2014. március 20., csütörtök

158 forint a TESCO tisztessége!


Gyerek, én TESCO. Parizer kell a gyerkőcnek. TESCO-BAN HÚST SOHA.
Gondoltam legyen kivétel. Most. Parizert csak nem lehet elrontani.
Húsos pult. Kalapos bácsi. Mit kérek? Jó napot! 20 deka parizert a gyereknek. Baromfi? Igen.
A gyerek beteg, kívánsága óhaj. Kalapos bácsi mire felnézek a gyerektől a hátsó pulton lévő szeletelő gépet babrálja, és az ontja a parizert szeletelve. Közben a kolleganővel kokettál.
A gép, amin szeletel, önmagának adagol, gondolom automata az alapján, amit látok. Mérlegre teszi a parizer hegyet és KÖZLI(!) a 28,2 dekánál: kicsit több lett! Közlöm: NEM KICSIT! JÓVAL! DE MOST MÁR MARADJON. Gondoltam csemetém ezt a mennyiséget is örömmel fogyasztja majd. Furcsálltam, hogy milyen nagyon nem furcsa a kalapos bácsinak, hogy a kért mennyiség közel felével több. Még nem állt össze a kép.
Haza.
Csemete éhes, parizert enne. Oké tücsök azért vettük, legyen parizer lakoma.
Kenyeret vajazol, teát töltök, tányér,stb. Parizert kicsomagolom, nézem. Olyan mintha valami fehér „krémszerű „anyag lenne rajta. Ekkor elér a szaga az orromig. BÜDÖS!!!!!!!!!!
Erőt veszek magamon, egy kicsit beleharapok és azzal a lendülettel kiköpöm, meg még párat!!!!!
Következőleg már nem nyelem le és még teszek hozzá.

Megnézem a címkét:
Csomagolva: 2014.02.24 szavatossága lejár: 2014.02.25.

Most összeállt a kép.
„A maradhat egy kicsivel több?” A honnan került a szeletelő gépre a parizer mozzanat hiánya. A kolléganővel kokettálás.

Ez mind időnyerés és terelés volt.

Miért? HOGY ÁTBASSZÁK A KEDVES MAGYAR VEVŐT! MINT ENGEM, MEG AZT A SOK SORSTÁRSAMAT, AKI NEM VESZI A FÁRADSÁGOT , HOGY HANGOT ADJON ELÉGEDETLENSÉGÉNEK!

MILYEN TISZTESSÉGES PIACI MAGATARTÁS AZ , HOGY A MÁSNAP LEJÁRÓ SZAVATOSSÁGÚ (MÁR HA A CÍMKENYOMTATÓNAK LEHET HINNI) NEM RONCSOLÁS MENTESEN ZÁRT HÚSÁRÚT FIGYELMEZTETÉS NÉLKÜL, NEM IS AKCIÓBAN, GÁTLÁS NÉLKÜL ELADJÁTOK A MAGYAR VEVŐNEK?!

TI AGY NÉLKÜLI HÜLYÉNEK NÉZITEK A MAGYAR VEVŐT??!!!!!!!!!!!!!!

ILYEN KURV*NAGYON KELL A 158 FORINTOM?!

  
És ne jöjjön nekem a jogi osztályotok, sem hogy még volt egy nap szavatossági ideje és hogy miért nem néztem meg a lejárati időt.

Azért nem néztem meg, mert jóhiszeműen azt feltételeztem, hogy a bolt egy ilyen termék esetén szigorúan betartja a minőségbiztosítási szabályokat, így amire, rengeteg pénzt költ el a marketing osztályotok, és úgy hívunk, hogy VÁSÁRLÓI BIZALOM, az működik a TESCO részéről is. Megfelelő termékminőséget és legalább 3 nap szavatossági időt feltételeztem.

NOS, én személy szerint ÁTVERÉSNEK ÉRZEM , HOGY MINDEN FIGYELMEZTETÉS NÉLKÜL HAGYTATOK MEGVÁSÁROLNI EGY MÁSNAPIG JÓ SZAVATOSSÁGI IDEJŰ TERMÉKET, MIKÖZBEN VAN OLYAN RÉSZ AZ ÁRUHÁZBAN , AHOL VISZONT, CSÖKKENT ÉRTÉKŰ TERMÉKRE HÍVJÁTOK FEL A FIGYELMET!

Konkrétan ki akartam, dobni, de meggondoltam. Inkább feljelentelek benneteket a létező összes kompetens hatóságnál és megosztom a velem történteket másokkal is.

NEKTEK SIKERÜLT BEÁRAZNI A VÁSÁRLÓI BIZALMAT : 158 MAGYAR FORINT AZ ÁRA ! PONT MINT 28,2 DKG BAROMFI PARIZERNEK.

DE MONDANÉK VALAMIT AMIITŐL NEM 158 FORINTOT FOGTOK BUKNI. A GYEREKEM ÉRTELMES ÉS OKOS, EZÉRT ELMAGYARÁZTAM NEKI, HOGY MINKET A TESCO HÜLYÉNEK NÉZETT.
TUDOD MIT KÉRDEZETT A GYEREK:
- „ APA, AKKOR AMIT A TESCO MOND A TV-BEN AZ IS MIND HAZUGSÁG? AZ ANGRY BIRDS –ÖS REKLÁM IS?
VISSZAKÉRDEZTEM:
- SZERINTED FIAM?
A VÁLASZ:
-IGEN APA! AKKOR A TESCO HAZUDOTT NEKEM. MÁR NEM IS KELL AZ ANGRY BIRDS-ÜK!”

NA EZT FOGJA MAJD ÉSZREVENNI A MARKETING ÉS PÉNZÜGYI OSZTÁLYOTOK PÁR ÉV MÚLVA, ÉS AZ NEM 158 MAGYAR FORINTBA FOG KERÜLNI NEKTEK!

Ezért vegyél hazait! Vagy próbáld megtermelni magadnak az élelmiszert!

http://mkh.valosag.net/index.php/temakoeroek/tudomany/egeszseg/mergez-etelek/mergez-etelek/3056-158-forint-a-tesco-tisztessege

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése