2014. március 29., szombat

AG Lukasenko: “Az elnök az legyen mindvégig népével…”


Az ukrán RBK televizióban sugárzott interjújában Alekszander Lukasenko fehérorosz elnök ukrán kollégáját és barátját ostorozta.


A műsorban Alekszandr Grigorjevics Lukasenko azt mondta, hogy Janukovicsot mint barátját is elitéli, mert elnökként nem elnök módjára viselkedett.

“Tudják, én nem akarom hogy mindenki azt gondolja, hogy Lukasenko megváltozott. Tegnap barátkozott Janukoviccsal-és ma már igy beszél. Én őt elitélem mint barátot. De hogy megértsenek engem-elnök igy nem viselkedhet. Ha nem harcol vele senki, fogjon fegyvert, és harcoljon egyedül. Megölik! Mindannyin igy járunk előbb-utóbb! De sem a barátaink, sem a család, sem a gyrekeink nem fognak szégyenkezni”-ez az én megközelitésem ez ügyben-mondta Lukasenko

Az elnök az legyen mindvégig népével, nem számit, hogy a helyzet ennyire súlyos még nem volt.

“Ha pedig holnap rád lőnek, megölnek-ez a sorsod. Érti ugye? Ha úgy adódik, fel kell áldozni magad. És ő hogyan tett? Ücsörgött a rezidenciáján, és élvezte a hatalmát. És amikor már nehézzé vált a helyzet, akkor elmenekült. Nem-én ezt nem tartom vállalhatónak”-mondta Belorusszia vezetője.

De milyen elnök ő? Az utolsó üzenetében kijelenti: “Elvtársak! Hölgyeim és Uraim! Élek és virulok! Én vagyok a főparancsnok! Ám a kérdés erre: És hol van a hadsereg?”

“Aztán amikor a parlamentben ellene hangolódtak, Janukovics mint elnök magától adott át jogköröket az ellenzéknek, és elmenekült.”-mondta Lukasenko


http://balrad.wordpress.com/2014/03/29/ag-lukasenko-az-elnok-az-legyen-mindvegig-nepevel/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése