Veszprémi Napló, 2014. február 3, hétfő
A magyar küldetés eredete
Prof. dr. vitéz Balogh Sándor Lovason tartott előadást
Az
Amerikai Egyesült Államokban élő dr. vitéz Balogh Sándor nyugalmazott
politológia professzor legutóbbi négy hetes hazalátogatása alatt
országszerte számos előadást tartott a magyar ideológiával
kapcsolatosan.
A
közelmúltban Lovason a Szűz Mária Szent Neve tiszteletére szentelt
XIII. századi Római Katolikus templomban tartott előadásában
megjegyezte,hogy a jelen helyzetben politológiai tudása alapján nem
lát kiutat, itt már csak az égiekben való hit és bizalom segít.
Álláspontja
szerint a magyar ideológia alapja a Szent Korona-tan, amely mint egy
jéghegy, két részből áll: a látható és a láthatatlan részből. A látható
rész a hagyományos alkotmány és törvények, amelyekkel jogászaink
foglalkoznak. A tan láthatatlan része, a Szent Korona misztériuma, hogy
a koronázott szakrális király a beavató Korona közvetítésével
láthatatlan transzcendentális kapcsolatot tart az égiekkel. Ehhez kell
egy szakrális társadalom is persze, akik hajlandók követni a szakrális
király vezetését.
A
jogfolytonosság visszaállítása, illetve a visszatérés a hagyományos
alkotmányhoz nem azért lenne fontos, mert a nemzet régi vezetői
okosabbak voltak a maiaknál. Amikor ugyanis még voltak szakrális
királyaink, a jó törvények a . szakrális királyok által, az égiek
segítségével ké-szültek. Kocsis István: szerint a koronázás mellett az
kell, hogy a szakrális király ne a saját, vagy dinasztiája, hanem a
nemzet érdekében kormányozzon és nyitott legyen az égiekkel való
kapcsolatra. Ahhoz, hogy újra jó törvényeink legyenek, vissza kell
térni a Szent Korona-tan misztériumához és az égiekkel való kapcsolatot
kell vissza-állítani.
A
modem korban népszerű, demokratikusnak nevezett köztársasági
államforma a pogány Arisztotelész államfiIozófiáján alapszik. A
szakrális királyság elve, ami manapság nem népszerű, Szent Ágostonhoz
vezethető vissza. Ezzel foglalkozó jogászaink között sokan - bár
nincsenek megelégedve a szovjet rezsim által ránk erőszakolt,
demokratikus álarc mögött rejtőző háttérhatalom által uralt
"alkotmányos," politikai pártokon alapuló köztársasági diktatúrával
nem mernek a szakrális királyságról beszélni, mert félnek, hogy a
kommunizmusban agymosott tömegek nem fogadnák el. A Professzor
elmondta, hogy a legváltozatosabb hallgatóságnál is óriási éhséget
talált az igazság, a transzcendentális kapcsolat és a Regina
Hungarorumba vetett hit és bizalom iránt. Úgy érzi, hogy a nemzet
jelentős része képes és hajlandó lenne elfogadni a szakrális
királyságot.
Szent Ágoston szerint ugyanis a szentségi házasságra épülő család az,
ahol az apa önzetlenül irányit, ez a természetes intézmény szükséges az
ember kifejlődéséhez. A helyes államrendszer is olyan, mint a család, a
király pedig, mint a jó apa. Az apa dönt az égiek segítségével és
nincs helye szavazásnak.
A
szakrális királyság majdani visszaállításában is eljön az ideje, hogy
az égiek küldenek egy olyan személyt, akiről egyértelműen kiderül:
szakrális személy. Ezt követően pedig mintegy közakarattal
megkoronázzák.
A
jelenlegi arisztotelészi, illetve demokratikus és az ágostoni, vagyis
szakrális rendszerek 'közt a lényeges különbség: az egyik
emberközpontú, nyitott a sátán manipulálása felé, míg a másik Isten
központú, nyitott az égiek felé. Amíg a vallásos irodalom tele van
írásokkal a Sátán kísértéseiről és sok helyen szentmise után
elimádkozzák a "Szent Mihály Arkangyal" imádságot, addig szinte
teljesen hiányzik még a katolikus köztudatból is a Sátán közéleti
szerepének leleplezése. Balogh professzor egyik előadása után egy
nyugalmazott evangélikus lelkész megjegyezte, hogy a Sátán
legsikeresebb hazugsága az, ha el tudja hitetni az emberekkel, hogy ő
maga nem létezik. Bár legtöbben nem tagadják a Sátán szerepét a
közéletben, de teljesen a szőnyeg alá seprik, mintha nem létezne. A
háttérhatalom mögött pedig a Sátán az igazi háttér hatalom. A Sátánt
pedig csak az égiek segítségével tudjuk legyőzni. Tehát egyik fő
feladatunk a Sátánt leleplezni, mint a társadalom lezüllesztésének fő
okozóját.
A
Szent Korona-tanon alapul a magyar ideológia másik fontos része: a
magyar küldetés, illetve hivatástudat. Külföldi látnokok Don Stefano
GobbitóI, Szent Pió Atyán keresztül a Dalai Lámáig sokat írnak a
magyarság hivatásáról, „amelynek gyümölcsét” az egész emberiség fogja
élvezni. Ez egyedülálló küldetés, hiszen csak nekünk van beavató
koronánk, ami kapcsolatot létesít az égiek és a civil vezetők között.
Szent Koronánkkal Boldog-asszonyunkat is megkoronáztuk, tehát Szűz
Mária koronázott királynőnk. Ezen kívül a Világ Királynője is, Regina
Mundi, tehát nem meglepő, ha népének különleges hivatása van a Sátán
végső legyőzésében.
vitéz Pintér Kornél, Lovas
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése