2013. augusztus 8., csütörtök

Üldözi áldozatát a rabszolgatartó

Mezőkövesd — Csodás megmenekülése után sem reménykedhet megnyugvásban Tóth Szilvia (43), akit egy hónapig tartott rabszolgaként egy magyar férfi Madridban. D. Lajost végül nyakon csípték a rendőrök, pár hetes őrizet után azonban kiengedték. A könyörtelen rabszolgatartó most újra felbukkant.
Szilvia
A férfi szabadulásának híre pánikrohamot váltott ki Szilviából. A rettegésre meg is van az oka a nőnek. Fogsága alatt a férfi ütötte-verte, éheztette, majd kétszer is arra kényszerítette, hogy kábítószert csempésszen Spanyolországból Marokkóba. – Eleinte azt sem hittem el, hogy túléltem – mesélte a nő, aki az életveszélyes kaland óta szinte képtelen aludni. – Végül megszöktem, hazajutottam, és igyekeztem elfelejteni az egészet. Madridban egy másik magyar nővel együtt voltunk bezárva egy sötét szobába. Akkor ő is megmenekült, de néhány hete írt, hogy Lajos újra szabad.
A férfi anno többször is megfenyegette a nőket, hogy végez a családjukkal, ha bárkinek is beszélnek róla. A bosszú ideje Szilvia szerint most érkezett el.
– Azt hittem, megáll a szívem, amikor a napokban egy közösségi portálon levelet kaptam tőle. Megtalált. Más néven kezdett írogatni – mondta Szilvia, aki rögtön értesítette a rendőrséget.
Az eset óta a nőt újra szörnyű rémálmok gyötrik. Számtalan helyen kért már segítséget, rimánkodása azonban eddig süket fülekre talált.
A nő felkereste a Nemzeti Nyomozó Irodát is, válaszokat a kérdéseire nem kapott. Végső elkeseredésében levelet küldött az Igazságügyi Minisztériumba, de segítséget onnan sem kapott.
Megkerestük Magyarország madridi konzulját – aki korábban azt mondta, a két magyar nő védelem alatt áll, míg az ügy folyamatban van – lapzártánkig azonban nem kaptunk kérdést a válaszainkra. D. Lajos másik áldozata még mindig Spanyolországban van. Mint mondta, retteg a férfitól, ezért kerüli a nyilvánosságot.
(Blikk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése