejtettem, ez csak úgy teljes, hibátlan és
egységes (egyetemes-katolikus), ha teljes egészében Istenközpontú , a
Háromságos Istent imádó, Máriás lelkületű, tiszteli a szenteket, hisz a
Szent Angyalok létezésében, hagyománytisztelő és hierarchikus. Hiszi és vallja, hogy van Mennyország, Tisztítótűz és pokol.
Ezzel
megérkeztünk az egy akol egy pásztor, egy nyáj értelmezéséhez. Az egy
akol egy pásztor egy nyáj az osztatlan egységes, hagyományhű katolikus
egyház.
Itt
említés teszek az ortodox egyház jelentőségéről amely szigorúan és
következetesen ragaszkodik a Szentíráshoz és a hagyományokhoz. Különösen a keleti ortodoxok és a bizánci ortodox egyház az antikrisztus uralkodása alatt ők lesznek a kereszténységnek egyik legmasszívabb,legigazabb pillére.
Végül:
Hogyan kapcsolódik tehát az ökumené az egy- világvalláshoz? Úgy, hogy
az egy akol egy pásztor fogalmát kibővíti, ahol már nemcsak Isten
báránykái, hanem disznók, csúszó-mászók, ragadozók is ott lesznek, ahol
már nem a teljes, nem a tiszta, nem a Máriás lelkületű jelenik meg.
Ahol befogadják az ateistát, a leszbikust, a homoszexuálist, a
genderelmélet követőt, a káromlót a sátánimádót, tehát a bűnöst úgy,
hogy elfogadtatják velük, hogy a bűn nem létezik, nincs szükség
bűnbocsánatra, a pokol nem létezik. Mindenkit befogadunk, minden
szellemiséggel egyetértünk. A liberalizmus teret hódít az
egy-világvallásban. A legnagyobb eretnekségre készüljetek.
Ez a vallás már nem Istenközpontú, hanem elsősorban emberközpontú. Az antikrisztus fellépésével sátán központivá válik.
Kedves
katolikus gyermekeim! Szeressétek felebarátaitokat! De ne feledjétek,
hogy a tökéletes, Szent ÁLDOZAT, Aki Szent Fiam az Eucharisztiában az
egyedüli és üdvözítő ÁLDOZAT.
A katolikus, hagyományhű szentmise az egyedüli, szeplő nélküli szertartás, mely Isten előtt kedves.
A
katolikus vallásban gyónhattok, megvallhatjátok,
megbánhatjátok bűneiteket, itt van bűnbocsánat, itt van feloldozás
bűneitek alól a felszentelt pap keze által.
Az
egy akol egy pásztor, a Jó Pásztor, Aki életét adta juhaiért szeretett
Fiam. Az utolsó időket élitek gyermekeim. A Jelenések Könyvének
idejét. Az én nyájam, a Maradék Egyház, a körülmetéltség jelképe, amely
majd magába fogadja kiválasztott népemet a megtért zsidóságot is. Így lesz az én népem egy akol és Én leszek a Jó Pásztora.
Jézus bátor harcosa.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése