Nettó 623,8 millió – áfával csaknem 800 millió – forintba került a „Magyarország jobban teljesít” kampány – közölte egy képviselő írásbeli kérdésére válaszul Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter.
A
megbízás az IMG és a Lounge Design kapták. A kampány március 25-től
november 10-ig futott televízióban, rádióban, közterületen, sajtóban és
online felületeken. A miniszter tájékoztatása szerint a felületek
darabára átlagosan nettó 64 892 forint plusz áfa volt, összesen 8 830
felületet vásároltak meg.

(vg.hu )
Bal-Rad komm
: Több alkalommal leírtuk már, hogy a haveri közbeszerzésekkel az a
baj, hogy a haverok nem feltétlenül a mesterei az adott területnek.
A
magyar közbeszerzési világbajnok érdekeltségébe tartozó Inter Média
Group Kft-ről már joggal feltételezhetnénk, hogy a sorozatos döbrögista
megbízások következtében javult a teljesítmény. (Persze az udvari munkák
elnyerésének biztos tudata, nem sarkall kimagasló teljesítményre.)
Erre kiszúrják a szemünket ezzel a gagyi Magyarország jobban teljesít kampánnyal, ráadásul nem is baráti áron.
Az
alapgondolat annyi, hogy ha az átlagpolgárnak egyfolytában azt tolják a
képébe, hogy Magyarország jobban teljesit, akkor a végén ezt el is
hiszi, még akkor is, ha saját tapasztalatai ellentétben állnak a
feltételezéssel.
De senki sem tudja ezt szebben megfogalmazni az egykori náci propagandaminiszternél:
Az
ismétlés rábeszélő erejét Goebbels, a náci propagandaminiszter is
érzékelte. A náci propaganda axiómája így hangzott, a tömegek azt
tartják igazságnak, ami a legismerősebben hangzik. Goebbels így
fogalmazott:
“Az emberek
általában sokkal primitívebben értékelik a dolgokat, mint hinnők. A
propaganda, épp ezért legyen végletesen egyszerű és folytonosan
ismétlődő. Hosszabb távon az a rábeszélő győz, akinek sikerül kifejeznie
a problémát a legközönségesebb szavakkal, és akinek van mersze örökké
hajtogatni ezeket a szavakat, fittyet hányván az értelmiségiek
ellenvetéseire…”
Ez
már akkoriban sem számított kifinomult módszernek. Hogy a sánta ördög
mennyit költött a hülyeségeire?-azt nem tudjuk! De azt tudjuk, hogy ez a
döbrögista mantrahadjárat eddig majdnem 624 millióba került. Nettoban!
Ami rengeteg pénz!
Holott hazugság terjesztésére egy forint is sok! Kiváltképp közpénzből!
Politikai akciók: Eddig több mint hárommilliárdba kerültek a kormányzati kérdőívek
Várhatóan
újabb nemzeti konzultációt indít – akár még a választások előtt – a
kormány, a kérdőíves akció témája azonban egyelőre nem végleges –
értesült megbízható forrásokból a Népszabadság.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése