2014. március 12., szerda

Drágításra biztatták, de hiába


b_200_200_16777215_00___images_watermarks_a_a_akinek_nem_szamit_a_penz.pngSzőke István gyógynövénykészítményeiért házhoz járnak Gödön az érdeklődők. Neje szerint a párját beoltották az üzlet ellen, hiszen sokaknak ingyen segít.
A kereskedői végzettséget szerzett férfi gyerekkorától szereti a természetet, s mindig munkált benne a vágy, hogy valami hasznosat alkosson. Sikerült létrehoznia gyógynövényekből álló termékcsaládját: a regeneráló tinktúrát, a kamilla, körömvirág, csipkebogyó, virágpor alkotta bőrtápláló krémet.
– Felvidéki nagyapám a háború előtt híres „füves ember” volt, talán nem véletlen, hogy a jegyzetei hozzám kerültek. Emellett egy szerényen élő pesti család egyetlen ingyenes szórakozása a környező budai hegyekbe tett kirándulások voltak, melyeken nagyapám jegyzeteit összevetvén a füveskönyvekkel, megismertem a gyógynövényeket. Aztán benősültem egy kertészcsaládba, s kiköltöztünk ebbe a kertes házba. Fiunk, lányunk született, három unokánk van. A „nagy áttörést” a lányunk kamaszkora hozta, mert a pattanásaira nem használtak a bolti kencék. Miatta „kutyultam” meg első termékemet, a tinktúrát, esténként azzal kenegettem az arcát. No, hamar eltűntek a pattanásai.
E siker után Istvánt a szinergia, a gyógynövények „együtthatásai” foglalkoztatták: – Nincs izgalmasabb, mint olyat alkotni, amit előttem még senki! A tinktúrából lett aztán a belsőleg szintén regeneráló hatású alkoholmentes üdítő, végül meg a krém. A levekből az üdítőt ma is iszom, nem is voltam beteg soha. Egy „amerikás magyar” eljött hozzám, Los Angelesben laboratóriuma van, kozmetikumokat készít. Adtam neki a termékeimből, elvitte, bevizsgálta, majd azt írta: remek összetételek! Kedvező véleményre jutott az OÉTI is, mert 2009-től engedélyt kaptam a forgalmazásra. Számlaképesek lettünk, itthonról árulunk. Társultak volna velünk biotékák, magánklinikák is, de csak akkor, ha a többszörösére emelem az árakat, mert szerintük túl kicsi az árrés. Nem voltam rá hajlandó, s míg a családunkban mindenki dolgozik, megtehetjük. Engem az boldogít, sőt büszke vagyok rá, hogy a szereim sokakon segítettek. Kidolgoztam a megfelelő dózisokat is, nehogy a termékeim hatástalanítsák az orvosi pirulákat. Mindenkinek a lelkére kötöm: az orvosa tudjon róla, hogy a kiegészítőimet a vércukorszintje csökkentésére, májregenerálásra, gyulladásokra, az allergiájára, bőrbajára, fizikoterápiás kezelései mellett használja. Mert én nem gyógyítok, viszont meggyorsítom a felépülésük folyamatát. Hozzám nem vevő tér be, hanem valaki, akinek szeretnék segíteni.

Keresztény Gabriella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése