Hirdető neve: OV
Eladó egy HAZA-2014 rendszámú gépjármű. Négy éve vettem, azóta csak lejtőn hajtottam. A fékeket kiiktattam. Gáz van, de csak, ha tüntetnek. A kormánnyal van egy kis gond, egyszerűen irányíthatatlan. Állandóan a szakadék felé fordul, de én nagyon ragaszkodom hozzá. Önfényező funkcióval rendelkezik. A sebességváltón ö...t fokozat van hátra, egy előre. Felkapcsolni lehet, leváltani nem. Az ülések a saját ízlésemnek megfelelően vannak kialakítva, 2/3-1/3 arányban dönthetőek. A GPS-t elnémítottam, nekem ne mondja meg senki és semmi, hogy merre menjek. Biztonsági berendezések: ABS, PPS, TEK. Extrák: - motortérben bordázott ékszíjjártó (erősen csúsztat), - narancsillatú Wonderbaum, - Lázerdetektor rendőrök ellen, - belső tükrön egy kövér bolsi-balsi baba, - kalaptartón bólogató kutya(cserélhető Schmitt fejjel), -Index(zsebben), - CD lejátszó, telepített műsortárral: Handel-Messiás, Horváth Pista-Hej rugó, rugó, Zorán-Kell ott fenn egy ország. Üzemanyag fogyasztás: nem számít, enyém az egész MOL. Irányár: IMF hitelre deviza károsultaknak féláron!

Jelige: Ámokfutó!
Ui.: Majd' elfelejtettem: a csomagtartóban van tízmillió utas, velük nem kell foglalkozni.


http://www.peticiok.com/forum/post/2021699