2013. április 24., szerda

Hová lett az ügyfelek pénze ügyvéd úr?



Dr Vitári JenőTelhetetlen pénzéhség – Vitári, a fosztogató ügyvéd…
A pofátlanság netovábbja: …”Aljasok, hogy bemerték adni a keresetüket, – nem létező hűségszerződésre hivatkozva!… A telefon végénél egy szemtelen pimasz nő ül, aki úgy beszél az emberekkel mint a ronggyal…”
- Egymásra tologatják a felelősséget a végrehajtóval -
Az embereknek hihetetlen sok panaszuk van a Vitári ügyvédi irodára. Itt van az ideje, hogy most már a sajtó is foglalkozzon ezzel, mert a jelek szerint; – Vitári Jenő ügyvéd és irodája, előszeretettel nyúlja le kisebb-nagyobb összegekkel az embereket.
Íme egy tipikus példa:
“Az anyámnak volt egy tartozása az akkori Pannon GSM felé, amit a Vitári képviselt. A biróság 103.000 Ft-ot itélt meg a felperesnek, amit a végrehajtó megspékelt, így lett 188.600 Ft. Az összeget elkezdték vonni, egészen tizenhárom hónapon keresztül, mire kiderült, hogy anyám 70.000 Ft-al túlfizette a megállapított összeget.
Most ott tartunk, hogy a Vitári ügyvédi iroda nem akarja visszaadni a többletet, újabb kamatokra hivatkozva. A titkárnője, pimasz, szemtelen, még válaszolni sem akar.”
És előzetesen még egy gyöngyszem:
“Ma kaptam egy levelet ettől a szerencsétlen ügyvéd…től, amiben tájékoztatnak, hogy nem tartozom semmivel a Pannonnak. (Telenor). – Semmiféle bocsánatot, vagy elnézést nem kértek a kicsinyes, már már gyerekes viselkedésük miatt, miszerint tartozom a Pannonnak.
Természetesen nem tartozom és nem is tartoztam. Mindenkinek felhívom a figyelmét erre az úgymond ügyvédi irodára, hogy alaposan nézzék át mit írnak, és keressék elő az összes számlájukat! Nálam is próbálkoztak, de nem sikerült nekik. Keresnek valakit (hasra ütés szerűen), aki valaha kapcsolatban állt velük (Pannon) és megpróbálnak rásózni valami tartozásfélét.
Ha bejön bejön, ha nem, tájékoztatnak, hogy nem tartozol…”
***
A Vitári ügyvédi iroda, többek közt a Telenor, (volt Pannon) telefontársaság, valamint egy gázszolgáltató hivatalos jogi képviselője. Alább, az ezen minőségeiben történt üzelmeiről lesz szó. Az itt leírt esetek, – eddig közösségi panaszoldalakon kerültek (korlátozott), nyilvánosságra. 18 esetet sorolunk fel, 2 részletben.
1. Jogtalan behajtás I.
“Nos én is kapcsolatba kerültem ezzel a jó kis irodával. Csak nem értem a dolgot! Követelnek, de nem is én vagyok én! Nem is tartózkodtam ebben a rohadt országban a kérdéses időben! Nem is szereplek a Telenor rendszerében! Feljelentést teszek az ügyvéd ellen!” - (Ádám).
SzRTI megjegyzés: Teljesen igaza van, kivéve abban, ahogyan nevezte a hazánkat. Senki ne merje “rohadt országnak” nevezni, sem “kurvaországnak”, – még ha itt született akkor sem. Ennél még az is elfogadhatóbb, ha felkeresi az ügyvéd “urat” és személyesen kéri tőle el a pénzét.
2. Jogtalan behajtás II.
“A Telenor megbízásából bizonyos tartozás miatt pert indítottak, amit két tárgyalás után a Bíróság jogtalanság miatt elutasított.10 hónapja él a jogerős bírósági határozat, de sem a Telenor, sem az ügyvédi iroda nem hajlandó tudomásul venni és intézkedni a feketelistáról való levételemről. Egymásra mutogatnak, de érdemi előrelépés a mai napig sem történt. Kihez lehet még fordulni panaszommal? Tisztelettel: a szórakoztatásukra kirendelt ügyfél.” – (M. Józsefné).
3. Eltűnt a befizetett pénz I.
“Egy hónappal ezelőtt kifizettem a Pannon felé a tartozásom és még mindig vonnak a fizetésemből, de a legszebb az egészben, hogy se a behajtócéghez nem ment be pénz sem a Pannonhoz.
Akkor hova megy három hónapja a havi 27.000 Ft, amit levonnak a fizetésemből? Az oké hogy az ügyvédi irodában nincs félfogadás. De, hogy még telefonon sem lehet őket elérni! Ez csúcs.” – (Hamvas).
4. Pénzzel elszámolni nem tudnak
“Én is hasonló cipőben járok. 4 éve volt egy Pannon tartozásom, 50.000 Ft-ról. Most pedig 320.000 Ft-ot követel tőlem az ügyvédi iroda. Elküldtem nekik a keresetem, ami havonta 52.000 Ft, és ez is úgy, hogy egyedül nevelek két kiskorú gyereket.
Őket nem érdekli, levonják a pénzt (20.000ft-ot). Telefonon, emailben zaklatnak, a telefon mögött egy ritka b…ó nő ül. Én biztos vagyok benne, hogy feljelentem a céget, mégpedig azért is, mert a pénzzel elszámolni nem tudnak, és érdemi választ sem arra, hogy jöhetett össze ennyi tartozás. (???)
Máskülönben a GYES-ből nem vonhatnának, és a Családi pótlékból sem. (GYES összege nekem a minimális)… Egy közösségi oldalon nyitni fogok egy ilyen klubbot, ahol mi károsultak össze dughatnánk a fejünket, sok lúd disznót győz. Szeretném, hogy akinek ilyen jellegű problémája van, – csatlakozzon, – hamarosan elérhetőséget is írni fogok!
Én minden esetre júliusban megyek a bíróságra, mert amit ezek művelnek, az tarthatatlan!” - (Ca).
5. Hová lett a pénzem?
“Nos röviden, megtapasztaltam én is! Nekem 213.000 Ft. túlfizetés nincs lekönyvelve a “Pannon-nál”, amit sérelmeztem, – fel nem hívtak, semmi kommunikáció!
Helyette a “Tisztelt ügyvéd úrral” jönnek, akit már jó párszor megkerestem, de érdemi válaszig nem jutottam el! Se a Pannon azaz Telenor munkatársait és munka metodikájukat nem értem, sem a “Tisztelt ügyvéd urat”, hogy ennyi panasz ellenére sem félti a jó hírét! Avagy kamarai tagságát!” - (F.L).
6. Eltűnt a befizetett pénz II.
“Befizetett pénz eltűnt. – (Nem pannonos – telenoros ügy, hanem szó szerint gázos).
Én sem értem ezt az ügyvédet. Még 2008-ban adott be egy fizetési meghagyást a bíróságra gáztartozásom volt, még akkor 1 hét múlva ki is fizettem. Erre most jön a behajtótól először 57.000 Ft, levelezés hatására most 41.000-re csökkent, perköltség stb.
Mért lett ebből per? Én fizessek behajtót? Most megyek egy ügyvédhez. Személyesen nem lehet őket felkeresni, vissza nem hívnak, a gázműveknek nem válaszolnak. Hiába írogatok a végrehajtónak, gázműveknek, bíróságnak és nekik, semmi eredmény. Én fizessek.” – (Margherita 5)
7. Lenyúlta a túlfizetést az ügyvéd úr – Az ügyvéd titkárnője pedig pimaszkodik a reklamáló ügyféllel
“A Panonnak tartoztam, levonták a nyugdíjamból kamatokkal, mindennel együtt. Majd 71.000 Ft-os túlfizetésem keletkezett, amit ez az ügyvédi iroda nem akar vissza adni. Már a végrehajtó is belátta a túlfizetésemet, ami nagy dolog.
Valóban a telefon végénél egy szemtelen pimasz nő ül, aki úgy beszél az emberekkel mint a ronggyal. Nem fogom magam hagyni, felfogom jelenteni az ügyvédi irodát, ha nem lesz meg a pénzem.
Még annyit, hogy semmiféle elszámolást nem kaptam a levont pénzemet illetően.
Mégis kinek mennyit és mikor utaltak át? Mint jeleztem, a telefonnál ülő hölgy alkalmatlan az emberi tárgyalásra tehát még kérni sincs módomban.” – (Andrea)
8. Nem létező követelés – Nem létező kommunikáció
“A Pannon GSM (Telenor), és az ügyvédi iroda zéró kommunikációjának köszönhetően, a nem létező számlatartozásomra sikerült összehozniuk egy 45 ezer forint követelést, amit tegnap egy végrehajtótól tudtam meg.
A pannonos hölgy szimplán ostoba és felületes, az ügyvédi titkárnő flegmatikus stílusú és végtelenül érdektelen (miután végre hajlandó felvenni a telefont), szikrányi segítőkészség sincs benne. Lehet, hogy épp fontos kávéiszogatás közben mertem zavarni a piti problémámmal.
A legdurvább az, hogy a bírósági végrehajtó a legempatikusabb, akitől végképp nem is várná az ember. Aki teheti nagy ívben kerülje ezt az ügyvédi irodát, mert úton-útfélen csak rosszat hallani róluk. Sajnos most én is tapasztalhattam.” – (Merci77)
9. Telhetetlen pénzéhség
“Velem 50,000 Ft-ot fizettetett a Pannon, 2 éven belüli szerződésfelbontás miatt. Holott a 2 év bőven eltelt. A kedves ügyvédi iroda az 50 ezerből csinált 86.000 Ft-ot, amit megkértem részletre, és be is fizettem
Amikor letelt a részlet,még a nyakamba akart akasztani 64.000 Ft-ot. Nagyon szép, az ilyen embereknek adnak diplomát a kezébe. Szégyellhetik magukat!” – (Maya)
10. A pofátlanság netovábbja
“Nagyon jó kis ügyvédi iroda! Most bukták el a Pannon nevében, az ellenem indított keresetüket. Hihetetlen mennyire pofátlanok/aljasok, hogy bemerték adni a keresetüket, nem létező hűségszerződésre hivatkozva! Bemerték adni, s mivel nincs hűségszerződés, ezért a bíróság el is utasította őket.
Sajnos ez van, beadják a keresetet, mivel tudják, hogy az emberek többsége úgyis fizet, – nem áll ki a jogai mellett, amiket amúgy sem ismer.” (B. Gábor)
11. Tán félnek az ügyfelektől? – Nem lenne csoda
Az irodába bejutni csak telefonos egyeztetéssel lehet, ügyfélfogadás nem megoldott. Aki ekkora céget/cégeket képvisel, annak illene heti 2 rövid alkalom helyett, rugalmasabb ügyfélfogadást megvalósítani. A recepcióról nem hajlandóak még telefonálni sem, hogy ez is az ügyfél anyagi kiadásait növelje. – (Béta)
12. Nem létező tartozás
“Nekem 5000 forint tartozást akarnak a nyakamba varrni, holott nincs és nem is volt pannonos (telenoros) előfizetésem. A válaszuk az volt: “Ha az adósok befizetnék a tartozásukat, nem kellene fizetési meghagyásokat küldeniük” - (Justitia)
13. Valótlan adatok, jogtalan követelés
“Véleményem szerint, ez az ügyvédi iroda, sajnos, nem körültekintően végzi munkáját! :-(
Úgy küldözget fizetési felszólítást, – (egy bizonyos részvénytársaság megbízásából), – hogy utána sem néz, valós adatokkal dolgozik-e! Jelen esetben egy ismerősömnek, a már több éve eladott ingatlanára, (ami csak a fellebbezés utáni 2. ügyvédi levélből derül ki, hogy ismerősömnek egy régebbi, már eladott ingatlanára), hivatkozva kér több tízezres nagyságrendű hátralékbefizetést. – Ráadásul rossz ügyfélszámra hivatkozva!
Na szép, mondhatom. Ha valaki nem nézi meg, hogy valóban tartozik-e, vagy valóban az ő tulajdonában levő lakásra hivatkozik-e az ügyvédi iroda, ijedtében kifizethet egy szép nagy összeget.
JÓ TANÁCS: Mindenki nézzen utána, valóban jogos-e az iroda általi követelés!”(Érdekes)
14. Saját hanyagságuk miatt, – önmagukkal is kitolnak
Nekem küldözgetnek hónapok óta felszólítást más tartozásáról, rossz címre, – aztán ha segíteni akarok nekik, meg sem hallgatnak. Ejnye-bejnye! (Birs Alma)
15. Káosz, összevisszaság
“Nekem most lesz perem velük, külföldi telefonálás miatt, de az adott országban sem jártam vagy 6 éve.
Kétszer küldtek ki felszólítást, fizetési meghagyással fenyegetve, hogy szerintük már rég perben állunk. Viszem a bíróságra az üres, vízum nélküli útlevelemet.
Levélre nem válaszolnak, a rendszerük egy káosz, de jelzem majd a bíróságon, hogy hogyan bonyolították a korábbi Sony beszerzéseiket, ahol komoly visszaélések is voltak.” – (Jenő Benő)
16. Hová lett a pénz ügyvéd úr? – Egymásra tologatják a felelősséget a végrehajtóval
- A levonás túlfizetése -
“Vettem egy telefont valakinek, aki nem fizette, ezért sajnos tőlem vonták a tartozást, pontosabban a nyugdíjamból. A levonás összege a bírósági végrehajtó által kiállított irat szerint 188.000 Ft. Ezt elkezdte vonni a NYUFIG.
Amikor ez az összeg lement, – még mindig vontak, – ekkor már 254.600 Ft-nál jártam. Elmentem a végrehajtó irodába, hogy egyeztessünk, de ők azt mondták forduljak az ügyvédi irodához, aki a felperes telefontársaságot képviseli. Elmentem.
Ők azt mondták, hogy náluk sincs semmiféle pénz, a végrehajtó milyen hülyeségeket beszél? Az ő nyilvántartásuk szerint 181.705 Ft. lett levonva, legalábbis ezt látják a gépben.
Visszamentem a végrehajtóhoz, aki még mindig nem tudta, hol keressem a pénzem. Illetve küldött egy faxot az ügyvédi irodába, hogy túlfizetésem van, állítsák le a letiltást!
Az ügyvédi iroda akkor is azt állítja, hogy őnáluk semmiféle pénz nincs, akkor lehet a felperes számlájára ment. Ezt viszont vissza kell igényelni és én privátilag nem tudom csak ők.
Tehát a pénz, ami közel 50 ezer forint NINCS MEG! Egymásra mutogatnak, küldözgetnek ide-oda. Kérem segítsenek mit tudnék tenni, mert a pénzemre szükségem van…”
Későbbi bejegyzés: “A – levonás túlfizetése, – azóta sem lett megoldva. A bírósági végrehajtó elismeri, hogy túlfizetés történt, csakhogy a pénz nem náluk van – mondták. A letiltást végre leállították januártól, de ezzel még a pénz nincs meg.
A végrehajtói iroda hivatalosan visszaigényelte az ügyvédi irodától a túlfizetést. Egy hete ott arról biztosítottak, hogy napokon belül utalják, ma már megint azt sem tudták miről van szó! (Felháborító pofátlan ügykezelés! – a szerk.)
Személyesen pontosan hatodszorra járok a végrehajtónál, aki ezek szerint nem tud mit tenni, az ügyvédi irodába (Vitári), nem igazán lehet személyesen bemenni, most akkor hová menjek?
Végül is pontosan 71.000 Ft-ról van szó. Megeshet,hogy a pénzemet valaki “beakarja nyelni”, mert nem tudok másra gondolni…” – (Zünüke)
17. A titkárnő pimasz és szemtelen
“Az anyámnak volt egy tartozása az akkori Pannon GSM felé, amit a Vitári képviselt. A bíróság 103.000 Ft-ot ítélt meg a felperesnek, amit a végrehajtó megspékelt, így lett 188.600 Ft. Az összeget elkezdték vonni, egészen tizenhárom hónapon keresztül, mire kiderült, hogy anyám 70.000 Ft-al túlfizette a megállapított összeget.
Most ott tartunk, hogy a Vitári ügyvédi iroda nem akarja visszaadni a többletet, újabb kamatokra hivatkozva. A titkárnője, pimasz, szemtelen, még válaszolni sem akar.” – (Anonym)
18. Ha nem tartozol, akkor is megpróbálnak rád sózni valamit
“Ma kaptam egy levelet ettől a szerencsétlen ügyvéd…től, amiben tájékoztatnak, hogy nem tartozom semmivel a Pannonnak. (Telenor). – Semmiféle bocsánatot, vagy elnézést nem kértek a kicsinyes, már már gyerekes viselkedésük miatt, miszerint tartozom a Pannonnak.
Természetesen nem tartozom és nem is tartoztam. Mindenkinek felhívom a figyelmét erre az úgymond ügyvédi irodára, hogy alaposan nézzék át mit írnak, és keressék elő az összes számlájukat! Nálam is próbálkoztak, de nem sikerült nekik. Keresnek valakit (hasra ütés szerűen), aki valaha kapcsolatban állt velük (Pannon) és megpróbálnak rásózni valami tartozásfélét.
Ha bejön bejön, ha nem, tájékoztatnak, hogy nem tartozol…” – (Elemér)
***
A Vitári Ügyvédi Iroda hivatalos elérhetősége:
Dr. Vitári Jenő – 1089 Budapest Gaál Mózes u. 5-7. (Volt Rezső utca) - Tel: 06.1.334.6612 – email: office@vitari.hu
***
Garbolczy János – Szabad Riport Tudósító Iroda
A szerkesztő bizottság megjegyzése:
Holnap akár vagyonvizsgálat is kezdeményezhető Vitári Jenő ügyvéd ellen. Az imént és a még ezek után felsorolt fosztogatási akciói után, nagy valószínűséggel nem fizetett adót.
Amennyiben önt is megkárosította ez az ügyvédi iroda, – és feljelentést kíván tenni ellene, – javasoljuk a csoportos feljelentést, (rendőrség, ügyészség), – hogy a károsultak egymást erősítsék. Ezt a szándékát az alábbi emailen jelezheti, az üggyel foglalkozó kollégánknak: janos.garbolczy@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése