2013. október 10., csütörtök

“Brutális korrupció” a Corvinuson?

A Corvinus Egyetem volt hallgatói kiterjedt korrupciós folyamatokról számoltak be nyílt levelükben, amelyet több médiumnak és az egyetem gazdasági igazgatójának címeztek
Szerda éjjel a „Corvinus Egyetem volt hallgatói” aláírással kapott e-mailt több szerkesztőség. A levélben – amelynek tartalmát az Átlátszó Oktatás részletezi – több korrupciógyanús ügyletre világítanak rá az állítólagos egykori diákok.
A gazdasági igazgatónak is elküldött levélhez csatolt dokumentumokban – a többi közt – az egyetem kollégiumai körüli visszaélésekre hívják fel a figyelmet.
A levélre és a vádakra csütörtök délelőtt válaszolt az intézmény főigazgatója. Rózsás Péter megköszönte a levelet, és mint fogalmazott, sok nehéz ügybe futott bele az egyetemen, köztük a volt hallgatók által felvetettekbe is, ki fogja vizsgálni ezeket.
Nem ez az első botrány, ami a Corvinus körül kirobbant az elmúlt néhány napban. Mint ahogy arról a Hír24 is beszámolt, Rostoványi Zsolt rektor nemrég a nemzetgazdasági miniszterhez fordult, mert úgy látja, az intézmény vezetésének nem sikerült megfelelő együttműködést kialakítania az egyetem gazdasági igazgatójával.
(hir24)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése