Világbank, és az ENSZ Népesedési Alapja diktálja, miszerint végre kell hajtani népesség csökkentést. Ha nem hajlandók rá, a hitelezés visszavonásra kerül. Már előre tesztelték a végrehajtást Jemenben és Nigeri Köztársaságban, de a következő évtizedekben globális végrehajtást terveznek.
Jemen lakossága hozzávetőleg 22,5 millió, 44,7 fő/km2 népsűrűséggel. A Nigeri Köztársaság kb. 11,5 milliós és 8 fő/km2 népsűrűségével a Világbank szerint "túlnépesedés jeleit mutaja". A Világbank Reproduktív egészségügyi cselekvési 2010-2015 terve, 2010 áprilisában jelent meg. A Bank Millenniumi 5 (vagy MDG5) Fejlesztési Célról beszél, amelynek jelentése "reproduktív egészség".
Az eugenika új-populációszabályozási rendszer. A "pro-death" globalista professzor John Cleland, a 2008-as összejövetelen érvelt a hasonló gondolkodásúaknak az ENSZ Népesedési Alapja, a Nemzetközi Planned Parenthood Alapítvány, az Európai Bizottság, a Világbank és a Bill és Melinda Gates Alapítvány előtt:
"Ez az ügy nem szolgáltatás, hogy továbbra is leplezzük a családtervezés kifejezéssel a "szexuális és reproduktív egészség programját". Az emberek nem igazán tudják, mit jelent ez. Ha azt értjük családtervezés és a fogamzásgátlás alatt, el kell mondani. Ha aggódunk a népesség növekedése miatt, el kell mondani. Fel kell használni a megfelelő, egyértelmű nyelvezetet. Elegem van a politikai korrektségből, hogy nevén nevezzék a gyereket, a népesség stabilizálását. Alig merjük megemlíteni a családtervezés vagy a fogamzásgátlás fogalmait, mert a félünk, hogy valaki meg fog sértődni. Ez szánalmas! "
A 2010-es jelentést elhallgatta a világbank, de az ENSZ 2010. szeptemberi jelentése elég világosan fogalmazott, és 50%-os népesség csökkentést írt elő, ami per pillanat 3,5 milliárd embert "érint". Ez a 21. századi eugenika. A Bank, mint ahogy az ENSZ is, úgy véli, nincs más választása, mint megtévesztő nyelvezettel tálalni a tervezetet, hogy ne túl sokan fogjanak gyanút:
"(...) A megújult globális konszenzus előírja annak a szükségességét, hogy előrelépést tegyünk az MDG5-tel együtt, és nagyobb figyelmet szenteljünk a nemek egyenlőségének kérdésére belül és kívül. A Bank összpontosítsa figyelmét az RH-ra, és kínáljon példátlan lehetőséget. Ezek közül említésre méltó fejlődés, hogy az ENSZ 2007-ben teljesen RH-n belüli a millenniumi fejlesztési célok keretében."
Eltekintve a rendelkezésre álló globális nyomásgyakorlás bizonyítékaitól, a népesség csökkenése, és a globális megegyezés kifejezés önmagában bizonyítja, hogy:
"A globális konszenzus", mondja a jelentés, "elismeri, hogy a 4. és 5. millenniumi fejlesztési célok nem érhetők el anélkül, hogy az ország vezetésével és reproduktív rangsorolásával, az anyai és újszülött egészségügyi célok tarthatók legyenek országos szinten. A globális konszenzus javasol egy öt pontból álló tervet, amely tartalmazza:
(I.i) politikai, üzemeltetési és közösségi vezetői elkötelezettség,
(II.) a csomag a bizonyítékokon alapuló beavatkozások hatékonyságával, az egészségügyi rendszerek egy folytonosság mentén kívánja, a jó minőségű ellátást, és kiemelt helyen a színvonalas születéskori ellátást,
(III.) a szolgáltatások a nők és gyermekek számára ingyen, a felhasználás helyén, ha egy ország úgy dönt, hogy biztosítják ezt számukra,
(IV.) a képzett és motivált egészségügyi dolgozók, a megfelelő helyen, a megfelelő időben, támogató infrastruktúrával, és
(V.) az eredmények felelősségteljes, és alapos nyomon követését és kiértékelését írja elő. "
Erről beszélt Klaus Töpfer, 1996-os Bilderberg-résztvevő és korábbi ügyvezető igazgatója, az Egyesült Nemzetek Környezetvédelmi Programjának (UNEP), aki 2000-ben elismerte, hogy "nemzetközi konszenzust kell teremteni" a világ népessége ellenőrzése felett. Beszédében Berlinben, már az elején az új évezreddel kapcsolatban Töpfer egyenesen kijelentette:
"A legtöbb ember és a politikusok nem tudják, hogy létezik egy nemzetközi konszenzus, ami alapján, a népesedési politika az emberi jogok és a fejlesztés hangsúlyozza ezek kapacitását. A nők tudják kezelni a saját életüket."
2010. szeptembere óta, amikor az ENSZ meghozta a döntést az 50-50-50 célkitűzéseiről, egyértelművé vált, hogy az ENSZ-ben résztvevő országok nagy részének politikusai, vagy talán mind, titokban, a hivatalos jelentésen kívül is megegyeztek a népességcsökkentés közeljövőbéli vállalt mértékéről. Itt nem csak a magyar egészségügy lerombolását lehet felhozni példaként, de az orosz-német kismamákat meddővé tevő "védőoltás" programról is. Főleg Európában és az USA-ban, nem tudni, hogy az égbolton szétterülő csíkokból mikor fog az alumíniumon, báriumon, ólmon, vason, krómon, stronciumon kívül vírus vagy baktérium a fejünkre potyogni.
A nemzetközi konszenzus elérésében a Világbank is "büszkélkedhet":
"A Világbank egyedülálló helyzetben van országos szinten, a tanácsadási és a reproduktív egészségre való hatásaival, elérve a pénzügyminisztereket. Ehhez az szükséges, felhasználva a Világbank "gazdasági elemzési és technikai erőforrásait, érveljen a reproduktív egészség beruházásai érdekében. A Bank igazgatói az országokban fontos szerepet játszanak a RH folyamatban, hogy egy ország prioritásként folytasson szakpolitikai párbeszédet a kormányokkal."
És megint megérkeztünk. A Világbank a hitelező-függő nemzeteket a markában tartja. Ha a nemzet nem tesz eleget ezirányban, a Bank pénzügyileg zárolja. Vagy, mint a World Development Report fogalmazott 1984-ben , a Világbank veszélyezteti a nemzeteket, akik a Bank lassú "népesedéspolitikai" végrehajtása, és a "drasztikus lépések miatt, egyre kevésbé összeegyeztethetően az egyéni választás lehetőséggekkel és a szabadsággal, életükre törnek."
A Világbank megbeszéléséről készült leírás 2007-től, az úgynevezett népesedési kérdések a 21. században:(The Role of the World Bank), elmagyarázza, hogyan működik ez a folyamat részletesebben:
"A Bank a potenciális komparatív előnye, hogy ezeket a kérdéseket a legmagasabb szinten kezeli, az ország politikai beállításával, és nem csak az Egészségügyi Minisztérium és társaik, hanem a tisztviselők, a pénzügyi és tervezés területén is. Ez azért fontos, mivel egyre inkább elismert, hogy a politikai gazdaság kritikus tényező a végrehajtásban, a lakosság és a reproduktív egészségügyi programokat illetően. Különösen a magas termékenységű országokban.A dokumentum egyértelművé teszi, hogy e globális és összehangolt lökés a teljes irányításon nem valami homályos álom. A dokumentum kimondja, hogy a két ügy jelenleg folyamatban van. Az első példában, Niger esetében már rendelkezésre állnak referencia adatok is. Mivel Niger, az IMF megítélése szerint, mint "Súlyosan eladósodott szegény ország" -, könnyű legyőzni, és a dokumentum azt is kimondja:
"A népességnövekedés dokumentálva van, és a lakosság ESW (gazdasági és az ágazati munka) tervezett. A nemzeti, lakossági és a reproduktív egészségügyi stratégia nem csak a CAS (Country Assistance Strategy) benchmark függvénye, hanem a hitelezés ravaszságán is múlik, míg a reproduktív egészség A CAS pilléreként. szerepel. "
A módszer hasonlatos a 2009. decemberi éghajlat-változási konferencia szén-dioxod kvótáinak megállapítási kísérletéhez, amikor a "fejlődő országok", vagyis a "harmadik világ" rovására akartak az alig iparosodott országok számára csökkentett kvótát megállapítani, amíg a légkör szennyezésében oroszlánrészt vállalók megkapták volna a szegény országoktól elvett részt is. Obama ezzel a tervezettel, és népesség terület szintű újra eloszlási tervezetével érkezett a konferenciára.
"A magas termékenység és a lakosság gyors növekedése nemcsak elismert, a komoly problémák terén, de a termékenységet is felhasználták, mint a CAS teljesítmény elemét. Ez volt a legtöbb az ESW instrumentális javításában. Ez oda vezetett, hogy egy szabadon álló Nemzetközi Fejlesztési Szövetség (IDA), szabályozza a népesség létét. Jelenleg előkészítés alatt áll a megvalósítás, amely az első sok évre tervezett népesség-specifikus közreműködése Világbanknak az afrikai régióban. Egyéb banki partnerek, mint az EU is, csatlakozott az "erőfeszítésekhez". Végül, a népesedési kérdések is kiemelt szerepet kaptak az új vidék-és szociálpolitikai reformok (fejlesztéspolitikai hitelnyújtás) hitelei elbírálásában."
Az ördög a részletekben rejlik. A zsarolás kiterjed a Világbank és az ENSZ részéről a "súlyosan eladósodott, szegény országokkal" szembeni végrehajtásra, a globálisan összehangolt ellenőrzési politikák érvényesítésére a lakosság ellen, és nyilvánvalóvá válik, hogy a második teszt-eset Jemen:
"A hitelezési portfólió átalakítása az egészségügyi reform projekt keretében (amely magában foglalja a családtervezést) javasolt, és várhatóan a lakossági II. projekt, hogy konkrétan a magas termékenységi és családtervezési kérdésekben döntsön. A második és harmadik pillére címét a lakossági és a reproduktív egészség képezi. A fogamzásgátlást hatékonyan kell kezelni, és a CPR szerepel a CAS indikátorban. Továbbá, a korábbi, a Bank által 2006-ban készített tanulmány "előmozdítása iránti FP igény merült fel Jemenben."
"A magas termékenységről és a gyors népességnövekedésről", a dokumentum így szól: "nem csak ismert, de a legfőbb akadálya a gazdasági növekedés és a szegénység csökkentésének, de az egyik konkrét célja, hogy a későbbiekben csökkenteni kell a népesség növekedési rátáját 3 százalékkal évente."
"A módszeresebb megközelítés a többségi lakosság alapvető menetrendjében, ami (...) nagyban fokozza a multiszektoros megközelítés elfogadását. (....) A bank komparatív előnyök megerősítését az egészségügyi rendszerekben, elsősorban az egészségügy finanszírozásával, a rendszer, a kormányzás, az elszámoltathatóság, az egészségügyi szolgáltatásnyújtás, és a keresletoldali beavatkozásokkal éri el, amelyek mindegyike fontos a további lakossági napirendben."
A szerzők megfogalmazásában továbbra is:
"Támogatásával nagyszabású a megvalósítás az integrált egészségügyi ágazat terveiben, amelyek magukba foglalják a családtervezést.
A Bank fontos szerepet játszhat a családtervezés során kiemelten magas termékenységű és a magas népességi momentumú országokban.
Bár történelmileg néhány sikeres családtervezési program alapján vertikális a megközelítés, ez a megközelítés ma már kevésbé vonzó, mind a fenntarthatóság szempontjából, mind egy átfogó reproduktív egészségügyi megközelítés terén."
Azonban megtévesztő a "racionális" nyelvezet, a dokumentum mégis furcsán titkolja, hogy a teljes spektrumú dominancia, egy katonai kifejezéssel él: "Nem valószínű, hogy ez felgyorsítja a demográfiai átmenet ezekben az országokban."
A jelentés hozzáteszi, hogy: "A bank jó helyzetben van, hogy ezt módszeresen foglalja bele lakossági és a reproduktív egészségügyi dimenziók kulcsfontosságú stratégiai dokumentumába (...). A Bank különösen jó helyzetben van, hogy pénzügyi és gazdasági elemzéseket tudjon elvégezni annak biztosítására, hogy a népesedési kérdések finanszírozásra kerültek az átfogó fejlesztési programban."
"Ezzel a stratégiával lehet a legjobban elérni egy összehangolt stratégia végrehajtását egy jól látható, erős és magas szintű, országon belüli tervezési megbízást. Monitorozza, és értékeli a program hatékonyságát. A Bank segíthet erősíteni az intézményi mechanizmusokat, és segítené külső nemzeti vagy nemzetközi partnerekkel való kapcsolatot. "
Ott is van. Világbank:, "az ország egységes" lesz, erősíti" az intézményeket, hogy Rockefeller ki tudja osztani az általa finanszírozott termékenység elleni védőoltásokat és GM élelmiszereket. Mindenekelőtt a bank eszközeit használja amit rájuk bíztak a tudományos diktatúra:keretében
"A politikai gazdaságtan szerepe és végrehajtása során, a lakossági és a reproduktív egészségügyi programok és politikák kritikus helyzetet teremtenek. A Bank azáltal, hogy előállítja a szükséges elemzési alapot a politikai vitához, játszhat konstruktív szerepet a politikai döntéshozók megkérdezésével, tegyenek lépéseket a jövőbeni változásokra, a népesség szerkezete és méretét illetően."
Tudományos diktatúrában a Világbank közreműködik a Bildrberg polip összes karjával:
"Ahogy részben a globális politikai összefüggésében lehetetlen, hogy a Bank dolgozzon ki reproduktív egészségügyi kérdésesekre válaszokat, támogatják és együttműködnek a szélesebb nemzetközi közösségek. Az UNFPA, a vezető technikai ügynökség, a lakossági területen egy nagy hálózata a kirendeltségeknek. A bank már használja az UNFPA fogamzásgátló beszerzési lehetőségeit és fokozza az együttműködést más területekkel (pl. országos képzési program irányítás). A WHO, a normatív ügynökség, kritikus partner mind globális, mind országos szinten. Mivel a népesedési kérdések kapcsolódnak a reproduktív egészségügyi kérdésekhez, HIV / AIDS, és a gyermekek túléléséhez. A bank is együttműködik a WHO-val, az UNAIDS-szel és az Egyesült Nemzetek Gyermekalapjával (UNICEF)."
Visszatérve a lényegre, a szándékot és a stratégiát hagyjuk kicsit a fantáziára. Egy globális konszenzus van a főbb nemzetközi intézmények és a bankok: között. A Föld lakosságának védekezni kell, minden eszközzel. A Világbank pénzügyi eszközöket használ, hogy a nemzetek a térdükön csússzanak. Azt állítja, hogy selejtesek a számukra. Az ENSZ garantálja a politikai legitimációt az elnéptelenedési politikában (Agenda 21). Az alapítványok fejlesztése kiterjed a termékenység-ellenes vakcinákra és GM élelmiszerekre. Az Egészségügyi Világszervezet gondoskodik az "egészség-szabványokról" és forgalmazásról. Segítségükkel a globális konstrukció gondosan koordinált felülről lefelé. A (ál)tudományos diktatúra veszélyt jelent minden szabad emberre.
A legaljasabb az egészben az, hogy a sunyi zsidó irányítású amerikai kormányzat még csak a leggyengébb államokat meri ilyen módszerekkel terrorizálni, mert az igazán túlnépesedett országokat nem meri megtámadni, és pénzügyi eszközökkel sem tudja zsarolni, mert meg tudják védeni magukat.
Jemen lakossága hozzávetőleg 22,5 millió, 44,7 fő/km2 népsűrűséggel. A Nigeri Köztársaság kb. 11,5 milliós és 8 fő/km2 népsűrűségével a Világbank szerint "túlnépesedés jeleit mutaja". A Világbank Reproduktív egészségügyi cselekvési 2010-2015 terve, 2010 áprilisában jelent meg. A Bank Millenniumi 5 (vagy MDG5) Fejlesztési Célról beszél, amelynek jelentése "reproduktív egészség".
Az eugenika új-populációszabályozási rendszer. A "pro-death" globalista professzor John Cleland, a 2008-as összejövetelen érvelt a hasonló gondolkodásúaknak az ENSZ Népesedési Alapja, a Nemzetközi Planned Parenthood Alapítvány, az Európai Bizottság, a Világbank és a Bill és Melinda Gates Alapítvány előtt:
"Ez az ügy nem szolgáltatás, hogy továbbra is leplezzük a családtervezés kifejezéssel a "szexuális és reproduktív egészség programját". Az emberek nem igazán tudják, mit jelent ez. Ha azt értjük családtervezés és a fogamzásgátlás alatt, el kell mondani. Ha aggódunk a népesség növekedése miatt, el kell mondani. Fel kell használni a megfelelő, egyértelmű nyelvezetet. Elegem van a politikai korrektségből, hogy nevén nevezzék a gyereket, a népesség stabilizálását. Alig merjük megemlíteni a családtervezés vagy a fogamzásgátlás fogalmait, mert a félünk, hogy valaki meg fog sértődni. Ez szánalmas! "
A 2010-es jelentést elhallgatta a világbank, de az ENSZ 2010. szeptemberi jelentése elég világosan fogalmazott, és 50%-os népesség csökkentést írt elő, ami per pillanat 3,5 milliárd embert "érint". Ez a 21. századi eugenika. A Bank, mint ahogy az ENSZ is, úgy véli, nincs más választása, mint megtévesztő nyelvezettel tálalni a tervezetet, hogy ne túl sokan fogjanak gyanút:
"(...) A megújult globális konszenzus előírja annak a szükségességét, hogy előrelépést tegyünk az MDG5-tel együtt, és nagyobb figyelmet szenteljünk a nemek egyenlőségének kérdésére belül és kívül. A Bank összpontosítsa figyelmét az RH-ra, és kínáljon példátlan lehetőséget. Ezek közül említésre méltó fejlődés, hogy az ENSZ 2007-ben teljesen RH-n belüli a millenniumi fejlesztési célok keretében."
Eltekintve a rendelkezésre álló globális nyomásgyakorlás bizonyítékaitól, a népesség csökkenése, és a globális megegyezés kifejezés önmagában bizonyítja, hogy:
"A globális konszenzus", mondja a jelentés, "elismeri, hogy a 4. és 5. millenniumi fejlesztési célok nem érhetők el anélkül, hogy az ország vezetésével és reproduktív rangsorolásával, az anyai és újszülött egészségügyi célok tarthatók legyenek országos szinten. A globális konszenzus javasol egy öt pontból álló tervet, amely tartalmazza:
(I.i) politikai, üzemeltetési és közösségi vezetői elkötelezettség,
(II.) a csomag a bizonyítékokon alapuló beavatkozások hatékonyságával, az egészségügyi rendszerek egy folytonosság mentén kívánja, a jó minőségű ellátást, és kiemelt helyen a színvonalas születéskori ellátást,
(III.) a szolgáltatások a nők és gyermekek számára ingyen, a felhasználás helyén, ha egy ország úgy dönt, hogy biztosítják ezt számukra,
(IV.) a képzett és motivált egészségügyi dolgozók, a megfelelő helyen, a megfelelő időben, támogató infrastruktúrával, és
(V.) az eredmények felelősségteljes, és alapos nyomon követését és kiértékelését írja elő. "
Erről beszélt Klaus Töpfer, 1996-os Bilderberg-résztvevő és korábbi ügyvezető igazgatója, az Egyesült Nemzetek Környezetvédelmi Programjának (UNEP), aki 2000-ben elismerte, hogy "nemzetközi konszenzust kell teremteni" a világ népessége ellenőrzése felett. Beszédében Berlinben, már az elején az új évezreddel kapcsolatban Töpfer egyenesen kijelentette:
"A legtöbb ember és a politikusok nem tudják, hogy létezik egy nemzetközi konszenzus, ami alapján, a népesedési politika az emberi jogok és a fejlesztés hangsúlyozza ezek kapacitását. A nők tudják kezelni a saját életüket."
2010. szeptembere óta, amikor az ENSZ meghozta a döntést az 50-50-50 célkitűzéseiről, egyértelművé vált, hogy az ENSZ-ben résztvevő országok nagy részének politikusai, vagy talán mind, titokban, a hivatalos jelentésen kívül is megegyeztek a népességcsökkentés közeljövőbéli vállalt mértékéről. Itt nem csak a magyar egészségügy lerombolását lehet felhozni példaként, de az orosz-német kismamákat meddővé tevő "védőoltás" programról is. Főleg Európában és az USA-ban, nem tudni, hogy az égbolton szétterülő csíkokból mikor fog az alumíniumon, báriumon, ólmon, vason, krómon, stronciumon kívül vírus vagy baktérium a fejünkre potyogni.
A nemzetközi konszenzus elérésében a Világbank is "büszkélkedhet":
"A Világbank egyedülálló helyzetben van országos szinten, a tanácsadási és a reproduktív egészségre való hatásaival, elérve a pénzügyminisztereket. Ehhez az szükséges, felhasználva a Világbank "gazdasági elemzési és technikai erőforrásait, érveljen a reproduktív egészség beruházásai érdekében. A Bank igazgatói az országokban fontos szerepet játszanak a RH folyamatban, hogy egy ország prioritásként folytasson szakpolitikai párbeszédet a kormányokkal."
És megint megérkeztünk. A Világbank a hitelező-függő nemzeteket a markában tartja. Ha a nemzet nem tesz eleget ezirányban, a Bank pénzügyileg zárolja. Vagy, mint a World Development Report fogalmazott 1984-ben , a Világbank veszélyezteti a nemzeteket, akik a Bank lassú "népesedéspolitikai" végrehajtása, és a "drasztikus lépések miatt, egyre kevésbé összeegyeztethetően az egyéni választás lehetőséggekkel és a szabadsággal, életükre törnek."
A Világbank megbeszéléséről készült leírás 2007-től, az úgynevezett népesedési kérdések a 21. században:(The Role of the World Bank), elmagyarázza, hogyan működik ez a folyamat részletesebben:
"A Bank a potenciális komparatív előnye, hogy ezeket a kérdéseket a legmagasabb szinten kezeli, az ország politikai beállításával, és nem csak az Egészségügyi Minisztérium és társaik, hanem a tisztviselők, a pénzügyi és tervezés területén is. Ez azért fontos, mivel egyre inkább elismert, hogy a politikai gazdaság kritikus tényező a végrehajtásban, a lakosság és a reproduktív egészségügyi programokat illetően. Különösen a magas termékenységű országokban.A dokumentum egyértelművé teszi, hogy e globális és összehangolt lökés a teljes irányításon nem valami homályos álom. A dokumentum kimondja, hogy a két ügy jelenleg folyamatban van. Az első példában, Niger esetében már rendelkezésre állnak referencia adatok is. Mivel Niger, az IMF megítélése szerint, mint "Súlyosan eladósodott szegény ország" -, könnyű legyőzni, és a dokumentum azt is kimondja:
"A népességnövekedés dokumentálva van, és a lakosság ESW (gazdasági és az ágazati munka) tervezett. A nemzeti, lakossági és a reproduktív egészségügyi stratégia nem csak a CAS (Country Assistance Strategy) benchmark függvénye, hanem a hitelezés ravaszságán is múlik, míg a reproduktív egészség A CAS pilléreként. szerepel. "
A módszer hasonlatos a 2009. decemberi éghajlat-változási konferencia szén-dioxod kvótáinak megállapítási kísérletéhez, amikor a "fejlődő országok", vagyis a "harmadik világ" rovására akartak az alig iparosodott országok számára csökkentett kvótát megállapítani, amíg a légkör szennyezésében oroszlánrészt vállalók megkapták volna a szegény országoktól elvett részt is. Obama ezzel a tervezettel, és népesség terület szintű újra eloszlási tervezetével érkezett a konferenciára.
"A magas termékenység és a lakosság gyors növekedése nemcsak elismert, a komoly problémák terén, de a termékenységet is felhasználták, mint a CAS teljesítmény elemét. Ez volt a legtöbb az ESW instrumentális javításában. Ez oda vezetett, hogy egy szabadon álló Nemzetközi Fejlesztési Szövetség (IDA), szabályozza a népesség létét. Jelenleg előkészítés alatt áll a megvalósítás, amely az első sok évre tervezett népesség-specifikus közreműködése Világbanknak az afrikai régióban. Egyéb banki partnerek, mint az EU is, csatlakozott az "erőfeszítésekhez". Végül, a népesedési kérdések is kiemelt szerepet kaptak az új vidék-és szociálpolitikai reformok (fejlesztéspolitikai hitelnyújtás) hitelei elbírálásában."
Az ördög a részletekben rejlik. A zsarolás kiterjed a Világbank és az ENSZ részéről a "súlyosan eladósodott, szegény országokkal" szembeni végrehajtásra, a globálisan összehangolt ellenőrzési politikák érvényesítésére a lakosság ellen, és nyilvánvalóvá válik, hogy a második teszt-eset Jemen:
"A hitelezési portfólió átalakítása az egészségügyi reform projekt keretében (amely magában foglalja a családtervezést) javasolt, és várhatóan a lakossági II. projekt, hogy konkrétan a magas termékenységi és családtervezési kérdésekben döntsön. A második és harmadik pillére címét a lakossági és a reproduktív egészség képezi. A fogamzásgátlást hatékonyan kell kezelni, és a CPR szerepel a CAS indikátorban. Továbbá, a korábbi, a Bank által 2006-ban készített tanulmány "előmozdítása iránti FP igény merült fel Jemenben."
"A magas termékenységről és a gyors népességnövekedésről", a dokumentum így szól: "nem csak ismert, de a legfőbb akadálya a gazdasági növekedés és a szegénység csökkentésének, de az egyik konkrét célja, hogy a későbbiekben csökkenteni kell a népesség növekedési rátáját 3 százalékkal évente."
"A módszeresebb megközelítés a többségi lakosság alapvető menetrendjében, ami (...) nagyban fokozza a multiszektoros megközelítés elfogadását. (....) A bank komparatív előnyök megerősítését az egészségügyi rendszerekben, elsősorban az egészségügy finanszírozásával, a rendszer, a kormányzás, az elszámoltathatóság, az egészségügyi szolgáltatásnyújtás, és a keresletoldali beavatkozásokkal éri el, amelyek mindegyike fontos a további lakossági napirendben."
A szerzők megfogalmazásában továbbra is:
"Támogatásával nagyszabású a megvalósítás az integrált egészségügyi ágazat terveiben, amelyek magukba foglalják a családtervezést.
A Bank fontos szerepet játszhat a családtervezés során kiemelten magas termékenységű és a magas népességi momentumú országokban.
Bár történelmileg néhány sikeres családtervezési program alapján vertikális a megközelítés, ez a megközelítés ma már kevésbé vonzó, mind a fenntarthatóság szempontjából, mind egy átfogó reproduktív egészségügyi megközelítés terén."
Azonban megtévesztő a "racionális" nyelvezet, a dokumentum mégis furcsán titkolja, hogy a teljes spektrumú dominancia, egy katonai kifejezéssel él: "Nem valószínű, hogy ez felgyorsítja a demográfiai átmenet ezekben az országokban."
A jelentés hozzáteszi, hogy: "A bank jó helyzetben van, hogy ezt módszeresen foglalja bele lakossági és a reproduktív egészségügyi dimenziók kulcsfontosságú stratégiai dokumentumába (...). A Bank különösen jó helyzetben van, hogy pénzügyi és gazdasági elemzéseket tudjon elvégezni annak biztosítására, hogy a népesedési kérdések finanszírozásra kerültek az átfogó fejlesztési programban."
"Ezzel a stratégiával lehet a legjobban elérni egy összehangolt stratégia végrehajtását egy jól látható, erős és magas szintű, országon belüli tervezési megbízást. Monitorozza, és értékeli a program hatékonyságát. A Bank segíthet erősíteni az intézményi mechanizmusokat, és segítené külső nemzeti vagy nemzetközi partnerekkel való kapcsolatot. "
Ott is van. Világbank:, "az ország egységes" lesz, erősíti" az intézményeket, hogy Rockefeller ki tudja osztani az általa finanszírozott termékenység elleni védőoltásokat és GM élelmiszereket. Mindenekelőtt a bank eszközeit használja amit rájuk bíztak a tudományos diktatúra:keretében
"A politikai gazdaságtan szerepe és végrehajtása során, a lakossági és a reproduktív egészségügyi programok és politikák kritikus helyzetet teremtenek. A Bank azáltal, hogy előállítja a szükséges elemzési alapot a politikai vitához, játszhat konstruktív szerepet a politikai döntéshozók megkérdezésével, tegyenek lépéseket a jövőbeni változásokra, a népesség szerkezete és méretét illetően."
Tudományos diktatúrában a Világbank közreműködik a Bildrberg polip összes karjával:
"Ahogy részben a globális politikai összefüggésében lehetetlen, hogy a Bank dolgozzon ki reproduktív egészségügyi kérdésesekre válaszokat, támogatják és együttműködnek a szélesebb nemzetközi közösségek. Az UNFPA, a vezető technikai ügynökség, a lakossági területen egy nagy hálózata a kirendeltségeknek. A bank már használja az UNFPA fogamzásgátló beszerzési lehetőségeit és fokozza az együttműködést más területekkel (pl. országos képzési program irányítás). A WHO, a normatív ügynökség, kritikus partner mind globális, mind országos szinten. Mivel a népesedési kérdések kapcsolódnak a reproduktív egészségügyi kérdésekhez, HIV / AIDS, és a gyermekek túléléséhez. A bank is együttműködik a WHO-val, az UNAIDS-szel és az Egyesült Nemzetek Gyermekalapjával (UNICEF)."
Visszatérve a lényegre, a szándékot és a stratégiát hagyjuk kicsit a fantáziára. Egy globális konszenzus van a főbb nemzetközi intézmények és a bankok: között. A Föld lakosságának védekezni kell, minden eszközzel. A Világbank pénzügyi eszközöket használ, hogy a nemzetek a térdükön csússzanak. Azt állítja, hogy selejtesek a számukra. Az ENSZ garantálja a politikai legitimációt az elnéptelenedési politikában (Agenda 21). Az alapítványok fejlesztése kiterjed a termékenység-ellenes vakcinákra és GM élelmiszerekre. Az Egészségügyi Világszervezet gondoskodik az "egészség-szabványokról" és forgalmazásról. Segítségükkel a globális konstrukció gondosan koordinált felülről lefelé. A (ál)tudományos diktatúra veszélyt jelent minden szabad emberre.
A legaljasabb az egészben az, hogy a sunyi zsidó irányítású amerikai kormányzat még csak a leggyengébb államokat meri ilyen módszerekkel terrorizálni, mert az igazán túlnépesedett országokat nem meri megtámadni, és pénzügyi eszközökkel sem tudja zsarolni, mert meg tudják védeni magukat.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése