2012. július 18., szerda

Hol van a boldogság?



Nem a hitetlenségben. – Voltaire a legkiemelkedőbb hitetlen volt. Ezt írta: “Bárcsak sose születtem volna.”

Nem a pénzben. – Jay Gould amerikai milliomos haldoklásakor ezt mondta: “Azt hiszem, én vagyok a földön a legszerencsétlenebb ördög.”

Nem a pozícióban és hírnévben. – Lord Beaconsfield mindkettőből nagyon sokat kapott, és ezt írta: “A fiatalság tévedés, a férfikor küzdelem, az öregkor titok.”

Nem az istentelenségben. – Thomas Payne utolsó pillanataiban így kiáltott fel: “Ó Uram, segíts rajtam! Istenem, segíts rajtam! Jézus Krisztus, segíts rajtam!”

Nem az élvezetekben. – Lord Byron, aki mindennap úszott a gyönyörben, ezt írta utolsó születésnapján: “Napjaim sárga lapok. Az élet virágai és gyümölcsei eltűntek. Csak a férgek, az üszög és a bánat az enyém.”

Nem a hatalomban. – Napóleon Szent Ilona szigetén a száműzetésben ezt írta: “Nagy Sándor, Caesar, Nagy Károly és én birodalmakat alapítottunk. De mire alapoztuk azokat? Erőszakra! – Jézus Krisztus a szeretetre alapozott, és ma milliók meghalnának érte.”

Hol található a boldogság? Jézus mondta: “Ismét meglátlak majd titeket, és örülni fog a szívetek, és örömötöket senki sem veheti el tőletek.” (János 16: 22)

Hol található a boldogság? A válasz ez: egyedül Krisztus
ban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése