2012. július 25., szerda

Kadarkúti Égi Üzenetek 153. Jézus véleménye az Ószövetségről

ÉGI ÜZENETEK
2012-07-24
Jézus véleménye az Ószövetségről
Drága Testvéreim! Egy különös élményemet szeretném megosztani veletek. Mivel befejeződött Jézus Krisztus személyiségéről szóló tanítássorozat, most egy önálló, de fontos téma következik.
Az Ószövetséget eddig csak hol itt, hol ott kinyitva olvasgattam, a közelmúltban elhatároztam, hogy ezután sorban végigolvasom. A Teremtés könyvénél nem is volt semmi gondom, de amikor belemélyedtem a Kivonulás könyvébe, és a többibe, egyre jobban felháborodtam. Értetlenül álltam a sok vérengzés előtt. Mielőtt meghallgatnátok a mi bölcs Jézusunk magyarázatát erre, felolvasok néhány idevágó részletet a Bibliából.
1.) Utasítás Kánaán elfoglalására: Az Úr így szól Mózeshez: Ellensége leszek ellenségeidnek és szorongatni fogom azokat, akik téged szorongatnak. Akkor angyalom előtted fog járni, elvezet az amoritákhoz, a hetitákhoz, a perizitákhoz, a kánaániakhoz, a hivvitákhoz, és én kiírtom őket. Ne imádd isteneiket, ne hódolj előttük! Inkább rombold le bálványaikat és törd össze emlékoszlopaikat… Előre félelmet keltek irántad és zűrzavart támasztok azokban a népekben ahová mégy, és megfutamítom előtted ellenségeidet.
2.) Amikor Izrael Sittimben táborozott, Izrael fiai kikezdtek a bálványimádó Moab lányaival. Részt vettek áldozati lakomáikon és leborultak isteneik előtt. Izrael Baalnak szolgált. Feltámadt az Úr haragja Izrael ellen, és az mondta Mózesnek: Gyűjtsd ide a nép vezetőit mind, és nyársaltasd fel őket fényes nappal az Úrnak, hogy lecsillapodjék Izrael ellen fölgerjedt iszonyú haragja. Mózes tehát megparancsolta Izrael bíráinak: Mindegyiketek ölje meg emberei közül azokat, akik Baalnak szolgáltak. 24 ezer izraelitát öltek meg. Közben Mózesék felé közeledett egy izraelita fiú egy pogány nép leányával, egy midiánita lánnyal, hogy rokonaihoz vigye bemutatni, de Áron unokája, Pinkász lándzsát ragadott, utánuk ment és mindkettőjüket átszúrta ágyékukon. Ekkor az Úr azt mondta: Pinkász elfordította haragomat Izrael fiaitól.
3.) Mivel a bálványimádó midiánita nők, Moab lányai bálványimádásra csábították az izraelitákat, ezért az Úr így szólt Mózeshez: (Háború Midián ellen) Állj bosszút a Midiánitákon Izrael fiaiért. Így Izrael ezreiből 12 ezer harcost állítottak ki, minden törzsből egy ezredet. Ahogy az Úr Mózesnek megparancsolta, minden férfit megöltek. A legyőzöttek között megölték Midián királyait is…. Akkor Izrael fiai fogságba hurcolták Midián asszonyait és gyermekeit, elhajtották barmaikat és nyájaikat s elvitték mindenüket zsákmányul. Városaikat, sátraikat felgyújtották. A foglyokat és a zsákmányt Mózes elé vitték. Mózes haragra gerjedt a parancsnokok ellen. Rájuk förmedt: Csakugyan életben hagytatok minden asszonyt? Épp ők voltak azok, akik bálványimádásra csábították Izrael fiait. Tüstént öljétek meg az összes fiúgyermeket, és ugyanígy öljétek meg az összes olyan asszonyt is, aki már volt együtt férfival. De a fiatal lányokat, akik még nem voltak együtt férfival, hagyjátok magatoknak életben.
Kedves Testvéreim! Értetlenül és feldúlva álltam e bibliai részletek felett. Lázadoztam, csalódást éreztem. Arra gondoltam, hogy bizonyára a zsidók, akik írták az Ószövetséget, ők találták ki ezt a vérengző Istent, aki népirtásra kényszeríti saját népét. Mindez, amit olvastatok ellenkezik a 10 parancsolattal, amit Isten az izraelitáknak adott. Nem létezik, hogy gyilkolásra bíztassa saját választott népét! Így tépelődtem magamban, de nem sokáig. Gondoltam, itt van az Én drága Jézusom, aki válaszol kérdéseimre. Így szóltam: Jézusom, ugye látod a homályt, ami bennem van? Nem akarok kételkedni Isten legszentebb szavában, a Szentírásban. Tudnom kell, hogy valóban Isten szavára cselekedett Mózes? Isten végtelenül jó és igazságos Atyának képzelem el, aki mindenkit, minden nemzetet egyformán szeret.
JÉZUS: Drága Évám, megértem, hogy háborog a lelked. Ez azért van, mert a ti gondolataitok nem a Mi gondolataink. Ti rövidlátók vagytok, csak azt látjátok meg, ami előttetek van. A jövőre, a következményekre nem tudtok gondolni. Ne feledd, hogy az Ószövetség minden szava szent és igaz. Nem a régi zsidók találták ki, hanem Mózesnek valóban Isten adta a szavakat a szájára. Ő diktálta, hogy az Egyiptomból való kivonuláskor a Kánaánhoz vezető úton minden bálványimádó népet semmisítsenek meg. Tudod-e miért? Mert különben kiirtották volna őket a pogányok. Eltűnt volna a zsidó nép a Földről, mint egyetlen egy Istent imádó nép, akikből Jézus Krisztusnak, Megváltótoknak származni kellett volna. Ha pedig nincs megváltás, a világ népei, nemzetei mind pogányok maradtak volna. Így minden ember az elkövetkező évezredekben elkárhozott volna. Csak úgy tudott megszületni a kereszténység, hogy elpusztultak az útban lévő pogány népek.
Én: Jézusom, most már értem, hogy a nagyobb jó céljából, az emberiség megváltására megtörténjen. Megtette Isten a kisebb rosszat. De azért én mégis sajnálom azt a sok-sok bálványimádót. Mi történt a lelkükkel, hiszen ők tudatlanságukban imádtak más isteneket?
Jézus: Nem kárhoztak el, hanem lelkük a pokol tornácára került. Amikor Én, a Megváltó feltámadtam, rájuk is gondoltam. Meglátogatta őket és megkérdeztem, jönnek-e velem az Örök Életre vagy a kárhozatot választják? Lelküket megvilágosítottam, és mindnyájan követtek Engem. Ha viszont e népek legyőzték volna és kiirtották volna a zsidó népet, leélték volna rendesen az életüket és természetes halállal haltak volna meg, megváltás nélkül, mindnyájan ma is a pokolban égnének. E helyett már régen élvezik a mennyei dicsőséget.
Én: Most már látom, hogy sokkal jobban jártak a megölt pogány népek, mintha életben maradtak volna. Csak azt szeretném megkérdezni Uram, hogy Isten miért volt olyan kemény saját népével, hogy a bálványimádás miatt 24 ezer izraelitát kivégeztetett. Hiszen ma is vannak pogányok, akik nem Istent, hanem a pénzt, a szexet, a hatalmat, a sikert és önmagukat imádják. Mégsem öleti meg őket, hanem türelmesen a megtérésükre vár.
Jézus: Ha Atyám nem lett volna ilyen szigorú választott népéhez, úgy megfertőzték volna egymást a bálványimádás bűnével, hogy ez az egyetlen Istent imádó nép beleolvadt volna a pogányok közé. Ez is keresztülhúzta volna a megváltás tervét.
Végezetül az Úr Jézus szeretne szólni hozzánk. Drága engesztelő Gyermekeim! Míg eszközöm beszélt, az első perctől kezdve itt voltam köztetek. Előttetek állok itt az asztalnál, hatalmas méretben. A fejem a mennyezetig ér. Fehér, hosszú ruha van rajtam és fölötte egy piros köpeny. Két kezemmel felemelve tartok egy nagyon nagy aranyszínű könyvet becsukva. Tetejére tűzszínű lángoló betűkkel fel van írva: BIBLIA. Két tenyeremre fektetve kinyitom a könyvet és fehér lapjait egy láthatatlan szellő forgatja, lapozza. Így láthatóvá válik, hogy aranyszínű szavakkal van teleírva minden oldal. A közepénél megállítom a lapozást, és most oda megyek közétek. Egyenként mindegyiketeket ráhelyezlek a nyitott Szentírás tetejére. Akkora, hogy mindnyájan ráfértek. Így szólok hozzátok: „Gyermekeim, az Ószövetség teljes megértéséhez kegyelem kell. Szentlelkem segíteni fog. Hívjátok Őt azzal a templomi énekkel, hogy „Jöjj Szentlélek Úristen…” Nézzétek már itt is van. Nagy, hófehér galamb alakjában érkezett, és ahogy álltok a nyitott Biblia tetején, a fejetek fölött lebeg és kiterjesztett szárnyai alól annyi ragyogó fehér fénysugarat lövell rátok, ahányan vagytok. Ez a fény megnyitja értelmeteket és az Én szememmel fogjátok olvasni Isten szavait. Megértitek az ok-okozati összefüggéseket, nem lesz homály bennetek, nem fogtok kételkedni. Eszközöm, Éva azzal, hogy megosztotta veletek az Ószövetséggel kapcsolatos gondjait, segítségetekre volt, mert ha ezután kezetekbe veszitek e legszentebb könyvet, most már az Én isteni értelmemmel és szívemmel tudjátok olvasni.
Most Kicsinyeim a helyetekre viszlek benneteket, leültetlek a széketekre. Becsukom a Könyvet és egy kereszttel a levegőben megáldom. Az értelem és bölcsesség ajándékával nagy szeretetemben megáldalak titeket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése