A közeljövőben az
IMF el fogja veszíteni a pénzügyi világrendőr szerepét mint a Rotschild
család államközi, szuronyokkal védett pénzbehajtó szervezete. A BRICS
országok - Brazília (B), Oroszország (R), India (I), Kína (C) és Dél-Afrika (S)
- bejelentették, hogy nincsenek megelégedve az IMF és a Világbank
kölcsön- és gazdaságpolitikájával, ami lényegében az USA és az EU
financiális érdekeit hivatottak képviselni és érvényesíteni szerte a
glóbuszon.

A BRICS országok megalapították a BRICS Fejlesztési Bankot,
amit nyíltan egy IMF alternatívának szánnak, azonban a pénzszivattyú
megoldás helyett az új világbank a nevében is szereplő "fejlesztés"
szóra fog koncentrálni. Vadim Bows, az orosz külügyminisztérium
különleges gazdasági nagykövete kifejtette, hogy "a BRICS
tagországok összesen 100 milliárd dollárral járulnak hozzá a Fejlesztési
Bank megalakulásához, jelenleg már azon mennek a tárgyalások, hogy a
törzs 100 milliárdból 50 milliárdot azonnal kihiteleznek a parnereknek. A
részarányok: 41 milliárd USD Kínától, 18 milliárd USD Oroszország,
Brazília és India részéről, 5 milliárd pedig a Dél-afrikai
Köztársaságból érkezik."
Az
IMF jelenlegi forrása a hitelezésekre 369 milliárd USD. Láthatjuk
tehát, hogy a BRICS Fejlesztés Bank az indulásakor már 1/3 összeggel
rendelkezik, és ez a szám a világ két gazdasági óriásának (Oroszország,
Kína) részvételével prognosztizálhaóan az első 3-5 évben
megkétszereződik. A Fejlesztési Bank a tervek szerint nem
ad kölcsönt EU országoknak se az Egyesül Államoknak, kifejezetten a
dél-amerikai régióra és a világ egyéb, nyugati imperializmus által
elhanyagolt és kizsákmányolt régióira kíván koncentrálni - természetesen
a legvégső cél a fogyasztás növelése a megfizetett munkán keresztül.
Azonban az IMF-hitelekkel élő országok a kulcshibát ott követik el, hogy
ideiglenes népéjóléti intézkedésekre költik a pénzt (pl.: Medgyessy
kormány, Gyurcsány kormány, Bajnai kormány, Orbán kormány), jellemzően
az épp aktuális politikai vezetés népszerűségének növelése céljából. A
Fejlesztési Bank Stratégiája ezzel szemben az lesz, hogy 8-10 éves
termelő és előálító üzem- és ipari fejlesztéseket végeznek, tartós
foglalkoztatottság kialakítása a cél, nem zsigerelt éhbérért, hanem a
tervek szerint prosperáló fizetésért.
Prosperáló fizetés -Hídfő.net
fogalom- pedig az a fizetés, amit a háztartás két felnőtt tagja képes
megkeresni végzettségtől függetlenül a család többi tagjának a
tárgyhóban való élelmezésére és rezsiköltségeik, továbbá az adott hóra
leosztott éves költségek (gyerekek iskoláztatása, stb.) fedezésére,
külső forrás, azaz hitel felvétele nélkül, úgy, hogy a hónap végi
családi kassza nem mozdul minuszba, ellentétben, a családfenntartók
által megkeresett összegből a kiadások levonása után legalább 3-5%
tartalék marad. Kiemelt, hogy a család nőtagjának gyerekvállalása esetén
a kieső terhet az állam pótolni köteles.
Természetesen
ez nem kivitelezhető jelenleg az anti-állampolgárrá nevelésre
fókuszáló, történelmi mocsárban leragadt kormányzat számára, úgy, hogy a
családok nagy része azért nem képes a népességi többlet képzésére (2+1
gyerek), mert dolgozni nem kívánó néprétegek zsigerelik állami és magán
szinten is a népesség termelő részét. Az állami szintű zsigerelés
alatt a jogtalan és "nyugtonmaradási" segélyeket értjük, a szociális
ellátórendszer kicselezését, és az örökbefogadási renszer, mint
pénzkereseti lehetőség igénybevételét. A magán szintű zsigerelés
alatt azt értjük, hogy amikor a dolgozó ember elmegy a munkahelyére, a
lakását kirabolják, feltörik, értéktárgyait elhordják. Természetesen
senkinek nincs kedve a tolvajokra dolgozni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése