2012. július 18., szerda

A pszichológusnő nem nevezheti magát kereszténynek a blogján

Hite megvallásával szakmai működési engedélyének visszavonását kockáztatja a brazil szakember.
Marisa Lobo keresztény pszichológusnak nevezte magát blogján és Twitter-profilján. Ezzel szakmai működési engedélyének visszavonását kockáztatja, mivel az országos pszichológiai szövetség (CFP) etikai kódexe szerint hite megnevezésével „befolyásolhatja a pácienseket”. A szervezet szigorúságának valószínűleg az az oka, hogy Lobo a homoszexualitás gyógyításával foglalkozik.  

Marisa Lobo a CFP-hez intézett levelében alkotmányellenesnek nevezte a szövetség etikai kódexét, és ezt írta: „Kijelentem e pszichológiai tanácsnak, hogy a döntést nem fogadom el. Sem a blogomról, sem a twitteremről, sem a weboldalamról nem távolítok el semmit, ami a pszichológiához és a hitemhez köt. Ellenkezőleg: szeretném, ha a pácienseimnek jogukban állna, hogy azért válasszanak engem terapeutájuknak, mert tudják, hogy én, Marisa Lobo olyan pszichológus vagyok, aki hisz a mindenható Istenben” – idézi a levelet a Vatican Insider.
A kérdésre, nem fél-e, hogy tanúságtétele miatt véget érhet pszichológusi pályafutása, Marisa egy interjúban így válaszolt: „Egyetlen dologtól félek... nehogy Jézus megtagadjon engem az Atya előtt; ez pedig nem fog megtörténni, mert én sem tagadom meg őt az emberek előtt.”
Magyar Kurír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése