2012. május 16., szerda

Az ENSZ és a Világbank népesség csökkentést követel

Világbank, és az ENSZ Népesedési Alapja diktálja, miszerint végre kell hajtani népesség csökkentést. Ha nem hajlandók rá, a hitelezés visszavonásra kerül. Már előre tesztelték a végrehajtást Jemenben és Nigeri Köztársaságban, de a következő évtizedekben globális végrehajtást terveznek.
Jemen lakossága hozzávetőleg 22,5 millió, 44,7 fő/km2 népsűrűséggel. A Nigeri Köztársaság kb. 11,5 milliós és 8 fő/km2 népsűrűségével a Világbank szerint "túlnépesedés jeleit mutaja". A Világbank Reproduktív egészségügyi cselekvési 2010-2015 terve, 2010 áprilisában jelent meg. A Bank Millenniumi 5 (vagy MDG5) Fejlesztési Célról beszél, amelynek jelentése "reproduktív egészség".


Az eugenika új-populációszabályozási rendszer. A "pro-death" globalista professzor John Cleland, a 2008-as összejövetelen érvelt a hasonló gondolkodásúaknak az ENSZ Népesedési Alapja, a Nemzetközi Planned Parenthood Alapítvány, az Európai Bizottság, a Világbank és a Bill és Melinda Gates Alapítvány előtt:
"Ez az ügy nem szolgáltatás, hogy továbbra is leplezzük a családtervezés kifejezéssel a "szexuális és reproduktív egészség programját". Az emberek nem igazán tudják, mit jelent ez. Ha azt értjük családtervezés és a fogamzásgátlás alatt, el kell mondani. Ha aggódunk a népesség növekedése miatt, el kell mondani. Fel kell használni a megfelelő, egyértelmű nyelvezetet. Elegem van a politikai korrektségből, hogy nevén nevezzék a gyereket, a népesség stabilizálását. Alig merjük megemlíteni a családtervezés vagy a fogamzásgátlás fogalmait, mert a félünk, hogy valaki meg fog sértődni. Ez szánalmas! "

A 2010-es jelentést elhallgatta a világbank, de az ENSZ 2010. szeptemberi jelentése elég világosan fogalmazott, és 50%-os népesség csökkentést írt elő, ami per pillanat 3,5 milliárd embert "érint". Ez a 21. századi eugenika. A Bank, mint ahogy az ENSZ is, úgy véli, nincs más választása, mint megtévesztő nyelvezettel tálalni a tervezetet, hogy ne túl sokan fogjanak gyanút:
"(...) A megújult globális konszenzus előírja annak a szükségességét, hogy előrelépést tegyünk az MDG5-tel együtt, és nagyobb figyelmet szenteljünk a nemek egyenlőségének kérdésére belül és kívül. A Bank összpontosítsa figyelmét az RH-ra, és kínáljon példátlan lehetőséget. Ezek közül említésre méltó fejlődés, hogy az ENSZ 2007-ben teljesen RH-n belüli a millenniumi fejlesztési célok keretében."

Eltekintve a rendelkezésre álló globális nyomásgyakorlás bizonyítékaitól, a népesség csökkenése, és a globális megegyezés kifejezés önmagában bizonyítja, hogy:
"A globális konszenzus", mondja a jelentés, "elismeri, hogy a 4. és 5. millenniumi fejlesztési célok nem érhetők el anélkül, hogy az ország vezetésével és reproduktív rangsorolásával, az anyai és újszülött egészségügyi célok tarthatók legyenek országos szinten. A globális konszenzus javasol egy öt pontból álló tervet, amely tartalmazza:
(I.i) politikai, üzemeltetési és közösségi vezetői elkötelezettség,
(II.) a csomag a bizonyítékokon alapuló beavatkozások hatékonyságával, az egészségügyi rendszerek egy folytonosság mentén kívánja, a jó minőségű ellátást, és kiemelt helyen a színvonalas születéskori ellátást,
(III.) a szolgáltatások a nők és gyermekek számára ingyen, a felhasználás helyén, ha egy ország úgy dönt, hogy biztosítják ezt számukra,
(IV.) a képzett és motivált egészségügyi dolgozók, a megfelelő helyen, a megfelelő időben, támogató infrastruktúrával, és
(V.) az eredmények felelősségteljes, és alapos nyomon követését és kiértékelését írja elő. "

Erről beszélt Klaus Töpfer, 1996-os Bilderberg-résztvevő és korábbi ügyvezető igazgatója, az Egyesült Nemzetek Környezetvédelmi Programjának (UNEP), aki 2000-ben elismerte, hogy "nemzetközi konszenzust kell teremteni" a világ népessége ellenőrzése felett. Beszédében Berlinben, már az elején az új évezreddel kapcsolatban Töpfer egyenesen kijelentette:
"A legtöbb ember és a politikusok nem tudják, hogy létezik egy nemzetközi konszenzus, ami alapján, a népesedési politika az emberi jogok és a fejlesztés hangsúlyozza ezek kapacitását. A nők tudják kezelni a saját életüket."

2010. szeptembere óta, amikor az ENSZ meghozta a döntést az 50-50-50 célkitűzéseiről, egyértelművé vált, hogy az ENSZ-ben résztvevő országok nagy részének politikusai, vagy talán mind, titokban, a hivatalos jelentésen kívül is megegyeztek a népességcsökkentés közeljövőbéli vállalt mértékéről. Itt nem csak a magyar egészségügy lerombolását lehet felhozni példaként, de az orosz-német kismamákat meddővé tevő "védőoltás" programról is. Főleg Európában és az USA-ban, nem tudni, hogy az égbolton szétterülő csíkokból mikor fog az alumíniumon, báriumon, ólmon, vason, krómon, stronciumon kívül vírus vagy baktérium a fejünkre potyogni.

A nemzetközi konszenzus elérésében a Világbank is "büszkélkedhet":
"A Világbank egyedülálló helyzetben van országos szinten, a tanácsadási és a reproduktív egészségre való hatásaival, elérve a pénzügyminisztereket. Ehhez az szükséges, felhasználva a Világbank "gazdasági elemzési és technikai erőforrásait, érveljen a reproduktív egészség beruházásai érdekében. A Bank igazgatói az országokban fontos szerepet játszanak a RH folyamatban, hogy egy ország prioritásként folytasson szakpolitikai párbeszédet a kormányokkal."

És megint megérkeztünk. A Világbank a hitelező-függő nemzeteket a markában tartja. Ha a nemzet nem tesz eleget ezirányban, a Bank pénzügyileg zárolja. Vagy, mint a World Development Report fogalmazott 1984-ben , a Világbank veszélyezteti a nemzeteket, akik a Bank lassú "népesedéspolitikai" végrehajtása, és a "drasztikus lépések miatt, egyre kevésbé összeegyeztethetően az egyéni választás lehetőséggekkel és a szabadsággal, életükre törnek."
A Világbank megbeszéléséről készült leírás 2007-től, az úgynevezett népesedési kérdések a 21. században:(The Role of the World Bank), elmagyarázza, hogyan működik ez a folyamat részletesebben:
"A Bank a potenciális komparatív előnye, hogy ezeket a kérdéseket a legmagasabb szinten kezeli, az ország politikai beállításával, és nem csak az Egészségügyi Minisztérium és társaik, hanem a tisztviselők, a pénzügyi és tervezés területén is. Ez azért fontos, mivel egyre inkább elismert, hogy a politikai gazdaság kritikus tényező a végrehajtásban, a lakosság és a reproduktív egészségügyi programokat illetően. Különösen a magas termékenységű országokban.A dokumentum egyértelművé teszi, hogy e globális és összehangolt lökés a teljes irányításon nem valami homályos álom. A dokumentum kimondja, hogy a két ügy jelenleg folyamatban van. Az első példában, Niger esetében már rendelkezésre állnak referencia adatok is. Mivel Niger, az IMF megítélése szerint, mint "Súlyosan eladósodott szegény ország" -, könnyű legyőzni, és a dokumentum azt is kimondja:
"A népességnövekedés dokumentálva van, és a lakosság ESW (gazdasági és az ágazati munka) tervezett. A nemzeti, lakossági és a reproduktív egészségügyi stratégia nem csak a CAS (Country Assistance Strategy) benchmark függvénye, hanem a hitelezés ravaszságán is múlik, míg a reproduktív egészség A CAS pilléreként. szerepel. "
A módszer hasonlatos a 2009. decemberi éghajlat-változási konferencia szén-dioxod kvótáinak megállapítási kísérletéhez, amikor a "fejlődő országok", vagyis a "harmadik világ" rovására akartak az alig iparosodott országok számára csökkentett kvótát megállapítani, amíg a légkör szennyezésében oroszlánrészt vállalók megkapták volna a szegény országoktól elvett részt is. Obama ezzel a tervezettel, és népesség terület szintű újra eloszlási tervezetével érkezett a konferenciára.

"A magas termékenység és a lakosság gyors növekedése nemcsak elismert, a komoly problémák terén, de a termékenységet is felhasználták, mint a CAS teljesítmény elemét. Ez volt a legtöbb az ESW instrumentális javításában. Ez oda vezetett, hogy egy szabadon álló Nemzetközi Fejlesztési Szövetség (IDA), szabályozza a népesség létét. Jelenleg előkészítés alatt áll a megvalósítás, amely az első sok évre tervezett népesség-specifikus közreműködése Világbanknak az afrikai régióban. Egyéb banki partnerek, mint az EU is, csatlakozott az "erőfeszítésekhez". Végül, a népesedési kérdések is kiemelt szerepet kaptak az új vidék-és szociálpolitikai reformok (fejlesztéspolitikai hitelnyújtás) hitelei elbírálásában."

Az ördög a részletekben rejlik. A zsarolás kiterjed a Világbank és az ENSZ részéről a "súlyosan eladósodott, szegény országokkal" szembeni végrehajtásra, a globálisan összehangolt ellenőrzési politikák érvényesítésére a lakosság ellen, és nyilvánvalóvá válik, hogy a második teszt-eset Jemen:
"A hitelezési portfólió átalakítása az egészségügyi reform projekt keretében (amely magában foglalja a családtervezést) javasolt, és várhatóan a lakossági II. projekt, hogy konkrétan a magas termékenységi és családtervezési kérdésekben döntsön. A második és harmadik pillére címét a lakossági és a reproduktív egészség képezi. A fogamzásgátlást hatékonyan kell kezelni, és a CPR szerepel a CAS indikátorban. Továbbá, a korábbi, a Bank által 2006-ban készített tanulmány "előmozdítása iránti FP igény merült fel Jemenben."
"A magas termékenységről és a gyors népességnövekedésről", a dokumentum így szól: "nem csak ismert, de a legfőbb akadálya a gazdasági növekedés és a szegénység csökkentésének, de az egyik konkrét célja, hogy a későbbiekben csökkenteni kell a népesség növekedési rátáját 3 százalékkal évente."

"A módszeresebb megközelítés a többségi lakosság alapvető menetrendjében, ami (...) nagyban fokozza a multiszektoros megközelítés elfogadását. (....) A bank komparatív előnyök megerősítését az egészségügyi rendszerekben, elsősorban az egészségügy finanszírozásával, a rendszer, a kormányzás, az elszámoltathatóság, az egészségügyi szolgáltatásnyújtás, és a keresletoldali beavatkozásokkal éri el, amelyek mindegyike fontos a további lakossági napirendben."

A szerzők megfogalmazásában továbbra is:

"Támogatásával nagyszabású a megvalósítás az integrált egészségügyi ágazat terveiben, amelyek magukba foglalják a családtervezést.
A Bank fontos szerepet játszhat a családtervezés során kiemelten magas termékenységű és a magas népességi momentumú országokban.
Bár történelmileg néhány sikeres családtervezési program alapján vertikális a megközelítés, ez a megközelítés ma már kevésbé vonzó, mind a fenntarthatóság szempontjából, mind egy átfogó reproduktív egészségügyi megközelítés terén."
Azonban megtévesztő a "racionális" nyelvezet, a dokumentum mégis furcsán titkolja, hogy a teljes spektrumú dominancia, egy katonai kifejezéssel él: "Nem valószínű, hogy ez felgyorsítja a demográfiai átmenet ezekben az országokban."


A jelentés hozzáteszi, hogy: "A bank jó helyzetben van, hogy ezt módszeresen foglalja bele lakossági és a reproduktív egészségügyi dimenziók kulcsfontosságú stratégiai dokumentumába (...). A Bank különösen jó helyzetben van, hogy pénzügyi és gazdasági elemzéseket tudjon elvégezni annak biztosítására, hogy a népesedési kérdések finanszírozásra kerültek az átfogó fejlesztési programban."
"Ezzel a stratégiával lehet a legjobban elérni egy összehangolt stratégia végrehajtását egy jól látható, erős és magas szintű, országon belüli tervezési megbízást. Monitorozza, és értékeli a program hatékonyságát. A Bank segíthet erősíteni az intézményi mechanizmusokat, és segítené külső nemzeti vagy nemzetközi partnerekkel való kapcsolatot. "
Ott is van. Világbank:, "az ország egységes" lesz, erősíti" az intézményeket, hogy Rockefeller ki tudja osztani az általa finanszírozott termékenység elleni védőoltásokat és GM élelmiszereket. Mindenekelőtt a bank eszközeit használja amit rájuk bíztak a tudományos diktatúra:keretében
"A politikai gazdaságtan szerepe és végrehajtása során, a lakossági és a reproduktív egészségügyi programok és politikák kritikus helyzetet teremtenek. A Bank azáltal, hogy előállítja a szükséges elemzési alapot a politikai vitához, játszhat konstruktív szerepet a politikai döntéshozók megkérdezésével, tegyenek lépéseket a jövőbeni változásokra, a népesség szerkezete és méretét illetően."

Tudományos diktatúrában a Világbank közreműködik a Bildrberg polip összes karjával:
"Ahogy részben a globális politikai összefüggésében lehetetlen, hogy a Bank dolgozzon ki reproduktív egészségügyi kérdésesekre válaszokat, támogatják és együttműködnek a szélesebb nemzetközi közösségek. Az UNFPA, a vezető technikai ügynökség, a lakossági területen egy nagy hálózata a kirendeltségeknek. A bank már használja az UNFPA fogamzásgátló beszerzési lehetőségeit és fokozza az együttműködést más területekkel (pl. országos képzési program irányítás). A WHO, a normatív ügynökség, kritikus partner mind globális, mind országos szinten. Mivel a népesedési kérdések kapcsolódnak a reproduktív egészségügyi kérdésekhez, HIV / AIDS, és a gyermekek túléléséhez. A bank is együttműködik a WHO-val, az UNAIDS-szel és az Egyesült Nemzetek Gyermekalapjával (UNICEF)."

Visszatérve a lényegre, a szándékot és a stratégiát hagyjuk kicsit a fantáziára. Egy globális konszenzus van a főbb nemzetközi intézmények és a bankok: között. A Föld lakosságának védekezni kell, minden eszközzel. A Világbank pénzügyi eszközöket használ, hogy a nemzetek a térdükön csússzanak. Azt állítja, hogy selejtesek a számukra. Az ENSZ garantálja a politikai legitimációt az elnéptelenedési politikában (Agenda 21). Az alapítványok fejlesztése kiterjed a termékenység-ellenes vakcinákra és GM élelmiszerekre. Az Egészségügyi Világszervezet gondoskodik az "egészség-szabványokról" és forgalmazásról. Segítségükkel a globális konstrukció gondosan koordinált felülről lefelé. A (ál)tudományos diktatúra veszélyt jelent minden szabad emberre.
A legaljasabb az egészben az, hogy a sunyi zsidó irányítású amerikai kormányzat még csak a leggyengébb államokat meri ilyen módszerekkel terrorizálni, mert az igazán túlnépesedett országokat nem meri megtámadni, és pénzügyi eszközökkel sem tudja zsarolni, mert meg tudják védeni magukat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése