2014. február 28., péntek

Négy legjobb fűszer a daganatok ellen

“A nevem Chris Wark. 2003-ban végstádiumú vastagbélrákkal diagnosztizáltak. Akkor voltam 26 éves. Megműtöttek, de visszautasítottam a kemoterápiát. Ahelyett inkább táplálkozási változtatásokat eszközöltem és a természetes terápiákhoz fordultam. Mára legyőztem a betegséget, élek s virulok! “


 
“Titkom a 4 rákölő fűszer használata volt, ezek a: kurkuma, oregano, cayenne paprika és fokhagyma.
Ez a négy rákölő fűszer erőteljes rákölő hatással rendelkezik.
Minden nap fogyasztanunk kellene őket. Azoknak az embereknek főképp ajánlanám, akik a konvencionális gyógymódokat kikerülve szeretnék legyőzni a rákot.
Ezek a fűszerek gyakoriak a világ többi részén. Az indiai, perzsa, thai és maláj konyha részeként használják őket gyakran. Ételeinkhez tudatosan adagolva őket nagyon jó hatást érhetünk el velük.
Bőven szórok bele ételeimbe ebből a négy fűszerből és bár nem vagyok már rákos, még ma is veszek be belőlük.
Ezek tehát az (organikusan termesztett): oregánó, fokhagyma, cayenne paprika és kurkuma.
A kurkuma növényi rokonát a gyömbért is évezredek óta használja az indiai ajurvédikus orvoslás.
Antiszeptikus és antibakteriális szer is egyben, fertőzések, gyulladások, sebgyógyulás, rossz emésztés kezelésére.
A kurkuma a legjobb, mert tartalmazza az erős rákellenes polifenolt, a kurkumint!
A kurkuminról klinikailag kimutatták, hogy gátolja a különböző rákos sejtek burjánzását, beleértve a csontrákot, mellrákot, agydaganatokat, végbél, máj, hasnyálmirigy, gyomor, hólyag, vese, prosztatarákot, leukémiát, petefészekrákot, melanomát és így tovább!
Rákölő tulajdonsága abból származik, ahogy apoptózist képes indukálni (természetes sejthalált) a rákos sejtekben.
A curry por gyakori összetevője az indiai és az ázsiai konyhának, a koriander, kurkuma, római kömény, görögszéna és a pirospaprika keveréke.
Nagyon szeretem! Nagyon finom!
Az oregánó rendkívül sok antioxidáns és antimikrobiális vegyületet tartalmaz.  Egy teáskanál oregánó ugyanolyan antioxidáns erővel rendelkezik, mint két pohár vörös szőlő!  Tartalmaz egy fitovegyületet, az ú.n. kvercetint, amelyről ismert, hogy lassítja a rák növekedését, valamint elősegíti az apoptózist.
Megint ez a szó… vagyis a sejthalált. E mellett az oregano a K-vitaminnak és a vasnak is nagyon jó forrása!
A fokhagyma nagyon erős rákellenes fűszer.
Tanulmányok a világ minden tájáról kimutatták, hogy csökkenti minden típusú rák, különösen a vastagbél-, gyomor-, bél- és prosztatarák kialakulását.
Erős antibakteriális tulajdonságai is vannak, de ismert olyan képessége is, amellyel blokkolni tudja az összes rákkeltő anyag aktivitását a testben. Növeli a DNS-javítását, lassítja a rákos sejtek szaporodását és mint a kurkuma és az oregánó elősegíti az apoptózist.
A felnőtteknek minden nap egy gerezd friss fokhagymát kellene fogyasztaniuk.
Tehát nem csupán fokhagymaport tettem mindenre amit megettem, de feldaraboltam a nyers fokhagymát apró darabokra és lenyeltem őket, mintha tabletták lennének.  Volt fokhagymaszagom?  Ó, igen. És érdekelt?  Nem!
A cayenne paprika kapszaicint tartalmaz, amely egy olyan aktív vegyület, ami a mellett, hogy rettenetesen égeti a nyelvünket, torkunkat és minden mást, nagyon jó ráksejtpusztító is egyben.  Na hogyan? Kitaláltad! Apoptózist eredményezve.
A cayenne kulcsfontosságú összetevője bármily detoxifikáló programnak is. Minél csípősebb, annál jobb!
A habanero paprika 4-6-szor több kapszaicint tartalmaz mint a cayenne.
A Scoville skálán 200.000 egységben állapították meg az erősségét.  Jujj! Az első alkalommal, amikor szuper erős chili paprikát ettem, akkor 20 évesen, még gondolkozni sem tudtam rendesen annyira csípett.
Egy szuper könnyű módja annak, hogy több fűszert használjunk: én mind a négy rákellenes fűszert salátaöntetbe keverem.
A salátaöntetek mellett belekeverem minden ételbe is, amit főzök, de még étrendkiegészítő formájában is beveszem őket.”
Chris mára már teljesen felgyógyult, köszönhetően annak, hogy kutatott, keresett és végül tanult. Tanult azokról a dolgokról, amelyekről nem szól az orvostudomány.

Tudnod Kell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése